Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lana01 skrev (8 timer siden):

Det kan bli spennende å se behind the scenes  shooten i London til uken., med profesjonell hjelp. Ivorie har vokst veldig de siste månedene , med  11,3  millioner i salg/omsetning siste måned. Tipper jule kolesjsonen vil  slå  an. 

Og bra  å se noe annet en Maldivene nå, skippet en del av det 

Ja, jeg skal følge med fremover, trengte en pause fra Snap generelt, men Isabel blir nok aldri avfulgt her. Det blir spennende i London ☺️

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sveits35 skrev (21 minutter siden):

Ja, jeg skal følge med fremover, trengte en pause fra Snap generelt, men Isabel blir nok aldri avfulgt her. Det blir spennende i London ☺️

Her også. Jeg har fulgt sånn passelig med siste dager. Men London tror jeg kan bli bra. IR er fremdeles favoritten på Snap. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Bendie skrev (9 minutter siden):

Her også. Jeg har fulgt sånn passelig med siste dager. Men London tror jeg kan bli bra. IR er fremdeles favoritten på Snap. 

Ja, min også. Det at hun tør å være så sårbar løfter henne til et helt annet nivå enn andre på Snap

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

Ja, min også. Det at hun tør å være så sårbar løfter henne til et helt annet nivå enn andre på Snap

Ja enig det er en kombinasjon av at hun gir så mye av seg selv, ikke et glansbilde og også dyktig på redigere, valg av musikk: lydfiler og bilde. Langt over de andre jeg titter innom. 

• Nyttig 5
Skrevet

At Isabel er flink er det ingen tvil om :) Jeg syntes hun har vært bedre igjen de siste dagene, da har man sett litt igjen den "gamle" Isabel som jeg begynte å følge! Det har vært fint å se :)

London blir spennende ja!

• Liker 5
Skrevet (endret)

Tilbake i Dubai: 

Villa med fem soverom  på palmen og eget basseng, Rolls Royce m/ egen sjåfør etc. 

Ja, den enkle Shirog som dro til Maldivene for å heale er hvertfall ikke i Dubai. 
Måtte bare gå ut, har ikke vært inne på flere dager, men ser flere skriver her inne at hun har roet seg på Maldivene. 
Ikke mye ro i Dubai, nå er hun høyt oppe igjen, uten tvil. 

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 4
  • Nyttig 16
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Tilbake i Dubai: 

Villa med fem soverom  på palmen og eget basseng, Rolls Royce m/ egen sjåfør etc. 

Ja, den enkle Shirog som dro til Maldivene for å heale er hvertfall ikke i Dubai. 
Måtte bare gå ut, har ikke vært inne på flere dager, men ser flere skriver her inne at hun har roet seg på Maldivene. 

Ja å hva er det med den evige roping og skriking når hun er i dubai..  drama queen 🙉.. hun får et helt annet toneleie 🫣

Endret av Tippsi
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (17 timer siden):

Tilbake i Dubai: 

Høyt eller lavt, hun er den hun er. Rolls Royce og egen sjåfør?  Fønker ikke Uber i Dubai? 

• Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (22 timer siden):

Tilbake i Dubai: 

Pleier å bli ganske giret, når hun har fått besøk fra Norge. Kanskje hun har fått Freia melkesjokolade,  ettersom hun blir så voldsom.

Skrevet
Sveits35 skrev (6 timer siden):

Høyt eller lavt, hun er den hun er. Rolls Royce og egen sjåfør?  Fønker ikke Uber i Dubai? 

Ikke flott nok med Uber 🤣

Lurer på hvordan dette fungerer i praksis jeg? Med mindre sjåføren bor hjemme hos henne så blir det jo i praksis Uber/Taxi bare med egen bil? Skal det være en person som sitter på vent døgnet rundt i tilfelle hun vil ut å kjøre? Er det et firma som sender en random sjåfør? 

Jeg har veldig mange spørsmål merker jeg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Lurer på hvordan dette fungerer i praksis jeg? Med mindre sjåføren bor hjemme hos henne så blir det jo i praksis Uber/Taxi bare med egen bil? Skal det være en person som sitter på vent døgnet rundt i tilfelle hun vil ut å kjøre? Er det et firma som sender en random sjåfør? 

Ja, kan virkelig ikke forstå vitsen, hun later til å ta helt av på luksus. Det finnes vel en limo-service à la Uber, må være mye mer praktisk og ikke minst økonomisk.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Alauda skrev (5 minutter siden):

Ja, kan virkelig ikke forstå vitsen, hun later til å ta helt av på luksus. Det finnes vel en limo-service à la Uber, må være mye mer praktisk og ikke minst økonomisk.

Ja har ikke Uber en "luksusutgave" også med finere og mer luksuriøse biler? I alle fall i de større byene?

Ja det der blir for vilt i mine øyne! Hadde hun kjøpt egen bil fordi hun ville kjøre selv - helt ok! Men å kjøpe bil for å ha personal driver? Nei vettu hva.

• Liker 5
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Ja har ikke Uber en "luksusutgave" også med finere og mer luksuriøse biler? I alle fall i de større byene?

Ja det der blir for vilt i mine øyne! Hadde hun kjøpt egen bil fordi hun ville kjøre selv - helt ok! Men å kjøpe bil for å ha personal driver? Nei vettu hva.

Skulle hun ikke investere i leiligheter?

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (22 minutter siden):

Lurer jeg og på. Virker som hun bare blåser av penger uten tanke på gode investeringer.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (4 timer siden):

Kan ikke tenke meg dette er en gjennomtenkt uttalelse. Ikke fått med meg at hun delte dette, men vil tro det er en impuls tanke.

Men det å kjøpe en villa er jo er bra investering. I stedet for å fortsette å leie der hun bor. Bra hun har slått fra seg tanken på å kjøpe der. Kan virke som noen av utbyggingen har gått vel fort. Er jo lekkasjer overalt.  Ikke bare i det bygget. Men tidligere bygg og der Rami leide. 

• Liker 3
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Hun sa så? 🤷‍♀️

Bendie skrev (46 minutter siden):

Kan ikke tenke meg dette er en gjennomtenkt uttalelse. Ikke fått med meg at hun delte dette, men vil tro det er en impuls tanke.

Men det å kjøpe en villa er jo er bra investering. I stedet for å fortsette å leie der hun bor. Bra hun har slått fra seg tanken på å kjøpe der. Kan virke som noen av utbyggingen har gått vel fort. Er jo lekkasjer overalt.  Ikke bare i det bygget. Men tidligere bygg og der Rami leide. 

Hun har snakket om det flere ganger før også, men sist klarte vel Rami å snakke henne ut av det.

Å kjøpe villa er jo helt supert! Det er jo en fin investering :) Enig med deg i at det er veldig lurt av henne å droppe den leiligheten! Flott leilighet og flott beliggenhet, men det hjelper lite når det er så dårlig bygget... Håper hun finner seg en fin villa og blir fornøyd med det! Jeg er bare redd for at hun kanskje fort vil bli ensom? Nå har hun jo i det minste mulighet til å se folk dersom hun vil?

• Liker 1
Skrevet

Så var det denne spennende Londonturen da. Alvorlig talt! For et opplegg! Hun har råd til å ha med seg en assistent som kan filme content for henne og oppdatere regelmessig, men det er nok kjekkere å bruke pengene BARE PÅ SEG SELV. Dette er så avslørende dessverre. Jeg som skulle gi henne en ny sjangs nå. Sorry Isabel. DU STRYKER BIG TIME.

• Nyttig 11
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

Så var det denne spennende Londonturen da. Alvorlig talt! For et opplegg! Hun har råd til å ha med seg en assistent som kan filme content for henne og oppdatere regelmessig, men det er nok kjekkere å bruke pengene BARE PÅ SEG SELV. Dette er så avslørende dessverre. Jeg som skulle gi henne en ny sjangs nå. Sorry Isabel. DU STRYKER BIG TIME.

Hva tenker du på? Når det gjelder flyturen ser jeg poenget. Da dette er en business tur, og Sidra er ansatt , og behandles da på lik linjen, som resten av teamet. Altså ikke sær behandling og oppgradering fordi hun er hennes søster . 

• Liker 3
Skrevet
Lana01 skrev (21 minutter siden):

Hva tenker du på? Når det gjelder flyturen ser jeg poenget. Da dette er en business tur, og Sidra er ansatt , og behandles da på lik linjen, som resten av teamet. Altså ikke sær behandling og oppgradering fordi hun er hennes søster . 

Når landet de i London?

Skrevet
Lana01 skrev (32 minutter siden):

Hun har råd til assistent til å filme content når hun ikke orker/gidder/opptatt med å tekste gjøker, men hun velger å spare den utgiften… Med den inntekten følgerne hennes gir henne, burde hun ha jevne oppdateringer. Spesielt når hun hyper en Londontur. Men det er min mening da

• Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...