agent Skrevet 3. oktober #24301 Skrevet 3. oktober refill skrev (1 time siden): På Maldivene? Hun har vært mye på både Joali og Joali Being og ville ha siste uken på Joali Being for å ha vært der og. Ettersom jeg har skjønt er Maldivenegjøken der, men de (hun) pauset litt fordi hun ville være "i fred" på Maldivene også hadde han noe "issues" i privatlivet. Eller noe sånt. Tore Tang tipper jeg bare var en sang hun spilte når delfinene kom og var rundt båten første gang, så ble det en "delfin sang". Idk. De fleste har vel en lokal/ungdomssang som er litt vibe 😅🤷♀️ (alt her er med et visst forbehold, har ikke ork eller anledning til å se gjennom alt hun legger ut) Er Maldivenegjøken der?
Purpurina Skrevet 3. oktober #24302 Skrevet 3. oktober agent skrev (1 time siden): Er Maldivenegjøken der? Jeg tror det menes at han er "inne i bildet", ikke at han er på Maldivene. 3
agent Skrevet 3. oktober #24303 Skrevet 3. oktober Purpurina skrev (42 minutter siden): Jeg tror det menes at han er "inne i bildet", ikke at han er på Maldivene. Da forstår jeg🤭
refill Skrevet 3. oktober #24304 Skrevet 3. oktober agent skrev (7 timer siden): Da forstår jeg🤭 Haha, sorry, dårlig setning! Der som i fremdeles inni bildet 😬🫣 2
Gjest Sofie12 Skrevet 4. oktober #24305 Skrevet 4. oktober (endret) Orker ikke! Money talks! Er det ingen som ser hva den manipulerende, kyniske Isabel…er så latterlig ! Skal ikke si noe mer for søsterene sitter som hauker … eller var det kråker🥴 Endret 4. oktober av Sofie12
Carrot Skrevet 4. oktober #24306 Skrevet 4. oktober jeg tenker hun må gjøre noe riktig når så mange gidder bruke så mye energi på å snakke ned alt hun gjør 4 1
agent Skrevet 4. oktober #24307 Skrevet 4. oktober refill skrev (10 timer siden): Haha, sorry, dårlig setning! Der som i fremdeles inni bildet 😬🫣 Det hadde ikke forundret meg om han var der.🤭🤭🤭 1
Hallepalle2 Skrevet 4. oktober #24309 Skrevet 4. oktober agent skrev (51 minutter siden): Click bait dronningen, slår til igjen. Og tenk så mye hun tjener på det💰💰💰 Jeg følger ingen snapkontoer fast, men skjønner ikke hvorfor så mange dedikerer mesteparten av tiden til å kritisere Isabel som tross alt bare eksponerer seg selv. Jeg så nettopp en, for meg ukjent, person legge ut at hun ikke kom seg av toalettet fordi hun blødde så mye og man fikk følge på ultralyd for å sjekke at baby i magen var ok. Der var man altså live med på en eventuell spontanabort! For ikke å snakke om alle som eksponerer barna i en utstrekning man knapt kan tro. Men i de trådene finner man ikke denne gjengen? Hva er det som gjør at noen bruker timer av livet på å se og lese om mennesker man ikke kjenner, og i tillegg forakter? Jeg fatter det ikke. 4 1 3
Gjest Sofie12 Skrevet 4. oktober #24310 Skrevet 4. oktober agent skrev (3 timer siden): Click bait dronningen, slår til igjen. Nå lo jeg på meg vondter😂😂😂 Har ikke orket å sett noe som helt fra divaen og slik blir det en stund til😏 Bare å lese her er mer enn nok, sant eller eventyr gjør samme susen😂😂😂
Lana01 Skrevet 4. oktober #24311 Skrevet 4. oktober (endret) Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Og tenk så mye hun tjener på det💰💰💰 Jeg følger ingen snapkontoer fast, men skjønner ikke hvorfor så mange dedikerer mesteparten av tiden til å kritisere Isabel som tross alt bare eksponerer seg selv. Jeg så nettopp en, for meg ukjent, person legge ut at hun ikke kom seg av toalettet fordi hun blødde så mye og man fikk følge på ultralyd for å sjekke at baby i magen var ok. Der var man altså live med på en eventuell spontanabort! For ikke å snakke om alle som eksponerer barna i en utstrekning man knapt kan tro. Men i de trådene finner man ikke denne gjengen? Hva er det som gjør at noen bruker timer av livet på å se og lese om mennesker man ikke kjenner, og i tillegg forakter? Jeg fatter det ikke. Ja det er interessant . Fra mitt ståsted er det utenkelig å skulle følge noen jeg ikke liker, synes poster kjedelig innhold osv Her er noe teorier , fra de som har studert dette Sometimes, the people who claim to dislike you the most are the ones who watch you the closest. They notice your every step, analyze your choices, and comment on your every move Haters mirror what they secretly admire or wish they had. https://vocal.media/motivation/haters-are-lowkey-your-biggest-fans People leave hate comments on social media for a variety of reasons, according to social media experts. Some do it to attract attention, others to feel powerful, and still others to conceal their own insecurities. However, at the heart of all of these reasons is a deep sense of dissatisfaction and unhappiness. Psychologists have also discovered that people who post hateful comments frequently have a need for control. They believe they have control over the conversation and can tell others how they should think and feel. This is frequently related to feelings of inadequacy or a lack of control in other aspects of their lives. https://medium.com/@courtanaeheslop/why-do-people-leave-hate-comments-is-there-a-deeper-meaning-beneath-the-hate-dbbf02b4dfa1 Her er glere punkter plukket ut et par Narcissism: Some people may make negative comments to boost their ego, putting others down; they may feel like they are elevating themselves. Social comparison: social media is all about comparisons; some people need to bring others down to make themselves feel better. They may make negative comments about others to feel superior. https://www.linkedin.com/pulse/psychological-reasons-behind-negative-comments-social-muhammad-nawaz Det vi også ser er at mange er opptatt av at I skal lese disse kommentarene. «Leter» etter bevis på detter Hvorfor? , får det dem til å føle seg bedre? Endret 4. oktober av Lana01 La til litt 1 5
Natu Skrevet 4. oktober #24312 Skrevet 4. oktober Jeg har fulgt Isabel en stund. I desember i fjor fikk jeg henne imidlertid i vrangstrupen. Og det lille jeg har sett av henne i år har vært ille. Jeg syns hun utstråler en ubehagelig energi når hun er "høy", cocky, bare hun ser alkohol og når det er menn inne i bildet. Egentlig generelt blir hun veldig mye bare hun er med andre, litt ufyselig rett og slett. Jeg syns også verdiene hennes i forhold til pengebruk og hva som er status er katastrofe. Imidlertid, den siste tiden har jeg fulgt litt mere med når hun har vært på Maldivene. Da føler jeg den "gode gamle" Isabel er litt tilbake. Når hun er alene, tar livet med ro, har hun en god energi og mange gode refleksjoner. Jeg skulle ønske hun tar denne roen med seg tilbake til Dubai. Hun kler det. 3 10
hjerteis Skrevet 4. oktober #24313 Skrevet 4. oktober "Han fridde", det er det dummeste.. Jeg føler hun mister det mer og mer. 14
firetoen Skrevet 4. oktober #24314 Skrevet 4. oktober Flirte litt når jeg så siste snapen hennes nå, Joali har laget en keramikk greie med logoen til Ivorie sirupen. Ref de som mente det var så frekt og upassende at hun tok den med seg i restauranten. For meg er det åpenbart at de setter pris på henne, betalende kunde eller ei! 4 3
Sol Rampelyset Skrevet 4. oktober #24315 Skrevet 4. oktober Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
ivfmamma78 Skrevet søndag kl. 06:54 #24316 Skrevet søndag kl. 06:54 Men hva handla egentlig den click baiten om?
Lana01 Skrevet søndag kl. 08:23 #24317 Skrevet søndag kl. 08:23 ivfmamma78 skrev (1 time siden): Men hva handla egentlig den click baiten om? Hun ble vitne til et frieri.
Lana01 Skrevet søndag kl. 08:35 #24318 Skrevet søndag kl. 08:35 Det kan bli spennende å se behind the scenes shooten i London til uken., med profesjonell hjelp. Ivorie har vokst veldig de siste månedene , med 11,3 millioner i salg/omsetning siste måned. Tipper jule kolesjsonen vil slå an. Og bra å se noe annet en Maldivene nå, skippet en del av det 4
ivfmamma78 Skrevet søndag kl. 08:55 #24319 Skrevet søndag kl. 08:55 Lana01 skrev (30 minutter siden): Hun ble vitne til et frieri. Omg 😱 1
Lana01 Skrevet søndag kl. 09:41 #24320 Skrevet søndag kl. 09:41 Så nydelig! gave hun fikk, den var det lagd mye omtanke og flid rund . Hun ble forståelig veldig rørt og glad. Hyggelig gjort . 4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå