Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
sanymusic skrev (5 timer siden):

Det hun gjør er at hun byter navnene på musikken hun bruker. Man kan bruke musikk som allrede ligger på Snap, insta og tiktok men ikke når du gjør reklame for eget merke. Det er ikke lov. Det at man endrer navnene på låtene er et førsøkt at kringgå lovene.

Å endre navnene på låter (eller artister) for å bruke dem i reklame uten avtale er en form for opphavsretts- og varemerkebrud. To viktige grunner:

1. Opphavsrett – Musikken tilhører komponisten/utgiveren. Selv om du endrer tittel eller artistnavn, er verket fortsatt beskyttet, og du trenger lisens for å bruke det i reklame.

2. Villedning – Å endre navn kan oppfattes som forsøk på å skjule bruk av verket eller villede forbrukere. Det kan bryte både markedsføringslov og god forretningsskikk.

Kort sagt:

Du kan ikke bruke musikk i reklame uten avtale/lisens.

Du kan heller ikke “komme unna” ved å endre navn på låta eller artisten – det gjør faktisk saken verre, fordi det kan anses som bevisst omgåelse av rettighetene.

Snapchat har en mulighet at personer kan legge med låter men det er kun til privat bruk. Ved kommersielle videos som feks egen reklame for eget ab gjelder ikke snapchats egne avtaler. 

💯👏🏽👏🏽👏🏽

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun sammen med Maldivenegjøken? Etter hva jeg har forstått er han 🚩🚩🚩

Hva med Naboen er han glemt, etter fylle kula med søsteren. 

• Liker 2
Skrevet

Følgertallet daler og vips så er en eller annen fyr fra tidligere tilbake og vil ha date… 

Har ikke sett noe på mange dager, men gikk inn litt nå. Ser ikke ut til at noe er endret 🥱😴

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Følgertallet daler og vips så er en eller annen fyr fra tidligere tilbake og vil ha date… 

Har ikke sett noe på mange dager, men gikk inn litt nå. Ser ikke ut til at noe er endret 🥱😴

Er det en ny? Hørte bare hun snakket om turen hun hadde med Maldivenegjøken. 

Da virket det som hun var forelsket,  satt og mimret litt om snabelturen til Maldivene. 

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (6 minutter siden):

Er det en ny? Hørte bare hun snakket om turen hun hadde med Maldivenegjøken. 

Da virket det som hun var forelsket,  satt og mimret litt om snabelturen til Maldivene. 

Ok, det har ikke jeg sett. Så bare teksten om en lunsj gjøk? Orker ikke høre all jabbingen så hørte vel 30 sekunder eller noe sånt. Hun hadde fått en elektrisk vin åpner av han….så gadd jeg ikke høre mer ☺️

• Nyttig 3
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (6 minutter siden):

Ok, det har ikke jeg sett. Så bare teksten om en lunsj gjøk? Orker ikke høre all jabbingen så hørte vel 30 sekunder eller noe sånt. Hun hadde fått en elektrisk vin åpner av han….så gadd jeg ikke høre mer ☺️

Måtte inn å se. Da er Lunsj gjøken  blitt børstet støv av, trenger litt content. 

Endret av agent
  • Nyttig 6
Skrevet

Lurer egentlig på hva slags innhold hun leverte det året hun ikke hadde snabel og gjøker å døra? Noen som husker? 

• Liker 2
Skrevet
Zenhouse skrev (14 minutter siden):

Lurer egentlig på hva slags innhold hun leverte det året hun ikke hadde snabel og gjøker å døra? Noen som husker? 

Da hadde hun venninner og var ute støtt og stadig, events og middager/party...hun har ligget i senga ca et år nå😅..åjada man kan jo si hun har reist mye dette året ,men mye seng også😅

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (3 timer siden):

Jeg måtte jo inn for å sjekke… 382.000, det er jo høyere enn sist du skrev om brutale fall på snappen hennes. Hvor høyt var det før det falt til 382 da? 

Endret av Sveits35
  • Nyttig 4
Skrevet
Zenhouse skrev (2 timer siden):

Jeg ble lurt inn på snappen til Isabel i dag, (Tusen takk @Teflonhjernen) og utifra det jeg hørte er innholdet ganske likt som alltid. Sjarmerende, søtt og litt kjedelig. Men det blir Londontur nå. Det kan bli bra. 

• Liker 2
Skrevet

Skulle likt å sett henne som frivillig på skilpaddesenteret, stå og vaske basseng og skrape alger 😆

• Liker 8
Skrevet

Syntes hun hadde fint innhold igår jeg :) Så det i dag, har ikke sett dagens. Var litt spennende å se den skilpadderesorten og ikke minst en resort for litt mer vanlige folk! Selv om 4000-6000kr natta var dyrt nok det, men LITT mer gjennomførbart enn 30.000 😅 Var også hyggelig at hun besøkte den lokale øya syntes jeg. Skippet meg som vanlige gjennom det meste av jabbingen, men dette var en forbedring i mine øyne!

• Nyttig 8
Skrevet
Sveits35 skrev (7 timer siden):

Jeg måtte jo inn for å sjekke… 382.000, det er jo høyere enn sist du skrev om brutale fall på snappen hennes. Hvor høyt var det før det falt til 382 da? 

Hun hadde 382,3 før hun tok fri

• Liker 4
Skrevet
Sveits35 skrev (7 timer siden):

Har vel aldri skrevet om brutale fall? Vi trenger ikke gjøre det verre enn det er, eller? 
Husker ikke, men hun har vel vært oppe 386.000 på det beste. 
Beklager om det er feil, jeg gidder ikke noen lang diskusjon om at jeg tar feil. Er det feil, så er det feil. 
Registrerte at det var gått noe ned og plutselig var det et mannfolk from the past på plass igjen. Jeg smilte litt for meg selv, skrev litt om det her inne også tenker jeg ikke mer på det. 

Ha en fin dag 🤗

• Liker 6
Skrevet
hjerteis skrev (2 timer siden):

Hun hadde 382,3 før hun tok fri

Ok, ikke graverende fall da. Sist jeg sjekket, etter en bruker gjorde oppmerksom på fall, var det 379.000. 

• Nyttig 1
Skrevet

Ahhh, tilbake til gjøkemaset igjen... 👀

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
hjerteis skrev (12 minutter siden):

Ahhh, tilbake til gjøkemaset igjen... 👀

Det er da mer underholdende enn gardiner  og iskaffe 😝

• Liker 2
Skrevet
Alauda skrev (6 minutter siden):

Det er da mer underholdende enn gardiner  og iskaffe 😝

Hahah, ja, du sier noe 🤣 

Skrevet

Kan noen være snille og svare meg på et par ting. Jeg orker ikke høre på alt, og ble enig med meg selv den dagen jeg begynte å irritere meg og trekking i bikinitruser, og det av et menneske jeg ikke kjenner, må en begrense følginga litt. Men til spm, hvorfor har hun flyttet, hvor ble maldivegjøken av og hva er denne greia med å spille Tore Tang når hun skal ut med delfiner?

Skrevet
Frika skrev (11 timer siden):

Kan noen være snille og svare meg på et par ting. Jeg orker ikke høre på alt, og ble enig med meg selv den dagen jeg begynte å irritere meg og trekking i bikinitruser, og det av et menneske jeg ikke kjenner, må en begrense følginga litt. Men til spm, hvorfor har hun flyttet, hvor ble maldivegjøken av og hva er denne greia med å spille Tore Tang når hun skal ut med delfiner?

På Maldivene? Hun har vært mye på både Joali og Joali Being og ville ha siste uken på Joali Being for å ha vært der og. 

Ettersom jeg har skjønt er Maldivenegjøken der, men de (hun) pauset litt fordi hun ville være "i fred" på Maldivene også hadde han noe "issues" i privatlivet. Eller noe sånt. Tore Tang tipper jeg bare var en sang hun spilte når delfinene kom og var rundt båten første gang, så ble det en "delfin sang". Idk. De fleste har vel en lokal/ungdomssang som er litt vibe 😅🤷‍♀️

(alt her er med et visst forbehold, har ikke ork eller anledning til å se gjennom alt hun legger ut) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...