Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sirah skrev (9 minutter siden):

Husk at elsklingene hennes elsker å høre om hva ting koster 🥳 Hun har jo til og med laget avstemming flere ganger hvor de som ønsker å få oppgitt alle summer er i desidert flertall 😅

Altså, jeg syntes også innimellom det er gøy å få vite hva ting koster. Jeg liker jo tross alt å lese menyer så jeg er jo litt rar 🤣 Men jeg trenger ikke vite hver eneste krone som blir brukt altså 🫣

Men synes tannlege besøkes var litt interessant å vite pris på.(moren) Det var nyttig informasjon. Ramla inn på Karen, fikk med meg besøket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

Men synes tannlege besøkes var litt interessant å vite pris på.(moren) Det var nyttig informasjon. Ramla inn på Karen, fikk med meg besøket.

Husker du hva det var? Det syntes faktisk jeg også hadde vært litt interessant å vite. 

Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Har du lært ett nytt ord "gullformelen" 

Forakter henne, nei. Synes dama er kynisk, kalkulerende og veldig aggresiv , at hun tjener penger er det ikke noe tvil om. At hun er økonomisk fri til å kjøpe materielle ting er det ikke noe tvil om. 

Men det er så mye i livet man ikke kan kjøpe for penger, som jeg har i livet mitt . Som stabilitet, hjem, trygghet og kjærlighet.

Har tilogmed råd til å reise på luksus ferie,  med min kjære.  Det siste har ikke IR

Men det er jo rart at noen her inne går aggresivt frem for å forsvare galskapen,(gullformelen) dvs. selge sjela si.

Nei, det ordet har jeg kjent til lenge. Det var da et merkelig spørsmål. Eller var det et patetisk forsøk på en litt ubehjelpelig hersketeknikk? Da har du i såfall litt å jobbe med. 

• Nyttig 4
Skrevet
Sirah skrev (42 minutter siden):

Husker du hva det var? Det syntes faktisk jeg også hadde vært litt interessant å vite. 

Moren skal få nye tenner, som IR betaler for.

Karen var med moren og filmet og forklarte .

Kan hende det ligger der ennå, har ikke vært innom SC idag.

Skrevet
Hallepalle2 skrev (39 minutter siden):

Nei, det ordet har jeg kjent til lenge. Det var da et merkelig spørsmål. Eller var det et patetisk forsøk på en litt ubehjelpelig hersketeknikk? Da har du i såfall litt å jobbe med. 

Du har det bra 

• Liker 2
Skrevet

Jeg solgte den første Nude Beauty kalenderen fra Lyko da jeg så at Nude Beauty Xmas Special var tilgjengelig og har nå mottatt den. Hittil ser det ut til å bare være kvalitetsprodukter. Jeg var positivt overrasket over hvordan toalettmappene var pakket og kvaliteten på blant annet glidlåsene og sømmene. De fleste produktene gjenstår å prøves, men med tanke på at jeg allerede har prøvd hårmaske, risvann, parfyme, blush og lip gloss så er det lovende. I sterk kontrast til det enkelte skriver om "billige kinaprodukter".

Innhold:

• Bake Me Up Loose Setting Powder
  • Courage Eau de Parfum-elsker lukten av denne
  • Cream Blush – Cupid-nydelig farge og bør påføres sparsommelig
  • Heavenly Pink Eye Patches
  • Cosmetic Bag Beige-bedre kvalitet enn forventet
  • Drama Queen Volume Mascara
  • Eyelash Curler
  • Eye Brightener Pencil
  • Easy Stroke Liquid Eye Liner
  • Shaping Brow Gel
  • High Shine Lip Gloss Chic-fin farge som passer til de fleste
  • Sculpting Wand Mauvy Matte
  • Sculpting Wand Peachy Glow
  • Heavenly Hydrating Face Mist 80 ml
  • Shower Foam Saint Germain -fantastisk god lukt som får meg til å vurdere parfymen
  • Heavenly Pink Hydrating Serum 30 ml-skal testes til helga
  • Heavenly Eyelash Serum
  • Strengthening Rice Water-håret blir mye mykere og har brukt denne i noen måneder nå
  • Keratin Hair Oil
  • Heat Protection Spray
  • Strong Hold Hair Spray
  • Travel bag – Beige Medium - bedre kvalitet enn forventet
  • Travel Bag – Beige Small  - bedre kvalitet enn forventet
  • Triangle Powder Puff Duo
  • Makeup Sponge
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (9 minutter siden):

Du har det bra 

Ok. Takk for opplysningen. 

Du har en litt rar måte å kommunisere på, må jeg si. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Sirah skrev (53 minutter siden):

I underkant av 70.000. Husker ikke nøyaktig men mener over 65.000 i hvertfall. 

Forøvrig enig i at å vite hva hun tipset var litt unødvendig, men syntes det er noe interessant å vite hva det koster på joali for eks (oppholdet), eller matvarer og mer hverdagslige ting. At bensinen koster rundt 7 kr/l (mener det var det Rami sa) er jo helt insane 😂

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tror ikke denne «pausen» har vært pga. avslapning. Jeg tror seertallene har dabbet kraftig av (synes selv det er møk kjedelig å bare se på at hub spiser den samme maten, viser det samme vannet og de samme hånkledyrene hver dag, så jeg har omtrent ikke vært innom denne mnd på Maldivene). Jeg tror faktisk Temu-vikaren har tatt endel av seerne, og derfor har hun måttet «ta en pause» for å få folk engasjerte igjen. Djesa Belle gjorde det samme da hennes tall var dårlige, og vipps, når hun kom tilbake, hadde hun ekstremt mye bedre seertall. Jeg tror nok frøken Raad vet hva hun holder på med, og det hadde vært interessant og sett om engasjementet var dalende. Men det hadde hun vel aldri innrømmet. For alt er jo alltid SÅ bra business wise. Men det er lenge siden hun har vist snap-inntekt nå, og hun unngår alle spørsmål om det.
Som sagt klikker jeg meg ofte forbi all bablingen, og synes generelt innholdet er gørr kjedelig. Hvem skulle trodd at man kunne bli lei Maldivene 😅

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet
Hallepalle2 skrev (22 minutter siden):

Ok. Takk for opplysningen. 

Du har en litt rar måte å kommunisere på, må jeg si. 

Du er iallefall interessert i det.

Sikker på at DU sitter klar med forsvarstaler ,og synes det er kjedelig her inne. Når ingen kommer med kritiske innlegg til den manipulerende, aggresive og kyniske måten IR driver markedsføring/salg på.

• Nyttig 5
Skrevet
agent skrev (44 minutter siden):

Moren skal få nye tenner, som IR betaler for.

Karen var med moren og filmet og forklarte .

Kan hende det ligger der ennå, har ikke vært innom SC idag.

Takk :)

Sunshade83 skrev (33 minutter siden):

Jeg solgte den første Nude Beauty kalenderen fra Lyko da jeg så at Nude Beauty Xmas Special var tilgjengelig og har nå mottatt den. Hittil ser det ut til å bare være kvalitetsprodukter. Jeg var positivt overrasket over hvordan toalettmappene var pakket og kvaliteten på blant annet glidlåsene og sømmene. De fleste produktene gjenstår å prøves, men med tanke på at jeg allerede har prøvd hårmaske, risvann, parfyme, blush og lip gloss så er det lovende. I sterk kontrast til det enkelte skriver om "billige kinaprodukter".

Innhold:

• Bake Me Up Loose Setting Powder
  • Courage Eau de Parfum-elsker lukten av denne
  • Cream Blush – Cupid-nydelig farge og bør påføres sparsommelig
  • Heavenly Pink Eye Patches
  • Cosmetic Bag Beige-bedre kvalitet enn forventet
  • Drama Queen Volume Mascara
  • Eyelash Curler
  • Eye Brightener Pencil
  • Easy Stroke Liquid Eye Liner
  • Shaping Brow Gel
  • High Shine Lip Gloss Chic-fin farge som passer til de fleste
  • Sculpting Wand Mauvy Matte
  • Sculpting Wand Peachy Glow
  • Heavenly Hydrating Face Mist 80 ml
  • Shower Foam Saint Germain -fantastisk god lukt som får meg til å vurdere parfymen
  • Heavenly Pink Hydrating Serum 30 ml-skal testes til helga
  • Heavenly Eyelash Serum
  • Strengthening Rice Water-håret blir mye mykere og har brukt denne i noen måneder nå
  • Keratin Hair Oil
  • Heat Protection Spray
  • Strong Hold Hair Spray
  • Travel bag – Beige Medium - bedre kvalitet enn forventet
  • Travel Bag – Beige Small  - bedre kvalitet enn forventet
  • Triangle Powder Puff Duo
  • Makeup Sponge

Håper du holder oss oppdatert!  Har testet noen av produktene selv og liker dem :) Gode nok produkter til den prisen!

refill skrev (30 minutter siden):

I underkant av 70.000. Husker ikke nøyaktig men mener over 65.000 i hvertfall. 

Forøvrig enig i at å vite hva hun tipset var litt unødvendig, men syntes det er noe interessant å vite hva det koster på joali for eks (oppholdet), eller matvarer og mer hverdagslige ting. At bensinen koster rundt 7 kr/l (mener det var det Rami sa) er jo helt insane 😂

Takk! 

Enig med deg i at mye er spennende å vite prisen på :) Ja fikk med meg 7kr literen for bensin jeg også 😳

• Liker 1
Skrevet
Påkrevd skrev (8 timer siden):

Hun har jo funnet gullformelen. Dama drar inn millioner, ikke i året, men i måneden. Da leverer man det folk tydeligvis vil ha, uansett kvalitet. Du kan si du har så mye integritet du vil, men ikke kom her og si at du hadde slitt ræva av deg for å drive fisefin gourmetrestaurant for en gjennomsnittslønn om folk villig vekk hadde betalt deg 50 millioner i året for å selge dem pølse i brød. Skryt, reklamer, rølpefylla, smakløse vesker og klær til vanvittige priser, ufin i kjeften, javel, men Gudbedre som det virker. Det funker liksom ikke å sitte i klær fra H&M i en toroms på Kongsvinger med fiskeboller til middag, og tenke at 7-sifrede summer skal renne inn på snapen. 
Er det søppel hun leverer? Spør du meg, så ja, men levere gjør hun til de grader, og det betaler seg.  

Hallepalle2 skrev (5 timer siden):

Hun leverer så absolutt. Hun har funnet gullformelen, overforbruket hennes selger som hakka møkk. Denne tråden er jo gulleksempelet på hvor suksessfull hun er, hun trenger alle kritikerne like mye som hun trenger elsklingen sine. Hun lever av oppmerksomhet, så sånn sett er vi alle hennes nyttige idioter. Er ikke det gøy å tenke på for dere som forakter henne så høyt?

En setning som er helt sann! Og som både de som hater og elsker henne ( og alle de midt i mellom) bør kunne være enige om. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
sanymusic skrev (2 timer siden):

At hun bruker artister og låter i sine reklam merket storys på snap er ulovlig. 

"

Nei, det er som regel ikke lov å bruke kjente artisters musikk i reklame for egen business uten tillatelse.

Litt mer utfyllende:

Opphavsrett: Kjente låter er beskyttet av opphavsrett. For å bruke dem i reklame (altså kommersiell sammenheng), trenger du lisens både fra de som eier rettighetene.

Personlig bruk vs. kommersiell bruk: Snapchat har ofte avtaler som gjør at privatpersoner kan bruke musikk i personlige stories. Men når du bruker det til reklame for business, regnes det som kommersiell bruk, og da gjelder ikke de samme avtalene.

Risiko: Uten lisens kan innholdet bli tatt ned, kontoen begrenset, og du kan i verste fall få krav om erstatning"

Hun endrer navnet på sangene men det er heller ikke lov. At ingen reagerer på det er ganske spesielt. 

Dette står tydelig under Snapchat sine retningslinjer, og helt sikkert noe brukerne informeres om , når de inngår en samarbeid med å tjene på reklame på sin Snapchat konto.

Tviler på at I ikke har dette i orden, noe annet vil være dumskap . Hun har også advokat , som sikkert er med av gjennomgang av ulike kontrakter

Hvis innholdet ditt inneholder musikk annet enn Lyder, er du ansvarlig for å skaffe alle nødvendige lisenser og rettigheter som kan være pålagt for slik musikk. Alt slikt innhold kan dempes, fjernes, eller slettes hvis du bruker musikken uautorisert. Brudd på disse Retningslinjer for musikk kan føre til deaktivering av Snap-kontoen din. 

https://www.snap.com/music-guidelines?lang=nb-NO

Der finnes også musikk hun fritt kan bruke, fra Snap Chats Add konto. Nå har hun også vært på kurs. , som sagt tviler på at hun ikke har kontroll 

Endret av Lana01
La til litt
  • Nyttig 4
Skrevet
Hallepalle2 skrev (5 timer siden):

Hun leverer så absolutt. Hun har funnet gullformelen, overforbruket hennes selger som hakka møkk. Denne tråden er jo gulleksempelet på hvor suksessfull hun er, hun trenger alle kritikerne like mye som hun trenger elsklingen sine. Hun lever av oppmerksomhet, så sånn sett er vi alle hennes nyttige idioter. Er ikke det gøy å tenke på for dere som forakter henne så høyt?

Sikkert ikke gøy å tenke på 🤭 Blir sikkert så irriterte at.. OMG! 

• Nyttig 4
Skrevet
Lana01 skrev (22 minutter siden):

Dette står tydelig under Snapchat sine retningslinjer, og helt sikkert noe brukerne informeres om , når de inngår en samarbeid med å tjene på reklame på sin Snapchat konto.

Tviler på at I ikke har dette i orden, noe annet vil være dumskap . Hun har også advokat , som sikkert er med av gjennomgang av ulike kontrakter

Hvis innholdet ditt inneholder musikk annet enn Lyder, er du ansvarlig for å skaffe alle nødvendige lisenser og rettigheter som kan være pålagt for slik musikk. Alt slikt innhold kan dempes, fjernes, eller slettes hvis du bruker musikken uautorisert. Brudd på disse Retningslinjer for musikk kan føre til deaktivering av Snap-kontoen din. 

https://www.snap.com/music-guidelines?lang=nb-NO

Der finnes også musikk hun fritt kan bruke, fra Snap Chats Add konto. Nå har hun også vært på kurs. , som sagt tviler på at hun ikke har kontroll 

Hun bruker mye de samme lydsporene som meg, de ligger på Snap for alle å bruke

• Liker 5
Skrevet
sanymusic skrev (3 timer siden):

At hun bruker artister og låter i sine reklam merket storys på snap er ulovlig. 

"

Nei, det er som regel ikke lov å bruke kjente artisters musikk i reklame for egen business uten tillatelse.

Litt mer utfyllende:

Opphavsrett: Kjente låter er beskyttet av opphavsrett. For å bruke dem i reklame (altså kommersiell sammenheng), trenger du lisens både fra de som eier rettighetene.

Personlig bruk vs. kommersiell bruk: Snapchat har ofte avtaler som gjør at privatpersoner kan bruke musikk i personlige stories. Men når du bruker det til reklame for business, regnes det som kommersiell bruk, og da gjelder ikke de samme avtalene.

Risiko: Uten lisens kan innholdet bli tatt ned, kontoen begrenset, og du kan i verste fall få krav om erstatning"

Hun endrer navnet på sangene men det er heller ikke lov. At ingen reagerer på det er ganske spesielt. 

Dette har jeg reagert på fra dag 1… Burde rapporteres for dette. Er jo ulovlig.🚫 

• Nyttig 8
Skrevet
Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Hun bruker mye de samme lydsporene som meg, de ligger på Snap for alle å bruke

Det er en vesentlig forskjell på privat bruk og bruk i reklame. Isabel Raad a/s er ett firma…..

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden):

Det er en vesentlig forskjell på privat bruk og bruk i reklame. Isabel Raad a/s er ett firma…..

Hun bruker nok.. Snapchat Business Manager allows you to organize and manage your business. Hvilken tilgang det er i snap chats eget bibliotek,  hvor hun kan laste ned til kommersiell bruk, aner jeg ikke.

https://accounts.snapchat.com/v2/login?continu

Men hun har vært på kurs sammen med de på største snap chat, nettopp for å lære å trekke til seg publikum. At de har vært inne på lydeffekter og bruk av musikk er jo opplagt. Ville rart at snap chat her anbefaler noe som strider med egne retningslinjer. IR har også advokater å rådføre seg med. Vil tro eventuelle gråsoner og uklarheter er drøftet med de.

• Nyttig 7
Skrevet

Tipper Tore Tang har økt sitt antall nedlastinger betraktelig 

😂

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Har hun tatt pause i dag og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...