Sirah Skrevet 29. september #24161 Skrevet 29. september agent skrev (7 minutter siden): Er det normalt å ha Michael Jackson nese, tror ikke det. De snakket om nesene sine når Bimbo var der. Sånn som jeg forstod det har de fått problemer med søvn, fordi de ikke kan puste gjennom nesene sine. Ja dette stemmer, hørte de snakket om det jeg også. Jeg har alltid hatt lyst til å operere nesa. Liker den ikke og har aldri gjort det. Jeg er født langt før influensernes tid, så dette er ikke noe sosiale medier har bidratt til - for å si det slik! Har blant annet knukket den en gang som barn og den er grodd litt skeivt. Men om det stemmer at man ikke får puste gjennom opererte neser så skal jeg love at søstrene Raad har influensa meg VEKK fra å gjøre det 😅 Sofie12 skrev (1 minutt siden): Tar det på min kappe om det er innlegg jeg ikke fikk med meg. Som sagt jeg vil gå igjennom innleggene. Vi kan sånn sett ha lest innleggene forskjellig også, så det trenger ikke å være du som tar feil 1 1
Bendie Skrevet 29. september #24162 Skrevet 29. september agent skrev (21 minutter siden): Er det normalt å ha Michael Jackson nese, tror ikke det. De snakket om nesene sine når Bimbo var der. Sånn som jeg forstod det har de fått problemer med søvn, fordi de ikke kan puste gjennom nesene sine. Det er langt i fra noen Michaelsen Jackson neser. 1 8
Spania33 Skrevet 29. september #24163 Skrevet 29. september lajlaj skrev (2 timer siden): At en bruker la ut at det manglet dokumentasjon på lønnsutbetalinger - fordi det sannsynligvis ligger under et annet selskap, er overhodet ikke å vise til noen dokumentert påstand. «Fordi det sannsynligvis ligger under et annet selskap» er ren spekulasjon, det også. Sannheten er at ingen av oss her inne vet noe om det 100% sikkert, og når det ikke fremkommer av regnskapet så spekuleres det i både hvorfor og om det finnes andre årsaksforklaringer. Må si jeg ler litt i skjegget (som jeg ikke har) når enkelte her inne kommer drassende med ord som søksmål, injurier og advokater - som om noe av det som har blitt fremmet her inne de siste dagene ville ha vært grunnlag nok for det. Vet det ikke var du som hevdet det, men kan ikke funksjonen med å legge inn flere sitater - beklager. 9
agent Skrevet 29. september #24164 Skrevet 29. september Sirah skrev (1 time siden): Ja dette stemmer, hørte de snakket om det jeg også. Jeg har alltid hatt lyst til å operere nesa. Liker den ikke og har aldri gjort det. Jeg er født langt før influensernes tid, så dette er ikke noe sosiale medier har bidratt til - for å si det slik! Har blant annet knukket den en gang som barn og den er grodd litt skeivt. Men om det stemmer at man ikke får puste gjennom opererte neser så skal jeg love at søstrene Raad har influensa meg VEKK fra å gjøre det 😅 Vi kan sånn sett ha lest innleggene forskjellig også, så det trenger ikke å være du som tar feil Jeg har også knekt nesa på ungdomsskolen, det så jævlig ut. 😂😂 Ble trappetrinn , men kom rett på sykehuset. De knekte den på plass. Gikk med skinne på nesa, det var gromt .😂😂 Kan se det litt ennå, men det er ikke noe problem. 2
agent Skrevet 29. september #24165 Skrevet 29. september Spania33 skrev (23 minutter siden): «Fordi det sannsynligvis ligger under et annet selskap» er ren spekulasjon, det også. Sannheten er at ingen av oss her inne vet noe om det 100% sikkert, og når det ikke fremkommer av regnskapet så spekuleres det i både hvorfor og om det finnes andre årsaksforklaringer. Må si jeg ler litt i skjegget (som jeg ikke har) når enkelte her inne kommer drassende med ord som søksmål, injurier og advokater - som om noe av det som har blitt fremmet her inne de siste dagene ville ha vært grunnlag nok for det. Vet det ikke var du som hevdet det, men kan ikke funksjonen med å legge inn flere sitater - beklager. Oslo tinghus får mye å gjøre fremover 🤭 1 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 29. september #24166 Skrevet 29. september Bendie skrev (1 time siden): Det er langt i fra noen Michaelsen Jackson neser. 2 3
agent Skrevet 29. september #24167 Skrevet 29. september (endret) Bendie skrev (1 time siden): Det er langt i fra noen Michaelsen Jackson neser. Samme tupp Hvis det blitt flere nese operasjoner , blir de identiske. Men nesen til MJ begynte vel å smuldre opp, men det var vel av ❄️ Så det skjer jo ikke IR. Tror ikke vi går til samme optiker. Endret 29. september av agent 1 7
Sirah Skrevet 29. september #24168 Skrevet 29. september agent skrev (6 minutter siden): Jeg har også knekt nesa på ungdomsskolen, det så jævlig ut. 😂😂 Ble trappetrinn , men kom rett på sykehuset. De knekte den på plass. Gikk med skinne på nesa, det var gromt .😂😂 Kan se det litt ennå, men det er ikke noe problem. Godt vi er flere! Min er litt skeiv, og jeg puster dårligere gjennom et nesebor, og har fullstendig panikk for å være tett i nesa 😅 Så å risikere det er uaktuelt altså 🤣 1
agent Skrevet 29. september #24169 Skrevet 29. september (endret) Sirah skrev (5 minutter siden): Godt vi er flere! Min er litt skeiv, og jeg puster dårligere gjennom et nesebor, og har fullstendig panikk for å være tett i nesa 😅 Så å risikere det er uaktuelt altså 🤣 Litt vanskeligere på den ene siden her også😁 Men får jeg store problemer, skulle de de skrape bort brusk. Fikk sjekket det for ett par år siden. 😆 Endret 29. september av agent
Sirah Skrevet 29. september #24170 Skrevet 29. september agent skrev (Akkurat nå): Litt vanskeligere på den ene siden her også😁 Men får jeg store problemer, skulle de de skrape bort brusk. Fikk sjekket det for ett par år siden. 😆 Godt de kan gjøre noe med det! Jeg har ikke sjekket. Kanskje jeg skal gjøre det! 1
LorettaLynn Skrevet 29. september #24171 Skrevet 29. september Lana01 skrev (4 timer siden): Når man kommer med falske påstander som kan være til skade for bedriften omdømme, kan det føre til søksmål Den som blir utsatt kan også kreve at dette blir fjernet fra f.eks. sosiale medier Driver du næringsvirksomhet, selger produkter og er avhengig av tillit og godt rykte, kan du også reagere mot konkurrenter eller andre som sverter deg og din virksomhet urettmessig. I tillegg kan du kreve erstatning og oppreisning også for slike krenkelser. Her gjelder både generelle regler og regler i særlovgivningen. Du kan saksøke både et selskap eller enkeltpersoner som driver med slikt. https://www.advokat-danielsen.no/aerekrenkelse-advokat/rad-om-aerekrenkelse-og-injurier/ Krenkelser, falske og uriktige beskyldninger som ligger på nett, kan fjernes. https://www.advokat-danielsen.no/aerekrenkelse-advokat/rad-om-aerekrenkelse-og-injurier/ Tror ikke jeg ville tatt det advokat Danielsen skriver for god fisk. Han har mistet advokatbevillingen etter x antall klager. Det er mange grådige der ute, også advokater ☺️ 8
Bendie Skrevet 29. september #24172 Skrevet 29. september agent skrev (13 minutter siden): Samme tupp Hvis det blitt flere nese operasjoner , blir de identiske. Men nesen til MJ begynte vel å smuldre opp, men det var vel av ❄️ Så det skjer jo ikke IR. Tror ikke vi går til samme optiker. Så du måtte lete opp opp en screenshot bilde tatt i fra en spesiell vinkel. Ser du ikke selv hvor idiotisk det blir? Om en må lete for å understreke et poeng, så har en neppe rett. Da hadde det vært synlig på ethvert bilde. MJ tok en haug av operasjoner. Så det blir en temmelig desperat sammenligning. 7
agent Skrevet 29. september #24173 Skrevet 29. september (endret) Sirah skrev (13 minutter siden): Godt de kan gjøre noe med det! Jeg har ikke sjekket. Kanskje jeg skal gjøre det! Det er en helt grei undersøkelse 👍( øre,nese, hals avd.) Hør med fastlegen, hvis du bor Norge. Lykke til🫶 Endret 29. september av agent 1
Gjest Sofie12 Skrevet 29. september #24174 Skrevet 29. september (endret) Spania33 skrev (1 time siden): «Fordi det sannsynligvis ligger under et annet selskap» er ren spekulasjon, det også. Sannheten er at ingen av oss her inne vet noe om det 100% sikkert, og når det ikke fremkommer av regnskapet så spekuleres det i både hvorfor og om det finnes andre årsaksforklaringer. Må si jeg ler litt i skjegget (som jeg ikke har) når enkelte her inne kommer drassende med ord som søksmål, injurier og advokater - som om noe av det som har blitt fremmet her inne de siste dagene ville ha vært grunnlag nok for det. Vet det ikke var du som hevdet det, men kan ikke funksjonen med å legge inn flere sitater - beklager. 👏 Som jeg skulle sagt det selv….om jeg hadde hatt litt bedre tid. 😉 Endret 29. september av Sofie12
agent Skrevet 29. september #24175 Skrevet 29. september Bendie skrev (2 minutter siden): Så du måtte lete opp opp en screenshot bilde tatt i fra en spesiell vinkel. Ser du ikke selv hvor idiotisk det blir? Om en må lete for å understreke et poeng, så har en neppe rett. Da hadde det vært synlig på ethvert bilde. MJ tok en haug av operasjoner. Så det blir en temmelig desperat sammenligning. Det er nok du som er desperat. NB. Du la vel ut noen bilder du også. 4
Bendie Skrevet 29. september #24176 Skrevet 29. september agent skrev (Akkurat nå): Det er nok du som er desperat. NB. Du la vel ut noen bilder du også. Et helt fersk ett tatt, og når hun ser rett i kamerat .. og jeg kunne funnet hundre til om så var. De alle viser samme nese. 1
agent Skrevet 29. september #24177 Skrevet 29. september (endret) Bendie skrev (6 minutter siden): Et helt fersk ett tatt, og når hun ser rett i kamerat .. og jeg kunne funnet hundre til om så var. De alle viser samme nese. Kom igjen , vil se.🧐 Fant et bilde til, tror jammen hun har hatt flere nese operasjoner. Endret 29. september av agent 4
lajlaj Skrevet 29. september #24178 Skrevet 29. september Sofie12 skrev (3 timer siden): Nå får du gi deg, jeg har aldri påstått det du setter spørsmål ved. Nok engang går du for langt. Kanskje vurdere hva du selv påstår. Hæ? Hvorfor skal folk alltid gi seg når de ber om begrunnelse? Jeg forstår meg ikke på debattskikken til enkelte her. 4
lajlaj Skrevet 29. september #24179 Skrevet 29. september (endret) Spania33 skrev (1 time siden): «Fordi det sannsynligvis ligger under et annet selskap» er ren spekulasjon, det også. Sannheten er at ingen av oss her inne vet noe om det 100% sikkert, og når det ikke fremkommer av regnskapet så spekuleres det i både hvorfor og om det finnes andre årsaksforklaringer. Må si jeg ler litt i skjegget (som jeg ikke har) når enkelte her inne kommer drassende med ord som søksmål, injurier og advokater - som om noe av det som har blitt fremmet her inne de siste dagene ville ha vært grunnlag nok for det. Vet det ikke var du som hevdet det, men kan ikke funksjonen med å legge inn flere sitater - beklager. Er det ren spekulasjon når det er helt åpenbart folk på lønningslisten? Da kan man ikke annet enn anta at lønningene kommer fra et annet selskap. Det er ren bedriftsstrategi. Endret 29. september av lajlaj 4 1
Bendie Skrevet 29. september #24180 Skrevet 29. september (endret) agent skrev (37 minutter siden): Kom igjen , vil se.🧐 Fant et bilde til, tror jammen hun har hatt flere nese operasjoner. Det blir totalt meningsløst å skulle linke til en haug av bilder. Tenker det en ser på de siste bildene sier nok. Jeg tror neppe hun har tatt to operasjoner. Om nesen ser anderledes ut første året etter operasjon er dette en helt normal tilhelings prosess. Så meningsløst og skulle endre noe da. Gikk tilbake på insta og fant et bilde tatt , når hun ser rett i kamerat og etter nesen har funnet sin form. Bildet er fra rundt et år etter operasjonen , mai 2016, og leser du ikke.. ? det står da virkelig i blogginnlegget at dette ikke er et endelig resultat Men det passer vel ikke inn i narrativet? Endelig er hevelsen gått litt ned. Man ser faktisk bare 60% av det endelige resultatet etter en hel mnd, og det har bare gått 8 dager siden operasjon. Det tar tid, men so far, so good! https://sraad.blogg.no/1457805475_mine_frste_selfies.html Jeg slutter denne diskusjonen nå. Endret 29. september av Bendie La til fra blogginnlegget 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå