Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Teflonhjernen skrev (18 timer siden):

Vil bare nok en gang presisere at jeg hater ikke Isabel, men er kritisk til hennes makt over følgerne og hvordan folk lar seg «lede» av henne. Jeg er heller ikke fan av den aggressive markedsføringen og hvordan hun omtaler sine følgere. Hun kaller de for elsklinger osv. , de er elsklinger pga de gjør at hun tjener ekstremt med penger. 
Jeg er skeptisk og kritisk til alle såkalte Influensere, men Isabel er eneste jeg fulgte fast ganske lenge og det er vilt å se hvordan hun har endret seg i takt med økende antall følgere og penger i banken. 
Jeg følger henne ikke lenger, men er innom innimellom og ser. 
Syntes også det er skummelt hvordan enkelte her på KG også forsvarer henne og tror på det hun sier? 
Hun bestemmer hva vi skal se/høre på lik linje med at jeg kan skrive hva jeg vil her inne. Dere velger om dere vil tro meg eller ikke…. 
Men, uansett hva dere tror så hater jeg henne ikke, men jeg syntes ingenting om hvordan hun behandler RS og de som virkelig tror at hun er bestevenninnen, hun har farlig mye makt over de. 

Jeg vet hvor du står, for vi to står egentlig ganske likt og det har vi også diskutert før. Den haterkommentaren var ikke ment mot deg, beklager om det fremsto sånn :) 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sirah skrev (40 minutter siden):

Jeg vet hvor du står, for vi to står egentlig ganske likt og det har vi også diskutert før. Den haterkommentaren var ikke ment mot deg, beklager om det fremsto sånn :) 

Takk, du er alltid så snill 😍
Husker vi i fjor sommer  snakket her inne om å søt og morsom Isabel var. 

• Hjerte 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (32 minutter siden):

Takk, du er alltid så snill 😍
Husker vi i fjor sommer  snakket her inne om å søt og morsom Isabel var. 

❤️

Ja husker det, det føles som en evighet siden! Savner den tiden 🫣

• Hjerte 1
Skrevet
Bendie skrev (På 25.9.2025 den 10.49):

Når en har blitt så stor som IR er vil hun få en del følgere, som elsker alt ved henne og også de som trigges av alt ved henne og som ikke evner annet. .

Det samme ser en hos andre, som Bianca Ingrosso. Jeg synes hun til tider ser helt ødelagt ut av de, som elsker å trykke henne ned. Det er så stygt og viser hvor mye ondskap, som finnes ute blant de, som ikke klarer å se på at unge kvinner lykkes, i sær om de har et vinnende vesen og  er vakre og slanke.

Ja, det kan være usunt å tilbe et annet menneske og noen av meldingene til IR, kan oppfattes slik. Men jeg tror ytterst få er skadelig opphengte. For noen kan det også være en bra ting. Det er mange ensomme mennesker der ute. Som lever sitt liv gjennom vennskap i spillverdenen eller finner glede i å følge andres liv. Så om noen av disse blir litt lykkeligere av å føle at IR er deres  «venninne» og føler seg nærere IR, ved å gå rundt i pimpen nattkjole og drikke iskaffe med IR sitt sirup, så er ikke det nødvendigs så ille.

En kan kan gjerne late som det influenser bransjen og dens kynisme en er ute etter. Men det klinger dårlig når en har behov for å arrestere noen for å sitte med hælene på en plastikk stol, som er plassert i sanden. Og det sammenlignes med at en ikke har respekt for andre mennesker. Eller at en kun ligger under dyna i Dubai. Og at maldiverne kun er gjestfrie fordi hun betaler. Og må påpeke ved en hver anledning at hun er venneløs og en og alle stikker på et punkt. Hvor falsk hun er,  at hun må ha fylt overleppen igjen, ser ikke ut. Jeg kan ramse om i det uendelige. Disse tingene handler kun om at en er ute etter å trykke ned noen, i sær når det formidles i hennes snap chat. At noen kommer frem å forsvare dette handler ikke om at de er «blinde» eller er en av elsklingene. Og i etterkant skriker en om hvor fæl IR er. Det er noe om å kunne se sine egne handlinger. Har en dette behovet for å fortelle et annet menneske, hvor forferdelig en er, foran flere hundre tusener av mennesker, må en også regne med noen slår ned på det.

For å skrive like meningsløst innlegg som flere i hylekoret her inne gjør:

🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser nå at søstrene er på ferie i Dubai igjen med mora. Sidra ser skamoperert ut i ansiktet og pimpen skal få seg nye tenner kjøpt av Isabel …👀

• Nyttig 9
Skrevet
lajlaj skrev (31 minutter siden):

For å skrive like meningsløst innlegg som flere i hylekoret her inne gjør:

🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯

Kunne ikke vært mer enig! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing.

Måne, admin.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
lajlaj skrev (18 minutter siden):

Ingen forsvarer IR, men flere går mot den ekstremt usaklige drittslengingen her som forkles som «kritikk».

Nå spekulerte du IGJEN om vedkommende tilhører nær familie? Hva er det for debattskikk? (Og gudene forby at noen nevner bokstaven T, selv om vedkommende åpenbart er i denne tråden, og vedkommende gjorde seg selv offentlig ved å skrive dritt i et offentlig fora)

Dette er ikke første gang du og enda flere brukere kommer med hersketeknikker når noen prøver å flagge at dere oppfører dere som kjerringer som får dopamin av å slenge dritt, hakke og pirke på en influenser dere forguder å følge (i smug). 

Edit: beklager 3 innlegg på rappen, har vært borte ei stund. Og takk og lov for det. Fortsatt en surmaga tråd.

Takk for støtte🫶. Heldigvis biter jeg ikke på hersketeknikker. Jeg så godt dette var en unnamanøver for å unngå påstanden om at IR er en løgner, fordi healingen ikke oppfyller kriteriene. 

Særlig nær IR er jeg neppe. Er kun en passe interessert og følger med nå og da. . Ikke krenkes jeg av hennes poster og ikke forguder jeg henne. Men jeg hater urett og slår ned på ( når er på i det  hjørnet) de som bare må slenge dritt. Nedtrykkende oppførsel er vanskelig å bevitne.  

• Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (31 minutter siden):

Ser nå at søstrene er på ferie i Dubai igjen med mora. Sidra ser skamoperert ut i ansiktet og pimpen skal få seg nye tenner kjøpt av Isabel …👀

Den var unødvendig. Hvem  er du til å vurdere hva Sidra eventuelt har gjort? Stygg kommentar.  Og moren skal kun fikse på tennene. Ingen Hollywood glamour. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Bendie skrev (12 minutter siden):

Den var unødvendig. Hvem  er du til å vurdere hva Sidra eventuelt har gjort? Stygg kommentar.  Og moren skal kun fikse på tennene. Ingen Hollywood glamour. 

Slike kommentarer sier mer om avsender , usmakelig 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Bendie skrev (1 time siden):

Takk for støtte🫶. Heldigvis biter jeg ikke på hersketeknikker. Jeg så godt dette var en unnamanøver for å unngå påstanden om at IR er en løgner, fordi healingen ikke oppfyller kriteriene. 

Særlig nær IR er jeg neppe. Er kun en passe interessert og følger med nå og da. . Ikke krenkes jeg av hennes poster og ikke forguder jeg henne. Men jeg hater urett og slår ned på ( når er på i det  hjørnet) de som bare må slenge dritt. Nedtrykkende oppførsel er vanskelig å bevitne.  

Synes det er spesielt at jeg har gått gjennom tråden siden tirsdag, der det har vært opp og ned med brukerdebatt og stygge kommentarer mot brukere som ikke aksepterer hets mot IR. Mens med en gang jeg er på banen og det dermed er flere enn 1-2 brukere som står alene i dritten, så ryddes tråden umiddelbart. Det skjer gang på gang. 

nå rapporterte jeg til gjengjeld flere innlegg mens jeg leste gjennom, men det kan umulig ha vært eneste rapporteringer siden tirsdag. 

er for øvrig på samme side som deg; jeg hater urett og slår ned på det selv. Jeg er ikke fan av IR overhodet, men hele stemningen i tråden gjør at jeg ikke orker kritisere henne. 

Endret av lajlaj
  • Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
lajlaj skrev (3 minutter siden):

Synes det er spesielt at jeg har gått gjennom tråden siden tirsdag, der det har vært opp og ned med brukerdebatt og stygge kommentarer mot brukere som ikke aksepterer hets mot IR. Mens med en gang jeg er på banen og det dermed er flere enn 1-2 brukere som står alene i dritten, så ryddes tråden umiddelbart. Det skjer gang på gang. 

nå rapporterte jeg til gjengjeld flere innlegg mens jeg leste gjennom, men det kan umulig ha vært eneste rapporteringer siden tirsdag. 

er for øvrig på samme side som deg; jeg hater urett og slår ned på det selv. Jeg er ikke fan av IR overhodet, men hele stemningen i tråden gjør at jeg ikke orker kritisere henne. 

Jeg har rappotert flere innlgg bla  når det går på driften av Ivorie. At ansatte ikke får lønn , at deres desinger plukket ut bilder fra en katalog osv. dette er injuriende, og kan skade bedriftens omdømme. Inleggende står . Jeg med deg hater urett , derfor jeg engasjerer meg, når jeg først titter innom 

• Nyttig 10
Skrevet
Bendie skrev (13 timer siden):

Det er min objektive mening. Jeg påpeker endringer i utseende etter IR har begynt å tjene svimlende summer. Setter ting litt i perspektiv når det gjelder hva som er viktig for denne familien.. 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Det er min objektive mening. Jeg påpeker endringer i utseende etter IR har begynt å tjene svimlende summer. Setter ting litt i perspektiv når det gjelder hva som er viktig for denne familien.. 

Og det er relevant kritikk av influenseren fordi...? Meninger er forøvrig subjektive. Fakta er objektivt. 

Endret av lajlaj
  • Nyttig 5
Gjest Sofie12
Skrevet

Den glorifiseringen av I.R og hennes brand fra enkelte her burde absolutt settes spørsmål ved. At man er kritisk ved I og hennes aggressive og kyniske markedsføring , livsstil, utsagn skal betegnes som hat sier sitt om dem som hevder det. Ja, det har vært hersketeknikker og ufine utsagn her men det kommer jammen meg fra begge sider. Å flette inn at innlegg er injurierende har blitt hivd ut her før, trusler for å få folk å holde kjeft kanskje. Da bør man dokumentere hva som er injurierende og ikke hive rundt seg med utsagn som ikke har hold.

Skrevet (endret)
Sofie12 skrev (14 minutter siden):

Den glorifiseringen av I.R og hennes brand fra enkelte her burde absolutt settes spørsmål ved. At man er kritisk ved I og hennes aggressive og kyniske markedsføring , livsstil, utsagn skal betegnes som hat sier sitt om dem som hevder det. Ja, det har vært hersketeknikker og ufine utsagn her men det kommer jammen meg fra begge sider. Å flette inn at innlegg er injurierende har blitt hivd ut her før, trusler for å få folk å holde kjeft kanskje. Da bør man dokumentere hva som er injurierende og ikke hive rundt seg med utsagn som ikke har hold.

Hadde folk vært kritiske til markedsføringen etc. så hadde dette vært en skikkelig spennende tråd! Vi er flere som lengter etter at tråden skal følge det sporet.

Men tråden fylles opp at utseendekritikk, klaging på det ene og det andre, "herregud hun har ikke på seg sandaler på frokosten!", "se på leppene, ÆSJ!", "hun burde logge av", "HVORFOR LOGGER HUN AV?! ER HUN LAT!", "hun er bipolar", "jeg ser at spiseforstyrrelsen er tilbake", "hun er grådig", "selvopptatt, mannfolk gal diva", "Kvalm som hun er!", "tror resorten fikk mye klager etter fyllebråket", "for et bilde med hele rumpa ute!", "hun er så stygg i munnen", "patetisk".

Når noen kommer med saklige argumenter mot irrelevant og usaklig hets eller kritikk som inneholder ubegrunnede påstander, så kommer hersketeknikker om "Angrep er beste forsvar!" (sitat deg), "Dette må være noen i familien!" etc. "DU må begrunne det du skriver!", mens andre anklager og påstander i negativ retning gjerne kan henge løst. 

Markedsføringen er helt sinnsyk, ja. La oss heller snakke om den. Hold dere til tema, fremfor å fylle tråden med sladring om usaklige ting om henne som person og spy-emojier. 

Endret av lajlaj
  • Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Det rundt Sidra er spekulasjoner. Og å si at noen er skamoperert er for meg et forsøk å trykke noen ned. Om det er snakket rundt leppene, så er det forøvrig ingen operasjon, om det i det hele tatt er tilfelle. Må si jeg ikke la merke til noen endring. 

Jeg synes det er en flott ting at IR betaler for morens tenner. Hun har gått med ting i årevis, som burde vært fikset.  Å gå til tannlegen er svindyrt, om en må gjøre større endringer. Det ble blant annet diskutert om hun skulle få bro. Samt en  skulle  gjøres noe med jekslene. Å du mener at dette setter ting i perspektiv om hva som er viktig for familien?  IR tar vare på de rundt henne og hjelper de med utgifter. Det vil jeg si er en god egenskap. 

Endret av Bendie
  • Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Sofie12 skrev (37 minutter siden):

Når man kommer med falske påstander som kan være til skade  for bedriften omdømme, kan det føre til søksmål Den som blir utsatt kan også kreve at dette blir fjernet fra f.eks. sosiale medier 

Driver du næringsvirksomhet, selger produkter og er avhengig av tillit og godt rykte, kan du også reagere mot konkurrenter eller andre som sverter deg og din virksomhet urettmessig. I tillegg kan du kreve erstatning og oppreisning også for slike krenkelser. Her gjelder både generelle regler og regler i særlovgivningen. Du kan saksøke både et selskap eller enkeltpersoner som driver med slikt.

https://www.advokat-danielsen.no/aerekrenkelse-advokat/rad-om-aerekrenkelse-og-injurier/

Krenkelser, falske og uriktige beskyldninger som ligger på nett, kan fjernes. 
https://www.advokat-danielsen.no/aerekrenkelse-advokat/rad-om-aerekrenkelse-og-injurier/

• Nyttig 5
Gjest Sofie12
Skrevet
lajlaj skrev (55 minutter siden):

Hadde folk vært kritiske til markedsføringen etc. så hadde dette vært en skikkelig spennende tråd! Vi er flere som lengter etter at tråden skal følge det sporet.

Men tråden fylles opp at utseendekritikk, klaging på det ene og det andre, "herregud hun har ikke på seg sandaler på frokosten!", "se på leppene, ÆSJ!", "hun burde logge av", "HVORFOR LOGGER HUN AV?! ER HUN LAT!", "hun er bipolar", "jeg ser at spiseforstyrrelsen er tilbake", "hun er grådig", "selvopptatt, mannfolk gal diva", "Kvalm som hun er!", "tror resorten fikk mye klager etter fyllebråket", "for et bilde med hele rumpa ute!", "hun er så stygg i munnen", "patetisk".

Når noen kommer med saklige argumenter mot irrelevant og usaklig hets eller kritikk som inneholder ubegrunnede påstander, så kommer hersketeknikker om "Angrep er beste forsvar!" (sitat deg), "Dette må være noen i familien!" etc. "DU må begrunne det du skriver!", mens andre anklager og påstander i negativ retning gjerne kan henge løst. 

Markedsføringen er helt sinnsyk, ja. La oss heller snakke om den. Hold dere til tema, fremfor å fylle tråden med sladring om usaklige ting om henne som person og spy-emojier. 

Vi diskuterer Isabel Raad og vi er forskjellige. Så lenge man holder seg innenfor reglene på forumet så bør man kunne diskutere det meste som går på det I selv har delt på sin SC eller Instagram. Går det for langt og man ikke syns det er greit så rapporter og la moderatorer, admin bestemme ( har jeg lært meg etterhvert)  

Gjest Sofie12
Skrevet
Lana01 skrev (32 minutter siden):

Når man kommer med falske påstander som kan være til skade  for bedriften omdømme, kan det føre til søksmål Den som blir utsatt kan også kreve at dette blir fjernet fra f.eks. sosiale medier 

Driver du næringsvirksomhet, selger produkter og er avhengig av tillit og godt rykte, kan du også reagere mot konkurrenter eller andre som sverter deg og din virksomhet urettmessig. I tillegg kan du kreve erstatning og oppreisning også for slike krenkelser. Her gjelder både generelle regler og regler i særlovgivningen. Du kan saksøke både et selskap eller enkeltpersoner som driver med slikt.

Krenkelser, falske og uriktige beskyldninger som ligger på nett, kan fjernes. 

Trenger ikke informere meg om dette. Så langt har det vært dokumentert det meste av påstander som er kommet her inne i tråden, men allikevel drar du frem injurier og søksmål uten å dokumentere en eneste påstand du viser til ( viser til tidligere innlegg) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...