Bendie Skrevet 26. september #24061 Skrevet 26. september agent skrev (5 minutter siden): Alle burde ta vare på sin mentale helse, det går ikke over med 2 fridager. Ja, hun har nok sunt av å koble helt ut noe lengre enn det. Da Brynjar Melling deltok i kjendis farmen var det hans første «ferie» på svært mange år. Han er alltid tilgjengelig og sjekker mail daglig. Når det gjelder de største influensere. ser de seg nødt til å daglig oppdatere sine følgere. Tror både de og del følgere har sundt av avbrekk. Forhåpentligvis blir det mer Ivory Studio og Nude på IR etter hvert og mindre snap. 7
agent Skrevet 26. september #24062 Skrevet 26. september Bendie skrev (17 minutter siden): Ja, hun har nok sunt av å koble helt ut noe lengre enn det. Da Brynjar Melling deltok i kjendis farmen var det hans første «ferie» på svært mange år. Han er alltid tilgjengelig og sjekker mail daglig. Når det gjelder de største influensere. ser de seg nødt til å daglig oppdatere sine følgere. Tror både de og del følgere har sundt av avbrekk. Forhåpentligvis blir det mer Ivory Studio og Nude på IR etter hvert og mindre snap. Her er vi enig. Det må tas på alvor, før det er for seint. 2
Sirah Skrevet 26. september #24063 Skrevet 26. september Heike72 skrev (6 timer siden): Noen som vet hvorfor hun har tatt en pause? Går hun på en smell ved å ha kjøpt ut investorene? Slutter folk i firmaet? Ser de trenger ny designer. Det er da ikke lenge siden ny designer begynte der. Hun har snakket om det siden hun kom til Maldivene: At hun ville ta seg noen dager hvor hun ikke snappet og bare var helt tilstede uten mobil (Regner med at hun har besøk av en gjøk 😎) 6 4
Maia3 Skrevet 26. september #24064 Skrevet 26. september Hallepalle2 skrev (5 timer siden): Men trenger det å være enten/eller? Kan ikke både de rike og privilegerte og ‘oss vanlige folk’ fortjene å logge av iblant? Jeg elsker også jobben min, men jammen blir jeg sliten noen ganger. Uten at det er synd på verken meg eller IR av den grunn. Misunnelse er en svært uattraktiv egenskap. Må du SLUTTE med dette misunnelsevåset ditt !! Misunner IKKE IR overhodet. Vi er mange her som har et MYE rikere liv enn henne, på alle måter. Heldigvis for det 3 16
Maia3 Skrevet 26. september #24065 Skrevet 26. september Bendie skrev (3 timer siden): Ja, hun har nok sunt av å koble helt ut noe lengre enn det. Da Brynjar Melling deltok i kjendis farmen var det hans første «ferie» på svært mange år. Han er alltid tilgjengelig og sjekker mail daglig. Når det gjelder de største influensere. ser de seg nødt til å daglig oppdatere sine følgere. Tror både de og del følgere har sundt av avbrekk. Forhåpentligvis blir det mer Ivory Studio og Nude på IR etter hvert og mindre snap. Når det gjelder folk flest, så må DE også "oppdatere" jobben sin daglig ! Man kan ikke bare "logge" av når det passer seg! 2 7
Lana01 Skrevet 26. september #24066 Skrevet 26. september (endret) Maia3 skrev (44 minutter siden): Når det gjelder folk flest, så må DE også "oppdatere" jobben sin daglig ! Man kan ikke bare "logge" av når det passer seg! Hvilken jobb tenker du på der man er på jobb og levere 24/7 hver dag , uten ferie eller fridager, året rundt Kom gjerne med eksempler . Bare nysgjerrig.hva jobbet du med Og hvem vet om hun er pålogget i forhold til Ivorie og Nude Beauty. Tenker hun med god samvittighet , kan logge av et par dager Endret 26. september av Lana01 6 1 4
Hallepalle2 Skrevet 26. september #24067 Skrevet 26. september Maia3 skrev (2 timer siden): Må du SLUTTE med dette misunnelsevåset ditt !! Misunner IKKE IR overhodet. Vi er mange her som har et MYE rikere liv enn henne, på alle måter. Heldigvis for det Vis meg hvor jeg tidligere har nevnt misunnelse? Jeg stiller meg jo spørsmål om hvor rikt liv man har når man bruker timer hver dag på å følge en person man forakter. Det fremstår rimelig stusselig. 2 1 11
Hallepalle2 Skrevet 26. september #24068 Skrevet 26. september Lana01 skrev (19 minutter siden): Hvilken jobb tenker du på der man er på jobb og levere 24/7 hver dag , uten ferie eller fridager, året rundt Kom gjerne med eksempler . Bare nysgjerrig.hva jobbet du med Og hvem vet om hun er pålogget i forhold til Ivorie og Nude Beauty. Tenker hun med god samvittighet , kan logge av et par dager Det er klart at hun kan logge av, det er både smart og sunt. Det virker som enkelte får helt abstinenser når de ikke kan inn og se på ting de blir kvalme av på noen dager. Avhengighet kommer i så mange former. 2 1 8
Maia3 Skrevet 26. september #24069 Skrevet 26. september Hallepalle2 skrev (29 minutter siden): Vis meg hvor jeg tidligere har nevnt misunnelse? Jeg stiller meg jo spørsmål om hvor rikt liv man har når man bruker timer hver dag på å følge en person man forakter. Det fremstår rimelig stusselig. Misunnelse er en uattraktiv egenskap ! Bare å bla litt bakover hvis du har glemt hva du selv svarer! At det går an 3 8
firetoen Skrevet 26. september #24070 Skrevet 26. september Lana01 skrev (1 time siden): Hvilken jobb tenker du på der man er på jobb og levere 24/7 hver dag , uten ferie eller fridager, året rundt Kom gjerne med eksempler . Bare nysgjerrig.hva jobbet du med Og hvem vet om hun er pålogget i forhold til Ivorie og Nude Beauty. Tenker hun med god samvittighet , kan logge av et par dager Enig med deg, helt sjokkert over folk her som mener dama ikke har grunn til å være sliten! 8
Sirah Skrevet 27. september #24071 Skrevet 27. september Så klart må hun få lov til å logge av? De aller fleste tar seg noen fullstendige fridager innimellom, hvorfor skal ikke hun få lov til det? 6 2
Jøyemeg Skrevet 27. september #24072 Skrevet 27. september Bumbo reiser, hun føler på ensomhet, derfor logger hun av? Når hun møter seg ensom snapper hun jo enormt mye. Det er noe som ikke stemmer her. 5
Sveits35 Skrevet 27. september #24073 Skrevet 27. september Sirah skrev (2 timer siden): Så klart må hun få lov til å logge av? De aller fleste tar seg noen fullstendige fridager innimellom, hvorfor skal ikke hun få lov til det? Det pleier å bli aggressivt her på tråden når Isabel har pauser og det er ikke noe unntak nå ser jeg. Abstinensene i full blomst allerede etter en dag. 5 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 27. september #24074 Skrevet 27. september Altså… Jeg personlig driter i hvorfor hun logger av 😅 Men mest sannsynlig får hun mannebesøk.. Dere som forsvarer I mht disse «fridagene», tror dere virkelig hennes liv er så stressende? Virkelig!? Hun viser jo kun en brøkdel av dagen sin.. Og ler hele veien til banken når følgerne tror de er så tett på henne og tror de får bli med inn i hennes hverdag…👀😅 nei, Isabel har fri hele året hun ☺️ Dom hun selv sier så føles dette ikke som jobb……. 7 11
Minipilla Skrevet 27. september #24075 Skrevet 27. september Hallepalle2 skrev (18 timer siden): Misunnelse er en svært uattraktiv egenskap. @Hallepalle2 1
Minipilla Skrevet 27. september #24076 Skrevet 27. september Jøyemeg skrev (1 time siden): Bumbo reiser, hun føler på ensomhet, derfor logger hun av? Når hun møter seg ensom snapper hun jo enormt mye. Det er noe som ikke stemmer her. Gjøkbesøk vettu 😅 1 9
LorettaLynn Skrevet 27. september #24077 Skrevet 27. september Det er vel Isabel selv som er mest redd for å logge av. Det er hun selv som har skapt seg en arbeidsplass hvor hun aldri kan ta fri, og det skyldes ene og alene grådighet. For min del må hun gjerne logge av for resten av sitt liv. Var moro før da hun filmet fra Grønland, søsknene var seg selv, og alt handlet tilsynelatende ikke om å tjene mest mulig penger. Fatter ikke dette forsvaret for en kynisme uten like fra så å si alle influensere. Handler ikke om misunnelse eller at man ikke unner noen suksess. Dere som tror influensere ikke påvirker unge og gamle, og at de er skadelige for samfunnet må tro om igjen. 6 1 9
Bendie Skrevet 27. september #24078 Skrevet 27. september Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Altså… Jeg personlig driter i hvorfor hun logger av 😅 Men mest sannsynlig får hun mannebesøk.. Dere som forsvarer I mht disse «fridagene», tror dere virkelig hennes liv er så stressende? Virkelig!? Hun viser jo kun en brøkdel av dagen sin.. Og ler hele veien til banken når følgerne tror de er så tett på henne og tror de får bli med inn i hennes hverdag…👀😅 nei, Isabel har fri hele året hun ☺️ Dom hun selv sier så føles dette ikke som jobb……. Dette blir for dumt. Jeg har vanskeligheter for å se at du selv tror på dette. Viser en brøkdel av dagen? Tror du virkelig at det hun viser, er hele jobben? Hun filmer langt mer enn det hun viser, redigerer, som inkluderer valgt av musikk . Hun leser også en haug av innkommende meldinger og svarer på et utvalg. Hun skifter til ulike out fit fra ivory studio som filmes. I tillegg til dette driver hun sitt eget klesmerket og har et samarbeid angående Nude. Ja, hun sier det føles ikke som jobb, men hun sier også at hun bruker timer på redigering av innhold. Og at vi ikke ser det meste av jobben som må gjøres. Så hun har ikke ferie på Maldivene. Samt det å vise frem seg selv og , så mye som hun gjør, får frem mindre pene sider hos folk. Hun mottar en drøss av stygge meldinger. Som de fleste av oss neppe hadde klart å stå i. En ser jo her inne hvor krenket mange blir av svarene til IR. Og hevder at hun er stygg mot de som sender « konstruktiv kritikk»(nedsettende meldinger) . Disse personene sender meldinger, som anonyme og mottar kanskje en eller to meldinger de føler seg støtt av. IR mottar tusenvis. Klart dette tar på mentalt. 2 6
agent Skrevet 27. september #24079 Skrevet 27. september LorettaLynn skrev (8 minutter siden): Det er vel Isabel selv som er mest redd for å logge av. Det er hun selv som har skapt seg en arbeidsplass hvor hun aldri kan ta fri, og det skyldes ene og alene grådighet. For min del må hun gjerne logge av for resten av sitt liv. Var moro før da hun filmet fra Grønland, søsknene var seg selv, og alt handlet tilsynelatende ikke om å tjene mest mulig penger. Fatter ikke dette forsvaret for en kynisme uten like fra så å si alle influensere. Handler ikke om misunnelse eller at man ikke unner noen suksess. Dere som tror influensere ikke påvirker unge og gamle, og at de er skadelige for samfunnet må tro om igjen. 👏👏💯🎯👏👏 2
Natu Skrevet 27. september #24080 Skrevet 27. september Problemet her er vel ikke at man ikke unner henne både 2-4 og 10 dager fri. Men, at man bare vet det er noe som ikke stemmer og at hun tar "fri for sin mentale helse" ikke er sant, hun får enten besøk eller så er det andre ting hun skjuler. De fleste som har fulgt henne en stund vet at hun lyver, dekker over, bortforklarer uten å blunke. 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå