agent Skrevet 25. september 2025 #24001 Skrevet 25. september 2025 Lana01 skrev (14 timer siden): Jeg forstår det faktisk godt. De har hatt folk på døren hjemme i leiligheten, hun hadde i Oslo. Vi har T…. som har laget kvalme og kontaktet arbeidsplassen til Shehed. Sist hun var i Oslo måtte hun ha med seg livvakter /security pga av mannlig / mannlige personer som plager henne . Det er nok av gale folk der ute, så at hun er mer forsiktig , er bare fornuftig og forståelig . Vi ser det jo her inne også, flere som ikke ønsker henne godt, og som leter etter feil i alt hun gjør. Suksessen har alltid en bakside .og ja hun er kjent nok til å kjenne på dette Det er også feil av deg å nevne den personen i den sammenhengen. Har IR fortalt grunnen? 6
agent Skrevet 25. september 2025 #24002 Skrevet 25. september 2025 Teflonhjernen skrev (11 timer siden): Jeg er jo (veldig) kritisk til Isabel, men jeg hater henne absolutt ikke. Jeg begynte å følge henne i fjor sommer da jeg ble sittende hjemme hele sommeren etter en ulykke. Syntes hun var helt skjønn, gøyal, lite høytidelig osv. Men, i løpet av året har hun endret seg til å bli en selvopptatt, mannfolk gal krevende diva. En forferdelig shopping galskap der hun bare kaster alt i en haug og aldri bruker det. Hun elsker delfiner og den der skilpadda, men kjøper en krokodille barn veske til mange hundre tusen. Hun er enten veldig høyt oppe og virker nesten som hun går på noe (Vietnam) eller så er hun laaangt nede og går ikke ut av leiligheten. Hun krever prinsesse oppvartning av menn, men så fort hun er full så oppfører hun seg som en fjortis som ringer menn og lager drama og krangler. Hun kaller følgerene elsklinger og bestevenninner, driver en veldig aggressiv markedsføring av Nude og Ivorie. Sier noen henne i mot, så er hun veldig frekk og RS støtter opp, i deres øyne kan hun ikke gjøre noe galt. Men, tross denne negative endringen hos Isabel så hater jeg henne ikke, men kommer aldri til å kjøpe et eneste Nude eller Ivorie produkt av den enkel grunn at markedsføringen er for aggressiv, spesielt mot de som virkelig tror at de er bestevenninnen hennes. Men, det er viktig å husk at Isabel og alle andre influensere viser det de ønsker vi skal se, ofte et glansbilde av en spennende hverdag. Helt enig 🎯👍 1 7
Gjest Sofie12 Skrevet 25. september 2025 #24003 Skrevet 25. september 2025 Pigaloppa skrev (10 timer siden): Det var faktisk Isabel som startet den feiden,og som på sin "snille og omtenksome" måten hengte ut private mennesker på sin snap. kvalm som hun er! Ikke var det noe spesielt smart av shehed og fortsette uthenging. Er man en offentlig person ligger det mye ansvar og klokskap bak å håndtere det, noe søstrene raad står til stryk ved flere anledninger 🎯👏👏👏
Gjest Sofie12 Skrevet 25. september 2025 #24004 Skrevet 25. september 2025 (endret) Pigaloppa skrev (10 timer siden): Istapp skrev (6 timer siden): Terningkast 4 på julekalenderen: https://www.minmote.no/skjoennhet/tester/a/MnOJbM/julekalendere-2025?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row8_pos2&utm_medium=dre-68c95c59a189ca0ed21790ed I tillegg ser man jf. andres julekalendere, at det velges katalog-produksjon (alt er likt egentlig, bare endret farge osv). Egen designproduksjon gjøres ikke. Det ville kostet for mye og gitt redusert inntjening. Stort sett så ble jeg overasket over I. sin julekalender, litt ensporet produkter men helt greit i forhold til andre. Det skal hun ha. Dyrt. Endret 25. september 2025 av Sofie12
Bendie Skrevet 25. september 2025 #24005 Skrevet 25. september 2025 (endret) Når en har blitt så stor som IR er vil hun få en del følgere, som elsker alt ved henne og også de som trigges av alt ved henne og som ikke evner annet. . Det samme ser en hos andre, som Bianca Ingrosso. Jeg synes hun til tider ser helt ødelagt ut av de, som elsker å trykke henne ned. Det er så stygt og viser hvor mye ondskap, som finnes ute blant de, som ikke klarer å se på at unge kvinner lykkes, i sær om de har et vinnende vesen og er vakre og slanke. Ja, det kan være usunt å tilbe et annet menneske og noen av meldingene til IR, kan oppfattes slik. Men jeg tror ytterst få er skadelig opphengte. For noen kan det også være en bra ting. Det er mange ensomme mennesker der ute. Som lever sitt liv gjennom vennskap i spillverdenen eller finner glede i å følge andres liv. Så om noen av disse blir litt lykkeligere av å føle at IR er deres «venninne» og føler seg nærere IR, ved å gå rundt i pimpen nattkjole og drikke iskaffe med IR sitt sirup, så er ikke det nødvendigs så ille. En kan kan gjerne late som det influenser bransjen og dens kynisme en er ute etter. Men det klinger dårlig når en har behov for å arrestere noen for å sitte med hælene på en plastikk stol, som er plassert i sanden. Og det sammenlignes med at en ikke har respekt for andre mennesker. Eller at en kun ligger under dyna i Dubai. Og at maldiverne kun er gjestfrie fordi hun betaler. Og må påpeke ved en hver anledning at hun er venneløs og en og alle stikker på et punkt. Hvor falsk hun er, at hun må ha fylt overleppen igjen, ser ikke ut. Jeg kan ramse om i det uendelige. Disse tingene handler kun om at en er ute etter å trykke ned noen, i sær når det formidles i hennes snap chat. At noen kommer frem å forsvare dette handler ikke om at de er «blinde» eller er en av elsklingene. Og i etterkant skriker en om hvor fæl IR er. Det er noe om å kunne se sine egne handlinger. Har en dette behovet for å fortelle et annet menneske, hvor forferdelig en er, foran flere hundre tusener av mennesker, må en også regne med noen slår ned på det. Endret 25. september 2025 av Bendie 1 10
Gjest Sofie12 Skrevet 25. september 2025 #24006 Skrevet 25. september 2025 (endret) Da ble Rami, Shehed og Sidra blokkert « Hun Ble Sur» Nummeret før jeg blokkere Isabel. Kjenner jeg har Isabel og søskene, flere influensere langt oppi halsen. Jada da kommer I gjengen med du trenger ikke følge….skjønner ikke hva du gjør her …er så lei🥴 Ååå, du hater Isabel….Ytringsfrihet , folkens….det er ikke ett pålegg🤣Nei, jeg følger ingen av Raad familie og har ikke gjort det på veldig lenge for de som spør på innboks 😂 Men…jeg er så heldig å få hele gjengen på utforsk🤣🙈😅 Nå er Rami, Sidra og Shehed blokkert….venter litt med å blokkere Isabel, tenker det hadde vært fantastisk å blokkere Isabel og slette meg fra Kvinneguiden….Vi får se da vettu😂😂 Endret 25. september 2025 av Sofie12
Gjest Sofie12 Skrevet 25. september 2025 #24007 Skrevet 25. september 2025 (endret) Bendie skrev (7 minutter siden): Når en har blitt så stor som IR er vil hun få en del følgere, som elsker alt ved henne og også de som trigges av alt ved henne og som ikke evner annet. . Det samme ser en hos andre, som Bianca Ingrosso. Jeg synes hun til tider ser helt ødelagt ut av de, som elsker å trykke henne ned. Det er så stygt og viser hvor mye ondskap, som finnes ute blant de, som ikke klarer å se på at unge kvinner lykkes, i sær om de har et vinnende vesen og er vakre og slanke. Ja, det kan være usunt å tilbe et annet menneske og noen av meldingene til IR, kan oppfattes slik. Men jeg tror ytterst få er skadelig opphengte. For noen kan det også være en bra ting. Det er mange ensomme mennesker der ute. Som lever sitt liv gjennom vennskap i spillverdenen eller finner glede i å følge andres liv. Så om noen av disse blir litt lykkeligere av å føle at IR er deres «venninne» og føler seg nærere IR, ved å gå rundt i pimpen nattkjole og drikke iskaffe med IR sitt sirup, så er ikke det nødvendigs så ille. En kan kan gjerne late som det influenser bransjen og dens kynisme en er ute etter. Men det klinger dårlig når en har behov for å arrestere noen for å sitte med hælene på en plastikk stol, som er plassert i sanden. Og det sammenlignes med at en ikke har respekt for andre mennesker. Eller at en kun ligger under dyna i Dubai. Og at maldiverne kun er gjestfrie fordi hun betaler. Og må påpeke ved en hver anledning at hun er venneløs og en og alle stikker på et punkt. Hvor falsk hun er, kan ramse om i det uendelige. Disse tingene handler kun om at en er ute etter å trykke ned noen, i sær når det formidles i hennes snap chat. At noen kommer frem å forsvare dette handler ikke om at de er «blinde» eller er en av elsklingene. Og i etterkant skriker en om hvor fæl IR er. Det er noe om å kunne se sine egne handlinger. Har en dette behovet for å fortelle et annet menneske, hvor forferdelig en er, foran flere hundre tusener av mennesker, må en også regne med noen slår ned på det. Hvorfor ble jeg ikke overrasket at Bianca Ingrosso ble satt på dagsorden😂😂 Resten av innlegget sier sitt! Endret 25. september 2025 av Sofie12
Gjest Sofie12 Skrevet 25. september 2025 #24008 Skrevet 25. september 2025 (endret) Sofie12 skrev (52 minutter siden): Stort sett så ble jeg overasket over I. sin julekalender, litt ensporet produkter men helt greit i forhold til andre. Det skal hun ha. Dyrt. Bare for å ha det helt klart…. så ikke innboksen går ut av sitt gode skinn🥴😂 Nei, jeg har ikke betalt for I sin julekalender🙈 Endret 25. september 2025 av Sofie12
Gjest Sofie12 Skrevet 25. september 2025 #24009 Skrevet 25. september 2025 Pigaloppa skrev (12 timer siden): Det er vel ikke det hun sier, at ingen liker henne. Men disse noen som forsvarer og liker Isabel uansett hva hun gjør og sier,når hun er frekk mot andre,når hun ikke tåler ikke å ikke bli satt på pidestall og bli skrytt opp i himmelen for da Henges du ut offentlig, dette til jubel av disse noen som av en eller annen grunn ikke klarer å innse at dem blir manipulert av en av de mest kyniske influensere vi har! 👏👏🎯
agent Skrevet 25. september 2025 #24010 Skrevet 25. september 2025 Bendie skrev (1 time siden): Når en har blitt så stor som IR er vil hun få en del følgere, som elsker alt ved henne og også de som trigges av alt ved henne og som ikke evner annet. . Det samme ser en hos andre, som Bianca Ingrosso. Jeg synes hun til tider ser helt ødelagt ut av de, som elsker å trykke henne ned. Det er så stygt og viser hvor mye ondskap, som finnes ute blant de, som ikke klarer å se på at unge kvinner lykkes, i sær om de har et vinnende vesen og er vakre og slanke. Ja, det kan være usunt å tilbe et annet menneske og noen av meldingene til IR, kan oppfattes slik. Men jeg tror ytterst få er skadelig opphengte. For noen kan det også være en bra ting. Det er mange ensomme mennesker der ute. Som lever sitt liv gjennom vennskap i spillverdenen eller finner glede i å følge andres liv. Så om noen av disse blir litt lykkeligere av å føle at IR er deres «venninne» og føler seg nærere IR, ved å gå rundt i pimpen nattkjole og drikke iskaffe med IR sitt sirup, så er ikke det nødvendigs så ille. En kan kan gjerne late som det influenser bransjen og dens kynisme en er ute etter. Men det klinger dårlig når en har behov for å arrestere noen for å sitte med hælene på en plastikk stol, som er plassert i sanden. Og det sammenlignes med at en ikke har respekt for andre mennesker. Eller at en kun ligger under dyna i Dubai. Og at maldiverne kun er gjestfrie fordi hun betaler. Og må påpeke ved en hver anledning at hun er venneløs og en og alle stikker på et punkt. Hvor falsk hun er, at hun må ha fylt overleppen igjen, ser ikke ut. Jeg kan ramse om i det uendelige. Disse tingene handler kun om at en er ute etter å trykke ned noen, i sær når det formidles i hennes snap chat. At noen kommer frem å forsvare dette handler ikke om at de er «blinde» eller er en av elsklingene. Og i etterkant skriker en om hvor fæl IR er. Det er noe om å kunne se sine egne handlinger. Har en dette behovet for å fortelle et annet menneske, hvor forferdelig en er, foran flere hundre tusener av mennesker, må en også regne med noen slår ned på det. Mener du at influensere som er fyldige, ikke er vinnende vesen og vakre. Nå har du tatt den IR forsvarsrollen litt langt. Forklar meg hva som er ekte på IR, uten at det kolliderer med hennes manipulerende, kalkulerende og kyniske adferd. 2 11
Bendie Skrevet 25. september 2025 #24011 Skrevet 25. september 2025 agent skrev (1 time siden): Mener du at influensere som er fyldige, ikke er vinnende vesen og vakre. Nå har du tatt den IR forsvarsrollen litt langt. Forklar meg hva som er ekte på IR, uten at det kolliderer med hennes manipulerende, kalkulerende og kyniske adferd. Nå vrir du på hva jeg skrev. Hvorfor det? Fordi det er letter å angripe? Jeg skrev at om du er tynn og vakker virker det som du får flere «haters» . Bianca Ingrosso får nettopp det og jeg tror ikke hun hadde fått det samme om hun ikke har alle tre faktorene tilstede. og hvorfor er det så vanskelig å kritisere noen, uten å være så slem. Det skinner gjennom. Det å skrive at en ikke har egentlige venner, og at en ikke eier respekt ovenfor andre mennesker, hva har det å gjøre med hvordan en driver en business? Er tips, om en mener noen driver med en manipulerende og kynisk markedsføring. Skriv saklig. Å tro en når gjennom med å nedverdig noe har en misforstått noe. 10
agent Skrevet 25. september 2025 #24012 Skrevet 25. september 2025 Bendie skrev (15 minutter siden): Nå vrir du på hva jeg skrev. Hvorfor det? Fordi det er letter å angripe? Jeg skrev at om du er tynn og vakker virker det som du får flere «haters» . Bianca Ingrosso får nettopp det og jeg tror ikke hun hadde fått det samme om hun ikke har alle tre faktorene tilstede. og hvorfor er det så vanskelig å kritisere noen, uten å være så slem. Det skinner gjennom. Det å skrive at en ikke har egentlige venner, og at en ikke eier respekt ovenfor andre mennesker, hva har det å gjøre med hvordan en driver en business? Er tips, om en mener noen driver med en manipulerende og kynisk markedsføring. Skriv saklig. Å tro en når gjennom med å nedverdig noe har en misforstått noe. Nå må du ro inn, skal jeg tolke deg sånn: At tykke og stygge influencere får mindre hat .. Veldig farlig det du driver med her, iallefall når IR ikke har ett normalt og sundt forhold til mat. Hun er ikke slank, men noe helt annet hvis mann tok bort alt hun har lagt til kroppen. BI har også de problemene, men hun snakker om det. Å gjør noe med det, hun søker hjelp. Det er ikke noe bedre å være glorfiserende , enn å være kritisk. 2 9
Bendie Skrevet 25. september 2025 #24013 Skrevet 25. september 2025 agent skrev (6 minutter siden): Nå må du ro inn, skal jeg tolke deg sånn: At tykke og stygge influencere får mindre hat .. Veldig farlig det du driver med her, iallefall når IR ikke har ett normalt og sundt forhold til mat. Hun er ikke slank, men noe helt annet hvis mann tok bort alt hun har lagt til kroppen. BI har også de problemene, men hun snakker om det. Å gjør noe med det, hun søker hjelp. Det er ikke noe bedre å være glorfiserende , enn å være kritisk. Absolutt «stygge og tykke» influensere får også hat. Men de har ikke samme følger skala. Men det er være vellykket, settes ofte i bås med det å være vakker og slank. Derfor er det svært mange som ønsker å oppnå det samme. Det er en grunn til svært mange influensere ligner hverandre. Så jeg står på mitt at er du vakker, tynn og har masse følgere, fremstår du som mer vellykket. Og jeg tro mye av dette trigger noe, hos en del. Så når dette blandes sammen med saklig kritikk av influenser bransjen blir det en suppe. Skal en komme en vei med kritikken , må en kunne skille på dette, , ellers er det dødfødt. Men vi blir neppe enige. Så jeg legger denne ballen død. 6
Lana01 Skrevet 25. september 2025 #24014 Skrevet 25. september 2025 agent skrev (7 timer siden): Det er også feil av deg å nevne den personen i den sammenhengen. Har IR fortalt grunnen? Hvorfor behov for å beskytte T? Det var T startet dette ved å legge ut masse stygge innlegg på denne FB gruppen. Om man ikke tør å stå for kommentarene blir offentlig, utenfor gruppen , er det idioti å poste dem i første omgang Kan være enig i at det ikke burde blitt publisert på snappen til I , men kan også forstå hvorfor hun gjorde det. T har vist stalking tendenser, både hatefull og opphengt Hun burdet lagt ballen død I stedet kontaktet hun altså arbeidsgiver med flere for å hevne seg på I og søsteren 1 8
Gjest Sofie12 Skrevet 25. september 2025 #24015 Skrevet 25. september 2025 Lana01 skrev (1 time siden): Hvorfor behov for å beskytte T? Det var T startet dette ved å legge ut masse stygge innlegg på denne FB gruppen. Om man ikke tør å stå for kommentarene blir offentlig, utenfor gruppen , er det idioti å poste dem i første omgang Kan være enig i at det ikke burde blitt publisert på snappen til I , men kan også forstå hvorfor hun gjorde det. T har vist stalking tendenser, både hatefull og opphengt Hun burdet lagt ballen død I stedet kontaktet hun altså arbeidsgiver med flere for å hevne seg på I og søsteren Er det virkelig slik det skjedde! Tenker Isabel, Shehed og T var like gode. Isabel og Shehed dro det vel litt lenger enn de burde, spør du meg.
agent Skrevet 25. september 2025 #24016 Skrevet 25. september 2025 (endret) Lana01 skrev (1 time siden): Hvorfor behov for å beskytte T? Det var T startet dette ved å legge ut masse stygge innlegg på denne FB gruppen. Om man ikke tør å stå for kommentarene blir offentlig, utenfor gruppen , er det idioti å poste dem i første omgang Kan være enig i at det ikke burde blitt publisert på snappen til I , men kan også forstå hvorfor hun gjorde det. T har vist stalking tendenser, både hatefull og opphengt Hun burdet lagt ballen død I stedet kontaktet hun altså arbeidsgiver med flere for å hevne seg på I og søsteren Jeg synes ikke man skal nevne privat personer her i tråden. Hva veit vi om hvem, hva og når , ang. det som skjedde i Oslo sist IR var i der. NB. Jeg beskytter ingen ,💯 true.🤭 Endret 25. september 2025 av agent 2 2
Lana01 Skrevet 25. september 2025 #24017 Skrevet 25. september 2025 agent skrev (8 minutter siden): Jeg synes ikke man skal nevne privat personer her i tråden. Hva veit vi om hvem, hva og når , ang. det som skjedde i Oslo sist IR var i der. NB. Jeg beskytter ingen ,💯 true.🤭 Hun blir ikke nevnt med fult navn kun personer som kjenner til historien , vet hvem hun er. Hun er en del av det som skjer i I sitt liv, og saken har vært omtalt i media Hva er forskjellen med å nevne denne personen, kontra å spekulere om designeren som jobber for Ivorie? Vet ikke annet en det hun har fortalt på snap https://www.dagbladet.no/kjendis/foler-meg-utrygg/83491490 1 5
agent Skrevet 25. september 2025 #24018 Skrevet 25. september 2025 (endret) Lana01 skrev (28 minutter siden): Hun blir ikke nevnt med fult navn kun personer som kjenner til historien , vet hvem hun er. Hun er en del av det som skjer i I sitt liv, og saken har vært omtalt i media Hva er forskjellen med å nevne denne personen, kontra å spekulere om designeren som jobber for Ivorie? Vet ikke annet en det hun har fortalt på snap Tror alle som har fulgt med IR , har kjennskap til personen. Endret 25. september 2025 av agent 3 1
Maia3 Skrevet 25. september 2025 #24019 Skrevet 25. september 2025 Sofie12 skrev (20 timer siden): Det er vondt å se! Prinsessen 1 4
Maia3 Skrevet 25. september 2025 #24020 Skrevet 25. september 2025 Maia3 skrev (Akkurat nå): Prinsessen Snakk for deg selv ! 2 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå