Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sunshade83 skrev (8 timer siden):

Hvis du bor forholdsvis nær en lokalbebodd øy og de er åpnet for turister så kan de av og til kjøpe deg utflukter til disse. Det er lagt opp helt anerledes enn det hun viste og dette var ikke en kjøpt utflukt. Igjen, er du glad i personalet og de er glade i deg tilbake så kan du få goder som andre besøkende ikke får. Dette er ikke noe du kjøper deg til, men noe du potensielt gjør det "fortjent" til gjennom oppførselen din. Maldivene er et muslimsk land så det er ikke gitt at turister får besøke de lokale øyene uten resorter. Kleskode, ikke alkohol og lignende er standard. Regner med at du så hvor mye hun kneppet kjolen igjen gjentatte ganger både under turen, på besøket og etter besøket i etterkant. Det kommer til stadighet oppgulp om hvordan man gjør ditten og datten på 5-stjerners, men tviler i blant om de samme faktisk har vært i disse landene og på lignende hoteller/resorter. Har ikke tall på hvor mange russere/øst-europeere og kinesere som forpester disse hotellene/resortene. Isabel Raad er ingenting i forhold. Hun er en influencer så innhold vil du få. Det er du som bestemmer om du vil se på innholdet eller ikke. Regner med at du er voksen og dermed selv kan bestemme hva du vil se på og ikke. Oppgulp derimot er det best å noen ganger ha for seg selv. 

Hva I alle dager vet du om hvordan IR oppfører seg i forhold til andre gjester?  Har du sittet der sammen med henne? Det er tydeligvis mye av all dritten hun slenger som har gått deg fullstendig hus forbi !  Hun har nok maset seg til å få bli med til en lokal øy, kun for innhold og fordi hun tror at hun er viktig for hele verden. Makan til tullprat 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maia3 skrev (4 timer siden):

Hva I alle dager vet du om hvordan IR oppfører seg i forhold til andre gjester?  Har du sittet der sammen med henne? Det er tydeligvis mye av all dritten hun slenger som har gått deg fullstendig hus forbi !  Hun har nok maset seg til å få bli med til en lokal øy, kun for innhold og fordi hun tror at hun er viktig for hele verden. Makan til tullprat 

Hun vet vel ca like mye om Isabels sin oppførsel som deg😅

• Nyttig 13
Skrevet

Var inne å kikket på Finn.no og Tise nå og det ligger mange kalendere der for salg til blodpris! Jeg syntes slikt er så ufint! Det er sikkert folk som ønsket kalenderen til Isabel men som ikke fikk tak i den. Så er det folk som har kjøpt flere kalendere enn de trenger for å tjene penger på dem!

Dette gjelder forsåvitt ikke bare Nude sin, ligger flere fra f.eks Kicks ute også. Den ble også utsolgt i rekordfart! 

• Nyttig 3
Skrevet
Maia3 skrev (9 timer siden):

Når en ser mottagelsen hun får, når hun besøker den andre Joali resorten, så er det tydelig at hun er mer betydningsfull for de ansatte, en en gjennomsnittlig gjest. Så dette understreker at hun opptrer respektfullt og vennlig ovenfor de ansatte. Hun ser de og er interessert i livene deres. Han ene ønsket også at IR skulle møte datteren hans. 

Den dritten, som du kaller det. Er tilbakemeldinger til de som henvender seg til IR på snap eller andre kanaler og er svært nedlatende. Jeg har aldri sett hun er annet en fin og respektfull ovenfor de hun møter. 

• Nyttig 12
Skrevet
Women123 skrev (17 timer siden):

Bare jeg som følte meg sikkelig flau/klein på hennes vegne?? Hun løper og hopper for å klemme en ansattt og han virket litt “hva skjer”. Hun er bare en vanelig kunde for dem mens isabell ser på dem som familie??? Dette kan vel ikke være normalt

IMG_3791.png

For et bilde med hele rumpa ute 😂😂😂

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Bendie skrev (6 minutter siden):

Når en ser mottagelsen hun får, når hun besøker den andre Joali resorten, så er det tydelig at hun er mer betydningsfull for de ansatte, en en gjennomsnittlig gjest. Så dette understreker at hun opptrer respektfullt og vennlig ovenfor de ansatte. Hun ser de og er interessert i livene deres. Han ene ønsket også at IR skulle møte datteren hans. 

Den dritten, som du kaller det. Er tilbakemeldinger til de som henvender seg til IR på snap eller andre kanaler og er svært nedlatende. Jeg har aldri sett hun er annet en fin og respektfull ovenfor de hun møter. 

Og det er nettopp derfor hun er populær. Hun gir av seg selv. Hun snakker med de ansatte , er høflig og hun viser interesse for det de sier. Ikke  uten grunn at hun har 380K + følgere på snap, og at hun tjener langt mer en de med mange dobbelt følger tall 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Var inne å kikket på Finn.no og Tise nå og det ligger mange kalendere der for salg til blodpris! Jeg syntes slikt er så ufint! Det er sikkert folk som ønsket kalenderen til Isabel men som ikke fikk tak i den. Så er det folk som har kjøpt flere kalendere enn de trenger for å tjene penger på dem!

Dette gjelder forsåvitt ikke bare Nude sin, ligger flere fra f.eks Kicks ute også. Den ble også utsolgt i rekordfart! 

Jeg kjøpte både den fra Lyko og den fra Nudebeauty. Siden innholdet i Nudebeauty passet meg bedre (yay!) så kommer jeg nok til å selge den fra Lyko. Jeg håper at de som selger med profitt lar beløpet utover kostnaden gå uavkortet til Brystkreftforeningen, barnekreftforeningen etc.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sunshade83 skrev (Akkurat nå):

Jeg kjøpte både den fra Lyko og den fra Nudebeauty. Siden innholdet i Nudebeauty passet meg bedre (yay!) så kommer jeg nok til å selge den fra Lyko. Jeg håper at de som selger med profitt lar beløpet utover kostnaden gå uavkortet til Brystkreftforeningen, barnekreftforeningen etc.

Så klart er det lov å skifte mening og selge videre! Det har jeg gjort selv. Men jeg har ikke lagt ut til blodpris samme dag som kalenderen har blitt sluppet for å tjene penger på det noe det er tydelig at flere av disse gjør.

Så bra du fikk tak i kalenderen foresten, håper du holder oss oppdatert om hva du syntes 😀

• Liker 3
Skrevet
Bendie skrev (1 time siden):

Hva vet du hvilken mottagelse de andre gjestene får? Hva er så spesielt med IR? Hun er så stygg I munnen mot elsklingene sine på snap hvis hun får kritikk,  at det er helt forferdelig.  Som jeg har sagt før: Tror du andre som driver firma oppfører seg sånn? Et stort NEI 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Natu skrev (1 time siden):

Patetisk 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia3 skrev (10 minutter siden):

Hva vet du hvilken mottagelse de andre gjestene får? Hva er så spesielt med IR? Hun er så stygg I munnen mot elsklingene sine på snap hvis hun får kritikk,  at det er helt forferdelig.  Som jeg har sagt før: Tror du andre som driver firma oppfører seg sånn? Et stort NEI 

Men hun er superhyggelig mot dem som er hyggelige mot henne, og det vil jeg tro at alle de ansatte på resorten er. 

Hvorfor er det så viktig for deg å overbevise om at hun aldri kan bli godt likt av noen?

• Nyttig 16
Skrevet

Jeg så at hun ble kritisert for at hun snakker med familien på videosamtale mens hun sitter i restauranten, og jeg lurte på - hva er egentlig forskjellen på om man sitter hele familien rundt et bord til middag, eller man sitter alene og har familien på videosamtale? Mener dere at gjester som er der sammen med familie og venner også skal være "respektfulle" og stille mens de er i restauranten? Jeg kan ikke tro det kommer mer støy fra Isabel sitt bord enn et bord med mange folk, men hva vet jeg.

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Purpurina skrev (18 minutter siden):

Jeg så at hun ble kritisert for at hun snakker med familien på videosamtale mens hun sitter i restauranten, og jeg lurte på - hva er egentlig forskjellen på om man sitter hele familien rundt et bord til middag, eller man sitter alene og har familien på videosamtale? Mener dere at gjester som er der sammen med familie og venner også skal være "respektfulle" og stille mens de er i restauranten? Jeg kan ikke tro det kommer mer støy fra Isabel sitt bord enn et bord med mange folk, men hva vet jeg.

Det er faktisk stor forskjell. Har du ikke selv merket hvor irriterende det er å sitte nær noen som snakker på telefonen på kollektivtransport? Noe helt annet å høre på noen som sitter og snakker sammen.

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Bendie skrev (2 timer siden):

Men så møter hun nesten bare mennesker når hun er på Maldivene. 

Hvorfor gjemme seg for blodfansen når hun er i Oslo.

Hun treffer nesten bare mennesker som har betalte jobber for å være hyggelig. Jeg hadde også vært hyggelig mot henne, ettersom jungeltelegrafen har gått at hun deler ut cash. 

Men at hun er MER BETYDNINGSFULL  enn andre betalende gjester tror jeg ikke.

Endret av agent
  • Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet
Hallepalle2 skrev (26 minutter siden):

Men hun er superhyggelig mot dem som er hyggelige mot henne, og det vil jeg tro at alle de ansatte på resorten er. 

Hvorfor er det så viktig for deg å overbevise om at hun aldri kan bli godt likt av noen?

De ansatte på resorten er opplært til å være hyggelige mot alle og imøtekomme gjestenes ønsker så langt det lar seg gjøre. Jeg snakker om IR  sine følgere og måten hun opptrer overfor dem på sine kanaler . Hun er regelrett stygg mange ganger 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Natu skrev (2 timer siden):

Får håpe han ikke er gift eller er muslim, da kan han få problemer. 

Endret av agent
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
agent skrev (6 minutter siden):

Får håpe han ikke er gift eller er muslim, da kan han få problemer. 

Om han er muslim, og det er vel hun også, så bør hun vite reglene og ikke kaste seg rundt halsen hans med hele plastikkstjerten ute ! Hun er forresten ikke muslim, men anyway. Pinlig seanse for både ham og de som så det 

Endret av Maia3
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Hun er sikkert likt av enkelte, helt til de kommer med noe kritikk, eller foretar seg noe som ikke passer henne. DA vender hun dem ryggen og kaster dem ut i kulden !

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Men så møter hun nesten bare mennesker når hun er på Maldivene. 

Hvorfor gjemme seg for blodfansen når hun er i Oslo.

Hun treffer nesten bare mennesker som har betalte jobber for å være hyggelig. Jeg hadde også vært hyggelig mot henne, ettersom jungeltelegrafen har gått at hun deler ut cash. 

Men at hun er MER BETYDNINGSFULL  enn andre betalende gjester tror jeg ikke.

Nå er det en stor forskjell på hvordan gjester er ovenfor ansatte. Det å alltid hilse, ha et smil rundt munnen og veksle noe hyggelige ord er ikke en selvfølge. Så at de kun er vennlig tilbake fordi hun betaler er tullprat. Selvfølgelig vil de ansatte ikke vise det, om gjesten oppfører seg ufint. Men det betyr selvfølgelig ikke at de ikke ser forskjell på gjester og noen er bedre likt. De er mennesker ikke roboter.

Og ja jeg mener at IR er godt likt av de ansatte og at mange blir oppriktige glade for å se henne. Noe som også gir utslag i den ekstra rausheten,  de gir tilbake med overraskelser, private opplegg, gaver osv. Det er noe en gjør fordi en har lyst og ikke fordi en må. 

Og jeg forstår hvorfor IR er mer ute blant folk i Dubai og på på reiser Dette er steder, der ikke folk hele tiden vil gjenkjenne en. Det å være kjent, fører også med seg ubehagelige opplevelser. IR har selv kjent dette på kroppen. Så hun har ikke den friheten til å kunne bevege seg usett rundt, hjemme i Norge. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Bendie skrev (32 minutter siden):

Nå er det en stor forskjell på hvordan gjester er ovenfor ansatte. Det å alltid hilse, ha et smil rundt munnen og veksle noe hyggelige ord er ikke en selvfølge. Så at de kun er vennlig tilbake fordi hun betaler er tullprat. Selvfølgelig vil de ansatte ikke vise det, om gjesten oppfører seg ufint. Men det betyr selvfølgelig ikke at de ikke ser forskjell på gjester og noen er bedre likt. De er mennesker ikke roboter.

Og ja jeg mener at IR er godt likt av de ansatte og at mange blir oppriktige glade for å se henne. Noe som også gir utslag i den ekstra rausheten,  de gir tilbake med overraskelser, private opplegg, gaver osv. Det er noe en gjør fordi en har lyst og ikke fordi en må. 

Og jeg forstår hvorfor IR er mer ute blant folk i Dubai og på på reiser Dette er steder, der ikke folk hele tiden vil gjenkjenne en. Det å være kjent, fører også med seg ubehagelige opplevelser. IR har selv kjent dette på kroppen. Så hun har ikke den friheten til å kunne bevege seg usett rundt, hjemme i Norge. 

Hun er helt sikkert godt likt på lik linje med andre gjester de har. 
Vil tro mange av de andre gjestene er akkurat like hyggelige som henne. 

Men, de vet nok også at jo mer hyggelige de er, jo mer tips får de. De ser jo hvordan hun øser ut med penger uten å tenke seg om. 
De ser jo også at hun reiser alene. 

Så jeg tenker det handler om en kombinasjon av at hun reiser alene, hun øser ut penger, så sjansen for store tips summer er tilstede og hun er hyggelig. 

• Liker 1
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...