Gjest Sofie12 Skrevet 21. september 2025 #23861 Skrevet 21. september 2025 (endret) lajlaj skrev (52 minutter siden): Du har åpenbart ikke bodd på 5-stjerners hotell før? De gjør absolutt alt for å tilfredsstille behovene til gjestene sine. Du skulle bare visst 🤣🤣🤣 Endret 21. september 2025 av Sofie12
Alauda Skrevet 21. september 2025 #23862 Skrevet 21. september 2025 Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Jeg mener også at Sidra har gjort noe (mye) med leppene, det ser ikke ut på verken Isabel eller Sidra. Ja, trist å se at Sidra har ødelagt leppene sine, hun var jo allerede så pen, dvs. penere før. 6 3
Maia3 Skrevet 21. september 2025 #23863 Skrevet 21. september 2025 agent skrev (På 19.9.2025 den 15.38): Hun har ikke respekt for noen ting. Alle skal please henne, så hun kan sitte der med falsk smill og latter. Må ha vært irriterende for andre gjester ved frokosten, da hun satt å jappa i vei. Respektløst for dem som ville nyte i stillhet og høre på musikeren som spilte zen musikk. Hun var jo så irritert på de som trengte oversettelse på yogaen, så hun gikk derfra i fult sinne. Bare det å ta med seg sirupen er også Respektløst, nå har hun jo fått 100 liter sirup servert hver dag. Plutselig sitter hun det med medbrakt. Skammelig oppførsel av den ene RIKE på øya som har folkeskikk. Det er mer , må bare ta en pause 🤣🤣 Folkeskikk? Totalt mangelvare! Se bare svaret på denne 1 9
Hallepalle2 Skrevet 21. september 2025 #23864 Skrevet 21. september 2025 Maia3 skrev (43 minutter siden): Folkeskikk? Totalt mangelvare! Se bare svaret på denne Men er det så nøye da? De er på resort, da er det ganske avslappet stemning. 10
Kønn Skrevet 21. september 2025 #23865 Skrevet 21. september 2025 Hallepalle2 skrev (6 timer siden): Vet du at hun ikke leier location der? Ja. 2 3
Hallepalle2 Skrevet 21. september 2025 #23866 Skrevet 21. september 2025 Kønn skrev (5 minutter siden): Ja. Hvordan? 2
Kønn Skrevet 21. september 2025 #23867 Skrevet 21. september 2025 Hallepalle2 skrev (28 minutter siden): Hvordan? Røper aldri mine kilder😉 5
Margit777 Skrevet 21. september 2025 #23868 Skrevet 21. september 2025 (endret) II Bendie skrev (På 17.9.2025 den 12.24): Her skriver du at dette ikke er eget design, men noe hun har plukket ut fra kataloger dette er grove påstander, som ødelegger et renume. Er jo bare å gå på temu eller lignende sider så selges det like ting der, ta screenshot av tingene og lime det inn i bildesøk. Hun selger bare dritt, sminka dritt 😄😄 Å saksøke kan du dra til et annet land for. Husker spesielt en sminkeveske med pels blandt annet. Fikk jo kjøpt de på apotek1 her hjemme tilogmed. Og kosta langt under halvparten på Kina sider. Dumt av I og vise seg fra siden, da ser man den billige ujevne sømmen Dumt av I å vise seg fra siden, da synes den billige sømmen Endret 22. september 2025 av Margit777 21
Margit777 Skrevet 22. september 2025 #23869 Skrevet 22. september 2025 Skal ha 10 ganger'n søpla si også 😂😂😂 4 3
Margit777 Skrevet 22. september 2025 #23870 Skrevet 22. september 2025 Kan ikke se at denne sirupen er registrert på mattilsynets sider, men mulig jeg kan ha tatt på feil briller. Sammenlignbare merker Monin Caramel Syrup: Et anerkjent merke kjent for sine høykvalitets siruper, ofte brukt i kaffe og desserter. Torani Caramel Syrup: Et populært valg i kaffebarer, kjent for sin sødme og konsistens. DaVinci Gourmet Caramel Syrup: Tilbyr en bredt anerkjent sirup med en balansert karamellsmak, ofte brukt i profesjonelle settinger. Monin Sugar-Free Caramel Syrup: En sukkerfri variant fra Monin, som kan være relevant i sammenligningen. Torani Sugar-Free Caramel Syrup: Torani tilbyr også en sukkerfri versjon, som kan være interessant å vurdere. DaVinci Gourmet Sugar-Free Caramel Syrup: DaVinci har en sukkerfri variant som kan sammenlignes med Ivorie Studios tilbud. 10
Bendie Skrevet 22. september 2025 #23871 Skrevet 22. september 2025 Margit777 skrev (9 timer siden): II Er jo bare å gå på temu eller lignende sider så selges det like ting der, ta screenshot av tingene og lime det inn i bildesøk. Hun selger bare dritt, sminka dritt 😄😄 Å saksøke kan du dra til et annet land for. Husker spesielt en sminkeveske med pels blandt annet. Fikk jo kjøpt de på apotek1 her hjemme tilogmed. Og kosta langt under halvparten på Kina sider. Dumt av I og vise seg fra siden, da ser man den billige ujevne sømmen Dumt av I å vise seg fra siden, da synes den billige sømmen Nå vil jeg tro Karolina Ekra ikke har så mye med disse to designene å gjøre. Da hun ble ansatt i september i fjor. Det tar mange måneder fra ideen skisseres, til et produkt er ute til salg. IR har selv sagt de har tatt mange grep for å videreutvikle Ivorie studio og øke kvaliteten/ designet på varene. Resultatet ser vi vel først nå og fremover. Når det er sagt er det mange som inspireres av de samme trendene og til dels kopierer ideer/ looks fra hverandre. 5
Margit777 Skrevet 22. september 2025 #23872 Skrevet 22. september 2025 Bendie skrev (8 minutter siden): Nå vil jeg tro Karolina Ekra ikke har så mye med disse to designene å gjøre. Da hun ble ansatt i september i fjor. Det tar mange måneder fra ideen skisseres, til et produkt er ute til salg. IR har selv sagt de har tatt mange grep for å videreutvikle Ivorie studio og øke kvaliteten/ designet på varene. Resultatet ser vi vel først nå og fremover. Når det er sagt er det mange som inspireres av de samme trendene og til dels kopierer ideer/ looks fra hverandre. Ja, det ser man godt. Ihvertfall på billig søm. 6
agent Skrevet 22. september 2025 #23873 Skrevet 22. september 2025 Margit777 skrev (1 time siden): Kan ikke se at denne sirupen er registrert på mattilsynets sider, men mulig jeg kan ha tatt på feil briller. Sammenlignbare merker Monin Caramel Syrup: Et anerkjent merke kjent for sine høykvalitets siruper, ofte brukt i kaffe og desserter. Torani Caramel Syrup: Et populært valg i kaffebarer, kjent for sin sødme og konsistens. DaVinci Gourmet Caramel Syrup: Tilbyr en bredt anerkjent sirup med en balansert karamellsmak, ofte brukt i profesjonelle settinger. Monin Sugar-Free Caramel Syrup: En sukkerfri variant fra Monin, som kan være relevant i sammenligningen. Torani Sugar-Free Caramel Syrup: Torani tilbyr også en sukkerfri versjon, som kan være interessant å vurdere. DaVinci Gourmet Sugar-Free Caramel Syrup: DaVinci har en sukkerfri variant som kan sammenlignes med Ivorie Studios tilbud. Hvor er sirupen til Ivorie studio produsert? Er det Norge eller utlandet? 3
Margit777 Skrevet 22. september 2025 #23874 Skrevet 22. september 2025 (endret) agent skrev (32 minutter siden): Hvor er sirupen til Ivorie studio produsert? Er det Norge eller utlandet? Ikke noe spor av den på mattilsynets sider ihvertfall, kanskje mor raad koker den sammen. Kan være en gate i Kina som heter Made in Norway. Er ikke norsk, hvis den ikke er bakt inn ifra en annen produsent som ikke er nevnt, sånn som first price ikke har egne fabrikker, men kommer opprinnelig fra Gilde etc. Endret 22. september 2025 av Margit777 5
Bendie Skrevet 22. september 2025 #23876 Skrevet 22. september 2025 Margit777 skrev (23 minutter siden): Nå synes jeg ikke disse ligner så mye. https://ivoriestudio.com/products/tulum-top-sunset-gold-with-rhinestones 1 2
Margit777 Skrevet 22. september 2025 #23877 Skrevet 22. september 2025 Bendie skrev (5 minutter siden): Nå synes jeg ikke disse ligner så mye. https://ivoriestudio.com/products/tulum-top-sunset-gold-with-rhinestones Nei, helt ulike. Ser hvor de har funnet inspirasjonen 😄 1 6
Gjesti7654 Skrevet 22. september 2025 #23878 Skrevet 22. september 2025 Har ikke sett på Isabel sin snap på mange uker, men hun poppet opp i utforsk nå så trykket innom. Har fått med meg at hun var drita på fredag. Nå fortalte hun at hun hadde ringt både naboen og maldivenegjøken, og tydeligvis lagt på uten videre med maldivenegjøken (hun husker ikke hvorfor.) Hun ville heller ikke spørre han HVA som skjedde, eller hvorfor hun la på, for hva om det var HAN som var frekk mot henne? Hun sier heller ikke unnskyld fordi hun ikke husker hva krangelen var, og hva om det var han som sa noe til henne som HAN burde si unnskyld for? Jeg blir litt sjokkert faktisk. Jeg er like gammel som Isabel, og jeg kan godt huske da jeg var 16-20 år å oppførte meg på samme måte. Ble full, ringte til gud og hvermannsen og startet drama for ingenting. Det er jo ikke noe nytt. Men som en voksen kvinne på 31? Jeg har vært drita etter jeg fylte 30 kanskje én eneste gang, men ikke engang da falt det meg inn å ringe rundt å krangle med folk. Det er bare så fjernt for meg hvordan en dame på 31 oppfører seg som jeg gjorde da jeg var 16. Hun må ha stoppet å utvikle seg mentalt på et punkt? Jeg har egentlig ikke noe imot Isabel, men sånne ting som dette stiller jeg spørsmål ved. Ikke fordi jeg "hater" henne, men fordi jeg genuint lurer på hva som foregår inne i hodet hennes. Hun er 31 år? 7 15
Maia3 Skrevet 22. september 2025 #23879 Skrevet 22. september 2025 Maia3 skrev (16 timer siden): Folkeskikk? Totalt mangelvare! Se bare svaret på denne 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå