Sveits35 Skrevet 20. september 2025 #23841 Skrevet 20. september 2025 agent skrev (1 minutt siden): Hvordan funker det ? Hun har fortalt at etterspørsel er 3-5 6 7 ganger mer enn de har på lager. Har kundene fått forhåndsbetalt? Eller er det de som står først på overvåk, som blir de heldige ? Ønsker deg lykke til @Sveits35 🫶 Regner med at du kjører kalender åpning her inne 🫣 Må lage litt julestemning her om jeg fikser meg en 🧑🏻🎄 1 4
refill Skrevet 20. september 2025 #23842 Skrevet 20. september 2025 Jeg ser jo faktisk snappene hennes (ikke alt hver dag men dog) 😅, og hun har jo sittet på et loner bord langt unna de andre stort sett. At hun har med seg sirupen én gang ser jeg virkelig ikke problemet med. Hun ber jo ikke de ansatte posere med sirupen eller forlanger at de skal lage iskaffe med hennes sirup akkurat. Men at hun går på fylla på de stedene det skjønner jeg ikke. Forhåpentligvis ikke med en oppførsel de andre gjestene får med seg, men så nå ut som de fleste hadde gått da hun og Sidra surret rundt. 1 1
Sirah Skrevet 20. september 2025 #23843 Skrevet 20. september 2025 refill skrev (4 minutter siden): Jeg ser jo faktisk snappene hennes (ikke alt hver dag men dog) 😅, og hun har jo sittet på et loner bord langt unna de andre stort sett. At hun har med seg sirupen én gang ser jeg virkelig ikke problemet med. Hun ber jo ikke de ansatte posere med sirupen eller forlanger at de skal lage iskaffe med hennes sirup akkurat. Men at hun går på fylla på de stedene det skjønner jeg ikke. Forhåpentligvis ikke med en oppførsel de andre gjestene får med seg, men så nå ut som de fleste hadde gått da hun og Sidra surret rundt. Helt enig. Det er sånn man oppfører seg på partysteder i syden eller på Heidis. Ikke på en luksusresort, spesielt ikke når de har Wellnesweekend eller hva nå det var. For all del, det kan godt være de ventet med å bli apekatter til alle andre hadde gått til "hytta", men... Ja... 3 4
lajlaj Skrevet 20. september 2025 #23844 Skrevet 20. september 2025 agent skrev (22 timer siden): Så du synes det er greit og respektfullt ovenfor de andre betalende gjestene . Du mener det , hva om det er mange influencere på ett sted, alle skal dra frem produkter. Ta bilder og jabbe rundt på en resort for å drive med egen reklame. Hva med andre gjester som har betalt like mye eller mer enn IR og andre influensere, som vil ha ferie og slappr av. Jeg må ha med egen melk på hver jævla hotellfrokost jeg er på. Det er virkelig ingen big deal. 2
agent Skrevet 20. september 2025 #23845 Skrevet 20. september 2025 (endret) lajlaj skrev (22 minutter siden): Jeg må ha med egen melk på hver jævla hotellfrokost jeg er på. Det er virkelig ingen big deal. Det er vel litt forskjell på det, er det ikke ? Er det blitt sånn at influensere skal overstyre og bestemme lydnivået på spisesteder, resorter osv. Alle andre gjester som er der skal bare godta det. ? Er det den nye normen, at influensere skal sitte offentlig å jabbe på SC , lage reklame for sine egne produkter osv. Det er rett og slett kleint, å se på. Med tid å stund kommer dette til å bli ett stort samfunnsproblem. Det at IR og Bimbo drikker seg drita fulle og er til sjenanse for andre, har hun ikke hjernekapasitet til å skjønne. Folkeskikk og respekt for andre, er fremmedord for IR. Endret 20. september 2025 av agent 3 13
agent Skrevet 20. september 2025 #23846 Skrevet 20. september 2025 Sveits35 skrev (3 timer siden): Må lage litt julestemning her om jeg fikser meg en 🧑🏻🎄 Heier på deg👍 hvis du får tak i blir det luke åpning 🎅🤶🧑🎄 2
Gjest Sofie12 Skrevet 20. september 2025 #23847 Skrevet 20. september 2025 Sveits35 skrev (4 timer siden): Må lage litt julestemning her om jeg fikser meg en 🧑🏻🎄 Grøss og gru, la meg slippe.
Gjest Sofie12 Skrevet 20. september 2025 #23848 Skrevet 20. september 2025 lajlaj skrev (1 time siden): Jeg må ha med egen melk på hver jævla hotellfrokost jeg er på. Det er virkelig ingen big deal. Da bør man ringe hotellet om man har spesielle behov. Å dra med seg litervis med sirup som står på frokostbordet på ett 5 stjerners hotell er respektløst.
Gjest Sofie12 Skrevet 20. september 2025 #23849 Skrevet 20. september 2025 agent skrev (1 time siden): Det er vel litt forskjell på det, er det ikke ? Er det blitt sånn at influensere skal overstyre og bestemme lydnivået på spisesteder, resorter osv. Alle andre gjester som er der skal bare godta det. ? Er det den nye normen, at influensere skal sitte offentlig å jabbe på SC , lage reklame for sine egne produkter osv. Det er rett og slett kleint, å se på. Med tid å stund kommer dette til å bli ett stort samfunnsproblem. Det at IR og Bimbo drikker seg drita fulle og er til sjenanse for andre, har hun ikke hjernekapasitet til å skjønne. Folkeskikk og respekt for andre, er fremmedord for IR. Er så enig med deg 100%
Gjest Sofie12 Skrevet 20. september 2025 #23850 Skrevet 20. september 2025 Maia3 skrev (8 timer siden): Full, kranglet med to gjøker, spydd i et glass og mistet telefonen I viser sitt sanne jeg. Hun var lur som ikke sendte i sanntid, det hadde nok virkelig vist hennes sanne jeg i fylla.
Hallepalle2 Skrevet 20. september 2025 #23851 Skrevet 20. september 2025 Sofie12 skrev (16 minutter siden): Da bør man ringe hotellet om man har spesielle behov. Å dra med seg litervis med sirup som står på frokostbordet på ett 5 stjerners hotell er respektløst. Litervis? 5 2
Pigaloppa Skrevet 21. september 2025 #23852 Skrevet 21. september 2025 Sirah skrev (20 timer siden): Heldigvis ikke. Håper hun har vett til å ikke dele for mye av hva Suzy og Bimbo foretar seg... Litt spesielt at man kaller Isabel for suzy på alvor..vet folk at hun er en voksen kvinne som gjemmer seg bak en snnen personlighet for å rettferdigjøre teit oppførsel? Eller har hun splittet personlighet? Diagnose? 4 13
agent Skrevet 21. september 2025 #23853 Skrevet 21. september 2025 (endret) Pigaloppa skrev (3 timer siden): Litt spesielt at man kaller Isabel for suzy på alvor..vet folk at hun er en voksen kvinne som gjemmer seg bak en snnen personlighet for å rettferdigjøre teit oppførsel? Eller har hun splittet personlighet? Diagnose? Hun sier Suzy for å ikke ta på seg noe ansvar for sine handlinger, dama er 31 år. Men det er mange som hyller IR alias Suzy, forundrer meg ikke hvis noen sender melding å sier jeg vil ha mer Suzy. Forstå det de som kan. Men har en oppførsel som en 18 åring. (sier ikke at alle 18 åringer er ansvarsfølelse) Endret 21. september 2025 av agent 5 7
Sirah Skrevet 21. september 2025 #23854 Skrevet 21. september 2025 Pigaloppa skrev (3 timer siden): Litt spesielt at man kaller Isabel for suzy på alvor..vet folk at hun er en voksen kvinne som gjemmer seg bak en snnen personlighet for å rettferdigjøre teit oppførsel? Eller har hun splittet personlighet? Diagnose? Det @agent sa. Det er hun selv som har gitt seg navnet Suzy for å slippe å ta ansvar for egne handlinger på fylla. 4 1 3
J.k Skrevet 21. september 2025 #23855 Skrevet 21. september 2025 Hun hadde med seg hele 8 flasker med karamell sirup viss eg ikke tar feil.. 🤣😝 2 2
Bendie Skrevet 21. september 2025 #23856 Skrevet 21. september 2025 Så mye oppstyr for litt sirup…. 4 6
Mallisaen Skrevet 21. september 2025 #23857 Skrevet 21. september 2025 Bendie skrev (1 time siden): Så mye oppstyr for litt sirup…. 🤣🤣🫣👍🏼 4
lajlaj Skrevet 21. september 2025 #23858 Skrevet 21. september 2025 agent skrev (20 timer siden): Det er vel litt forskjell på det, er det ikke ? Er det blitt sånn at influensere skal overstyre og bestemme lydnivået på spisesteder, resorter osv. Alle andre gjester som er der skal bare godta det. ? Er det den nye normen, at influensere skal sitte offentlig å jabbe på SC , lage reklame for sine egne produkter osv. Det er rett og slett kleint, å se på. Med tid å stund kommer dette til å bli ett stort samfunnsproblem. Det at IR og Bimbo drikker seg drita fulle og er til sjenanse for andre, har hun ikke hjernekapasitet til å skjønne. Folkeskikk og respekt for andre, er fremmedord for IR. Hva er forskjellen på at hun har med seg sirup og jeg har med meg melk? Fortell meg det. Alt det andre er ikke samme sak, dere hang dere opp i medbragt sirup kun. Fortell hva som er forskjellen på det. 6
lajlaj Skrevet 21. september 2025 #23859 Skrevet 21. september 2025 Sofie12 skrev (19 timer siden): Da bør man ringe hotellet om man har spesielle behov. Å dra med seg litervis med sirup som står på frokostbordet på ett 5 stjerners hotell er respektløst. Du har åpenbart ikke bodd på 5-stjerners hotell før? De gjør absolutt alt for å tilfredsstille behovene til gjestene sine. 1 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21. september 2025 #23860 Skrevet 21. september 2025 Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Jeg mener også at Sidra har gjort noe (mye) med leppene, det ser ikke ut på verken Isabel eller Sidra. Det ser sånn ut ja. Hun har også blitt veldig mye tynnere? Blir mer og mer lik Isabel.. og disse håndbevegelser..?! Hva er greia der?🤏 👀😅 lenge leve influencerne… 4 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå