Sirah Skrevet 16. september 2025 #23681 Skrevet 16. september 2025 Doris Becker skrev (8 timer siden): Når det gjelder "gjøkene" er min hypotese at dette er rent oppspinn. For å skape content/spenning. Men min interesse ligger mer i hvor lønningene blir av, og sirupen produseres. Der har vi ganske sprikende vinkling kan man trygt si 😅 Jeg husker med gru da hun la ut om påstått overdose, brannvesen som hadde brutt opp dør, bilder fra akutten og offentlig uthenging fra begges side sist hun hadde en mann inne i bildet. Og de var godt voksne begge to. Det var da jeg fikk blikket rettet mot influenceren Isabel Raad. Det var vondt å se på. Og jeg begynte å legge merke til at flere enn henne av influencere trendet med denne typen tragiske poster. Der psykisk uhelse ble benyttet som innhold, blandet med salg av produkter. Da vrengte magen seg for min del.Like etter kom vel "posegate" fra hennes kollega. Ikke så voldsomt interessert i det jeg heller, var mer for å stoppe avsporingen før vi ble rapportert 😅 Jeg fulgte ikke Isabel når dette skjedde, så dette har jeg ingen kjennskap til annet enn hva jeg har lest her inne. Men det er jo ikke bra... Doris Becker skrev (8 timer siden): Ingenting. Det er bare med på å skape content egentlig, og tilhørighet. Litt som rideklær i rideklubben kanskje? @Sirah? 😁 Ikke en dum sammenligning det nei! 2
Teflonhjernen Skrevet 16. september 2025 #23682 Skrevet 16. september 2025 Dumpet innom Shehed nå da hun kom opp på utforsk. Fy søren så pen hun er, absolutt den peneste av Raad søstrene. Jada, vet en ikke skal kommentere andres utseende, men nå gjorde jeg det da 🫣 2
agent Skrevet 16. september 2025 #23683 Skrevet 16. september 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden): Du skal heller ikke se bort ifra at sirupen hun heller i seg også er sukkerfri…. Just saying👀 Hun har jo spisefor…..e, så ikke se bort ifra dette.. dama lever på iskaffe og ismatcha og litt stekt ris som hun spiser ett par skjeer av . Personer med SF er livredde sukker…. Kanskje hun lurer dere alle?🤔 De tankene har jeg hatt også, fra hva hun har snappa av måltidene. 🤔 8 2
Pistasjnøtter Skrevet 16. september 2025 #23684 Skrevet 16. september 2025 Det må da være utrolig irriterende for de andre gjestene at hun prater i telefonen på høyttaler med familien sin når hun spiser?! 2 15
agent Skrevet 16. september 2025 #23685 Skrevet 16. september 2025 Pistasjnøtter skrev (13 minutter siden): Det må da være utrolig irriterende for de andre gjestene at hun prater i telefonen på høyttaler med familien sin når hun spiser?! Hun er VIPog familie, så hun får lov til alt. Tror ikke hun klarer å tenke så langt, at hun kan være til sjenanse for andre . 4 5
Amber Skrevet 16. september 2025 #23686 Skrevet 16. september 2025 agent skrev (43 minutter siden): Hun er VIPog familie, så hun får lov til alt. Tror ikke hun klarer å tenke så langt, at hun kan være til sjenanse for andre . Har prøvd å spørre henne men dette svarer hun aldri på. Irriterende, det er jo full mangel på forkeskikk?? Og så på restaurant? Rart hun ikke får tilsnakk, hadde ikke klart å la vær å si noe om jeg hadde sett det🤬 8 6
Gjest Sofie12 Skrevet 17. september 2025 #23687 Skrevet 17. september 2025 Amber skrev (7 timer siden): Har prøvd å spørre henne men dette svarer hun aldri på. Irriterende, det er jo full mangel på forkeskikk?? Og så på restaurant? Rart hun ikke får tilsnakk, hadde ikke klart å la vær å si noe om jeg hadde sett det🤬 Isabel tror og mener hun er VIP og ber om blomster og spesial service…hun må jo ikke glemme content
Gjest Sofie12 Skrevet 17. september 2025 #23688 Skrevet 17. september 2025 Teflonhjernen skrev (8 timer siden): Dumpet innom Shehed nå da hun kom opp på utforsk. Fy søren så pen hun er, absolutt den peneste av Raad søstrene. Jada, vet en ikke skal kommentere andres utseende, men nå gjorde jeg det da 🫣 Helt sikkert flott jente… og med gullstjerne på Snap etter at Isabel og RS klappa henne inn der. Tragisk
Gjest Sofie12 Skrevet 17. september 2025 #23689 Skrevet 17. september 2025 (endret) Amber skrev (7 timer siden): Har prøvd å spørre henne men dette svarer hun aldri på. Irriterende, det er jo full mangel på forkeskikk?? Og så på restaurant? Rart hun ikke får tilsnakk, hadde ikke klart å la vær å si noe om jeg hadde sett det🤬 Ikke glem hun mener hun er familie med hele Maldivene og får familie vipp og vopp hele veien…det er løgn og bedrag fra det ene til det andre! Alle og da mener jeg alle får vip service og ønsker man blomster eller andre ting på bordet så,får man det. Det er ett ønske fra beboere som bor der og ikke noe som blir gitt i hytt og pine🤣 Content, content Endret 17. september 2025 av Sofie12
Teflonhjernen Skrevet 17. september 2025 #23690 Skrevet 17. september 2025 Har hun ikke med bamsen denne gangen? Den burde vel absolutt vært med på healing (reklame/content) tur? Den betyr jo så mye for henne og må være med overalt. 4 10
Gjest Sofie12 Skrevet 17. september 2025 #23691 Skrevet 17. september 2025 Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Har hun ikke med bamsen denne gangen? Den burde vel absolutt vært med på healing (reklame/content) tur? Den betyr jo så mye for henne og må være med overalt. Den bamsen gjemte seg under dyna i Stavanger…
Gjest Sofie12 Skrevet 17. september 2025 #23692 Skrevet 17. september 2025 agent skrev (16 timer siden): Det ligger reels der🙂 Hva skjedde her😳
Gjest Sofie12 Skrevet 17. september 2025 #23693 Skrevet 17. september 2025 (endret) Sunshade83 skrev (15 timer siden): Jeg er ingen ihuga fan eller noe annet, men titter innom snap'en hennes en gang i blant etter at jeg så produktene på Lyko og har sett reklamene på snap Har prøvd blant annet mange hårkurer og hittil er faktisk Nude sin den beste jeg har prøvd. Ble skikkelig overrasket. Prøvd noen av parfymene og med unntak av Hopeful var det en luktepalett enn det jeg passer til. Glasset passer perfekt til å bruke hjemme og på jobb. Nattkjolen var jeg skikkelig overrasket over da den hadde mye bedre kvalitet enn jeg forventet. Har nå bestilt bralettene etter å ha prøvd nattkjolen. Satser på at de passer bra etter å ha sett hvordan de sitter på henne i ulike situasjoner. Hun kommer med mye rart på snap, men dette er en dame som har kommet fra kår som de aller fleste av oss har sluppet unna. Hun har bygget seg opp og tatt ansvar for sitt liv selv om hun av og til går på noen blemmer. De aller fleste av oss går på blemmer og det er menneskelig. Ved å lese kommentarene som kommer her inne så gremmes jeg faktisk litt av hvordan janteloven stikker så dypt i mennesker. At vi ikke kan unne andre mennesker lykke og fremgang i 2025 er for meg en gåte. Det så og si bades i alt man kan finne som er negativt eller kan tolkes. Klesplagg til 20-25 kroner, dama er gal osv. Jeg skjønner godt at Isabel/Shirog gir blaffen i alle de negative oppgulpene der ute. Hadde jeg vært i samme situasjon hadde jeg nok moderert meg mye mer enn det hun gjør, men ut i fra hennes utgangspunkt gjør hun en hederlig innsats til å leve livet sitt. Det er ikke tall på hvor mange barn og unge som har begynt med rus etter vanskelige barndommer så at hun "bare" sliter med dette er bemerkelsesverdig. Det at hun innser sine egne mangler og oppsøker hjelp er beundringsverdig i mine øyne. Hun tar med alle som ønsker det med inn i sin egen verden selv om det er litt rart å kalle de som følger henne venninner eller elsklinger så er det hennes måte å dele sine opp og nedturer. Det er hennes væremåte og liker man det ikke så behøver man heller ikke å se på det bare for å slenge dritt etterpå. Det er faktisk lov til å være hyggelig og grei mot andre. Sunshade83 skrev (15 timer siden): Jeg er ingen ihuga fan eller noe annet, men titter innom snap'en hennes en gang i blant etter at jeg så produktene på Lyko og har sett reklamene på snap Har prøvd blant annet mange hårkurer og hittil er faktisk Nude sin den beste jeg har prøvd. Ble skikkelig overrasket. Prøvd noen av parfymene og med unntak av Hopeful var det en luktepalett enn det jeg passer til. Glasset passer perfekt til å bruke hjemme og på jobb. Nattkjolen var jeg skikkelig overrasket over da den hadde mye bedre kvalitet enn jeg forventet. Har nå bestilt bralettene etter å ha prøvd nattkjolen. Satser på at de passer bra etter å ha sett hvordan de sitter på henne i ulike situasjoner. Hun kommer med mye rart på snap, men dette er en dame som har kommet fra kår som de aller fleste av oss har sluppet unna. Hun har bygget seg opp og tatt ansvar for sitt liv selv om hun av og til går på noen blemmer. De aller fleste av oss går på blemmer og det er menneskelig. Ved å lese kommentarene som kommer her inne så gremmes jeg faktisk litt av hvordan janteloven stikker så dypt i mennesker. At vi ikke kan unne andre mennesker lykke og fremgang i 2025 er for meg en gåte. Det så og si bades i alt man kan finne som er negativt eller kan tolkes. Klesplagg til 20-25 kroner, dama er gal osv. Jeg skjønner godt at Isabel/Shirog gir blaffen i alle de negative oppgulpene der ute. Hadde jeg vært i samme situasjon hadde jeg nok moderert meg mye mer enn det hun gjør, men ut i fra hennes utgangspunkt gjør hun en hederlig innsats til å leve livet sitt. Det er ikke tall på hvor mange barn og unge som har begynt med rus etter vanskelige barndommer så at hun "bare" sliter med dette er bemerkelsesverdig. Det at hun innser sine egne mangler og oppsøker hjelp er beundringsverdig i mine øyne. Hun tar med alle som ønsker det med inn i sin egen verden selv om det er litt rart å kalle de som følger henne venninner eller elsklinger så er det hennes måte å dele sine opp og nedturer. Det er hennes væremåte og liker man det ikke så behøver man heller ikke å se på det bare for å slenge dritt etterpå. Det er faktisk lov til å være hyggelig og grei mot andre. Kjempeflott at du og flere er fornøyd med Ivory og Nude .Beklager å si det men jeg og to av mine venner var ikke fornøyd. Dum som jeg var så kjøpte jeg bikini…min datter kjøpte hårprodukter …katastrofer…legger de ut på Raad S for en billig penge…Blir bare helt stum at du drar kortet janteloven Har du virkelig ikke lest de mange innleggene her inne som er konstruktive , flotte innlegg som går på bakteppe når det gjelder industrien influensere. Endret 17. september 2025 av Sofie12
Gjest Sofie12 Skrevet 17. september 2025 #23694 Skrevet 17. september 2025 (endret) Sofie12 skrev (11 timer siden): Endret 17. september 2025 av Sofie12
Doris Becker Skrevet 17. september 2025 #23695 Skrevet 17. september 2025 (endret) . Endret 3. januar av Doris Becker 5 2
Lana01 Skrevet 17. september 2025 #23696 Skrevet 17. september 2025 Jeg har lest gjennom de siste sidene, og må si det er mange drøye og tildels grove påstander , som påstås angånde Ivorie og deres ansatte Selv har jeg kjøpt silkebuksne i sommer ,og er veldig fornøyd. De er flatterende , deilig kvalitet, og en flott pris. Har også kjøpt bralette som kom i natt,kun prøvd på.men så lang veldig fornøyd med de, også fin pris Det påstås -at bedriften ikke har lønnskostnader - at hun har ekstremt lave varekostnader, og driver aggresiv markedsføring og utnyttelse av atbeidskraft -at plaggene koster 20 kr å produsere at produksojonskostnadene er så lave at det hun driver med må være "sweat shoops" -at det ikke er Ivorie sitt eget deingn ,og at plaggene er plukket ut i fra kataloger - at Ivorie ikke har noen designer, Karoline Ekra, har bla Bacelor in Fashion Desing and Produkjon A, og har jobbet 10 år for Bik Bok, og har nå jobbet for Ivorie det seneste året. -det spekuleres også i at selakpet benytterseg av NUF ,og også ulovlig drift " Mange mener de har funnet klare indikasjoner på at NUF benyttes aktivt til økonomisk kriminalitet. De mest oppsiktsvekkende funnene som er gjort er hvordan NUF benyttes til konkurskriminalitet, ikke-reell fakturering, økonomisk kriminalitet via skatteparadis samt trygdesvindel.Uten at jeg skal påstå at Reme har drevet med noe slikt. Men noe har skjedd. For det var vel et overraskende brudd i samarbeid?" Dett spekuleres og påstås altså i at bedriften driver ulovlig, noe som er til skade for bedriftens omdømme, og jeg vil hevde at dette er injuriende, og bedrifter i slike tilfeller kan gå til søksmål for falske anklager, om det vil skader deres ressome Det er ille at KG godtar slike spekulasjoner og påstander. Jeg har rappotert flere innlegg de siste dagem , som får stå @Måne Rampelyset @Sol Rampelyset @Forumansvarlig 1 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet 17. september 2025 #23697 Skrevet 17. september 2025 Lana01 skrev (12 minutter siden): Jeg har lest gjennom de siste sidene, og må si det er mange drøye og tildels grove påstander , som påstås angånde Ivorie og deres ansatte Selv har jeg kjøpt silkebuksne i sommer ,og er veldig fornøyd. De er flatterende , deilig kvalitet, og en flott pris. Har også kjøpt bralette som kom i natt,kun prøvd på.men så lang veldig fornøyd med de, også fin pris Det påstås -at bedriften ikke har lønnskostnader - at hun har ekstremt lave varekostnader, og driver aggresiv markedsføring og utnyttelse av atbeidskraft -at plaggene koster 20 kr å produsere at produksojonskostnadene er så lave at det hun driver med må være "sweat shoops" -at det ikke er Ivorie sitt eget deingn ,og at plaggene er plukket ut i fra kataloger - at Ivorie ikke har noen designer, Karoline Ekra, har bla Bacelor in Fashion Desing and Produkjon A, og har jobbet 10 år for Bik Bok, og har nå jobbet for Ivorie det seneste året. -det spekuleres også i at selakpet benytterseg av NUF ,og også ulovlig drift " Mange mener de har funnet klare indikasjoner på at NUF benyttes aktivt til økonomisk kriminalitet. De mest oppsiktsvekkende funnene som er gjort er hvordan NUF benyttes til konkurskriminalitet, ikke-reell fakturering, økonomisk kriminalitet via skatteparadis samt trygdesvindel.Uten at jeg skal påstå at Reme har drevet med noe slikt. Men noe har skjedd. For det var vel et overraskende brudd i samarbeid?" Dett spekuleres og påstås altså i at bedriften driver ulovlig, noe som er til skade for bedriftens omdømme, og jeg vil hevde at dette er injuriende, og bedrifter i slike tilfeller kan gå til søksmål for falske anklager, om det vil skader deres ressome Det er ille at KG godtar slike spekulasjoner og påstander. Jeg har rappotert flere innlegg de siste dagem , som får stå @Måne Rampelyset @Sol Rampelyset @Forumansvarlig Kan du bevise det motsatte da? Her er det vel kun avlesninger av regnskapet som er lagt fram? Dette er tall som ligger ute i all offentlighet. Så å kalle dette falske påstander er vel litt drøyt.. men kom gjerne med fakta som sier det motsatte. 4 8
Doris Becker Skrevet 17. september 2025 #23698 Skrevet 17. september 2025 (endret) . Endret 3. januar av Doris Becker 7
Sveits35 Skrevet 17. september 2025 #23699 Skrevet 17. september 2025 Lana01 skrev (34 minutter siden): Jeg har lest gjennom de siste sidene, og må si det er mange drøye og tildels grove påstander , som påstås angånde Ivorie og deres ansatte Selv har jeg kjøpt silkebuksne i sommer ,og er veldig fornøyd. De er flatterende , deilig kvalitet, og en flott pris. Har også kjøpt bralette som kom i natt,kun prøvd på.men så lang veldig fornøyd med de, også fin pris Det påstås -at bedriften ikke har lønnskostnader - at hun har ekstremt lave varekostnader, og driver aggresiv markedsføring og utnyttelse av atbeidskraft -at plaggene koster 20 kr å produsere at produksojonskostnadene er så lave at det hun driver med må være "sweat shoops" -at det ikke er Ivorie sitt eget deingn ,og at plaggene er plukket ut i fra kataloger - at Ivorie ikke har noen designer, Karoline Ekra, har bla Bacelor in Fashion Desing and Produkjon A, og har jobbet 10 år for Bik Bok, og har nå jobbet for Ivorie det seneste året. -det spekuleres også i at selakpet benytterseg av NUF ,og også ulovlig drift " Mange mener de har funnet klare indikasjoner på at NUF benyttes aktivt til økonomisk kriminalitet. De mest oppsiktsvekkende funnene som er gjort er hvordan NUF benyttes til konkurskriminalitet, ikke-reell fakturering, økonomisk kriminalitet via skatteparadis samt trygdesvindel.Uten at jeg skal påstå at Reme har drevet med noe slikt. Men noe har skjedd. For det var vel et overraskende brudd i samarbeid?" Dett spekuleres og påstås altså i at bedriften driver ulovlig, noe som er til skade for bedriftens omdømme, og jeg vil hevde at dette er injuriende, og bedrifter i slike tilfeller kan gå til søksmål for falske anklager, om det vil skader deres ressome Det er ille at KG godtar slike spekulasjoner og påstander. Jeg har rappotert flere innlegg de siste dagem , som får stå @Måne Rampelyset @Sol Rampelyset @Forumansvarlig Takk. Endelig noen som ser det samme som meg. Meldte meg ut av den diskusjonen i går. Håpløst 1 3
Doris Becker Skrevet 17. september 2025 #23700 Skrevet 17. september 2025 (endret) . Endret 3. januar av Doris Becker 5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå