Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sveits35 skrev (4 timer siden):

Mange bytter ut serier med å titte på de snapkontoene de følger. De har byttet en skjerm ut med en annen bare.

Med reklame hvert 30. sekund. Det er ikke bare en skjerm med en annen.

Flere som så vedkommende som begikk et grovt taushetsbrudd til IR? Alt for å være en del av gjengen. Vil ikke gjengi det her, men både alder og andre sensitive opplysninger på noen som har vært på avdelingen til vedkommende på sykehuset ble nevnt. Det kan umulig være vanskelig å identifisere basert på de to kriteriene der. Urovekkende. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Doris Becker skrev (4 timer siden):

Nå er jo snapchatten til mange drøyere og drøyere siste tiden. Lurer jo på hvor det skal ende. De nærmest sloss om å dele intime detaljer om sexliv, angst, traumer og opererte kropper.  Blir jo som en strippebar. En dårlig lunken øl koster 500 kr. 

Helt enig med deg, det er ganske mye sykt.

agent skrev (1 time siden):

Ja det er voldsomt der også🫣 

Var inne på Lyko for noen dager siden, for å se på adventskalender. 

Da kom det opp ca 2600 på overvåk, men idag kom det ikke noe antall opp.

Men sa ikke IR at etterspørselen var 3 -4 ganger så mer, enn de har produsert?

Sikkert flere som har meldt interesse,  men produksjonen er ikke så veldig stor.

Med tanke på følger tallet,  som du sier den harde kjerne er ca 2500.

Jeg har faktisk satt meg på overvåk, tenkte jeg skulle følge med på om det ble utsolgt 😁 Kommer sikkert til å glemme det men...

Sveits35 skrev (1 time siden):

Smellen måtte jo komme. Jeg må nok ut av denne tråden også hvis jeg skal klare å kutte ut trollet på Maldivene. Dere gjør jo ikke annet enn å influense meg inn på snappen hennes 😱 Ble møtt av nissekostyme! Det er jo trollgamle snapper som ligger ute enda. Men gjett hva? Jeg skal jammen prøve å få tak i den adventskalenderen! Er i friperiode den 23. september og skal sitte klar som en hønsehauk og karre til meg en sånn veske. Ikke døm meg. Please be kind 🥲

Da må du oppdatere oss 😀 Jeg har noen produkter fra Nude som jeg liker kjempegodt faktisk :) 

• Liker 3
Skrevet
lajlaj skrev (4 minutter siden):

Flere som så vedkommende som begikk et grovt taushetsbrudd til IR? Alt for å være en del av gjengen. Vil ikke gjengi det her, men både alder og andre sensitive opplysninger på noen som har vært på avdelingen til vedkommende på sykehuset ble nevnt. Det kan umulig være vanskelig å identifisere basert på de to kriteriene der. Urovekkende. 

Oiiii, skjedde det i dag? Jeg må vel klikke meg igjennom 700 snapper for å komme dit, er fremdeles ikke kommet lengre enn til nissekostymet på stranda. 

• Nyttig 2
Skrevet
Sveits35 skrev (Akkurat nå):

Oiiii, skjedde det i dag? Jeg må vel klikke meg igjennom 700 snapper for å komme dit, er fremdeles ikke kommet lengre enn til nissekostymet på stranda. 

Jeg kan sende deg PM så du slipper.

• Liker 1
Skrevet
lajlaj skrev (Akkurat nå):

Send gjerne til meg også 🫣

Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Helt enig med deg, det er ganske mye sykt.

Jeg har faktisk satt meg på overvåk, tenkte jeg skulle følge med på om det ble utsolgt 😁 Kommer sikkert til å glemme det men...

Da må du oppdatere oss 😀 Jeg har noen produkter fra Nude som jeg liker kjempegodt faktisk :) 

Hvis jeg klarer å karre til meg en sånn veske, så skal jeg lage adventskalender for dere her på tråden 🧑🏻‍🎄

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet
Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg klarer å karre til meg en sånn veske, så skal jeg lage adventskalender for dere her på tråden 🧑🏻‍🎄

Gleder meg 😍🎅🏻🎄

• Liker 4
Skrevet
Doris Becker skrev (21 minutter siden):

Nyeste om David Reme fra 11.09.25:

https://www.dagen.no/nyheter/millionunderskudd-for-kristent-influenser-par/1481710

"Revi­sor kritisk etter million­under­skudd"

https://www.fvn.no/nyheter/okonomi/i/GypnMx/millionunderskudd-for-influenserselskap-budsjetterer-ikke-med-overskudd

"Reme-paret eier i hovedsak halvparten av selskapene til influenserne de samarbeider med, og samlet sett har selskapene en omsetning på 201 millioner kroner.

Dette tilsvarer en betydelig vekst fra året før, men underskuddet i eierselskapet Dignity Collective, skyldes svakere resultater i noen av selskapene, ifølge fvn.no.

Reme sier altså de tar underskuddet med ro, men revisor har bemerkninger til regnskapet. 

Blant annet pekes det på at egenkapitalen var på minus 4,2 millioner kroner ved utgangen av 2024, og at styrets handleplikt ikke er overholdt. 

Reme er uenig i dette. 

– Vi mener dette er en feilvurdering. Gjelden er i all hovedsak gjeld til oss aksjonærer som skyter inn fordi vi har tro på selskapet, sier han til avisa. "

Her er det noe muffens. Helt klart.

IR er nok ikke dum som frigjør seg fra dem np, kan bli interessant å følge med på bibelbeltegjengen fremover!

• Liker 3
Skrevet
firetoen skrev (Akkurat nå):

IR er nok ikke dum som frigjør seg fra dem np, kan bli interessant å følge med på bibelbeltegjengen fremover!

Enig med deg. Tror nok det er et smart valg av henne. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Doris Becker skrev (15 minutter siden):

Man kan jo håpe det er Reme som kjører hardt på fast-fashion oppskriften. Han gir meg ikke en god vibb.. Og at hun nå vil kjøre en annen linje. Men jeg har mine tvil.  Trendy things var samme opplegget. 

Nei ikke meg heller. Hele formuen hans er jo bygget på å tyne penger ut av svake folk som følger influensere... (Med unntak av pengene fra familiebedriften hans så klart). Bare ta Careless, de spiller jo VIRKELIG på folks usikkerhet på en MYE værre måte enn Ivorie syntes jeg. Ivorie syntes jeg i det minste har noen fine plagg og jeg tror faktisk at Isabel virkelig ønsker å få det til. 

Syntes ikke man kan sammenligne Ivorie med Trendy Things. Her kjøpte de jo inn nøyaktig det som trendet på TikTok var det vel? Og det er jo absolutt veldig ymse. Ivorie tror jeg hun faktisk ønsker å få classy - hun har bare ikke helt fått det til - enda.

• Nyttig 1
Skrevet
lajlaj skrev (1 time siden):

Ja, jeg så det og reagerte på det med en gang. 
Tenker at både vedkommende og Isabel er rimelig nedsnødde som ikke skjønner at det er info som en ikke deler. 
Men, hun som delte ville vel bare dele det med sin bestevenninne…trist. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Hun har kjøpt ut investorene ja. 

Hun eier 75% og Synnøve (brand manager) 25%.

Screenshot_20250915_184908_Snapchat.jpg

Endret av refill
La til info om eierskapsprosent.
  • Liker 4
Skrevet
refill skrev (12 minutter siden):

Hun har kjøpt ut investorene ja. 

Hun eier 75% og Synnøve (brand manager) 25%.

Screenshot_20250915_184908_Snapchat.jpg

Så BRA! Godt hun er kvitt Reme og co 🤩

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
redigert
  • Nyttig 6
Skrevet
Doris Becker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er sammenlignbart fordi det nå viser seg at varekostnaden er så lav. Noe som bare kan bety at dette er fast fashion av verste sort. Som jeg skrev i tidligere post så  oppnår de høy lønnsomhet, noen ganger over 100%, gjennom en kombinasjon av ekstremt lav produksjonskostnad, aggressiv markedsføring, og utnyttelse av arbeidskraft. Selskapene produserer varer raskt og billig, med dårlig kvalitet. Ved å opprettholde en høy produksjonsvolum, masseprodusere enkle design, som selges til mange.  De drar nytte av ekstremt lave lønninger, dette må være sweat-shops.  SET setter vel prisene noe lavere, hun har ikke den "eksklusive" vinklingen, men ser jo at hos også henne er det jo latterlig lave produksjonskostnader. i 2023 hadde hun jo lønnsomhet på over 100%...  Hjelper lite å donere 10% til veldedighet når du benytter deg av sweat-shops. Raad setter prisen høyt, ca 79 ganger høyere enn produksjonskostnad. Fordi hun kan. Folk kjøper. Men det synes jeg er lureri. Dette er ikke hennes design. Hun har bare plukket ut av kataloger, det er masseproduksjon, og samme design selges på andre plattformer mye billigere.

Har du kilder på at hun plukker direkte ut av kataloger? Hun har jo ansatt egen designer? Hun Maren som blant annet har jobbet for Bik Bok tidligere. Og sjekker man prisene på Careless.no så ligger de jo også svært høyt? Vil si de ligger relativt likt på mye? Nå har jeg bare sjekket kjapt gjennom.

• Liker 4
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Doris Becker skrev (4 minutter siden):

Du har rett. Careless er rådyrt det også... Jeg har ingen tro på at dette er egen design. Det tror jeg er lureri. Er ikke Maren kona til Reme? 

Jeg har ingen kilder. Kun magefølelsen her gitt.

Jeg husker sikkert feil navn! Men nei, ikke kona til Reme :) Var garantert jeg som blingsa på navnet der :) 

Skrevet
lajlaj skrev (2 timer siden):

Til meg også? Ble supernysgjerrig🙏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...