Doris Becker Skrevet 13. september 2025 #23461 Skrevet 13. september 2025 (endret) . Endret 29. desember 2025 av Doris Becker 5
agent Skrevet 13. september 2025 #23462 Skrevet 13. september 2025 Doris Becker skrev (11 minutter siden): Du har : https://www.proff.no/selskap/ivorie-studio-llc-nuf/al-messaned-sharjah-uae-ae/klær/IFG6KXM08XE https://www.proff.no/selskap/dfrisr-as/kristiansand-s/klær/IF91CRA08XE https://www.proff.no/selskap/ivorie-studio-as/kristiansand-s/klær/IFH0M5708XE https://www.proff.no/nokkeltall/isabel-raad-as/kristiansand-s/kunstnerisk-virksomhet/IF6JSDO10P8 Siste er hennes Influencer- merkevare. vil tro snapchat inntekter osv går inn der.Det peker rett ned. Så skjønner ikke helt det, hvis sc er så lønnsomt burde lønnsomheten vært mer enn 10%, selv om det er bra. Men hvis du tenker at "nye" Ivorie ligger på 98%... så er det noe som skurrer. Har hun ikke fortalt hun tjener 3-4 millioner i mnd? Har vel også fortalt hun må betale skatt til Norge i 3 år. Eller var det noe annet med de 3 årene? 1
Doris Becker Skrevet 13. september 2025 #23463 Skrevet 13. september 2025 (endret) . Endret 29. desember 2025 av Doris Becker 2 7
Doris Becker Skrevet 13. september 2025 #23464 Skrevet 13. september 2025 (endret) . Endret 29. desember 2025 av Doris Becker 1 5
agent Skrevet 13. september 2025 #23465 Skrevet 13. september 2025 Doris Becker skrev (5 minutter siden): Jeg forstår nok til å kunne påstå at dette er ren svindel. Og håper en journalist som ikke lar seg styre av ledelse og aksjonærer i Schibsted eller Egmont kan ta tak i det. Hadde vært noe for radar paret i tv 2 Bak lukkede dører ( er ikke helt sikker på navnet på programmet) mennoe al'a 2 5
Teflonhjernen Skrevet 13. september 2025 #23466 Skrevet 13. september 2025 Bendie skrev (1 time siden): Tenker noen er vel opptatte av at hun skal lese her inne. Hvorfor det? Forstår ikke grunnen, annet enn at noen har et behov for å trykke henne ned. Kan jo undre seg hvorfor, eller kanskje ikke. Tenker det er så enkelt som at hun har sjekket hva hun har lagt ut, fordi hun ikke har full kontroll på dette. Jeg hadde gjort det samme om jeg var henne. Helt ærlig sp tror jeg ingen her inne er så naive at de tror det er tilfeldig. Tviler på hun går gjennom alle snappene hun legger ut hver gang hun er på fylla dagen derpå, hadde hun gjort det ville hun garantert yappet om det på tea time. 1 2
agent Skrevet 13. september 2025 #23467 Skrevet 13. september 2025 Doris Becker skrev (3 minutter siden): Da er det noe som stemmer dårlig. For så høye tall ser vi ikke i noen av disse selskapene. Kan hende det var litt mindre 2024, 2-3 mill. Mem hva som er sannheten, er jo en annen ting. 1 1
agent Skrevet 13. september 2025 #23468 Skrevet 13. september 2025 Doris Becker skrev (6 minutter siden): Synd de ikke gjør det samme med denne typen influencere, helt samme fremgangsmåte, vil si enda verre, med tanke på den emosjonelle manipuleringen de har mot sine "elskinger": https://www.forbrukerradet.no/siste-nytt/klager-inn-fast-fashion-giganten-shein-lokker-deg-til-impulskjop/ – Det er snakk om falske nedtellinger, tvilsomme kundeanmeldelser og andre virkemidler som bidrar til stress og en følelse av hastverk for å lokke deg til impulskjøp. Vi forventer at myndighetene griper inn, og i tillegg starter en granskning av hele bransjen, sier Elin Volder Rutle, fagsjef for bærekraft i Forbrukerrådet. De burde det, de selger på menneskers emosjonelle tilstand. 2 6
firetoen Skrevet 13. september 2025 #23469 Skrevet 13. september 2025 Doris Becker skrev (7 minutter siden): Da er det noe som stemmer dårlig. For så høye tall ser vi ikke i noen av disse selskapene. Inntekt fra snap kan vi knytte det direkte til ett av hennes selskaper? Vil tro det ikke gjør det, dette har vel sammenheng med flytting til Dubai som hun har vært åpen om at også handler om skattemessige forhold? Noen som vet? 1
Doris Becker Skrevet 13. september 2025 #23470 Skrevet 13. september 2025 (endret) . Endret 29. desember 2025 av Doris Becker 6
Doris Becker Skrevet 13. september 2025 #23471 Skrevet 13. september 2025 (endret) . Endret 29. desember 2025 av Doris Becker 3 3
Gjest Heike72 Skrevet 13. september 2025 #23472 Skrevet 13. september 2025 Doris Becker skrev (15 minutter siden): Da er det noe som stemmer dårlig. For så høye tall ser vi ikke i noen av disse selskapene. Har hun ikke snakket om at det er startet et nytt selskap i Dubai også da? Kanskje det er Snapchat kronene er?
Doris Becker Skrevet 13. september 2025 #23473 Skrevet 13. september 2025 (endret) . Endret 29. desember 2025 av Doris Becker 3 4
agent Skrevet 13. september 2025 #23474 Skrevet 13. september 2025 Doris Becker skrev (1 minutt siden): Hun har antagelig skaffet seg en lisens i Dubai ja. Står følgende på nett: "To be a Snapchat influencer in Dubai, you must obtain a mandatory influencer license from the National Media Council (NMC) or a licensed agency, which requires a UAE residency visa or a partnership with a licensed agency, and is subject to advertising guidelines." Er hun en skatteflyktning da? Ett liv i senga med sirup og 90 day's wed og shopping som aktivitet. 5 7
Doris Becker Skrevet 13. september 2025 #23475 Skrevet 13. september 2025 (endret) . Endret 29. desember 2025 av Doris Becker 3 9
Doris Becker Skrevet 13. september 2025 #23476 Skrevet 13. september 2025 (endret) . Endret 29. desember 2025 av Doris Becker 1 1 10
Sveits35 Skrevet 13. september 2025 #23477 Skrevet 13. september 2025 Teflonhjernen skrev (28 minutter siden): Helt ærlig sp tror jeg ingen her inne er så naive at de tror det er tilfeldig. Tviler på hun går gjennom alle snappene hun legger ut hver gang hun er på fylla dagen derpå, hadde hun gjort det ville hun garantert yappet om det på tea time. Jeg tror hun ble bombardert på snap ang den «morå på leppene». Tviler sterkt på at hun leser her på tråden, spesielt nå når hun er på Maldivene. Hun er skikkelig blåst om hun utsetter seg for det rett og slett. 2 1
Sveits35 Skrevet 13. september 2025 #23478 Skrevet 13. september 2025 agent skrev (12 minutter siden): Er hun en skatteflyktning da? Ett liv i senga med sirup og 90 day's wed og shopping som aktivitet. 😂😂😂 Jeg orket aldri å se de snappene da hun tømte sirup i kaffien! Ble kvalm bare av synet 😅 2 1
agent Skrevet 13. september 2025 #23479 Skrevet 13. september 2025 Doris Becker skrev (17 minutter siden): Jeg blir trist av å se på influencere som Isabel Raad. Ikke bare fordi de pusher fast-fashion, men også fordi de er ofre for samme kyniske grep som de selv benytter. Hun ble rekruttert til reality som ung og sårbar. Bransjen går etter unge sårbare, som har operert seg, og som har tung psykisk bagasje. De skaper god "underholdning". Men det ødelegger dem. Og de blir avhengige av oppmerksomheten og pengene det gir. Jeg ser ikke en frisk kvinne. Og jeg synes det er vondt å se på. Anna Nicole og Britney Spears har visst ikke lært oss noe. Folk elsker tragedier. Scroller og scroller, shopper litt, og scroller, og shopper og scroller. Takk for meg. Dette burde vært ett tema for Debatten. De har hatt ett program om de som flyttet til Sveits. Kanskje på tide å ta opp Influenser bransjen og deres merkevarer. Hvor de blir produsert, hvem som jobber på fabrikkene. Hva influencere gjør for å selge. 5 5
firetoen Skrevet 13. september 2025 #23480 Skrevet 13. september 2025 Doris Becker skrev (35 minutter siden): Da må det ligge der. At hun kan ta inntekt fra SC på et selskap hun har der, eller konto hun har der, som ikke registreres i Norge i det hele tatt. Isabel Raad AS, som er hennes "kunstneriske virksomhet" der inntekter fra serier , oppdrag osv skal gå har nedgående piler og lave tall. Ikke sant, jeg tror ikke vi kan se hennes inntekter fra snap på bakgrunn i info fra norske registere lengre. Men vet det er dyktige damer her inne som sikker kan forklare oss som ikke kan dette så godt 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå