Tuppenoglillemor12 Skrevet 10. september 2025 #23321 Skrevet 10. september 2025 lajlaj skrev (8 timer siden): Prater du om influensere? Trenger ikke forklare noen som helst ting.. Jeg sa folk som henne. 4 4
lajlaj Skrevet 11. september 2025 #23322 Skrevet 11. september 2025 «Drit i Dubai, jeg kjøper leilighet på Maldivene». Altså, hvor er hennes finansielle rådgivere?? Hun skal kjøpe bosted på et sted som kommer til å stå under vann i fremtiden? Bra investering. Hvorfor ikke kjøpe leilighet i London, Stockholm, feriehus i Hellas - et eller annet? Bare KJØP noe! Invester. En annen ting er at hun føler seg så hjemme og hel på Maldivene. Ja, kanskje ikke så rart man føler seg hel når man endelig kommer seg ut døra. 9 10
lajlaj Skrevet 11. september 2025 #23323 Skrevet 11. september 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (10 timer siden): Trenger ikke forklare noen som helst ting.. Jeg sa folk som henne. Ja, og jeg spør hva er «folk som henne»? Ifølge gjengen her finnes det bare én som er så egoistisk, ekkel, horete, sløsete og manisk som Isabel. Men nå ble hun plutselig sammenlignet med «folk», så da var jeg interessert i å vite hva slags folk dette var. 2 2
Minipilla Skrevet 11. september 2025 #23324 Skrevet 11. september 2025 Hun skal logge av to dager. Ikke mer for da kunne man spekulere i om det var på grunn av besøk. Men ingen reiste dit for to dager bare….hun får besøk av en av sine mange menn garantert. Dersom han kommer om ettermiddagen dag 1 bare lar hun vær å vise han…dag 2 og 3 er hun logget av og dag 4 morgen reiser han igjen. Han får 4 dager og hun forkler det som 2. Hun må tro følgerne er dumme. 5 14
Tuppenoglillemor12 Skrevet 11. september 2025 #23325 Skrevet 11. september 2025 Minipilla skrev (38 minutter siden): Hun skal logge av to dager. Ikke mer for da kunne man spekulere i om det var på grunn av besøk. Men ingen reiste dit for to dager bare….hun får besøk av en av sine mange menn garantert. Dersom han kommer om ettermiddagen dag 1 bare lar hun vær å vise han…dag 2 og 3 er hun logget av og dag 4 morgen reiser han igjen. Han får 4 dager og hun forkler det som 2. Hun må tro følgerne er dumme. Ja hun lyver så det renner av henne….🙄 2 9
agent Skrevet 11. september 2025 #23326 Skrevet 11. september 2025 Minipilla skrev (51 minutter siden): Hun skal logge av to dager. Ikke mer for da kunne man spekulere i om det var på grunn av besøk. Men ingen reiste dit for to dager bare….hun får besøk av en av sine mange menn garantert. Dersom han kommer om ettermiddagen dag 1 bare lar hun vær å vise han…dag 2 og 3 er hun logget av og dag 4 morgen reiser han igjen. Han får 4 dager og hun forkler det som 2. Hun må tro følgerne er dumme. Samme tenkte jeg, nøye planlagt. Skal jo ikke kollidere med lanseringer, som er til helgen. 1 10
Mallisaen Skrevet 11. september 2025 #23327 Skrevet 11. september 2025 Minipilla skrev (2 timer siden): Hun skal logge av to dager. Ikke mer for da kunne man spekulere i om det var på grunn av besøk. Men ingen reiste dit for to dager bare….hun får besøk av en av sine mange menn garantert. Dersom han kommer om ettermiddagen dag 1 bare lar hun vær å vise han…dag 2 og 3 er hun logget av og dag 4 morgen reiser han igjen. Han får 4 dager og hun forkler det som 2. Hun må tro følgerne er dumme. Følgerne ER dumme.... 🥴🫣... Ganske mange av de ihvertfall 🥵 8 11
Sirah Skrevet 11. september 2025 #23328 Skrevet 11. september 2025 Håper for hennes del at hun faktisk logger av å tar seg en pause. Det må være helt ufattelig slitsomt å skulle være SÅ på hele tiden 🤯 Kanskje hun faktisk kan nyte Maldivene litt (og helt sikkert en gjøk) uten at halve snapchat skal ha en mening om det. Personlig vil jeg mye heller se på en utvilt Isabel som faktisk orker å lage skikkelig content enn en mentalt utslitt en som bare poster for å poste. Vi vet jo at hun virkelig kan bare hun vil! 5
agent Skrevet 11. september 2025 #23329 Skrevet 11. september 2025 Det er jo litt rart at hun skal ha så mye lanseringer akkurat nå. Det blir mer en business trip, enn en healingtur. 3 5
agent Skrevet 11. september 2025 #23330 Skrevet 11. september 2025 (endret) På'n igjen med graviditetstest, veldig gjentagende Maldive content. Idag fortalte hun, at det hadde vært bedre å ikke ha sex. For da slapp hun å tenke på graviditetstester. Var det ikke hun som tok graviditetstest, selv om hun ikke hadde hatt sex på 1 år. Endret 11. september 2025 av agent 7 6
Sirah Skrevet 11. september 2025 #23331 Skrevet 11. september 2025 agent skrev (22 minutter siden): På'n igjen med graviditetstest, veldig gjentagende Maldive content. Idag fortalte hun, at det hadde vært bedre å ikke ha sex. For da slapp hun å tenke på graviditetstester. Var det ikke hun som tok graviditetstest, selv om hun ikke hadde hatt sex på 1 år. Jo hun sier hun har traumer etter aborten med Pierre og er livredd for å være gravid uten å vite det igjen. Hun sier selv at hun vet det er fullstendig irrasjonelt av henne, men hun klarer ikke la være. 1
Tippsi Skrevet 11. september 2025 #23332 Skrevet 11. september 2025 agent skrev (52 minutter siden): Det er jo litt rart at hun skal ha så mye lanseringer akkurat nå. Det blir mer en business trip, enn en healingtur. Den mest tragiske julekalenderen på lenge🙈, hun la ikke mye innsats i den reklamen 😅tafatt opplegg. Friste ikke engang🤭 Helt enig at det er litt voldsomt med lansering nå.. turen denne gang består daglig av salg av noe... 2 8
Teflonhjernen Skrevet 11. september 2025 #23333 Skrevet 11. september 2025 Herregud, er jo ingen som tar offentlig graviditetstest på snap hvis de faktisk mistenker graviditet 🤯 Tror folk virkelig på dette? Tror noen seriøst at hvis hun hadde vært gravid så hadde snap følgere fått vite det først av alle? Dette er jo bare for å nøre opp under «Jeg deler ALT med mine elsklinger, min jente gjeng» Elsklingene biter på og kjøper enda mer. Det er så ekstremt kynisk og planlagt at det er vilt. 6 14
agent Skrevet 11. september 2025 #23334 Skrevet 11. september 2025 Teflonhjernen skrev (59 minutter siden): Herregud, er jo ingen som tar offentlig graviditetstest på snap hvis de faktisk mistenker graviditet 🤯 Tror folk virkelig på dette? Tror noen seriøst at hvis hun hadde vært gravid så hadde snap følgere fått vite det først av alle? Dette er jo bare for å nøre opp under «Jeg deler ALT med mine elsklinger, min jente gjeng» Elsklingene biter på og kjøper enda mer. Det er så ekstremt kynisk og planlagt at det er vilt. Ja det er helt vilt, manipulasjon i fri dressur. 3 8
Gjest Sofie12 Skrevet 11. september 2025 #23335 Skrevet 11. september 2025 Minipilla skrev (10 timer siden): Hun skal logge av to dager. Ikke mer for da kunne man spekulere i om det var på grunn av besøk. Men ingen reiste dit for to dager bare….hun får besøk av en av sine mange menn garantert. Dersom han kommer om ettermiddagen dag 1 bare lar hun vær å vise han…dag 2 og 3 er hun logget av og dag 4 morgen reiser han igjen. Han får 4 dager og hun forkler det som 2. Hun må tro følgerne er dumme. Det er så latterlig å høre på henne. Alt er content nå for selve Maldiveoppholdet er drittkjedelig og da må hun ty til løgner. agent skrev (2 timer siden): Det er jo litt rart at hun skal ha så mye lanseringer akkurat nå. Det blir mer en business trip, enn en healingtur. Er bare løgn. Teflonhjernen skrev (54 minutter siden): Herregud, er jo ingen som tar offentlig graviditetstest på snap hvis de faktisk mistenker graviditet 🤯 Tror folk virkelig på dette? Tror noen seriøst at hvis hun hadde vært gravid så hadde snap følgere fått vite det først av alle? Dette er jo bare for å nøre opp under «Jeg deler ALT med mine elsklinger, min jente gjeng» Elsklingene biter på og kjøper enda mer. Det er så ekstremt kynisk og planlagt at det er vilt. Helt vilt det som skjer. Måtte inn å se litt på galskapen etter å ha sett her. Har ikke orket å gå inn på utforsk etter at hun inntok Maldivene. Tror hele pakka er fylt med løgn, alt for content.
Hallepalle2 Skrevet 11. september 2025 #23336 Skrevet 11. september 2025 Minipilla skrev (11 timer siden): Hun skal logge av to dager. Ikke mer for da kunne man spekulere i om det var på grunn av besøk. Men ingen reiste dit for to dager bare….hun får besøk av en av sine mange menn garantert. Dersom han kommer om ettermiddagen dag 1 bare lar hun vær å vise han…dag 2 og 3 er hun logget av og dag 4 morgen reiser han igjen. Han får 4 dager og hun forkler det som 2. Hun må tro følgerne er dumme. Det er jo null problem å ha en hel gjeng på besøk og likevel fremstå som man er helt alene. Dere vet at det går helt fint å unnlate å få med folk og ting på bilder? 1 3
refill Skrevet 11. september 2025 #23338 Skrevet 11. september 2025 Herregud for et surmaga gjeng som er her inne nå 😂 Syntes det var lættis at hun drar med seg julenissedrakt og skjegg og det hele ut på stranden på Maldivene jeg 😅 Hun kunne kjørt bikini og nisselue liksom. Og hvorfor gidd dere å være sur fordi dere ikke tror på det hun sier? Jesus christ, fjern follow på både influencer og tråd jenter. It'll do you good 👍 6 5 2
enkefru Skrevet 11. september 2025 #23339 Skrevet 11. september 2025 refill skrev (3 minutter siden): Herregud for et surmaga gjeng som er her inne nå 😂 Syntes det var lættis at hun drar med seg julenissedrakt og skjegg og det hele ut på stranden på Maldivene jeg 😅 Hun kunne kjørt bikini og nisselue liksom. Og hvorfor gidd dere å være sur fordi dere ikke tror på det hun sier? Jesus christ, fjern follow på både influencer og tråd jenter. It'll do you good 👍 Ja, det er virkelig stor humor ass. 🙄 2 2
Gjest Sofie12 Skrevet 11. september 2025 #23340 Skrevet 11. september 2025 Teflonhjernen skrev (25 minutter siden): 😳😳😳😳😳 Blir ikke overrasket at den blir utsolgt etter noen minutter av sine hengivne bestevenninner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå