Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på hva mannfolkene hennes tenker når de Googler henne og ser hvordan hun opprinnelig så ut? 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snowx skrev (54 minutter siden):

Trist at hun føler seg så hjemme på Maldivene på grunn av hvordan de ansatte behandler henne. Ja, jeg tviler ikke på at de liker Isabel og behandler henne litt annerledes enn de andre gjestene, men det er jo fordi de andre er der på ferie, sammen med noen de er glad i, og ikke har behov for nye "venner" eller "familie".

Huff nei, jeg får vondt av henne.

Jeg får også vondt av henne... Hun virker oppriktig rørt over at de ser på henne som familie, og at de ser henne for den hun "virkelig er".

Samtidig er hun livredd for at gjøkene skal komme på samme tid, sånn at betjeningen skal oppfatte henne som lettsindig.

Så da vil hun jo egentlig ikke at de skal se henne for den hun virkelig er... hun er livredd for at de skal gjennomskue henne... 

Den hun virkelig er ØNSKER to gjøker samtidig, bare ingen oppdager det.

Det må være vanskelig å være så offentlig og samtidig prøve å pynte på sannheten.

• Nyttig 17
Skrevet
Oline5 skrev (32 minutter siden):

Jeg får også vondt av henne... Hun virker oppriktig rørt over at de ser på henne som familie, og at de ser henne for den hun "virkelig er".

Samtidig er hun livredd for at gjøkene skal komme på samme tid, sånn at betjeningen skal oppfatte henne som lettsindig.

Så da vil hun jo egentlig ikke at de skal se henne for den hun virkelig er... hun er livredd for at de skal gjennomskue henne... 

Det må være vanskelig å være så offentlig og samtidig prøve å pynte på sannheten.

Det er psykt. På flere plan. 

Isabell er så farlig opptatt av bekreftelse og å bli sett, at hun ikke forstår at det er fordi hun betaler sinnsyke summer.  Både hos Chanel og på Maldivine.  

"De ser henne for den hun virkelig er". 

Vet Isabell hvem hun er ? Alt hun gjør er jo å prøve å være noe/noen. Med dyre klær, operasjoner, gjøker og what not. 

Hun har ikke eneste genuin interesse for seg selv. Hun lever på et luftslott og hvir hun prøver å passe inn for å bli likt og beundret. Omså hun må betale for det. Hun er tomt skall. 

Følger ikke aktivt med når IR er på Maldivene. Sist jeg så henne der syklet hun runt i en tanntråd og lagde rumpelukt på sykkelsetet.  Håper sykkelsetet er engangs. 

• Liker 4
  • Nyttig 21
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Lurer på hva mannfolkene hennes tenker når de Googler henne og ser hvordan hun opprinnelig så ut? 

😂😂😂👏🏽👏🏽

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnnaLovise skrev (1 time siden):

Isabell er så farlig opptatt av bekreftelse og å bli sett, at hun ikke forstår at det er fordi hun betaler sinnsyke summer.  Både hos Chanel og på Maldivine.  

Vet Isabell hvem hun er ? Alt hun gjør er jo å prøve å være noe/noen. Med dyre klær, operasjoner, gjøker og what not. 

Hun har ikke eneste genuin interesse for seg selv. Hun lever på et luftslott og hvir hun prøver å passe inn for å bli likt og beundret. Omså hun må betale for det. Hun er tomt skall. 

Følger ikke aktivt med når IR er på Maldivene. Sist jeg så henne der syklet hun runt i en tanntråd og lagde rumpelukt på sykkelsetet.  Håper sykkelsetet er engangs. 

Maldivenegjøken sa til henne: Isabel,du er såååå spesiell, for du tar INGENTING for granted ! HUN som tar ALT for gitt? 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Så akkurat på snappen til Rami at leiligheten hans er full av mugg i taket på badet 😳 Ikke rart han er mye syk! Er ikke det et splittert nytt bygg?

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Teflonhjernen skrev (3 timer siden):

"Hvorfor gjorde du det, du som var så pen? "

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Pigaloppa skrev (1 time siden):

"Hvorfor gjorde du det, du som var så pen? "

Ja, det er min tanke også. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (4 timer siden):

Så akkurat på snappen til Rami at leiligheten hans er full av mugg i taket på badet 😳 Ikke rart han er mye syk! Er ikke det et splittert nytt bygg?

De har hastverk når de bygger i Dubai. Alt skal opp-opp-opp. Og importerte arbeidere står og jobber i 40/50 plussgrader. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (5 timer siden):

Naboen var vel også den som sjekket ventilasjonen i leiligheten til Isabel da hun flyttet inn og fikk den rensa. Der også lekker det vann fra taket. Sånn går det når de plasserer varmtvannstank i tak tenker nå jeg

• Liker 4
Skrevet
lajlaj skrev (1 time siden):

De har hastverk når de bygger i Dubai. Alt skal opp-opp-opp. Og importerte arbeidere står og jobber i 40/50 plussgrader. 

Det var min tanke også...

Lawyer skrev (38 minutter siden):

Naboen var vel også den som sjekket ventilasjonen i leiligheten til Isabel da hun flyttet inn og fikk den rensa. Der også lekker det vann fra taket. Sånn går det når de plasserer varmtvannstank i tak tenker nå jeg

Ja den var jo også krise!

• Liker 2
Skrevet
Oline5 skrev (8 timer siden):

Alt kommer for en dag. Bare vent og se 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnnaLovise skrev (9 timer siden):

Haha ler🤣 Er så enig! Hva med å ta litt hensyn til neste mann som skal sitte på den sykkelen… Koster så lite å ta på seg et skjørt eller en shorts liksom

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Cami9 skrev (8 timer siden):

Haha ler🤣 Er så enig! Hva med å ta litt hensyn til neste mann som skal sitte på den sykkelen… Koster så lite å ta på seg et skjørt eller en shorts liksom

Og sandaler når man går på et område der det er mat........

Og ikke facetime uten ørepropper i restauranter/fellesområder...

Det skorter liksom litt på folkeskikken.

• Liker 4
  • Nyttig 17
Skrevet
lajlaj skrev (1 time siden):

Sånne folk har ikke folkeskikk….

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (31 minutter siden):

Sånne folk har ikke folkeskikk….

"sånne folk"? Nå må du utdype

• Nyttig 2
Skrevet
lajlaj skrev (22 minutter siden):

"sånne folk"? Nå må du utdype

Sånne folk som henne..

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Sånne folk som henne..

Prater du om influensere?

• Nyttig 1
Skrevet
lajlaj skrev (7 timer siden):

Joalis konsept er såkalt "barefoot luxury", så hun følger det temmelig strengt, kan man si 🙂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg trodde kanskje hun var på bedringens vei, men den gang ei. Nå spør hun om det er greit at hun logger helt av i to dager, og påstår hun får dårlig samvittighet. 
Jeg følger ikke mange influensere, er det andre som er like utspekulerte? 
Nok er nok for min del. 

• Nyttig 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...