Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
baremeg skrev (51 minutter siden):

Ser veldig lite på snappen hennes og det eneste jeg tenker hver eneste gang er at hun må være skikkelig ulykkelig!!! Syns hun bare ser tynnere og tynnere ut og det eneste hun har å skryte av er alle pengene sine. Det eneste hun gjør er å vise frem rikdommen sin. Det er alt hun har

Nå har hun begynt å kritisere de andre RIKE gjestene der.

Hun mener at hun som RIK behandler de ansatte bedre enn andre RIKE der.

Hun har visst blitt Gossip journalist,  sitter å lytter hva de andre gjestene snakker om. Det er så teit🤮  

• Liker 7
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (15 minutter siden):

Hva har skjedd ? Nå er du like oppgitt som meg🫣❤️

Men er enig med tankene du luftet der, hvor lenge går dette. Innholdet hennes har stått på repeat år, måneder. 

Å nå har hun begynt å dra inn Naboen igjen, sammen med MG, Ufogjøken .

Intet nytt content,  har ikke vært innom der idag. 

Jeg gadd ikke se igjennom alt, så fikk ikke med meg noe om naboen og bryr meg heller ikke. Jeg liker å se på innholdsskapere, altså folk som har respekt for det publikummet som skal bruke tid på å se det de «serverer».
Isabel har NULL respekt og jeg synes hun har blitt latterlig. Trist selvfølgelig, jeg har alltid likt henne. Men nå ble det bråstopp gitt. Kommer til å besøke denne tråden en stund til i alle fall. Kanskje hun tar en 180 og endrer seg? Vi vet jo hun kan lage bra innhold når hun bare gidder.

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Jeg gadd ikke se igjennom alt, så fikk ikke med meg noe om naboen og bryr meg heller ikke. Jeg liker å se på innholdsskapere, altså folk som har respekt for det publikummet som skal bruke tid på å se det de «serverer».
Isabel har NULL respekt og jeg synes hun har blitt latterlig. Trist selvfølgelig, jeg har alltid likt henne. Men nå ble det bråstopp gitt. Kommer til å besøke denne tråden en stund til i alle fall. Kanskje hun tar en 180 og endrer seg? Vi vet jo hun kan lage bra innhold når hun bare gidder.

Ta en titt på Tim K, de er i Tyrkia. Steffen er reiselederen  og Tim er bare Tim🤣

• Liker 4
Skrevet
Sveits35 skrev (29 minutter siden):

Du får bli her litt til i det minste 😅 Men ja, det blir kleinere og kleinere og vi vet jo at hun kan når hun vil...

agent skrev (26 minutter siden):

Ta en titt på Tim K, de er i Tyrkia. Steffen er reiselederen  og Tim er bare Tim🤣

Åååå Tim er så gøy 😅 Syntes det kan bli litt mye av det gode innimellom, men i små doser!

• Liker 4
Skrevet
Maia3 skrev (2 timer siden):

Hun tror at bare HUN får spesielt Princess treatment på Maldivene.  ALLE gjestene får det.  Det er bakt inn i prisen ! De ansatte er opplært til å behandle hver eneste gjest så høflig og fint at de føler seg spesiell. At hun ikke skjønner dette, vitner jo om hvor "smart" (egne ord) hun er🤣 Hun tror hun eier verden og at alle står på pinne BARE for henne

Det du sa😉 Helt riktig! Vi ble også behandlet slik der

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Zenhouse skrev (1 time siden):

Hun klarer ikke fylle en hel mnd der med innhold- så er vel derfor hun har planlagt litt gjøk-drama underveis tipper jeg. 

Maldivenegjøken spurte henne om å få komme i natt,  men hun sa nei. Hun er jo på healingtur 🤣 Det er da vel faen ikke HUN som eier øya der !!  Folk kan komme når de måtte ønske det og trenger absolutt IKKE tillatelse fra henne !! Dette er såååå sykt at jeg regelrett vil spy 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Maia3 skrev (3 timer siden):

Hun tror at bare HUN får spesielt Princess treatment på Maldivene.  ALLE gjestene får det.  Det er bakt inn i prisen ! De ansatte er opplært til å behandle hver eneste gjest så høflig og fint at de føler seg spesiell. At hun ikke skjønner dette, vitner jo om hvor "smart" (egne ord) hun er🤣 Hun tror hun eier verden og at alle står på pinne BARE for henne

Det er greit at du ikke liker henne, men du trenger jo ikke gjøre deg dum av den grunn. Selvsagt skjønner hun at de er på jobb, det betyr jo ikke at man ikke setter pris på oppmerksomheten. Det er jo derfor de gjør det.  

• Liker 12
Skrevet
Hallepalle2 skrev (32 minutter siden):

Det er greit at du ikke liker henne, men du trenger jo ikke gjøre deg dum av den grunn. Selvsagt skjønner hun at de er på jobb, det betyr jo ikke at man ikke setter pris på oppmerksomheten. Det er jo derfor de gjør det.  

Der er du ja, kverulanten Hallepalle2.  Jeg gjøre meg dum?🤣 Haha det er visst andre her inne som er dummere, eller hva?

• Nyttig 11
Skrevet
Maia3 skrev (1 minutt siden):

Der er du ja, kverulanten Hallepalle2.  Jeg gjøre meg dum?🤣 Haha det er visst andre her inne som er dummere, eller hva? Skal ikke nevne navn

• Nyttig 4
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (2 timer siden):

Maldivenegjøken spurte henne om å få komme i natt,  men hun sa nei. Hun er jo på healingtur 🤣 Det er da vel faen ikke HUN som eier øya der !!  Folk kan komme når de måtte ønske det og trenger absolutt IKKE tillatelse fra henne !! Dette er såååå sykt at jeg regelrett vil spy 

Healingtur ???????????

Skal ikke Ufo gjøken, Maldivene gjøken komme dit???

Hun drikker seg drita og ringer dem begge, hvis ikke flere.

Søsteren kommer, de skal feire 20 års-dagen hennes. Hvis det ikke blir avlyst pga. kollisjon med Gjøk besøk. 

Har ikke vært innom snappen i dag, men der virker som det går I det vanlige Maldive dramaet  og null selvinnsikt. 

Endret av agent
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Sirah skrev (3 timer siden):

Du får bli her litt til i det minste 😅 Men ja, det blir kleinere og kleinere og vi vet jo at hun kan når hun vil...

Åååå Tim er så gøy 😅 Syntes det kan bli litt mye av det gode innimellom, men i små doser!

Men han har iallefall humor, selvironi og litt selvinnsikt 🤣❤️🤣

Endret av agent
  • Liker 2
Skrevet
agent skrev (56 minutter siden):

Men han har iallefall humor, selvironi og litt selvinnsikt 🤣❤️🤣

I bøtter og spann også 😅

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir altså så forundret over hvor mye dere som klager på henne her faktisk vet om henne. Det er liksom ikke måte på hvor mye dere vet, antar og tolker til å ikke følge henne. 

Jeg syns Isabel er skikkelig kul jeg. Ler altså så mye av henne. Og jeg er høyt utdannet og har en vanlig IQ. Jeg ser på henne som min underholdning. Og jammen tjener hun ikke en haug av kroner også. Det er jo mange måter å gjøre det på. Hun gjør det på denne måten. #girlsdogirls

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Healingtur ???????????

Skal ikke Ufo gjøken, Maldivene gjøken komme dit???

Hun drikker seg drita og ringer dem begge, hvis ikke flere.

Søsteren kommer, de skal feire 20 års-dagen hennes. Hvis det ikke blir avlyst pga. kollisjon med Gjøk besøk. 

Har ikke vært innom snappen i dag, men der virker som det går I det vanlige Maldive dramaet  og null selvinnsikt. 

Finnes ikke selvinnsikt! Oppførsel som en barnslig drittunge og ikke ei voksen dame, som vil være CLASSY 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg tror hun må ta seg et møte med de som planlegger innkjøp hos Ivorie. Etter x antall lanseringer skulle man tro at de har noenlunde kontroll på salget men nå sjekka jeg for gøy på den stygge bestemors nattkjolen og den er utsolgt i to av størrelsene (kommer i 3). Enten er de dumme eller så er de såpass utspekulert at de tenker det skaper blest når det ryker så fort. Og så tar det merkelig nok 6-8 uker å få nye på lager. Mye å gjøre i Kina kanskje. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Minipilla skrev (10 minutter siden):

Jeg tror hun må ta seg et møte med de som planlegger innkjøp hos Ivorie. Etter x antall lanseringer skulle man tro at de har noenlunde kontroll på salget men nå sjekka jeg for gøy på den stygge bestemors nattkjolen og den er utsolgt i to av størrelsene (kommer i 3). Enten er de dumme eller så er de såpass utspekulert at de tenker det skaper blest når det ryker så fort. Og så tar det merkelig nok 6-8 uker å få nye på lager. Mye å gjøre i Kina kanskje. 

Hæ har de solgt ut den stygge nattkjolen allerede? Bestiller de type 5 av hver str eller noe?

EDIT: Gikk inn å sjekket nå: 600kr??? 😳

Altså, jeg syntes Ivorie har mye fint jeg altså, men den nattkjolen??? Dama kan jo tydeligvis selge gråstein 😅

Endret av Sirah
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Sirah skrev (1 time siden):

Hæ har de solgt ut den stygge nattkjolen allerede? Bestiller de type 5 av hver str eller noe?

EDIT: Gikk inn å sjekket nå: 600kr??? 😳

Altså, jeg syntes Ivorie har mye fint jeg altså, men den nattkjolen??? Dama kan jo tydeligvis selge gråstein 😅

😆😆😆Jeg syntes faktisk at nattkjolen er fin 🥹 og glasset er fint, altså printet er fint 😇Men, ikke bruker jeg nattkjole  og ikke drikker jeg iskaffe, så ingen av delene blir kjøpt her i hus. 
600,- er jo helt sinnsvakt, viser jo hvor kynisk Ivorie er…. 

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Cami9 skrev (6 timer siden):

Det du sa😉 Helt riktig! Vi ble også behandlet slik der

Vi hadde faktisk egen butler der 24/7, alle hadde det…

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Anettespl skrev (2 timer siden):

Jeg blir altså så forundret over hvor mye dere som klager på henne her faktisk vet om henne. Det er liksom ikke måte på hvor mye dere vet, antar og tolker til å ikke følge henne. 

Jeg syns Isabel er skikkelig kul jeg. Ler altså så mye av henne. Og jeg er høyt utdannet og har en vanlig IQ. Jeg ser på henne som min underholdning. Og jammen tjener hun ikke en haug av kroner også. Det er jo mange måter å gjøre det på. Hun gjør det på denne måten. #girlsdogirls

En ærlig sak det 🙂 Hva med henne syns du er kult? 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Cami9 skrev (På 31.8.2025 den 16.11):

Bare jeg som syns det er komisk at nettopp IR er den som skal reklamere for produkter til underlivsbarbering og for riktig balanse i underlivet? Vel….. 🤣

Men, er det ikke hun som tar laser regelmessig for å fjerne hår fra topp til tå? Trenger vel ikke underlivsbarbering da 😅

• Liker 2
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...