Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Maia3 skrev (1 time siden):

Hun er en super manipulator som får folk til å tro at de er bestevennene hennes og at hun elsker dem ! Fatter absolutt INGEN at det er dette hun tjener penger på? Hun gir blaffen i hver og en , men må jo så klart smi mens jernet er varmt og holde på med denne hjernevaskingen for å kunne tjene gryn til lyxlivet sitt.  Hun har jo ingenting av nytte å komme med !! Selge bikinier og nattkjoler, sirup og make up er absolutt IKKE det hun tjener grovt på.  Det er overhodet ikke noe spesielt lekkert det hun selger heller,  som noen bare MÅ ha. At voksne folk nærmest tilber henne og ikke skjønner konseptet er helt ubegripelig. 

Vel, hun klarer da vitterlig å engasjere, tydeligvis…… når folk følger «venninnen sin snapkonto» og spammer en tråd med screenshot og slenger dritt om henne k hvert innlegg i den grad at man er oppriktig forbannet, så gjør hun tydeligvis noe riktig.

Når haterne er like engasjerte som de som elsker henne, så er ikke RS noe stussligere.

• Liker 3
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lajlaj skrev (5 minutter siden):

Vel, hun klarer da vitterlig å engasjere, tydeligvis…… når folk følger «venninnen sin snapkonto» og spammer en tråd med screenshot og slenger dritt om henne k hvert innlegg i den grad at man er oppriktig forbannet, så gjør hun tydeligvis noe riktig.

Når haterne er like engasjerte som de som elsker henne, så er ikke RS noe stussligere.

Selv om jeg er meget kritisk til henne nå og ikke følger lenger, så hater jeg henne ikke. 
Jeg kan gå inn og se, trykker meg gjennom 95%, men leser gjerne kommentarene hun legger ut. Alt yappingen hennes interesserer meg overhodet ikke, mannfolkene interesserer meg midt under foten, men blir litt fascinert av RS sine tilbeder kommentarer der de omtaler ser som «vi» og «oss» og «vår øy» og «vår ferie». De gråter med henne og har mensen samtidig med henne. De som faktisk tror de er bestevenninner og tror at hun faktisk bryr seg fascinerer meg for det sier hvilken manipulator hun egentlig er. Vil jo tro at den mest ihuga RS gjengen er kanskje litt ensomme og Isabel fyller et tomrom og gir de følelsen av «oss» og «vi» og de ofrer ikke en tanke om for hun så er de bare en ting: Inntekt! Jo mer «oss» og «vi» , jo mer luksus og shopping galskap. 

Det er faktisk litt skummelt….

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet
Teflonhjernen skrev (14 minutter siden):

Selv om jeg er meget kritisk til henne nå og ikke følger lenger, så hater jeg henne ikke. 
Jeg kan gå inn og se, trykker meg gjennom 95%, men leser gjerne kommentarene hun legger ut. Alt yappingen hennes interesserer meg overhodet ikke, mannfolkene interesserer meg midt under foten, men blir litt fascinert av RS sine tilbeder kommentarer der de omtaler ser som «vi» og «oss» og «vår øy» og «vår ferie». De gråter med henne og har mensen samtidig med henne. De som faktisk tror de er bestevenninner og tror at hun faktisk bryr seg fascinerer meg for det sier hvilken manipulator hun egentlig er. Vil jo tro at den mest ihuga RS gjengen er kanskje litt ensomme og Isabel fyller et tomrom og gir de følelsen av «oss» og «vi» og de ofrer ikke en tanke om for hun så er de bare en ting: Inntekt! Jo mer «oss» og «vi» , jo mer luksus og shopping galskap. 

Men folk som har gode liv bruker så mye kapasitet på å «bare trykke seg gjennom 95 %» av 3 timers innehold til en influenser de ikke bryr seg om? Det tror jeg ikke noe på. 

Her inne bruker man RS som et slags alibi for å rettferdiggjøre sine egne handlinger.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
lajlaj skrev (5 minutter siden):

Men folk som har gode liv bruker så mye kapasitet på å «bare trykke seg gjennom 95 %» av 3 timers innehold til en influenser de ikke bryr seg om? Det tror jeg ikke noe på. 

Her inne bruker man RS som et slags alibi for å rettferdiggjøre sine egne handlinger.

Det er din påstand, men den stemmer ikke overfor meg hvertfall. 
Jeg glemte å nevne at jeg er ikke inne hver dag og ser på jabbingen hennes, det er jo det samme mølet om mannfolk dag ut og dag inn. 
Så hvis jeg går inn, så er det for å lese kommentarene hun legger ut, det gjelder forøvrig om jeg går inn på andre influensere også. Hva de jabber om interesser meg null og niks. 
Jeg kan f.eks godt se en Tik tok om noen noen åpner 10 Labubu’s, men de interesserer meg ikke. 

• Nyttig 2
Skrevet

Isabel snakker om manifestering av og til. Jeg forstår at hun bruker teknikker for å manifestere penger. Det handler om å finne frekvenser med universet eller noe sånt. Og når pengene ruller inn så er det en bekreftelse på at hun er et åndelig og godt menneske som blir velsignet. Innen manifestering er det også viktig å bruke mye penger for å øke strømmen av penger etterpå, man ser ikke penger som noe tomt eller farlig, men som noe man bør ønske mest mulig av. Mange som praktiserer dette, men jeg er skeptisk til det meste av new age tankegang. Men hvem vet?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Women123 skrev (3 timer siden):

Har isabel og newa blitt venner igjen?

Ja de traff hverandre sist hun var i Oslo.

Teflonhjernen skrev (3 timer siden):

Helt enig…

• Liker 1
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (11 timer siden):

Hun er en super manipulator som får folk til å tro at de er bestevennene hennes og at hun elsker dem ! Fatter absolutt INGEN at det er dette hun tjener penger på? Hun gir blaffen i hver og en , men må jo så klart smi mens jernet er varmt og holde på med denne hjernevaskingen for å kunne tjene gryn til lyxlivet sitt.  Hun har jo ingenting av nytte å komme med !! Selge bikinier og nattkjoler, sirup og make up er absolutt IKKE det hun tjener grovt på.  Det er overhodet ikke noe spesielt lekkert det hun selger heller,  som noen bare MÅ ha. At voksne folk nærmest tilber henne og ikke skjønner konseptet er helt ubegripelig. 

Ironisk nok sitter hun der alene uansett hvor hun er, bortsett fra familie og ansatte som er betalt for å gi henne det hun forventer. Dem er ikke vennene, dem jobber for å få mest mulig driks.. Stakkars nyrike, single og ensomme isabel - som tross alt fronter rikdom og sløsing som bare blir like verdifullt som søppel. Om jeg skulle malt et bilde av henne ble det noe alla prinsessen på erten, der alle madrasser var  en søppeldynge av alt hun kjøper og ikke bruket+all emmbalasje

Endret av Pigaloppa
  • Liker 6
  • Nyttig 14
Skrevet

Det ser så dødt ut på Maldivene. Helt tomt i frokostsalen, folketomt når hun er ute og sykler.. Hvor er folk? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Marsipan123 skrev (1 minutt siden):

Det ser så dødt ut på Maldivene. Helt tomt i frokostsalen, folketomt når hun er ute og sykler.. Hvor er folk? 

De trenger vel ikke så mange gjester når de tar 30.000kr natta 😀

Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

De trenger vel ikke så mange gjester når de tar 30.000kr natta 😀

Nei, det er jo forsåvidt sant😎

Skrevet (endret)
Pigaloppa skrev (11 timer siden):

Ironisk nok sitter hun der alene uansett hvor hun er, bortsett fra familie og ansatte som er betalt for å gi henne det hun forventer. Dem er ikke vennene, dem jobber for å få mest mulig driks.. Stakkars nyrike, single og ensomme isabel - som tross alt fronter rikdom og sløsing som bare blir like verdifullt som søppel. Om jeg skulle malt et bilde av henne ble det noe alla prinsessen på erten, der alle madrasser var  en søppeldynge av alt hun kjøper og ikke bruket+all emmbalasje

Hun tror at bare HUN får spesielt Princess treatment på Maldivene.  ALLE gjestene får det.  Det er bakt inn i prisen ! De ansatte er opplært til å behandle hver eneste gjest så høflig og fint at de føler seg spesiell. At hun ikke skjønner dette, vitner jo om hvor "smart" (egne ord) hun er🤣 Hun tror hun eier verden og at alle står på pinne BARE for henne

Endret av Maia3
  • Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet
Marsipan123 skrev (2 minutter siden):

Nei, det er jo forsåvidt sant😎

Isabel spiser vel frokost sent så vil tro de fleste andre allerede er ferdig. I tillegg er hun jo faktisk flink til å ikke filme folk unødig. Så mulig hun filmer når det er lite folk rundt? Men jeg har stusset på det samme ja!

• Liker 2
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (14 timer siden):

Spot on

Endret av Maia3
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Veldig spent på om hun kommer til å bruke de dagene som hun hadde tilgode fra nyttår på den andre Maldivene Resorten som plutselig ikke er luksus nok for henne lenger 😅🤭

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Ser veldig lite på snappen hennes og det eneste jeg tenker hver eneste gang er at hun må være skikkelig ulykkelig!!! Syns hun bare ser tynnere og tynnere ut og det eneste hun har å skryte av er alle pengene sine. Det eneste hun gjør er å vise frem rikdommen sin. Det er alt hun har

• Liker 6
  • Nyttig 17
Skrevet

Besøkte snappen til Isabel i dag og kjenner at dette ikke interesserer meg å følge med på lengre. Å kalle den dyreste resorten på Maldivene for «hytta» er hinsides idioti. I går hadde hun en innedag på hytta for å «lande» og «heale»? Spiste måltidene sine på «hytta» og leste i boken sin… herregud. Om hun brydde seg et gram om følgerne sine hadde hun brukt pengene sine på å skape content og fylt snappen sin med forskjellige spennende reisemål. Dama har blitt en vandrende katastrofe og dette kommer IKKE følgerne hennes til å støtte i det uendelige. Den inntekten Snap gir henne nå kommer ikke til å vare om hun fortsetter med denne idiotien, det er like sikkert som at sola går ned i vest. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
Skrevet
Sveits35 skrev (2 minutter siden):

Besøkte snappen til Isabel i dag og kjenner at dette ikke interesserer meg å følge med på lengre. Å kalle den dyreste resorten på Maldivene for «hytta» er hinsides idioti. I går hadde hun en innedag på hytta for å «lande» og «heale»? Spiste måltidene sine på «hytta» og leste i boken sin… herregud. Om hun brydde seg et gram om følgerne sine hadde hun brukt pengene sine på å skape content og fylt snappen sin med forskjellige spennende reisemål. Dama har blitt en vandrende katastrofe og dette kommer IKKE følgerne hennes til å støtte i det uendelige. Den inntekten Snap gir henne nå kommer ikke til å vare om hun fortsetter med denne idiotien, det er like sikkert som at sola går ned i vest. 

Hun klarer ikke fylle en hel mnd der med innhold- så er vel derfor hun har planlagt litt gjøk-drama underveis tipper jeg. 

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet
Marsipan123 skrev (2 timer siden):

Mener det ble sagt da hun bestilte at det var lavsesong, og derfor fikk hun en del rabatt? 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (9 minutter siden):

Hva har skjedd ? Nå er du like oppgitt som meg🫣❤️

Men er enig med tankene du luftet der, hvor lenge går dette. Innholdet hennes har stått på repeat år, måneder. 

Å nå har hun begynt å dra inn Naboen igjen, sammen med MG, Ufogjøken .

Intet nytt content,  har ikke vært innom der idag. 

Endret av agent
  • Liker 9
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...