agent Skrevet 5. september 2025 #23161 Skrevet 5. september 2025 Sveits35 skrev (8 timer siden): Satser på at Isabel går for Hennig Olsen eller Diplom is. De har bedre is enn den REMA har.. Når du nevner Hennig Olsen❤️ Krokan isen og karamell sausen dem's 😍😍😍😍 farlig godt 😍😍 1
agent Skrevet 5. september 2025 #23162 Skrevet 5. september 2025 Maia3 skrev (8 timer siden): Hu er så barnslig 👎 4 7
agent Skrevet 5. september 2025 #23163 Skrevet 5. september 2025 Sveits35 skrev (1 time siden): Rami har en nedlatende oppførsel ovenfor Isabel. Sannsynlig full av komplekser og ekstrem sjalusi som han sliter med å skjule. Tror ikke han er sjalu, tror han er forbanna på oppførselen hennes. Han har kjæreste, men må kjøre henne rundt som den sjåføren han er. 6 13
Sveits35 Skrevet 5. september 2025 #23164 Skrevet 5. september 2025 agent skrev (26 minutter siden): Tror ikke han er sjalu, tror han er forbanna på oppførselen hennes. Han har kjæreste, men må kjøre henne rundt som den sjåføren han er. Han har jo invitert Pierre til å være hos seg i en uke. Rami ville tidligere hjem fra Bali, så Pierre sin ferie ble ikke helt som planlagt kan vi trygt være enige om. Så hvis noen er i veien for Rami nå, så er det Pierre. Hvis ikke Isabel lager avstand både økonomisk og fysisk til den mannen, altså Rami, kommer jeg ikke til å orke å følge med på henne. Jeg gidder ikke se på den manipulerende, kontrollerende og nedlatende holdningen han har til henne. Vemmelig. Han er nemlig ikke flink å skjule det han føler, det er svært lett å lese ham. Ikke klarer han å holde munnen heller, det renner over til stadighet for den lille mannen. 6 2
agent Skrevet 5. september 2025 #23165 Skrevet 5. september 2025 Sveits35 skrev (1 minutt siden): Han har jo invitert Pierre til å være hos seg i en uke. Rami ville tidligere hjem fra Bali, så Pierre sin ferie ble ikke helt som planlagt kan vi trygt være enige om. Så hvis noen er i veien for Rami nå, så er det Pierre. Hvis ikke Isabel lager avstand både økonomisk og fysisk til den mannen, altså Rami, kommer jeg ikke til å orke å følge med på henne. Jeg gidder ikke se på den manipulerende, kontrollerende og nedlatende holdningen han har til henne. Vemmelig. Han er nemlig ikke flink å skjule det han føler, det er svært lett å lese ham. Ikke klarer han å holde munnen heller, det renner over til stadighet for den lille mannen. Synes det er fint det er noen som kan ta til motmæle, det har IR bare godt av. Jeg følger ikke han eller de andre søskene, det blir for dumt for meg. Eneste grunnen til at de tjener rått på snapchat er IR sine følgere. Det samme gjelder Pierre, men han har litt annet content, iallefall når han er hjemme i Sverige. Den Bali turen ble en skuffelse, ble litt skuffa da han plutselig reklamerte for N... Ble for påtvunget. 5 8
Sveits35 Skrevet 5. september 2025 #23166 Skrevet 5. september 2025 agent skrev (2 minutter siden): Synes det er fint det er noen som kan ta til motmæle, det har IR bare godt av. Jeg følger ikke han eller de andre søskene, det blir for dumt for meg. Eneste grunnen til at de tjener rått på snapchat er IR sine følgere. Det samme gjelder Pierre, men han har litt annet content, iallefall når han er hjemme i Sverige. Den Bali turen ble en skuffelse, ble litt skuffa da han plutselig reklamerte for N... Ble for påtvunget. Enig i at Isabel trenger folk som tar til motmæle! Men det er måten han gjør det på som blir helt feil! Spesielt i lys av hva hun har gjort for ham.. det er nemlig ikke småtterier. Rami såg jeg på Isabels kanal i går. Følger heller ikke hennes søsken, eller, jeg har dem vel på snap men åpner kun Shehed sin om det står noe spesielt om henne her inne. Rami sin snap åpner jeg ikke før jeg ser en positiv endring i oppførselen hans, men den tror jeg bare vil bli verre med årene dessverre. Pierre gjør virkelig en innsats for å lage innhold, men er litt bakbundet når han omgås og har gjort seg avhengig av en latsabb. Det ordner seg når han reiser hjem til Sverige og heller reiser på turer alene eller sammen med folk som faktisk er våkne på dagen. Når det gjelder den reklamen for N, så håper jeg ikke han gjorde det gratis! 4 1
Carrot Skrevet 5. september 2025 #23167 Skrevet 5. september 2025 agent skrev (1 time siden): Hu er så barnslig 👎 eller bare filterfri og utrolig åpen og direkte? Litt kleint for mange, men humor for andre.. 3
Tenkeselv Skrevet 5. september 2025 #23168 Skrevet 5. september 2025 Sveits35 skrev (11 timer siden): Isabel bør holde den drittsekkbroren sin unna snappen sin. Blir kvalm hver gang han åpner kjeften. Hva fader er det han innbiller seg at han er! Han hadde sittet hjemme og spilt dataspill i Oslo og jobbet på flyplassen om det ikke var for henne. Han bruker hver eneste anledning han får til å trø på henne og fortelle henne at hun er dum. Rami er virkelig delulu. Han tror faktisk at han er smartere enn henne 😂 Sånn går det når I pushet hele RS til å følge han. Å ikke måtte jobbe for noe selv men å få servert rett i hendene går sjelden bra. Her lagde I litt ris til egen ræv synes jeg. 3 7
agent Skrevet 5. september 2025 #23169 Skrevet 5. september 2025 Sveits35 skrev (1 time siden): Enig i at Isabel trenger folk som tar til motmæle! Men det er måten han gjør det på som blir helt feil! Spesielt i lys av hva hun har gjort for ham.. det er nemlig ikke småtterier. Rami såg jeg på Isabels kanal i går. Følger heller ikke hennes søsken, eller, jeg har dem vel på snap men åpner kun Shehed sin om det står noe spesielt om henne her inne. Rami sin snap åpner jeg ikke før jeg ser en positiv endring i oppførselen hans, men den tror jeg bare vil bli verre med årene dessverre. Pierre gjør virkelig en innsats for å lage innhold, men er litt bakbundet når han omgås og har gjort seg avhengig av en latsabb. Det ordner seg når han reiser hjem til Sverige og heller reiser på turer alene eller sammen med folk som faktisk er våkne på dagen. Når det gjelder den reklamen for N, så håper jeg ikke han gjorde det gratis! Han fikk vel litt lommepenger 😆 Vi er stort sett enig ang. søskene 👍 Nå er det jo IR som har oppdratt dem ifølge henne selv, hun hadde ikke fått oppdratt mine for å si det sånn . IR følgere har gjort at søskene kan leve av Snapchat, IR kan ikke forlange at de skal være takknemlighets slaver resten av livet. Hun må gi dem friheten tilbake. Hennes trang til å styre å kommandere dem er grunnen for at hun er mye ensom. Selv om hun har hjulpet dem masse, så har de et liv uten henne. Det må hun respektere. 3 7
agent Skrevet 5. september 2025 #23170 Skrevet 5. september 2025 Carrot skrev (1 time siden): eller bare filterfri og utrolig åpen og direkte? Litt kleint for mange, men humor for andre.. Synes du det er humor å ligge I senga sammen med exen, så de gjøkene hun k.... rundt med skal se det. Føle seg attraktiv og de skal bli sjalu. Dette er ikke humor, men ett veldig regissert skuespill. Ett skuespill hun hadde fått total breakdown av, hvis gjøkene hadde gjort det med henne. Det er barnslig og manipulerende 7 13
Carrot Skrevet 5. september 2025 #23171 Skrevet 5. september 2025 agent skrev (Akkurat nå): Synes du det er humor å ligge I senga sammen med exen, så de gjøkene hun k.... rundt med skal se det. Føle seg attraktiv og de skal bli sjalu. Dette er ikke humor, men ett veldig regissert skuespill. Ett skuespill hun hadde fått total breakdown av, hvis gjøkene hadde gjort det med henne. Det er barnslig og manipulerende Jeg sa ikke noe om hva jeg personlig mente, jeg kom met ett inspill på din mening, og ja jeg tror noen ser humoren i dette mens noen vil syns det erkleint, og atter andre vi dra det lengre - som deg og lese manipulasjon og greier inn i dette, og det er helt opp til deg hva du velger gjøre selvsagt. Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre 😂 ut over at jeg ser at hun på snap er veldig fritttalende og deler flittig detaljer andre kanskje ikke ville delt. Som potensielt også er hvorfor mange følger henne. 2 1
Sveits35 Skrevet 5. september 2025 #23172 Skrevet 5. september 2025 agent skrev (57 minutter siden): Han fikk vel litt lommepenger 😆 Vi er stort sett enig ang. søskene 👍 Nå er det jo IR som har oppdratt dem ifølge henne selv, hun hadde ikke fått oppdratt mine for å si det sånn . IR følgere har gjort at søskene kan leve av Snapchat, IR kan ikke forlange at de skal være takknemlighets slaver resten av livet. Hun må gi dem friheten tilbake. Hennes trang til å styre å kommandere dem er grunnen for at hun er mye ensom. Selv om hun har hjulpet dem masse, så har de et liv uten henne. Det må hun respektere. Enig i det meste her. De må leve sitt liv og slutte å tigge penger fra henne og klare seg selv. Og hatt samme tankene selv om det å stå i takknemlighetsgjeld. Uansett hvilke følelser Rami måtte ha rundt dette, burde minstekravet være å behandle henne med respekt. 2 1
agent Skrevet 5. september 2025 #23173 Skrevet 5. september 2025 (endret) Carrot skrev (1 time siden): Jeg sa ikke noe om hva jeg personlig mente, jeg kom met ett inspill på din mening, og ja jeg tror noen ser humoren i dette mens noen vil syns det erkleint, og atter andre vi dra det lengre - som deg og lese manipulasjon og greier inn i dette, og det er helt opp til deg hva du velger gjøre selvsagt. Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre 😂 ut over at jeg ser at hun på snap er veldig fritttalende og deler flittig detaljer andre kanskje ikke ville delt. Som potensielt også er hvorfor mange følger henne. Beklager🙂 det var ikke meningen 🙂 Men alt IR legger ut er med en baktanke. Humor skal være spontant, men det er min mening. Endret 5. september 2025 av agent 1
Teflonhjernen Skrevet 5. september 2025 #23174 Skrevet 5. september 2025 Har skjønt hun reiser til Maldivene nå. Har absolutt null tro på at hun holder ut en måned der, kommer garantert til å «skje noe» som gjør at hun må reise derfra før det er gått en mnd. Hvem orker å følge henne en mnd der? Er jo gørrkjedelig etter to dager liksom og det er jo bare det samme hver eneste gang hun er der 🥱😴 2 8
agent Skrevet 5. september 2025 #23175 Skrevet 5. september 2025 Teflonhjernen skrev (22 minutter siden): Har skjønt hun reiser til Maldivene nå. Har absolutt null tro på at hun holder ut en måned der, kommer garantert til å «skje noe» som gjør at hun må reise derfra før det er gått en mnd. Hvem orker å følge henne en mnd der? Er jo gørrkjedelig etter to dager liksom og det er jo bare det samme hver eneste gang hun er der 🥱😴 Må gjøre ferdig content til lanseringer. Hvis det ikke kommer gjøker, blir hun nok rastløs. Da kommer hun til å håpe det regner, så hun har en unnskyldning for å reise. 7 5
girl1995 Skrevet 5. september 2025 #23176 Skrevet 5. september 2025 Skulle ikke maldivenegjøken reise med eksen sin? Nå skjønner jeg hvorfor hun drev å ha pierre i sengen sin. Jeg tror det for at han skal se. Hun spiller rett og slett mindgames. 7 3
Sirah Skrevet 5. september 2025 #23177 Skrevet 5. september 2025 girl1995 skrev (1 time siden): Skulle ikke maldivenegjøken reise med eksen sin? Nå skjønner jeg hvorfor hun drev å ha pierre i sengen sin. Jeg tror det for at han skal se. Hun spiller rett og slett mindgames. Han er på tur med en ex ja. Så klart er det bare for å gjøre han sjalu..... 3 2
girl1995 Skrevet 5. september 2025 #23178 Skrevet 5. september 2025 Sirah skrev (38 minutter siden): Han er på tur med en ex ja. Så klart er det bare for å gjøre han sjalu..... Jøss. Noe så barnslig. Det er tydelig at hennes ego ble såret. Det er ganske toxic. 6 4
Sirah Skrevet 5. september 2025 #23179 Skrevet 5. september 2025 girl1995 skrev (5 minutter siden): Jøss. Noe så barnslig. Det er tydelig at hennes ego ble såret. Det er ganske toxic. Sykt toxic ja... 2 1
Gjest Heike72 Skrevet 5. september 2025 #23180 Skrevet 5. september 2025 Sirah skrev (1 time siden): Han er på tur med en ex ja. Så klart er det bare for å gjøre han sjalu..... Med hennes væremåte og oppførsel finner hun aldri en fast partner som holder ut i lengden 🙈
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå