Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rema skal lansere slike bringebær i sitt eget merke såg eg 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pigaloppa skrev (6 minutter siden):

Hun sier jo at hun har oppdratt han, vært mora..så da får hun vell den oppførselen som hun har lært han opp til 👍er ikke gode noen av dem

Lurer på hvordan oppførselen hans hadde vært uten Isabel i familien… gudbedre… 

• Nyttig 1
Skrevet
Alauda skrev (2 timer siden):

Det er sant, hun kan jo bare låne ut navn og fjes og trenger ikke fikse selv.

Hun sier i alle fall " det kan vær sånn at eg kanskje skal..." (blunk, blunk)

Pierre spør "laga dem?"

Blunk, blunk i kamera igjen 🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet
J.k skrev (10 minutter siden):

Screenshot_20250904-233117.png

Screenshot_20250904-233121.png

Satser på at Isabel går for Hennig Olsen eller Diplom is. De har bedre is enn den REMA har..

Skrevet
Maia3 skrev (Akkurat nå):

Screenshot_20250904_133036_Snapchat.jpg

Og hvor mange har gjøkene lagt med og kanskje blitt smittet??

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia3 skrev (1 minutt siden):

Screenshot_20250904_133440_Snapchat.jpg

Screenshot_20250904_133454_Snapchat.jpg

Skrevet
Sveits35 skrev (11 minutter siden):

Satser på at Isabel går for Hennig Olsen eller Diplom is. De har bedre is enn den REMA har..

Is ? Disse er jo frysetørket 🤭

• Nyttig 1
Skrevet
Maia3 skrev (Akkurat nå):

Screenshot_20250904_133454_Snapchat.jpg

Det SKULLE ha vært Maldivenegjøken som lå sånn oppi senga med en ex. Fy faen for et helvete det hadde blitt da!! Og så MÅ hun ha.med Anal Perry og rauhålet 🤮 motbydelig bitch 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
J.k skrev (2 minutter siden):

Is ? Disse er jo frysetørket 🤭

Ja, det var klønete av meg. Jeg liker ikke REMA sitt merke. Men om bærene deres blir hypet opp, blir jeg nok fristet til å kjøpe. 

• Liker 1
Skrevet
Maia3 skrev (4 minutter siden):

Det SKULLE ha vært Maldivenegjøken som lå sånn oppi senga med en ex. Fy faen for et helvete det hadde blitt da!! Og så MÅ hun ha.med Anal Perry og rauhålet 🤮 motbydelig bitch 

Pierre ser ikke akkurat superhappy ut heller, men han er jo bare en statist i storyen.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Natu skrev (1 minutt siden):

Pierre ser ikke akkurat superhappy ut heller, men han er jo bare en statist i storyen.

Hun blir brukt som content på hans plattform også, så de er statister begge to 🤠

• Liker 1
Skrevet

Ser det er spesielt en bruker her på tråden som liker å ta skjermbilder av Isabel sin snapstory. Tviler sterkt på at det er de varslene Isabel får mest av på snap… så enkelt å avsløre slikt for henne heldigvis. Hun beklaget seg nettopp om hun ikke får blokkert aggressive følgere på snap, som er veldig ubehagelige. 

Skrevet
Maia3 skrev (36 minutter siden):

Maia3 skrev (35 minutter siden):

Og hvor mange har gjøkene lagt med og kanskje blitt smittet??

Maia3 skrev (35 minutter siden):

Maia3 skrev (34 minutter siden):

Maia3 skrev (33 minutter siden):

Maia3 skrev (28 minutter siden):

Om du bare er her for å slenge drit, kan du ikke gjøre det i ett innlegg istedenfor å spamme? Det er en knapp som heter multisiter, for eksempel

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Sveits35 skrev (5 timer siden):

Isabel bør holde den drittsekkbroren sin unna snappen sin. Blir kvalm hver gang han åpner kjeften. Hva fader er det han innbiller seg at han er! Han hadde sittet hjemme og spilt dataspill i Oslo og jobbet på flyplassen om det ikke var for henne. Han bruker hver eneste anledning han får til å trø på henne og fortelle henne at hun er dum. Rami er virkelig delulu. Han tror faktisk at han er smartere enn henne 😂

Hva har jeg gått glipp av nå? 

Skrevet
J.k skrev (4 timer siden):

Screenshot_20250904-233117.png

Screenshot_20250904-233121.png

Dette er frysetørkede bær, ikke hele frosne bær som de sviiindyre i fryseboksen på Meny, eller som de I kjøper i Dubai. 

Disse er gode de og, men ikke i nærheten av ferske, frosne bær med sjokolade utenpå. 

Skrevet
refill skrev (3 timer siden):

Hva har jeg gått glipp av nå? 

Rami har en nedlatende oppførsel ovenfor Isabel. Sannsynlig full av komplekser og ekstrem sjalusi som han sliter med å skjule. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...