Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Innholdet er en annen ting, men kommentarene kom til et bilde av kvinnene i familien Raad. 

Jeg har ærlig talt ikke så sterke følelser om innholdet, hun poster det som selger og meningsmålingen viser jo at det er slikt følgerne vil ha det. 

Min anbefaling er fortsatt å bruke tid på folk og innhold som gir en noe positivt. Man får ingen god følelse av å tenke 🤮🤮🤮om noen. 

Derfor følger jeg dem ikke, de har ikke noe å bidra med. 

Endret av agent
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 minutter siden):

Lurer på hvor mye Isabel bruker i mnd. på ting hun ikke bruker? 
-Ballett

-Trening/ Tennis 

-Soho house

Sikkert mange flere ting også…

Klær, vesker og sko osv.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Sofie12
Skrevet
Teflonhjernen skrev (50 minutter siden):

Lurer på hvor mye Isabel bruker i mnd. på ting hun ikke bruker? 
-Ballett

-Trening/ Tennis 

-Soho house

Sikkert mange flere ting også…

Hun sier hun har budsjett på 500000,- i måneden….altså femhundretusen  i måneden på ræl😳 Om hun holder seg til budsjettet er en annen sak😉

Gjest Heike72
Skrevet

Unfollow og blokker hele Raadgjengen så slipper man å få de opp i utforsk også. Influensere/content creators har sikkert kommet for å bli, men på et tidspunkt blir de urelevante fordi nye kommer til. Flere i Norge som har tapt seg og inntekter har gått ned vil jeg tro. Har ikke helt trua på at noen klarer å holde seg relevante på Snap i alt for mange år heller. Desperat innhold produseres. Mulig mange er interessert i å se iskaffe, teatimes om menn, knulling, utkjørt bever, analsex osv daglig, men det kommer vel til et punkt hvor flere enn meg går lei eller?

Gjest Sofie12
Skrevet
Heike72 skrev (3 minutter siden):

Unfollow og blokker hele Raadgjengen så slipper man å få de opp i utforsk også. Influensere/content creators har sikkert kommet for å bli, men på et tidspunkt blir de urelevante fordi nye kommer til. Flere i Norge som har tapt seg og inntekter har gått ned vil jeg tro. Har ikke helt trua på at noen klarer å holde seg relevante på Snap i alt for mange år heller. Desperat innhold produseres. Mulig mange er interessert i å se iskaffe, teatimes om menn, knulling, utkjørt bever, analsex osv daglig, men det kommer vel til et punkt hvor flere enn meg går lei eller?

Følger ingen av den gjengen,kun Isabel jeg får opp på utforsk. Nysgjerrigheten tar over noen ganger🙈 Tenker faktisk tanken på å blokkere Isabel, har blokkert Sidra, Rami og Shehed…det kommer aldri til å skje at jeg skal sponse disse en eneste krone!

Skrevet
Sirah skrev (På 30.8.2025 den 7.49):

Det var vel grunnen til at de fleste av oss begynte å følge henne... Lurer på hva som skjedde...

Ja hva skjedde er vi nok flere som tenker 🤷‍♀️ For meg føler jeg at hun er blitt litt vel høy på seg selv, nok som følge av raske penger osv. Hun henviser stadig til Kim K blant annet, å hun tror jo oppriktig hun er i samme liga som henne. Hun er jo virkelig delulu, for å bruke hennes egne ord.

Det er jo heller ikke normalt å hele tiden poengtere hvor mye man tjener, bruker osv osv, for så å begrunne det med "jeg vet jo dere vil vite det elsklinger".

Det er mye i utsagnet at rike mennesker ikke prater særlig om penger , å man ka jo da stille seg spørsmål ved hvorfor I har et sykelig behov for å flashe det hele tiden ?

Men så synes jeg at hele familien er ganske så lik, å man skal ikke lenger enn til moren når det kommer til et språk som ikke kler noen.

Rett og slett trist å se på, fordi for meg er det ingenting igjen av den I som jeg engang begynte å følge når hun flyttet til Dubai. 

• Liker 4
  • Nyttig 13
Gjest Heike72
Skrevet
Tenkeselv skrev (33 minutter siden):

Ja hva skjedde er vi nok flere som tenker 🤷‍♀️ For meg føler jeg at hun er blitt litt vel høy på seg selv, nok som følge av raske penger osv. Hun henviser stadig til Kim K blant annet, å hun tror jo oppriktig hun er i samme liga som henne. Hun er jo virkelig delulu, for å bruke hennes egne ord.

Det er jo heller ikke normalt å hele tiden poengtere hvor mye man tjener, bruker osv osv, for så å begrunne det med "jeg vet jo dere vil vite det elsklinger".

Det er mye i utsagnet at rike mennesker ikke prater særlig om penger , å man ka jo da stille seg spørsmål ved hvorfor I har et sykelig behov for å flashe det hele tiden ?

Men så synes jeg at hele familien er ganske så lik, å man skal ikke lenger enn til moren når det kommer til et språk som ikke kler noen.

Rett og slett trist å se på, fordi for meg er det ingenting igjen av den I som jeg engang begynte å følge når hun flyttet til Dubai. 

Jeg er helt enig. Ingenting er igjen.

Skrevet
Sofie12 skrev (17 timer siden):

Ikke misforstå, jeg lo litt av at du kalte henne Pumpen og ikke Pimpen😊 Jeg vet hva ordet Pimpen betyr og det er ikke greit å kalle sin mor Pimpen.

Gikk litt fort i svingene 

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (3 timer siden):

Klær, vesker og sko osv.

Sånn sett var jo faktisk klokken hun kjøpte noe av det mer fornuftige- den bruker hun hvertfall jevnlig. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Gjokstad skrev (5 timer siden):

Mhm, og jeg har lagt merke til at ved flere anledninger når hun har postet bilde med hendene hans synlig, er tommelen skjult av ett eller annet: vinglass, høytaler, iskaffeglass etc. Derfor tenker jeg det er naboen mtp den ståheien som ble pga hans nedbitte tommelnegl en gang😂 Jeg har bilde, men det er for stort til å laste opp her, jeg prøvde. 

Så nøye har jeg ikke fulgt med, men han har feriehus der 🙃 Om det er 9 timer å fly mellom Hellas og Dubai skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke har kvalitetssjekket 😁

refill skrev (4 timer siden):

Jeg har ikke så mye meninger om sexprat og vulgært språk (utover at hun ikke bør oute andre), men det er jo tydeligvis noe følgerskaren liker. Jeg kan sette pris på litt "Isabel show", men at det blir en dominoeffekt som burde gitt både henne og de følgerne som skriver til henne litt "fyllaangst" er jo ikke tvil om.

Men jeg klarer rett og slett ikke følge henne når hun poster så sykt mye. Jeg har både mye tid og mye skjermtid (😂✌️), men har ikke sjans i havet til å se gjennom storyen hennes. Men hun har jo tydeligvis nok folk i den faste fanbasen til at hun kan fortsette sånn? 

Ja det blir alt for mye. Jeg kan godt sette pris på litt show jeg også, men lever man et rimelig normalt liv kan man jo ikke bruke 3 timer på snappen hennes daglig!

Sofie12 skrev (4 timer siden):

😳

Hun og Rami forsnakket seg en gang om at han skulle til feriehuset i Hellas 🇬🇷😁

Tenkeselv skrev (1 time siden):

Mye enig med deg i det du skriver her. Savner henne for et års tid siden, da var det mye godt innhold :)

• Liker 3
Gjest Sofie12
Skrevet
Sirah skrev (18 minutter siden):

Så nøye har jeg ikke fulgt med, men han har feriehus der 🙃 

Hun og Rami forsnakket seg en gang om at han skulle til feriehuset i Hellas 🇬🇷😁

Har tenkt tanken om at det er naboen og nå blir jeg bare mer og mer sikker, hun er ei skikkelig luremus 😂

Skrevet
Sofie12 skrev (55 minutter siden):

Har tenkt tanken om at det er naboen og nå blir jeg bare mer og mer sikker, hun er ei skikkelig luremus 😂

Nå er jo dette bare min personlige teori da, så det stemmer jo sikkert ikke :) 

refill skrev (30 minutter siden):

Jodel mener han er spansk. 

https://shared.jodel.com/Oo9KFMbyhWb?channel=copy

Screenshot_20250831_153003_Jodel.jpg

Men var ikke han spanjolen hun traff på den middagen gift hjemme og skulle på 3 dater samme dag som han traff Isabel? Hun er vel neppe så blåst at hun involverer seg med en sånn fyr?

• Nyttig 1
Skrevet
Gjokstad skrev (6 timer siden):

Mhm, og jeg har lagt merke til at ved flere anledninger når hun har postet bilde med hendene hans synlig, er tommelen skjult av ett eller annet: vinglass, høytaler, iskaffeglass etc. Derfor tenker jeg det er naboen mtp den ståheien som ble pga hans nedbitte tommelnegl en gang😂 Jeg har bilde, men det er for stort til å laste opp her, jeg prøvde. 

Bare å beskjære bildet, så går det sikkert

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bare jeg som syns det er komisk at nettopp IR er den som skal reklamere for produkter til underlivsbarbering og for riktig balanse i underlivet? Vel….. 🤣

Endret av Cami9
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Zenhouse skrev (1 time siden):

Sånn sett var jo faktisk klokken hun kjøpte noe av det mer fornuftige- den bruker hun hvertfall jevnlig. 

👍💯

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Men var ikke han spanjolen hun traff på den middagen gift hjemme og skulle på 3 dater samme dag som han traff Isabel? Hun er vel neppe så blåst at hun involverer seg med en sånn fyr?

Husker ikke 😅 men hun har jo omtalt han som toxic som f så hvem vet 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har hun ansatt Sidra i et av firmaene? 
Ja, hun har vel en god utdannelse eller kompetanse til å ha en slik jobb. 
Uansett på tide at Sidra får noe å gjøre og ikke bare laffer rundt og lever på søsteren 🙄

• Liker 6
Skrevet
refill skrev (7 minutter siden):

Husker ikke 😅 men hun har jo omtalt han som toxic som f så hvem vet 😅

Ja, men han spanjolen virker jo ikke bare toxic, men fullstendig sandblåst 😅

Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Har hun ansatt Sidra i et av firmaene? 
Ja, hun har vel en god utdannelse eller kompetanse til å ha en slik jobb. 
Uansett på tide at Sidra får noe å gjøre og ikke bare laffer rundt og lever på søsteren 🙄

I Ivorie tror jeg :) Ja på høy tid at Sidra må gjøre noe for pengene sine!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Takk til deg som sa det bare var å beskjære😅👌🏼

IMG_5797.jpeg

IMG_5690.jpeg

IMG_5687.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...