agent Skrevet 27. august 2025 #22701 Skrevet 27. august 2025 ivfmamma78 skrev (1 time siden): Titta litt på Pierre sin snap og har vært litt kjedelig ja. Har ikke fått noe særlig inntrykk av Bali. 😂 Nå har de vel booket om billettene og reiser hjem en uke før og skal henge i Dubai i stede. Skjønner ikke hvorfor Pierre gidder å henge med Rami. Det jeg har sett av Bali turen, virker Rami veldig barnslig. Men også veldig lik IR ligge i sengen hele dagen. Hadde klikka for meg 🙄🙄 4 2
Sirah Skrevet 27. august 2025 #22702 Skrevet 27. august 2025 agent skrev (9 timer siden): Pierre er avslappende å se på når han er hjemme, lager så mye god mat. Han virker som en varm person, så snill med moren og familie sin. For å ikke glemme dyrene. Men kan hende jeg har skylapper på.🤭😉 Men den Bali turen var en skuffelse, veit ikke om det har blitt mer interessant når de flytta til ny bolig. Bra hun har fiksa det, så rart ut når de rosa sto på bordet.🧐😂 Ja jeg liker Pierre, jeg bare syntes ikke det er så spennende Men han virker som en veldig fin fyr, ikke den han var når han var med på Ex for da var både han og broren ganske ufyselige 🫣 3 3
Sirah Skrevet 27. august 2025 #22703 Skrevet 27. august 2025 Anonym012 skrev (7 timer siden): Jepp er det jeg og tenker. Gode refleksjoner, hun er ikke mottakelig, da er det lite vits. Nei det er ikke det, men for alt vi vet så kan det jo være at de jobber seg gjennom ting vi ikke vet noe om. Det håper jeg egentlig.
agent Skrevet 27. august 2025 #22704 Skrevet 27. august 2025 Maia3 skrev (9 timer siden): Hun skal inn i dagligvarebransjen. Kom bare et lite hint i full fart ,for hun måtte snakke om snabelsafarien i kveld og at senga kom til å se ut som den var snudd på hodet etterpå. Og så måtte hun fortelle at hun MÅ på shopping før Maldivene fordi hun fortjener enten 2 nye mini Kelly"s eller en i croc skinn , og et par nye Chanel slippers, siden hun nå skal feire seg selv og den nye "jobben " 🤮 Gjøken er litt down idag grunnet noe fam.greier , så beste stedet å dra til da var til henne, for hun er såååå varm og forståelsesfull og har såååå mye empati, noe hun mener er en mangelvare hos mange andre!! OMG 🙈 Skal tro hva hun skal bidra med i dagligvaren. Snabelbrød, sabelhandlenett, gnagsårplaster til beveren osv osv?? Jeg har aldri handlet noe av henne, kommer aldri til å gjøre det heller. Empati har hun, men det er bare for seg selv. Forståelsesfull?? Veit hun hva disse ordene betyr??? Varm ? Må være i senga iforbindelse med snabel aktiviteter det da . 😂 Hvis jeg skulle kjøpt sirup, må det være litt mer eksklusivt. Ikke ei flaske som ser ut som noe mann har kjøpt i lekebutikk. Får sånn my ponni vibes typ. 😂🤣 6 6
Sirah Skrevet 27. august 2025 #22705 Skrevet 27. august 2025 dårligbrukernavn skrev (2 timer siden): Bare for å tillegge til disse kommentarene over: Det er som nevnt ikke helt uvanlig at man trekkes mot grader av «bdsm» tross traumatiske opplevelser… i tillegg til det nevnte er det da noen som opplever at «avtalt «vold» (grader av det)»/røff sex i kontrollerte former (som bdsm er om det praktiseres riktig, med stopp-ord osv) kan være en måte å «ta tilbake kontrollen». Det er dog litt varierte meninger blant fagfolk hvorvidt det er lurt/trygt/bør utføres, men for noen oppleves det iallefall «empowering» på et vis. Med det sagt: Et komplekst og innviklet felt, med masse individuelle hensyn og faktorer å ta med i beregningen - så dette var kun generelt ment selvsagt. Man bør definitivt være forsiktig og vite hva man gjør, f. eks. mtp. faren for re-traumatisering. Når det gjelder IR har jeg fått hele damen såpass opp i vrangen at jeg orker ikke engang begynne når deg gjelder henne. Wow. Gode tanker fra deg her også. Ja, alle mine refleksjoner er så klart også på generelt grunnlag. Bare ment som et innspill på at man skal være litt forsiktig med å dømme 1 1
agent Skrevet 27. august 2025 #22706 Skrevet 27. august 2025 Sirah skrev (5 minutter siden): Nei det er ikke det, men for alt vi vet så kan det jo være at de jobber seg gjennom ting vi ikke vet noe om. Det håper jeg egentlig. Da burde de jobbe med å komme videre i livet, ikke bruke traumene som sovepute. Oppførselen blir bare mer og mer ekstrem, jo mer suksessrik hun er i businessen. 1 6
Sirah Skrevet 27. august 2025 #22707 Skrevet 27. august 2025 Minipilla skrev (28 minutter siden): Hvorfor? Må han hjem å være tjener for sin bortskjemte søster? Nå er vel Isabel strengt tatt på Maldivene når de kommer til Dubai? agent skrev (14 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor Pierre gidder å henge med Rami. Det jeg har sett av Bali turen, virker Rami veldig barnslig. Men også veldig lik IR ligge i sengen hele dagen. Hadde klikka for meg 🙄🙄 Er det ikke en ganske stor aldersforskjell mellom dem? Rami er jo 21 og Pierre må jo være på Isabel sin alder? 2 1
Sirah Skrevet 27. august 2025 #22708 Skrevet 27. august 2025 agent skrev (2 minutter siden): Da burde de jobbe med å komme videre i livet, ikke bruke traumene som sovepute. Oppførselen blir bare mer og mer ekstrem, jo mer suksessrik hun er i businessen. Fullstendig enig med deg! 2 4
Sveits35 Skrevet 27. august 2025 #22709 Skrevet 27. august 2025 agent skrev (2 timer siden): Fortalte ikke IR at bildene hadde kommet, mens hun var i Norge ? Så de ble sendt tilbake. Men at de har blitt sendt igjen. Henger ikke på greip, kan være at jeg hørte feil eller at det er nok en løgn. For hvis de hadde kommet, regner jeg med desken på leilighetskomplekset hadde tatt vare på dem. Tror kanskje det er jeg som har oppfattet feil.🤣🤣 Jeg får ikke med meg alt på Isabel sin snap. Men på de sporadiske besøkene mine har jeg hørt flere versjoner av forsendelsen. Hun virker irritert og har nok tvilt på hele greie selv. Den ene versjonen er at forsendelsen var i Dubai, men at det firmaet som skulle levere på døren ikke fikk tak i Isabel, at hun ikke svarte dem. Hun har aldri hørt fra dem sa hun, finnes ikke opprop fra dem på mobilen. Det er jo månedsvis det er snakk om. 2
Sveits35 Skrevet 27. august 2025 #22710 Skrevet 27. august 2025 ivfmamma78 skrev (2 timer siden): Titta litt på Pierre sin snap og har vært litt kjedelig ja. Har ikke fått noe særlig inntrykk av Bali. 😂 Nå har de vel booket om billettene og reiser hjem en uke før og skal henge i Dubai i stede. Pierre har vært veldig hemmet på den turen, der Rami sover hele dagen. Tviler på at sånne turer gjentar seg. Han bør reise alene og bygge opp snapkontoen sin, for Pierre kan også bli stor på Snap hvis det er det han virkelig vil. 1 5
Sveits35 Skrevet 27. august 2025 #22711 Skrevet 27. august 2025 agent skrev (35 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor Pierre gidder å henge med Rami. Det jeg har sett av Bali turen, virker Rami veldig barnslig. Men også veldig lik IR ligge i sengen hele dagen. Hadde klikka for meg 🙄🙄 Fikk se en litt annen side av Rami da han mistet solbrillene sine på en beachclub. Det var totalt mayhem og «Isabelutbrudd», bablet på arabisk og kebabnorsk om hverandre og Pierre virket ganske oppgitt og lattermild. Kjempemorsomt å se på, men det viste veldig godt det jeg har sagt lenge, at Rami er barnslig og viser ikke sitt virkelige jeg hverken på Isabel sin snap eller sin egen. Han liker å vise seg i rollen som veldig rolig og at han har bedre kontroll enn sine «håpløse» søstre. Han er flink i den rollen, men det er en rolle han spiller. 3 8
agent Skrevet 27. august 2025 #22712 Skrevet 27. august 2025 Sirah skrev (40 minutter siden): Ja jeg liker Pierre, jeg bare syntes ikke det er så spennende Men han virker som en veldig fin fyr, ikke den han var når han var med på Ex for da var både han og broren ganske ufyselige 🫣 Enig ❤️ 3 1
Istapp Skrevet 27. august 2025 #22713 Skrevet 27. august 2025 Sveits35 skrev (7 minutter siden): Pierre har vært veldig hemmet på den turen, der Rami sover hele dagen. Tviler på at sånne turer gjentar seg. Han bør reise alene og bygge opp snapkontoen sin, for Pierre kan også bli stor på Snap hvis det er det han virkelig vil. Hva vet du om hvem som blir store eller kan bli store på Snap eller ikke? Større bedreviter enn deg her i tråden finnes ikke. Blir fasinert over hvor bombastisk alt er som du kommer med - fasiten liksom. Kommer andre med noe så er det spekulasjoner som ikke er lov i tråden. Du må være særdeles nær IR. 1 8
agent Skrevet 27. august 2025 #22714 Skrevet 27. august 2025 (endret) Sirah skrev (3 timer siden): Nå er vel Isabel strengt tatt på Maldivene når de kommer til Dubai? Er det ikke en ganske stor aldersforskjell mellom dem? Rami er jo 21 og Pierre må jo være på Isabel sin alder? Han må være over 30🤣😂 Du skal ikke være så sikker på det, hun har vel ikke noe problemer med å avlyse reiser. Asså hvis det er potensiale for litt snabelriding. Evt. at snabelen kommer til Maldivene. Hun får også en glimrende unnskyldning hvis været blir dårlig. Endret 27. august 2025 av agent 1 2
Sveits35 Skrevet 27. august 2025 #22715 Skrevet 27. august 2025 Sirah skrev (48 minutter siden): Ja jeg liker Pierre, jeg bare syntes ikke det er så spennende Men han virker som en veldig fin fyr, ikke den han var når han var med på Ex for da var både han og broren ganske ufyselige 🫣 Den sesongen han høvlet over absolutt alle jentene i villaen er virkelig legendarisk. Litt ekkelt, men alle var med på den leken. 1 2
agent Skrevet 27. august 2025 #22716 Skrevet 27. august 2025 Sveits35 skrev (18 minutter siden): Jeg får ikke med meg alt på Isabel sin snap. Men på de sporadiske besøkene mine har jeg hørt flere versjoner av forsendelsen. Hun virker irritert og har nok tvilt på hele greie selv. Den ene versjonen er at forsendelsen var i Dubai, men at det firmaet som skulle levere på døren ikke fikk tak i Isabel, at hun ikke svarte dem. Hun har aldri hørt fra dem sa hun, finnes ikke opprop fra dem på mobilen. Det er jo månedsvis det er snakk om. Sikkert det jeg har fått med meg også. Men det kan jo være at hun ikke har kjøpt noe. Men hauset opp for å reklamere for Dem. 1
agent Skrevet 27. august 2025 #22717 Skrevet 27. august 2025 Sveits35 skrev (11 minutter siden): Fikk se en litt annen side av Rami da han mistet solbrillene sine på en beachclub. Det var totalt mayhem og «Isabelutbrudd», bablet på arabisk og kebabnorsk om hverandre og Pierre virket ganske oppgitt og lattermild. Kjempemorsomt å se på, men det viste veldig godt det jeg har sagt lenge, at Rami er barnslig og viser ikke sitt virkelige jeg hverken på Isabel sin snap eller sin egen. Han liker å vise seg i rollen som veldig rolig og at han har bedre kontroll enn sine «håpløse» søstre. Han er flink i den rollen, men det er en rolle han spiller. Fullstendig enig med deg, ble så tydelig på denne turen. 4 1
Sveits35 Skrevet 27. august 2025 #22718 Skrevet 27. august 2025 Istapp skrev (8 minutter siden): Hva vet du om hvem som blir store eller kan bli store på Snap eller ikke? Større bedreviter enn deg her i tråden finnes ikke. Blir fasinert over hvor bombastisk alt er som du kommer med - fasiten liksom. Kommer andre med noe så er det spekulasjoner som ikke er lov i tråden. Du må være særdeles nær IR. Kan du for faen slutte med bruker angrep. Hva feiler det deg egentlig! Ignorer meg og hold kjeft 3 11
Sirah Skrevet 27. august 2025 #22719 Skrevet 27. august 2025 Sveits35 skrev (25 minutter siden): Jeg får ikke med meg alt på Isabel sin snap. Men på de sporadiske besøkene mine har jeg hørt flere versjoner av forsendelsen. Hun virker irritert og har nok tvilt på hele greie selv. Den ene versjonen er at forsendelsen var i Dubai, men at det firmaet som skulle levere på døren ikke fikk tak i Isabel, at hun ikke svarte dem. Hun har aldri hørt fra dem sa hun, finnes ikke opprop fra dem på mobilen. Det er jo månedsvis det er snakk om. Ja tror dette er ganske riktig oppsummert! Jeg håper ikke hun har forhåndsbetalt... agent skrev (7 minutter siden): Han må være over 30🤣😂 Du skal ikke være så sikker på det, hun har vel ikke noe problemer med å avlyse reiser. Asså hvis det er potensiale for litt snabelriding. Evt. at stabelen kommer til Maldivene. Hun får også en glimrende unnskyldning hvis været blir dårlig. Ja han må jo være det? Ikke rart det er litt "krasj" i reisefølget. En drittunge og en voksen mann 🙃 Haha ja du har helt rett, tviler på at hun blir der en måned. Sveits35 skrev (5 minutter siden): Den sesongen han høvlet over absolutt alle jentene i villaen er virkelig legendarisk. Litt ekkelt, men alle var med på den leken. Ja enig med deg. Men om jeg ikke husker feil så holdt han på sånn i noe som føltes som 100 sesonger? Ja alt var frivillig, men hjelpes for et spill han spilte 😅 Heldigvis virker det som om han har blitt voksen. 4 1
Maia3 Skrevet 27. august 2025 #22720 Skrevet 27. august 2025 agent skrev (4 timer siden): Jeg har aldri handlet noe av henne, kommer aldri til å gjøre det heller. Empati har hun, men det er bare for seg selv. Forståelsesfull?? Veit hun hva disse ordene betyr??? Varm ? Må være i senga iforbindelse med snabel aktiviteter det da . 😂 Hvis jeg skulle kjøpt sirup, må det være litt mer eksklusivt. Ikke ei flaske som ser ut som noe mann har kjøpt i lekebutikk. Får sånn my ponni vibes typ. 😂🤣 Er du seriøs? 😀 Hun selger jo verdens fuckings BESTE sirup, verdens fuckings FINESTE klær, verdens fuckings FLOTTESTE og mest sexy make up og hun er jo verdens fuckings STØRSTE superstjerne, og så støtter du henne ikke ?? Fy så dårlig gjort (🤣) 4 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå