Sveits35 Skrevet 24. august #22481 Skrevet 24. august Våknet midt på natta og har drømt helt kaos. Alt Isabel solgte av glass i forskjellige print ble samleobjekt senere! Chiapuddingkopper med lokk hadde hun også og de ble sykt verdifulle og sjeldne. What a dream 😂 2
Really Skrevet 24. august #22482 Skrevet 24. august (endret) Jeg vil bare han skal knulle dritten ut av meg. 🤢🤮 Sitat: isabell Hun må seriøst slutte. Det blir bare verre og verre. Det er ikke normalt å snakke på denne måten. Hvorfor ønsker hun framstå som en vulgær hore? Har det klikket totalt for henne? Skjerp deg isabell. Dette taper du på i lengden Endret 24. august av Really 9 25
Really Skrevet 24. august #22483 Skrevet 24. august Kort_og_grei skrev (4 timer siden): 🤢🤮 Ja nå er hun motbydelig 🤢🤮 2 17
Sirah Skrevet 24. august #22484 Skrevet 24. august Sveits35 skrev (4 timer siden): Våknet midt på natta og har drømt helt kaos. Alt Isabel solgte av glass i forskjellige print ble samleobjekt senere! Chiapuddingkopper med lokk hadde hun også og de ble sykt verdifulle og sjeldne. What a dream 😂 Haha du får ta hintet og hamstre 😅🤣 Ivorie glass og Mummi 😁 2
Sofie12 Skrevet 24. august #22485 Skrevet 24. august Sveits35 skrev (5 timer siden): Våknet midt på natta og har drømt helt kaos. Alt Isabel solgte av glass i forskjellige print ble samleobjekt senere! Chiapuddingkopper med lokk hadde hun også og de ble sykt verdifulle og sjeldne. What a dream 😂 Da er det kanskje på tide med en pause fra Isabel😂😂 17
Teflonhjernen Skrevet 24. august #22486 Skrevet 24. august Sveits35 skrev (6 timer siden): Våknet midt på natta og har drømt helt kaos. Alt Isabel solgte av glass i forskjellige print ble samleobjekt senere! Chiapuddingkopper med lokk hadde hun også og de ble sykt verdifulle og sjeldne. What a dream 😂 😂🙌🏼
Teflonhjernen Skrevet 24. august #22487 Skrevet 24. august Ser her inne at det skjer mye nå, hvem er denne mannen hun driver å kn***** nå? Er det enda en inne i bildet? 1
Sveits35 Skrevet 24. august #22488 Skrevet 24. august Teflonhjernen skrev (4 minutter siden): Ser her inne at det skjer mye nå, hvem er denne mannen hun driver å kn***** nå? Er det enda en inne i bildet? Fyren hun datet på Maldivene 🐬 1
Sveits35 Skrevet 24. august #22489 Skrevet 24. august Sirah skrev (2 timer siden): Haha du får ta hintet og hamstre 😅🤣 Ivorie glass og Mummi 😁 Akkurat det jeg tenkte da jeg lå der i ørska! «Har jeg blitt synsk?» tenkte jeg 😂
Sirah Skrevet 24. august #22490 Skrevet 24. august Sveits35 skrev (1 time siden): Akkurat det jeg tenkte da jeg lå der i ørska! «Har jeg blitt synsk?» tenkte jeg 😂 Hahaha du får opplyse oss om du kjøper 48 Maldivene iskaffeglass 🤣 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 24. august #22491 Skrevet 24. august Amber skrev (11 timer siden): Man skulle tro at med hennes bakgrunn så ville hun ha føttene på jorda og sette pris på det som er ekte i livet. Jeg tror aldri jeg har sett noen være så shallow og materialistisk. Det er tydelig at hun har kjørt seg fast når hun sier nei til Netflix - som flere her har sagt. En unik mulighet for hennes brands som hun sikkert ikke får igjen. De er ikke hennes prioritet. Det er snap pengene slik at hun kan shoppe. Alvorlig avhengighet, trist å se. Men vet vi 100% at dette stemmer?🤔 Fikk hun virkelig tilbud av Netflix? Eller er det noe hun bare sier..? Jeg tror ikke på ett ord som kommer ut av den kjeften hennes… 7 11
Sirah Skrevet 24. august #22492 Skrevet 24. august Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Men vet vi 100% at dette stemmer?🤔 Fikk hun virkelig tilbud av Netflix? Eller er det noe hun bare sier..? Jeg tror ikke på ett ord som kommer ut av den kjeften hennes… Hun har snakket om Netflix så lenge jeg har fulgt henne (ca 1,5 år) så dette er ikke noe nytt. Om det stemmer derimot vet jo bare hun og Netflix... 2 2
panzerpølsa Skrevet 24. august #22493 Skrevet 24. august Selvskading og selvsabotasje er det eneste IR utstråler. Ett desperat ønske om omsorg å bli tatt vare på. 3 1 6
Maia3 Skrevet 24. august #22494 Skrevet 24. august Tenkeselv skrev (På 22.8.2025 den 16.00): Signerer absolutt det du skriver her 👏 Samtidig så er det litt "merkelig" at man aldri får sett noe til alt hun hevder pågår i hennes liv ? Som blomstene fra Naboen for eksempel....som for meg nok er kjøpt selv for videre content å bygge på. Viktig å holde alle disse karakterene relevante slik at man kan dra de frem når det trengs 🙄 Å disse grusomme hendelsene som liksom var i Norge nå, fryktelig merkelig at ingen nyheter osv har snappet opp noe av det ? Flere som så det, men alt er tett når det gjelder i liksom ? Nei aldri i livet 🙈 Men hun lever jo på denne "jeg er bare lille shirog som delulu, imposter syndrome osv osv, rett og slett skremmende med tanke på at for enkelte er hun Gud. Ja de har hatt et tilfelle med Rami der de måtte ha Security, men det ble også delt slik at man selvfølgelig så det stemte. Men foruten om det ? Hun er så lite troverdig , å jeg tar ingenting hun sier som fakta eller sannhet. Det klassiske eksempelet av "å gå til hode på". Den dagen man kan få se noe annet enn et par hårete mannebein som kan tilhøre alle, så kanskje flere tror på henne. Du nevner blomstene fra Naboen. Nå har hun fått 150 rosa roser fra Maldivenegjøken på døra og er såååå glad for at naboen følger henne, så han kan få SE hvordan en blomsterbukett absolutt skal/bør se ut for at det skal være noe å gi til en prinsesse!! Hans bukett var jo "ussel" i forhold. Sitat: hvis du ikke har råd til å gi partneren din annet enn en bukett med 6 roser fra Kiwi, så kan du heller la være !! Ikke bare er hun helt blåst I toppen, hun er jaggu ondskapsfull også. Hadde dette vært snudd på hodet og HUN hadde gitt naboen en bukett som hun syns var fin og passende og som var gitt som en vennskapelig gest, så hadde han brettet ut for "hele verden" at en annen dame kom med en mye flottere og mye dyrere en, ja DA hadde hel....vært løs. Fy søren så dårlig gjort. Det viser bare atter en gang for en ufin oppførsel hun har. Jeg er rystet !! (Nei egentlig ikke) 7 22
Sveits35 Skrevet 24. august #22495 Skrevet 24. august panzerpølsa skrev (37 minutter siden): Selvskading og selvsabotasje er det eneste IR utstråler. Ett desperat ønske om omsorg å bli tatt vare på. Ups! Trodde du var mann. Fantastisk kvinnelig brukernavn🤭 Men jeg ser ikke den utstrålingen i dag jeg. Hun fikk jo bare 150 rosa roser og ble glad
Sirah Skrevet 24. august #22496 Skrevet 24. august Maia3 skrev (12 minutter siden): Du nevner blomstene fra Naboen. Nå har hun fått 150 rosa roser fra Maldivenegjøken på døra og er såååå glad for at naboen følger henne, så han kan få SE hvordan en blomsterbukett absolutt skal/bør se ut for at det skal være noe å gi til en prinsesse!! Hans bukett var jo "ussel" i forhold. Sitat: hvis du ikke har råd til å gi partneren din annet enn en bukett med 6 roser fra Kiwi, så kan du heller la være !! Ikke bare er hun helt blåst I toppen, hun er jaggu ondskapsfull også. Hadde dette vært snudd på hodet og HUN hadde gitt naboen en bukett som hun syns var fin og passende og som var gitt som en vennskapelig gest, så hadde han brettet ut for "hele verden" at en annen dame kom med en mye flottere og mye dyrere en, ja DA hadde hel....vært løs. Fy søren så dårlig gjort. Det viser bare atter en gang for en ufin oppførsel hun har. Jeg er rystet !! (Nei egentlig ikke) Jeg er fremdeles overbevist om at Naboen og Maldivene er samme person og at han er med på spillet 🫣 5 5
Minipilla Skrevet 24. august #22497 Skrevet 24. august Herregud trodde det var tull med kommentaren om blomstene. Det er kun størrelse og pris som teller ikke tanken bak. Stormannsgal er vel det man kan kalle henne. Min sønn kom hjem i går og hadde kjøpt med blomster fra vanlig butikk til kjæresten for det var det han rakk - kan love hun ble glad for dem. I Isabell sine øyne kunne han da bare latt vær. Hun er blitt et motbydelig menneske. 5 18
Mallisaen Skrevet 24. august #22498 Skrevet 24. august Blomster fra Skybert/Maldivenegjøken - "Damer - det er 150 roser" bryter hun ut etter at blomstene har vært inne i leiligheten i 15 sekunder.... Hvordan kunne hun vite at det var 150 roser etter sååå kort tid .... 🤷♀️👀🫣.... M.a.o hun har nok bestilt og kjøpt disse selv.... 7 11
Tuppenoglillemor12 Skrevet 24. august #22499 Skrevet 24. august Minipilla skrev (35 minutter siden): Herregud trodde det var tull med kommentaren om blomstene. Det er kun størrelse og pris som teller ikke tanken bak. Stormannsgal er vel det man kan kalle henne. Min sønn kom hjem i går og hadde kjøpt med blomster fra vanlig butikk til kjæresten for det var det han rakk - kan love hun ble glad for dem. I Isabell sine øyne kunne han da bare latt vær. Hun er blitt et motbydelig menneske. 💯 enig!👏🏽👏🏽👏🏽 10
Sveits35 Skrevet 24. august #22500 Skrevet 24. august Hun unboxe et helt garderobeskap i dag. Det som har kommet på døra de siste ukene… altså, det er kvalmt å se på. 2 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå