agent Skrevet 3 timer siden #22441 Skrevet 3 timer siden Kort_og_grei skrev (41 minutter siden): Med alt dette sexeriet hennes er det ikke rart hun trenger bodyguard… og damene sluker dette «50 shade of alt». Dama begynner å bli veldig patetisk. 3 4
Hallepalle2 Skrevet 2 timer siden #22442 Skrevet 2 timer siden Kort_og_grei skrev (1 time siden): Med alt dette sexeriet hennes er det ikke rart hun trenger bodyguard… og damene sluker dette «50 shade of alt». Sexeriet - er det et ord? Jeg syns at det er rart og urovekkende at en kvinne må ha vakt fordi noen ikke evner selvregulering. Det vil aldri være greit å være truende mot andre uanhengig av hva den personen gjør. 2
Zenhouse Skrevet 1 time siden #22443 Skrevet 1 time siden suzi80 skrev (12 timer siden): Jeg tror faktisk denne såkalte maldivenegjøken er naboen. Hun hadde aldri dratt til Maldivene for en første date og attpåtil kjørt brannbil. Synes hun har sagt det samme om stort sett alle hun har ligget med er det beste ligget hun har hatt🤔 Tror du har helt rett 😁 og hvorfor ellers får hun en kjempe bukett av «naboen» ved hjemkomst, snapper om den ( vel vitende om at «Maldivenegjøken» ser på» , setter buketten på stuebordet, igjen vitende om at hun får besøk. Folk har vel hatt rett i hvem naboen er , så var på tide å gjøre ham litt anonym igjen. 5
Sirah Skrevet 1 time siden #22444 Skrevet 1 time siden suzi80 skrev (13 timer siden): Jeg tror faktisk denne såkalte maldivenegjøken er naboen. Hun hadde aldri dratt til Maldivene for en første date og attpåtil kjørt brannbil. Synes hun har sagt det samme om stort sett alle hun har ligget med er det beste ligget hun har hatt🤔 Du er ikke den eneste som har vært inne på den tanken. Hun kan jo ikke kjøre en runde 5 med den «opprinnelige» naboen, så greit å gi han et nytt navn 😁 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #22445 Skrevet 1 time siden Angel75 skrev (2 timer siden): Har Isabel sagt noe om hvorfor hun ikke er med i reunion episoden til Girls of Oslo? Diva nykker regner jeg med?🤔 2
Sveits35 Skrevet 52 minutter siden #22446 Skrevet 52 minutter siden Sirah skrev (40 minutter siden): Du er ikke den eneste som har vært inne på den tanken. Hun kan jo ikke kjøre en runde 5 med den «opprinnelige» naboen, så greit å gi han et nytt navn 😁 Det ender nok med hysteri uansett 👀😭 3
Maia3 Skrevet 26 minutter siden #22448 Skrevet 26 minutter siden Maia3 skrev (9 timer siden): Helt latterlig. Ikke er HUN på jorda og ikke er elsklingene på jorda heller. Hun er veldig veldig kjent også. Ikke helt Kim K, men f...Ikke langt unna. Har hun ikke vært høy på seg selv før, hva tror dere hun blir nå? Dette syke livet hennes og ikke minst oppførselen blir nok bare kvalmere og kvalmere. Den dagen karma biter henne, så blir den å bite hardt. Sann mine ord! Gled dere damer : i morgen blir det full raport fra nattens snabelridning og all drittpraten som følger med det. Blir megaflau og skamfull på hennes vegne. Hjelpes for et lavmål !! 👎🤙 Hei elsklinger. Nå er teatime gjennomført med liv og lyst. Heftige detaljer er servert. Inn på snabelrommet etter mye champagne og knulla fra 04 til 7.30. Ikke bare EN, men mange runder. Hun stoler ikke på ham siden han er playboy, men når han sier at hun er den beeeeste damen å cuddle med, så tror hun på det.🤣 Han har ALDRI møtt noen som er så superdreven og smart i alt hun foretar seg. De skal ut å kjøre i DEN bilen, til det absolutt fineste og dyreste strøket i Dubai for å se på hans lyxvilla. Han vil at hun skal bo der etterhvert med ham. " Nei jeg stoler ikke på deg, jeg vil bare ha snabelen din" !! Må skynde seg å glamme og kle seg i rødt. Nå er det PÅ AN igjen med samme leksa som tusen ganger før. Gud bevare oss vel for et hjernedødt kvinnfolk. Hvor tror hun alle judasene får info fra?? Hun forteller jo omtrent kl.slett for når hun blir hentet utenfor. Ingen sak å stå der og følge med. Djiiiises altså. P.S. Hun tror at Pierre er sjalu, så hun måtte love å ikke cockblocke ham. Hvem f...tror hun at hun er? Kan det bli sykere enn dette? Har ALDRI vært borti noen dummere noen gang. Underholdning er det ihvertfall 3
agent Skrevet 9 minutter siden #22449 Skrevet 9 minutter siden Maia3 skrev (16 minutter siden): Hei elsklinger. Nå er teatime gjennomført med liv og lyst. Heftige detaljer er servert. Inn på snabelrommet etter mye champagne og knulla fra 04 til 7.30. Ikke bare EN, men mange runder. Hun stoler ikke på ham siden han er playboy, men når han sier at hun er den beeeeste damen å cuddle med, så tror hun på det.🤣 Han har ALDRI møtt noen som er så superdreven og smart i alt hun foretar seg. De skal ut å kjøre i DEN bilen, til det absolutt fineste og dyreste strøket i Dubai for å se på hans lyxvilla. Han vil at hun skal bo der etterhvert med ham. " Nei jeg stoler ikke på deg, jeg vil bare ha snabelen din" !! Må skynde seg å glamme og kle seg i rødt. Nå er det PÅ AN igjen med samme leksa som tusen ganger før. Gud bevare oss vel for et hjernedødt kvinnfolk. Hvor tror hun alle judasene får info fra?? Hun forteller jo omtrent kl.slett for når hun blir hentet utenfor. Ingen sak å stå der og følge med. Djiiiises altså. P.S. Hun tror at Pierre er sjalu, så hun måtte love å ikke cockblocke ham. Hvem f...tror hun at hun er? Kan det bli sykere enn dette? Har ALDRI vært borti noen dummere noen gang. Underholdning er det ihvertfall Har det klikka helt for henne? Eller er dette veien ut av Snapchat ? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå