suzi80 Skrevet fredag kl 17:42 #22421 Skrevet fredag kl 17:42 Sorry, skriveleif fra min side🙈baida ikke bajda som jeg skrev i innlegget mitt. Rami å gutta satt å lo på restaurant fordi de blir kalt det i fjor sommer. Det var i forbindelse med den hendelsen som skjedde. 1
Kønn Skrevet fredag kl 17:46 #22422 Skrevet fredag kl 17:46 suzi80 skrev (3 minutter siden): Sorry, skriveleif fra min side🙈baida ikke bajda som jeg skrev i innlegget mitt. Rami å gutta satt å lo på restaurant fordi de blir kalt det i fjor sommer. Det var i forbindelse med den hendelsen som skjedde. Chat GPT sier det betyr kokkain på arabisk. 3
Sirah Skrevet fredag kl 17:52 #22423 Skrevet fredag kl 17:52 Kønn skrev (29 minutter siden): Tror det knyttes til ungdomsspråket av innvandrere, også andre og tredjegenerasjons innvandring. Brødre sier seg selv, og bajda kan bety bajas, altså bajasbrødre. De jobber ikke, kjører fete biler, sover om dagen og er ute om natta. De ferier og lever et tilsynelatende utsvevende liv. Alt dette uten jobb/skole. Slik jeg har oppfattet det, men jeg kan ta feil. Kønn skrev (20 minutter siden): Betydning (slik det brukes i denne sammenhengen): “Bajdabrødre” brukes ofte for å beskrive en subkultur eller livsstil som forbindes med show-off, statusjag og muligens lyssky virksomhet, selv om ikke alle som får merkelappen nødvendigvis driver med noe ulovlig. Det kan være en litt spottende betegnelse, av typen: “Se på de bajdabrødrene der med Gucci-belte og leiebil i Marbella.” Takk 😅 Tenkte meg at det var noe sånn. Når jeg googla fikk jeg opp kvinnelige indiske dansere så min google har jo tydeligvis røyka noe 🤣 1
Kønn Skrevet fredag kl 17:54 #22424 Skrevet fredag kl 17:54 Sirah skrev (Akkurat nå): Takk 😅 Tenkte meg at det var noe sånn. Når jeg googla fikk jeg opp kvinnelige indiske dansere så min google har jo tydeligvis røyka noe 🤣 🤣😂 Fikk opp det jeg også, så spurte Chat GPT.
agent Skrevet fredag kl 18:51 #22425 Skrevet fredag kl 18:51 Sirah skrev (58 minutter siden): Takk 😅 Tenkte meg at det var noe sånn. Når jeg googla fikk jeg opp kvinnelige indiske dansere så min google har jo tydeligvis røyka noe 🤣 Den var morsom 😅🤣😂 1
Sirah Skrevet fredag kl 19:06 #22426 Skrevet fredag kl 19:06 agent skrev (14 minutter siden): Den var morsom 😅🤣😂 ja jeg bare 🤣 1 2
Sofie12 Skrevet fredag kl 19:34 #22427 Skrevet fredag kl 19:34 Sirah skrev (1 time siden): Takk 😅 Tenkte meg at det var noe sånn. Når jeg googla fikk jeg opp kvinnelige indiske dansere så min google har jo tydeligvis røyka noe 🤣 Takk for en god latter😂😂
Sirah Skrevet fredag kl 19:44 #22428 Skrevet fredag kl 19:44 Sofie12 skrev (9 minutter siden): Takk for en god latter😂😂 Ja jeg gikk ut i fra at det var veldig galt 😅🤣👏 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet fredag kl 19:45 #22429 Skrevet fredag kl 19:45 Jeg syns Chanel og Hermès varemerket ødelegges av hele verdens influencere nå…🙄 9 11
Maia3 Skrevet fredag kl 19:54 #22430 Skrevet fredag kl 19:54 Women123 skrev (5 timer siden): Har hun rotet til i historien om maldivene gjøken? Hun sa hun fikk mensen på flyet da hun var på vei dit og gråt over det, hun kunne ikke ha sex. Nå (idag) sier hun at sexen var det beste hun har hatt og at dem gjorde det så mye og hun kunne ikke gå siste dagen🥴🥴something is not adding up Hun kjørte branntilløp med den gjøken må vite. Noe hun ALDRI gjør. I kveld kommer han på overnatting og han får marsjordre rett inn i senga, for hun er klar til å få mer av den beste sexen hun noensinne har opplevd. Pikken til Dave skal rett inn i beveren ,sitter hun og peker. Det blir sikkert såååå forbanna jævlig fuckings cuuute og hot !! Hun er totale insane i hodet. Blir det noe på dere i kveld elsklinger? Bare å dele det her 🤣 7 13
agent Skrevet fredag kl 21:43 #22431 Skrevet fredag kl 21:43 Maia3 skrev (1 time siden): Hun kjørte branntilløp med den gjøken må vite. Noe hun ALDRI gjør. I kveld kommer han på overnatting og han får marsjordre rett inn i senga, for hun er klar til å få mer av den beste sexen hun noensinne har opplevd. Pikken til Dave skal rett inn i beveren ,sitter hun og peker. Det blir sikkert såååå forbanna jævlig fuckings cuuute og hot !! Hun er totale insane i hodet. Blir det noe på dere i kveld elsklinger? Bare å dele det her 🤣 Har ikke vært på snap idag, men er det dette hun har hatt som tea-time. Handlings mønstret er det samme, sikkert han som var grunnen til hastverk tilbake til Dubai. Igjen bevisst at snabelriding er mer viktig enn elsklingene og familie. Timeplanen og booking av fly er gjort på forhånd Uansett stalker eller ei, begynner å lure på hele greia er løgn. For å ha en unnskyldning til å ikke treffe fansen. Hun avlyser i hytt og pine, hvis det er en sjanse for snabelriding. Hadde jeg vært en trofast og total lojal følger. Reist til Oslo for Pop up'en, med ett håp om å treffe henne. Er det noen hun burde prioritere er det følgerne som kommer med ett håp om å treffe henne. Hele dama er så overfladisk. Så har vi daten i Oslo, merkelig å planlegge det samtidig med middagstreff med Anniken. Sikkert bare løgn, kan man stole på hva hun forteller. 4 16
Istapp Skrevet fredag kl 21:44 #22432 Skrevet fredag kl 21:44 Når ny-lanseringer foretas digitalt, blir IR så sjokkert av at elsklingene er crazy, kjøper alt og varene blir utsolgt umiddelbart. Gikk til jobben nå for litt siden og går da forbi SoulCake Steen & Strøm. Er det ikke en smule merkelig, at en fysisk pop-up og fysisk butikklansering av sirupen og det er også klessalg fra Ivori, ikke medfører et like kjapt utsolgt varelager? Nå har det vært salg av produkter torsdag og fredag og det er fortsatt både sirup og klær i butikkutsalget til SoulCake. Er det, som nevnt tidligere i tråden her, kun vareprøve-produksjoner IR selger når hun lanserer varer digitalt? Det hadde forklart hvorfor det så raskt blir utsolgt, da vareprøve-produksjoner er i begrenset mengde for hver størrelse. Får se om morgendagens åpningsdag for butikken, medfører utsolgte produkter. Jeg får se når jeg går forbi i morgen kveld, når jeg skal på jobb igjen. 5 7
suzi80 Skrevet fredag kl 22:38 #22433 Skrevet fredag kl 22:38 Maia3 skrev (2 timer siden): Hun kjørte branntilløp med den gjøken må vite. Noe hun ALDRI gjør. I kveld kommer han på overnatting og han får marsjordre rett inn i senga, for hun er klar til å få mer av den beste sexen hun noensinne har opplevd. Pikken til Dave skal rett inn i beveren ,sitter hun og peker. Det blir sikkert såååå forbanna jævlig fuckings cuuute og hot !! Hun er totale insane i hodet. Blir det noe på dere i kveld elsklinger? Bare å dele det her 🤣 Jeg tror faktisk denne såkalte maldivenegjøken er naboen. Hun hadde aldri dratt til Maldivene for en første date og attpåtil kjørt brannbil. Synes hun har sagt det samme om stort sett alle hun har ligget med er det beste ligget hun har hatt🤔 12
Natu Skrevet fredag kl 23:29 #22434 Skrevet fredag kl 23:29 Hun er jo uten tvil dronninga av selv-hyllende og totalt delulu kommentarer , Reposting fra folk som er like bortreiste selv. HVORDAN kan fansen påstå at hun er på landjorda, og HVORDAN kan hun tror det selv? 11 3
Turkis Sau Skrevet fredag kl 23:58 #22435 Skrevet fredag kl 23:58 Women123 skrev (9 timer siden): Har hun rotet til i historien om maldivene gjøken? Hun sa hun fikk mensen på flyet da hun var på vei dit og gråt over det, hun kunne ikke ha sex. Nå (idag) sier hun at sexen var det beste hun har hatt og at dem gjorde det så mye og hun kunne ikke gå siste dagen🥴🥴something is not adding up The math is not mathing. Som vanlig. 7 6
Maia3 Skrevet lørdag kl 02:50 #22436 Skrevet lørdag kl 02:50 (endret) Natu skrev (3 timer siden): Hun er jo uten tvil dronninga av selv-hyllende og totalt delulu kommentarer , Reposting fra folk som er like bortreiste selv. HVORDAN kan fansen påstå at hun er på landjorda, og HVORDAN kan hun tror det selv? Helt latterlig. Ikke er HUN på jorda og ikke er elsklingene på jorda heller. Hun er veldig veldig kjent også. Ikke helt Kim K, men f...Ikke langt unna. Har hun ikke vært høy på seg selv før, hva tror dere hun blir nå? Dette syke livet hennes og ikke minst oppførselen blir nok bare kvalmere og kvalmere. Den dagen karma biter henne, så blir den å bite hardt. Sann mine ord! Gled dere damer : i morgen blir det full raport fra nattens snabelridning og all drittpraten som følger med det. Blir megaflau og skamfull på hennes vegne. Hjelpes for et lavmål !! 👎🤙 Endret lørdag kl 02:51 av Maia3 4 1 15
Hatsumomo Skrevet lørdag kl 05:21 #22437 Skrevet lørdag kl 05:21 Maia3 skrev (9 timer siden): Hun kjørte branntilløp med den gjøken må vite. Noe hun ALDRI gjør. I kveld kommer han på overnatting og han får marsjordre rett inn i senga, for hun er klar til å få mer av den beste sexen hun noensinne har opplevd. Pikken til Dave skal rett inn i beveren ,sitter hun og peker. Det blir sikkert såååå forbanna jævlig fuckings cuuute og hot !! Hun er totale insane i hodet. Blir det noe på dere i kveld elsklinger? Bare å dele det her 🤣 Kan ikke si at jeg savner snappene hennes 🙄 13
Kort_og_grei Skrevet lørdag kl 09:34 #22438 Skrevet lørdag kl 09:34 Med alt dette sexeriet hennes er det ikke rart hun trenger bodyguard… og damene sluker dette «50 shade of alt». 6
Angel75 Skrevet lørdag kl 09:51 #22439 Skrevet lørdag kl 09:51 Har Isabel sagt noe om hvorfor hun ikke er med i reunion episoden til Girls of Oslo?
agent Skrevet lørdag kl 10:15 #22440 Skrevet lørdag kl 10:15 Angel75 skrev (22 minutter siden): Har Isabel sagt noe om hvorfor hun ikke er med i reunion episoden til Girls of Oslo? Stiller hun egentlig opp på noe der hun må stå til ansvar for sine gode og dårlige handlinger. 4 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå