Tenkeselv Skrevet fredag kl 14:00 #22401 Skrevet fredag kl 14:00 Maia3 skrev (2 timer siden): Ingen kjendiser i Norge har hatt security så vidt jeg vet. Det har ihvertfall ikke vært opplyst om det. Men når kopien til Kim Kardashian kommer så skal det lages drama av hver minste ting. Hun innbiller seg at hun er en verdensberømt stjerne. Hun legger absolutt opp til dette selv. Hun forteller alle elsklingene sine om hele sexlivet sitt omtrent i detaljer og at hun ligger på første date . Garantert mange menn som får med seg dette og vil prøve seg. Det er jo fritt frem. Hun eier ikke selvinnsikt og hvis ingen tar en alvorsprat med henne snart, så skjønner jeg ikke noe. Det er helt horribelt alt som kommer ut av den store kjeften hennes. Veldig rart at elsklingene viser henne sympati og at INGEN setter henne på plass. Hun lever et farlig lyxliv mtp alt hun deler !! Signerer absolutt det du skriver her 👏 Samtidig så er det litt "merkelig" at man aldri får sett noe til alt hun hevder pågår i hennes liv ? Som blomstene fra Naboen for eksempel....som for meg nok er kjøpt selv for videre content å bygge på. Viktig å holde alle disse karakterene relevante slik at man kan dra de frem når det trengs 🙄 Å disse grusomme hendelsene som liksom var i Norge nå, fryktelig merkelig at ingen nyheter osv har snappet opp noe av det ? Flere som så det, men alt er tett når det gjelder i liksom ? Nei aldri i livet 🙈 Men hun lever jo på denne "jeg er bare lille shirog som delulu, imposter syndrome osv osv, rett og slett skremmende med tanke på at for enkelte er hun Gud. Ja de har hatt et tilfelle med Rami der de måtte ha Security, men det ble også delt slik at man selvfølgelig så det stemte. Men foruten om det ? Hun er så lite troverdig , å jeg tar ingenting hun sier som fakta eller sannhet. Det klassiske eksempelet av "å gå til hode på". Den dagen man kan få se noe annet enn et par hårete mannebein som kan tilhøre alle, så kanskje flere tror på henne. 2 15
Tenkeselv Skrevet fredag kl 14:13 #22402 Skrevet fredag kl 14:13 (endret) firetoen skrev (27 minutter siden): Hva snakker du om? IR har vel ikke hevdet at det har vært en episode som medførte sikkerhetstiltak fra senteret sin side? Eller at det var en hendelse som medfører noe slags varsling eller avisoppslag? Vel, hun skrev nå engang dette selv i går. "i dag skjedde det en situasjon, selv med security med meg". Hvilken security var det da om ikke den på senteret liksom ? Endret fredag kl 14:14 av Tenkeselv Rettet på et ord 3 2
Maia3 Skrevet fredag kl 14:31 #22403 Skrevet fredag kl 14:31 Hallepalle2 skrev (29 minutter siden): Så om man ligger på første date så legger man opp til … hva? Å bli stalket? Plaget? Voldtatt? Klarer du ikke å resonnere og tenkel selv du? Må du ha alt inn med teskje? Kverulant 2 7
Women123 Skrevet fredag kl 14:42 #22404 Skrevet fredag kl 14:42 Har hun rotet til i historien om maldivene gjøken? Hun sa hun fikk mensen på flyet da hun var på vei dit og gråt over det, hun kunne ikke ha sex. Nå (idag) sier hun at sexen var det beste hun har hatt og at dem gjorde det så mye og hun kunne ikke gå siste dagen🥴🥴something is not adding up 2 1 16
Maia3 Skrevet fredag kl 14:43 #22405 Skrevet fredag kl 14:43 (endret) Tenkeselv skrev (43 minutter siden): Signerer absolutt det du skriver her 👏 Samtidig så er det litt "merkelig" at man aldri får sett noe til alt hun hevder pågår i hennes liv ? Som blomstene fra Naboen for eksempel....som for meg nok er kjøpt selv for videre content å bygge på. Viktig å holde alle disse karakterene relevante slik at man kan dra de frem når det trengs 🙄 Å disse grusomme hendelsene som liksom var i Norge nå, fryktelig merkelig at ingen nyheter osv har snappet opp noe av det ? Flere som så det, men alt er tett når det gjelder i liksom ? Nei aldri i livet 🙈 Men hun lever jo på denne "jeg er bare lille shirog som delulu, imposter syndrome osv osv, rett og slett skremmende med tanke på at for enkelte er hun Gud. Ja de har hatt et tilfelle med Rami der de måtte ha Security, men det ble også delt slik at man selvfølgelig så det stemte. Men foruten om det ? Hun er så lite troverdig , å jeg tar ingenting hun sier som fakta eller sannhet. Det klassiske eksempelet av "å gå til hode på". Den dagen man kan få se noe annet enn et par hårete mannebein som kan tilhøre alle, så kanskje flere tror på henne. Absolutt sant. Skal tro om hun noen gang kommer til å skjønne hva hun driver med? Som du sier så er hun Gud for elsklingene sine og mange nærmest tilber henne. Det finnes sikkert tusenvis av unge jenter der ute som vil kopiere henne, og som mister gangsynet og vettet når det kommer til både den grusomme banningen og sex. 'Sånn må jeg også opptre" for det gjør IR og hun er mitt store forbilde. " Jeg elsker henne og hun sier at hun elsker meg også. Vi er bestevenner ". Livsfarlig!! Endret fredag kl 14:44 av Maia3 2 6
Ane Rikke Skrevet fredag kl 14:51 #22406 Skrevet fredag kl 14:51 Sirah skrev (1 time siden): Man skal faktisk ikke undervurdere frykten en stalker kan gi. Og når man er litt skjør i psyken fra før av så skjønner jeg godt at det kan virke svært skremmende. Dette blir vridd og vendt litt på for jeg er redd for at situasjonen skal bli gjenkjent, men jeg har en venninne som faktisk opplevde stalking. Hun er en helt vanlig person med et-par-tusen venner på Facebook og Instagram. En egentlig helt vanlig person som delte litt av hverdagslivet sitt, litt middager og x ant bilder av hunden. Ganske uinteressant for de aller fleste unntatt de nermeste med andre ord, men en helt gjennomsnittlig SoMe bruker. Stalkeren begynte i det små med å sende henne meldinger. Hun svarte hyggelig - fordi hun er en hyggelig person. Meldingene eskalerte og hun syntes det var ubehagelig og fortalte personen at dessverre - men det ble ikke noe mellom dem. Personen begynte så å oppsøke henne hjemme, på arbeidsplassen, bombarderte henne med meldinger og telefoner og når hun til slutt blokkerte så gikk personen ut på SoMe og beskyldte henne for de styggeste ting! Hun gikk til og med til media og fikk dratt med seg MASSE folk! Resultatet er at venninnen min til slutt måtte anmelde og fikk brev og besøksforbud. Det er fremdeles en pågående etterforskning så hva resultatet blir vet man ikke. Min venninne er iallefall skikkelig redd og tør nesten ikke gå ut lenger. Hun er redd for hva ukjente tenker om henne etter svertekampanjen denne stalkeren holdt på med og hun er redd for hva stalkeren kan finne på om de tilfeldigvis treffes. Kanskje er hun dramatisk? Men hadde hun hatt råd hadde hun garantert skaffet security! Jeg ble selv oppsøkt av denne stalkeren for personen skulle svartmale min venninne til meg. Hadde jeg ikke vist om situasjonen på forhånd kunne jeg fint gått 5 på jeg også. Det finnes så mange psyko mennesker der ute og Isabel er definitivt i faresonen for å få seg et par stk på nakken 😬 Så flott at du utleverer en venninne for å få frem ditt poeng! Behovet for beskyttelse kan like gjerne komme fra en gærning i RS som en mann. 1 3
Maia3 Skrevet fredag kl 15:03 #22407 Skrevet fredag kl 15:03 Women123 skrev (17 minutter siden): Har hun rotet til i historien om maldivene gjøken? Hun sa hun fikk mensen på flyet da hun var på vei dit og gråt over det, hun kunne ikke ha sex. Nå (idag) sier hun at sexen var det beste hun har hatt og at dem gjorde det så mye og hun kunne ikke gå siste dagen🥴🥴something is not adding up Løgn på løgn og sinnsykt drama for å holde på elsklingene sine ! Når skal folk SKJØNNE hva hun holder på med? Er jo IKKE normalt i det hele tatt ! 3 11
Tippsi Skrevet fredag kl 15:03 #22408 Skrevet fredag kl 15:03 Women123 skrev (19 minutter siden): Har hun rotet til i historien om maldivene gjøken? Hun sa hun fikk mensen på flyet da hun var på vei dit og gråt over det, hun kunne ikke ha sex. Nå (idag) sier hun at sexen var det beste hun har hatt og at dem gjorde det så mye og hun kunne ikke gå siste dagen🥴🥴something is not adding up Spot on 🎯 4 9
Sirah Skrevet fredag kl 15:19 #22409 Skrevet fredag kl 15:19 Ane Rikke skrev (27 minutter siden): Så flott at du utleverer en venninne for å få frem ditt poeng! Behovet for beskyttelse kan like gjerne komme fra en gærning i RS som en mann. Nå skjønte du vel ikke hvilken person det er snakk om regner jeg med? Da er du i tilfelle skikkelig god 😁 Og ja, det siste har du helt rett i. 1
Maia3 Skrevet fredag kl 15:51 #22410 Skrevet fredag kl 15:51 (endret) Minipilla skrev (10 timer siden): Tror ikke et sekund på noen «hendelser», men det gjør henne jo mer interessant tror hun samtidig som det bygger oppunder at hun liksom er så rik og berømt. Hun lyger så hun tror det selv. Nå påstår hun at Netflix vil lage en serie om henne som vil gjøre henne verdensberømt, men hun takket nei. Enda en ny løgn eller en delulu drøm? Hvilken bragd har hun gjort som det skulle være viktig å lage serie om? Ingenting ! Mange flotte og flinke folk der ute som garantert står laaangt foran denne innbilske dama i køen, men som klarer seg utmerket godt uten et sinnsykt oppmerksomhetsbehov. Folk som virkelig er søkkrike og berømte for innsatsen de har gjort for samfunnet . Serie om ei som selger noen bikinier og sirup?? Ler meg ihjel. Ja gud hun er såååå rik og berømt i forhold til andre Endret fredag kl 15:54 av Maia3 4 7
Hatsumomo Skrevet fredag kl 15:55 #22411 Skrevet fredag kl 15:55 Women123 skrev (1 time siden): Har hun rotet til i historien om maldivene gjøken? Hun sa hun fikk mensen på flyet da hun var på vei dit og gråt over det, hun kunne ikke ha sex. Nå (idag) sier hun at sexen var det beste hun har hatt og at dem gjorde det så mye og hun kunne ikke gå siste dagen🥴🥴something is not adding up Vet ikke hvor lenge hun var med fyren siden jeg ikke ser på snappen hennes, men hvis hun var der en stund så kan jo mensen ha gått over mens hun var der og dermed kunne hu ha sex den siste dagen?
suzi80 Skrevet fredag kl 15:56 #22412 Skrevet fredag kl 15:56 (endret) Jeg kan ikke gjøre annet enn å le av hun dama der😂hun er jo århundrets beste sirkusartist. Hun bodde hos søsteren sist hun var hjemme og har alltid bodd hos moren, men nå er hun i Irak. Hun sa selv dagen hun kom dit at hun valgte å bo på hotell fordi hun hadde så fult opp med jobb og diverse. Jeg tror det bunner i at divanykkene hennes bare blir værre og værre og at kun det beste er godt nok for henne. Som vil si sommerro med roomservice og princesstreatment. Hun er jo vip så tar selvfølgelig sine roomservice bestillinger på english😂hun har også oppgradert flere av sine flyvninger fra business til first class den siste tiden så business er nok ikke godt nok lengre. Tror også det handler mer om hvor mye hun flasher sine millioner som gjør at disse såkalte stalkerne kommer inn i bildet enn hvordan hun kler seg. Merk dere at hun for ikke så altfor lenge siden var på jentetur i Sverige, der det er ganske ville tilstander til tider. De var ute å gikk, ute å spiste, ute å festa...uten security!!! Hun var også på backpacking i Vietnam, og reiser til London og andre byer alene. Da skjer ikke disse tingene. Så det er all about the attention spør du meg. Ihvertfall når hun legger ut en utgrått selfie hvor hun synes så synd I seg selv det ene sekundet og sekunder etter sitter på mesker seg med kaviar, dyr rosévin og tømmer i seg popcorn på first class og livet smiiiiler. Altså...wake up people! Angående den episoden med Rami i fjor så var det vel en eller annen ustabil person som ville ha pengene sine. Rami og guttegjengen er kjent i Oslo for å kalle seg baidabrødre. Er det virkelig ingen som reagere på hvordan gutter på 19-20 år kan reise på ferier å kjøre rundt i fete biler som de bytter ut OFTE! I en ellers så dyr del av landet?!?!? Men det var dagens oppgulp fra meg🙈Ønsker alle en fortreffelig helg🥳 Endret fredag kl 17:42 av suzi80 5 16
Kort_og_grei Skrevet fredag kl 15:56 #22413 Skrevet fredag kl 15:56 Maia3 skrev (4 minutter siden): Nå påstår hun at Netflix vil lage en serie om henne som vil gjøre henne verdensberømt, men hun takket nei. Enda en ny løgn eller en delulu drøm? Hvilken bragd har hun gjort som det skulle være viktig å lage serie om? Ingenting ! Mange flotte og flinke folk der ute som garantert står laaangt foran denne innbilske dama i køen, men som klarer seg utmerket godt uten et sinnsykt oppmerksomhetsbehov. Folk som virkelig er søkkrike og berømte for innsatsen de har gjort for samfunnet . Serie om ei som selger noen bikinier og sirup?? Ler meg ihjel. Ja gud hun er såååå rik og berømt i forhold til andre Tror ikke det var ene alene om henne, men et konsept med flere SOM henne. 2
Zenhouse Skrevet fredag kl 16:29 #22414 Skrevet fredag kl 16:29 suzi80 skrev (32 minutter siden): Jeg kan ikke gjøre annet enn å le av hun dama der😂hun er jo århundrets beste sirkusartist. Hun bodde hos søsteren sist hun var hjemme og har alltid bodd hos moren, men nå er hun i Irak. Hun sa selv dagen hun kom dit at hun valgte å bo på hotell fordi hun hadde så fult opp med jobb og diverse. Jeg tror det bunner i at divanykkene hennes bare blir værre og værre og at kun det beste er godt nok for henne. Som vil si sommerro med roomservice og princesstreatment. Hun er jo vip så tar selvfølgelig sine roomservice bestillinger på english😂hun har også oppgradert flere av sine flyvninger fra business til first class den siste tiden så business er nok ikke godt nok lengre. Tror også det handler mer om hvor mye hun flasher sine millioner som gjør at disse såkalte stalkerne kommer inn i bildet enn hvordan hun kler seg. Merk dere at hun for ikke så altfor lenge siden var på jentetur i Sverige, der det er ganske ville tilstander til tider. De var ute å gikk, ute å spiste, ute å festa...uten security!!! Hun var også på backpacking i Vietnam, og reiser til London og andre byer alene. Da skjer ikke disse tingene. Så det er all about the attention spør du meg. Ihvertfall når hun legger ut en utgrått selfie hvor hun synes så synd I seg selv det ene sekundet og sekunder etter sitter på mesker seg med kaviar, dyr rosévin og tømmer i seg popcorn på first class og livet smiiiiler. Altså...wake up people! Angående den episoden med Rami i fjor så var det vel en eller annen ustabil person som ville ha pengene sine. Rami og guttegjengen er kjent i Oslo for å kalle seg bajdabrødre. Er det virkelig ingen som reagere på hvordan gutter på 19-20 år kan reise på ferier å kjøre rundt i fete biler som de bytter ut OFTE! I en ellers så dyr del av landet?!?!? Men det var dagens oppgulp fra meg🙈Ønsker alle en fortreffelig helg🥳 Kalles de bajdabrødre av andre eller sier de det om seg selv?
Sirah Skrevet fredag kl 16:35 #22415 Skrevet fredag kl 16:35 Hva betyr bajdabrødre? Google hjalp meg ikke veldig mye. 2
Kønn Skrevet fredag kl 17:23 #22416 Skrevet fredag kl 17:23 Sirah skrev (43 minutter siden): Hva betyr bajdabrødre? Google hjalp meg ikke veldig mye. Tror det knyttes til ungdomsspråket av innvandrere, også andre og tredjegenerasjons innvandring. Brødre sier seg selv, og bajda kan bety bajas, altså bajasbrødre. De jobber ikke, kjører fete biler, sover om dagen og er ute om natta. De ferier og lever et tilsynelatende utsvevende liv. Alt dette uten jobb/skole. Slik jeg har oppfattet det, men jeg kan ta feil. 2
Vitulina Skrevet fredag kl 17:24 #22417 Skrevet fredag kl 17:24 Kønn skrev (Akkurat nå): Tror det knyttes til ungdomsspråket av innvandrere, også andre og tredjegenerasjons innvandring. Brødre sier seg selv, og bajda kan bety bajas, altså bajasbrødre. De jobber ikke, kjører fete biler, sover om dagen og er ute om natta. De ferier og lever et tilsynelatende utsvevende liv. Alt dette uten jobb/skole. Slik jeg har oppfattet det, men jeg kan ta feil. 🤣🤣🤣 Google ordet baida, du 😜
Kort_og_grei Skrevet fredag kl 17:28 #22418 Skrevet fredag kl 17:28 Vitulina skrev (3 minutter siden): 🤣🤣🤣 Google ordet baida, du 😜 Hjelpes 🥴 1
Kønn Skrevet fredag kl 17:31 #22419 Skrevet fredag kl 17:31 Vitulina skrev (6 minutter siden): 🤣🤣🤣 Google ordet baida, du 😜 Betydning (slik det brukes i denne sammenhengen): “Bajdabrødre” brukes ofte for å beskrive en subkultur eller livsstil som forbindes med show-off, statusjag og muligens lyssky virksomhet, selv om ikke alle som får merkelappen nødvendigvis driver med noe ulovlig. Det kan være en litt spottende betegnelse, av typen: “Se på de bajdabrødrene der med Gucci-belte og leiebil i Marbella.” 3
Kønn Skrevet fredag kl 17:35 #22420 Skrevet fredag kl 17:35 Vitulina skrev (10 minutter siden): 🤣🤣🤣 Google ordet baida, du 😜 Hvis du vet det kan du vel skrive det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå