refill Skrevet fredag kl 09:39 #22381 Skrevet fredag kl 09:39 Tror dere undervurderer litt hvor vanlig stalking er. Du trenger ikke være kjent, det er nok at en litt forstyrra person har fått en hang up på deg. 3 5
Kort_og_grei Skrevet fredag kl 09:59 #22382 Skrevet fredag kl 09:59 refill skrev (19 minutter siden): Tror dere undervurderer litt hvor vanlig stalking er. Du trenger ikke være kjent, det er nok at en litt forstyrra person har fått en hang up på deg. Sant. Tror alle her inne blir stalket i sosiale medier.
Tigerfrue Skrevet fredag kl 10:15 #22383 Skrevet fredag kl 10:15 Jeg tipper at de mennene som på en eller annen måte plager henne, er menn fra hennes egen tilhørighet, da de nok er sterkt imot hennes livsførsel. 8 3
Snurris Skrevet fredag kl 10:35 #22384 Skrevet fredag kl 10:35 Tigerfrue skrev (19 minutter siden): Jeg tipper at de mennene som på en eller annen måte plager henne, er menn fra hennes egen tilhørighet, da de nok er sterkt imot hennes livsførsel. Menn fra Bryne, tenker du på? 3 2
Kort_og_grei Skrevet fredag kl 11:05 #22385 Skrevet fredag kl 11:05 Så legger hun kanskje opp til det med sitt fugleperspektiv, tenker jeg. Hun inviterer gjøkene på ymse vis. 8 2
Klatrepia Skrevet fredag kl 11:07 #22386 Skrevet fredag kl 11:07 Eller så må hun også ha en stalker, siden Bianca Ingrosso hadde en?? Og det ser IR skaper kontent. Synes så mange av poseringene og måten å ta bilder på er så tett opp mot BI, og føler dette er det store forbildet til IR. Foruten Kim K vel og merke.. 4 15
Maia3 Skrevet fredag kl 11:12 #22387 Skrevet fredag kl 11:12 Tenkeselv skrev (2 timer siden): Jeg tenker akkurat det samme som deg, åsså er det veldig "tilfeldig" at den infoen/hendelsene kom omtrent i det Dagbladet sin artikkel kom opp. For klart man da kan spille videre på at det også var endel av årsaken til at hun ikke tok seg mer tid til sine elsklinger. Aldri sett noen etterligne eller tro de er like stor som Kim K enn henne altså, å den greia med tungen som helt klart er kopiert av Kim K er bare patetisk å se på 😂🙄 At det finnes mennesker som er mer besatt av en person enn andre finnes altså, men hun har drevet dette med haters, nettroll, judaser for langt i mine øyne. For meg blir det kun for content, sympati, å få lov å bruke shirog kortet. Ingen kjendiser i Norge har hatt security så vidt jeg vet. Det har ihvertfall ikke vært opplyst om det. Men når kopien til Kim Kardashian kommer så skal det lages drama av hver minste ting. Hun innbiller seg at hun er en verdensberømt stjerne. Hun legger absolutt opp til dette selv. Hun forteller alle elsklingene sine om hele sexlivet sitt omtrent i detaljer og at hun ligger på første date . Garantert mange menn som får med seg dette og vil prøve seg. Det er jo fritt frem. Hun eier ikke selvinnsikt og hvis ingen tar en alvorsprat med henne snart, så skjønner jeg ikke noe. Det er helt horribelt alt som kommer ut av den store kjeften hennes. Veldig rart at elsklingene viser henne sympati og at INGEN setter henne på plass. Hun lever et farlig lyxliv mtp alt hun deler !! 5 9
refill Skrevet fredag kl 11:43 #22388 Skrevet fredag kl 11:43 Maia3 skrev (26 minutter siden): Hun legger absolutt opp til dette selv. Hun forteller alle elsklingene sine om hele sexlivet sitt omtrent i detaljer og at hun ligger på første date . Garantert mange menn som får med seg dette og vil prøve seg. Det er jo fritt frem. Girl, vær så snill. Hat trynet på IR om det gir deg noe (personlig kan jeg anbefale å avfølge både folk - og tråder - som gir deg irritasjon), men drit oppi det der "legge opp til det selv" narrativet. Eller er det bare IR det gjelder. Du er en knivsegg unna å ramle ned i "kvinner som kler seg utfordrende må forvente å bli voldtatt" avgrunnen. 6 3
Maia3 Skrevet fredag kl 12:06 #22389 Skrevet fredag kl 12:06 refill skrev (17 minutter siden): Girl, vær så snill. Hat trynet på IR om det gir deg noe (personlig kan jeg anbefale å avfølge både folk - og tråder - som gir deg irritasjon), men drit oppi det der "legge opp til det selv" narrativet. Eller er det bare IR det gjelder. Du er en knivsegg unna å ramle ned i "kvinner som kler seg utfordrende må forvente å bli voldtatt" avgrunnen. Har ingenting med utfordrende bekledning å gjøre. Hvor står det nevnt? Det er ALT sexpratet og alle detaljene ang dette som garantert trigger mange. En voksen dame med litt vett i hodet oppfører seg IKKE sånn. Skjønner du på en måååååde?? 2 14
refill Skrevet fredag kl 12:23 #22390 Skrevet fredag kl 12:23 Maia3 skrev (14 minutter siden): Har ingenting med utfordrende bekledning å gjøre. Hvor står det nevnt? Det er ALT sexpratet og alle detaljene ang dette som garantert trigger mange. En voksen dame med litt vett i hodet oppfører seg IKKE sånn. Skjønner du på en måååååde?? Jeg sier ikke at du skrev det. Det var en sammenligning jeg opplever at du er faretruende nær når du begynner å snakke om at hun legger opp til det selv. 3 3
Maia3 Skrevet fredag kl 12:39 #22391 Skrevet fredag kl 12:39 refill skrev (5 minutter siden): Jeg sier ikke at du skrev det. Det var en sammenligning jeg opplever at du er faretruende nær når du begynner å snakke om at hun legger opp til det selv. Folk må få lov til å kle seg akkurat som de vil og ingen har lov til å røre dem av den grunn. Du får oppfatte det som du selv vil. Det er alt snakket om sex og at hun ligger på første date som er kjernen i saken. Hadde du vært stolt om det var din datter som hadde delt sånt privat skittsnsnakk i all offentlighet? Skjønner hun ikke at dette er farlig? Nesten som at det er fritt frem? Kom og gå på date med meg gjøker, her blir det ligging på første date ! Fullstendig galskap 1 10
Sofie12 Skrevet fredag kl 12:46 #22392 Skrevet fredag kl 12:46 (endret) Klatrepia skrev (3 timer siden): Eller så må hun også ha en stalker, siden Bianca Ingrosso hadde en?? Og det ser IR skaper kontent. Synes så mange av poseringene og måten å ta bilder på er så tett opp mot BI, og føler dette er det store forbildet til IR. Foruten Kim K vel og merke.. Du har så rett. B.I har vært I. sitt største forbilde i lang tid tilbake. Endret fredag kl 14:50 av Sofie12 7
Sirah Skrevet fredag kl 12:56 #22393 Skrevet fredag kl 12:56 Man skal faktisk ikke undervurdere frykten en stalker kan gi. Og når man er litt skjør i psyken fra før av så skjønner jeg godt at det kan virke svært skremmende. Dette blir vridd og vendt litt på for jeg er redd for at situasjonen skal bli gjenkjent, men jeg har en venninne som faktisk opplevde stalking. Hun er en helt vanlig person med et-par-tusen venner på Facebook og Instagram. En egentlig helt vanlig person som delte litt av hverdagslivet sitt, litt middager og x ant bilder av hunden. Ganske uinteressant for de aller fleste unntatt de nermeste med andre ord, men en helt gjennomsnittlig SoMe bruker. Stalkeren begynte i det små med å sende henne meldinger. Hun svarte hyggelig - fordi hun er en hyggelig person. Meldingene eskalerte og hun syntes det var ubehagelig og fortalte personen at dessverre - men det ble ikke noe mellom dem. Personen begynte så å oppsøke henne hjemme, på arbeidsplassen, bombarderte henne med meldinger og telefoner og når hun til slutt blokkerte så gikk personen ut på SoMe og beskyldte henne for de styggeste ting! Hun gikk til og med til media og fikk dratt med seg MASSE folk! Resultatet er at venninnen min til slutt måtte anmelde og fikk brev og besøksforbud. Det er fremdeles en pågående etterforskning så hva resultatet blir vet man ikke. Min venninne er iallefall skikkelig redd og tør nesten ikke gå ut lenger. Hun er redd for hva ukjente tenker om henne etter svertekampanjen denne stalkeren holdt på med og hun er redd for hva stalkeren kan finne på om de tilfeldigvis treffes. Kanskje er hun dramatisk? Men hadde hun hatt råd hadde hun garantert skaffet security! Jeg ble selv oppsøkt av denne stalkeren for personen skulle svartmale min venninne til meg. Hadde jeg ikke vist om situasjonen på forhånd kunne jeg fint gått 5 på jeg også. Det finnes så mange psyko mennesker der ute og Isabel er definitivt i faresonen for å få seg et par stk på nakken 😬 6
Istapp Skrevet fredag kl 13:21 #22394 Skrevet fredag kl 13:21 Purpurina skrev (4 timer siden): Er det virkelig så vanskelig å tro at det finnes gærninger der ute som kan skade henne? Vi vet jo at kjendiser er utsatt for slik atferd, og det har ofte blitt snakket om at til og med 'venninnene i Raad squad' gir litt vel obsessive og intense vibber. Hun er kjent, enten man liker det eller ikke. Hun er også pen, i manges øyne. Hun er liten fysisk, og har lite å stille opp med overfor noen som vil henne vondt. Ingen kvinner, uansett hvem de er, burde trenge å føle seg redde overfor sterkere menn, men sannheten er at dette er noe mange kvinner kjenner på. Og jeg tviler ikke på at kjente kvinner opplever det langt mer enn helt vanlige, ukjente kvinner. Jeg tenker også at slike pop-up-eventer kan tiltrekke seg folk som ikke har gode hensikter, ref kritikken av at hun ikke var der lenger, eller at hun ikke annonserte det på forhånd. Jeg skjønner godt hvis det er både skummelt og overveldende å treffe en diger gjeng ukjente folk som det der. Steen & Strøm varslet ikke om uroligheter ei heller er dette signalisert inne eller utenfor lokalene. Men klart noen kan jo ha sett mot divaen og hvordan det tolkes av divaen selv blir jo helt subjektivt. Alle man møter kan man jo tillegge onde hensikter om man vil det. Få gjør det, men få har behov for å lage oppmerksomhet og content rundt sitt eget ego også. 3 6
Istapp Skrevet fredag kl 13:31 #22395 Skrevet fredag kl 13:31 Tigerfrue skrev (3 timer siden): Jeg tipper at de mennene som på en eller annen måte plager henne, er menn fra hennes egen tilhørighet, da de nok er sterkt imot hennes livsførsel. Den episoden som det siktes spesielt til, det er jo fjorårets inntrengning hos broren; https://www.seher.no/kjendis/foler-meg-utrygg/83490811 Ingen andre episoder er anmeldt. Securitas eller lignende tjenester anmelder alltid, jeg gjentar alltid, episoder som er overtredende og som kan oppfattes som uhensiktsmessig, ubehagelige og bekymringsfulle. Listen legges lavt, også grunnwt hebsikt at anmeldelsen hovedsakelig vil henlegges, men hver situasjon vil bli registrert. Summen av mange små kan utgjøre reaksjon fra politiet på sikt, derfor nivået for sikkerhetsfolk til å inngi anmeldelse. 4 1
firetoen Skrevet fredag kl 13:32 #22396 Skrevet fredag kl 13:32 Istapp skrev (10 minutter siden): Steen & Strøm varslet ikke om uroligheter ei heller er dette signalisert inne eller utenfor lokalene. Men klart noen kan jo ha sett mot divaen og hvordan det tolkes av divaen selv blir jo helt subjektivt. Alle man møter kan man jo tillegge onde hensikter om man vil det. Få gjør det, men få har behov for å lage oppmerksomhet og content rundt sitt eget ego også. Oi, her var det mye spekulasjoner på en gang 4
Istapp Skrevet fredag kl 13:36 #22397 Skrevet fredag kl 13:36 firetoen skrev (1 minutt siden): Oi, her var det mye spekulasjoner på en gang Pressemelding blir sendt ut når det oppstår ting/uroligheter. Da skriver lokalavisen om dette. Senteret er blitt stengt tidligere grunnet "episoder", og dette har forløpt helt fint denne uken uten noe varslinger. Ingen spekulasjoner i det hele tatt, men fakta. Det skal være trygt for alle på sentrene og sikkerhetspersonell er føre var mer enn etter snar. 3 5
Sirah Skrevet fredag kl 13:42 #22398 Skrevet fredag kl 13:42 Istapp skrev (4 minutter siden): Pressemelding blir sendt ut når det oppstår ting/uroligheter. Da skriver lokalavisen om dette. Senteret er blitt stengt tidligere grunnet "episoder", og dette har forløpt helt fint denne uken uten noe varslinger. Ingen spekulasjoner i det hele tatt, men fakta. Det skal være trygt for alle på sentrene og sikkerhetspersonell er føre var mer enn etter snar. Men nå trenger det jo ikke å ha vært en "stor hendelse" for at det fremdeles kan ha blitt oppfattet skremmende for Isabel og menneskene som har vært involvert? Hadde hun blitt kjeppjaget med pistol så hadde så klart pressen grepet tak i det, men en vierdo som slenger kommentarer er ingen interessert i år ta i. Det kan fremdeles være ubehagelig nok for de som opplever det. 2 3
firetoen Skrevet fredag kl 13:45 #22399 Skrevet fredag kl 13:45 Istapp skrev (7 minutter siden): Pressemelding blir sendt ut når det oppstår ting/uroligheter. Da skriver lokalavisen om dette. Senteret er blitt stengt tidligere grunnet "episoder", og dette har forløpt helt fint denne uken uten noe varslinger. Ingen spekulasjoner i det hele tatt, men fakta. Det skal være trygt for alle på sentrene og sikkerhetspersonell er føre var mer enn etter snar. Hva snakker du om? IR har vel ikke hevdet at det har vært en episode som medførte sikkerhetstiltak fra senteret sin side? Eller at det var en hendelse som medfører noe slags varsling eller avisoppslag? 6
Hallepalle2 Skrevet fredag kl 14:00 #22400 Skrevet fredag kl 14:00 Maia3 skrev (1 time siden): Folk må få lov til å kle seg akkurat som de vil og ingen har lov til å røre dem av den grunn. Du får oppfatte det som du selv vil. Det er alt snakket om sex og at hun ligger på første date som er kjernen i saken. Hadde du vært stolt om det var din datter som hadde delt sånt privat skittsnsnakk i all offentlighet? Skjønner hun ikke at dette er farlig? Nesten som at det er fritt frem? Kom og gå på date med meg gjøker, her blir det ligging på første date ! Fullstendig galskap Så om man ligger på første date så legger man opp til … hva? Å bli stalket? Plaget? Voldtatt? 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå