Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (44 minutter siden):

Herregud, Dagbladet altså….kunne de ikke finne ett verre bilde? 😂 Stakkars Isabel, hun som er så ekstremt opptatt av bildene sine IMG_2802.thumb.jpeg.428a09b25e183e9723342789ee4d7bc0.jpeg

Sånn oppfører media seg når de ikke får viljen sin dessverre. De ville ha et par ord med henne, men ble stående med skjegget i postkassa. Dette er svaret deres… barnslig og skikkelig dårlig gjort. Forstår godt at folk som ikke er avhengige av dem, skyr dem som ilden.

Tilleggspørsmål: Har Morten Hegseth sluttet i VG og gått over til Dagbladet?

Endret av Sveits35
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sveits35 skrev (43 minutter siden):

Sånn oppfører media seg når de ikke får viljen sin dessverre. De ville ha et par ord med henne, men ble stående med skjegget i postkassa. Dette er svaret deres… barnslig og skikkelig dårlig gjort. Forstår godt at folk som ikke er avhengige av dem, skyr dem som ilden.

Tilleggspørsmål: Har Morten Hegseth sluttet i VG og gått over til Dagbladet?

Det var litt min tanke også. 
Det de skrev var heller ikke veldig flatterende. 
Dagbladet er jo ingen avis lenger, de har hvertfall de desidert verste click baut overskriftene. Hele «avisen» dreier seg jo bare om c,d,e kjendiser. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hjelpes for en søppelartikkel! Det er jo masse fine bilder av henne i selve artikkelen og så velger de DET bildet til fremsiden? Snakk om å lage click bait! De skriver også:

FORNØYD: Influenseren tok seg ikke tid til et intervju. Hun bruker heller tida på å snakke med alle kundene som har kommet innom.

Akkurat som om det er en dårlig ting? Er det teknisk mulig!

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin. 

• Hjerte 1
Skrevet

Hva er greia med Hermès?? Sponser de influensere?

• Nyttig 7
Skrevet

Hun sa jo selv at hun ikke skulle være der så at hun var der 20 min var vel bare positivt. Det ble ikke promotert som noe meet and greet, bare en collab mellom Soulcake og Ivy home.

Noen som vet hvilken "hendelse" som har skjedd? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Et hen skrev (10 timer siden):

Hva står bokstavene «RS» for?

RaadSquad

Skrevet
refill skrev (4 minutter siden):

Hun sa jo selv at hun ikke skulle være der så at hun var der 20 min var vel bare positivt. Det ble ikke promotert som noe meet and greet, bare en collab mellom Soulcake og Ivy home.

Noen som vet hvilken "hendelse" som har skjedd? 

Enig. Det ble aldri promotert som meet and great 🤷‍♀️

Noen menn som hadde oppført seg ufint… hun sa ikke så mye. 

• Liker 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (På 20.8.2025 den 22.37):

Så såvidt innom nå, hun gidder tydeligvis ikke å være tilstede på der der pop up greia med den sirup greia si? 
Er det mulig å bry seg så ekstremt lite om sin «elsklinger». Hun tyter noe om security osv, men herregud hun er da ingen verdenstjerne liksom. Tror nok fint noen vakter skulle klart å håndtere det. 
Ja, mye elsklinger blir det der, men ærlig talt så ekstremt dårlig av henne å ikke stille opp å møte jentegjengen. 

Hun burde virkelig skamme seg! 

Noen menn hadde vært ufine mot henne,  så nå må hun ha security når hun er i Norge. Velkommen til den virkelige verden. Skaff dere livvakter damer, spesielt dere som har penger på bok ! Alle elsklingene har såååå mye sympati med henne nå og alt det vonde hun må oppleve. Stakkars ! Hun forteller jo alle hvor hun er hele tiden, hvor hun skal til enhver tid og hvor lenge hun blir. Hun vifter i tillegg med alle lyxtingene sine i vildens sky. Er det rart at noen med skumle hensikter vil prøve seg ? Hun legger ut altfor mye om livet sitt i offentligheten. Når skal det gå et lys opp i den toppetasjen der? Jeg gremmes 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Tror ikke et sekund på noen «hendelser», men det gjør henne jo mer interessant tror hun samtidig som det bygger oppunder at hun liksom er så rik og berømt. Hun lyger så hun tror det selv. 

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet
Minipilla skrev (46 minutter siden):

Tror ikke et sekund på noen «hendelser», men det gjør henne jo mer interessant tror hun samtidig som det bygger oppunder at hun liksom er så rik og berømt. Hun lyger så hun tror det selv. 

Dessverre tror jeg det samme. 
At hun ikke kan bo hjemme mår hun er i Norge er jo helt tullete. 
Finnes sikkert noen perverse der ute, men det er vel noe alle som eksporterer seg selv opplever uten at de må ha livvakter. 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet

Kjenner vi til andre norske kjendiser som har måttet ha security? Ja jeg er skeptisk til dette. Norge er ikke USA. Men hun må bare leve som om hun er en Kardashians, det er jo det hun ønsker.

Og plutselig blomster på døra fra naboen, når de ikke snakkes jevnlig?

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet

Husker da I spilte inn serien sin hvor det stod en guttegjeng tvers over gaten og ropte navnet henne, da ble det ramaskrik. Huff og hoi.  Gutta gjorde ikke annet enn å rope navnet hennes. Nei, tror ikke på henne. Dramaqueen.

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Sveits35 skrev (23 timer siden):

Ingen vet noe som helst om den krangelen 😂 Kun at Isabel ble dårlig etter rumpeoperasjon og ikke klarte å bli med Newa på skjønnhetsoperasjonen + at hun betalte Sidra for å bli med henne. Alt annet er fantasier og spekulasjon. 

En av årsakene var vel at Isabel beskylte Newa for å ha brukt hennes navn for å få jobben på Kød,noe som ikke var sant. Primadonnan mente hun var så kjent den gangen. Newa fikk jobben på grunn av sine kvalifikasjoner og ikke på grunn av Isabel.

• Nyttig 7
Skrevet

Nja….er vel ikke bare mannfolk som er gale….men, tror uansett alt det der vaset om security bygger på at hun er ekstremt diva og dramaqueen. IMG_2805.thumb.jpeg.ae270d95135b7f92f7ec5ea891ea3aba.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Really skrev (42 minutter siden):

Kjenner vi til andre norske kjendiser som har måttet ha security? Ja jeg er skeptisk til dette. Norge er ikke USA. Men hun må bare leve som om hun er en Kardashians, det er jo det hun ønsker.

Og plutselig blomster på døra fra naboen, når de ikke snakkes jevnlig?

Hun begynner bli noe paranoid rett og slett🙄...og mye lystøgn ute å går nå.. men alt for content vet du.. å "naboen " må jo selfølgelig taes med inn i dette dramaet med maldivene tur, maldivene gjøk, ufo og gud vet hva🙈.. nå har hun jo en uke i dubai i senga til å skrive manus for drama content for maldive turen.   Bare vent å se..  🍿🍿ellers også kryddret med reklame( bikini) sminke og pimpens nattdrakt + is kaffe🙈

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet
Minipilla skrev (2 timer siden):

Jeg tenker akkurat det samme som deg, åsså er det veldig "tilfeldig" at den infoen/hendelsene kom omtrent i det Dagbladet sin artikkel kom opp. For klart man da kan spille videre på at det også var endel av årsaken til at hun ikke tok seg mer tid til sine elsklinger.

Aldri sett noen etterligne eller tro de er like stor som Kim K enn henne altså, å den greia med tungen som helt klart er kopiert av Kim K er bare patetisk å se på 😂🙄

At det finnes mennesker som er mer besatt av en person enn andre finnes altså, men hun har drevet dette med haters, nettroll, judaser for langt i mine øyne. For meg blir det kun for content, sympati, å få lov å bruke shirog kortet.

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Er det virkelig så vanskelig å tro at det finnes gærninger der ute som kan skade henne?

Vi vet jo at kjendiser er utsatt for slik atferd, og det har ofte blitt snakket om at til og med 'venninnene i Raad squad' gir litt vel obsessive og intense vibber.
Hun er kjent, enten man liker det eller ikke. Hun er også pen, i manges øyne. Hun er liten fysisk, og har lite å stille opp med overfor noen som vil henne vondt.

Ingen kvinner, uansett hvem de er, burde trenge å føle seg redde overfor sterkere menn, men sannheten er at dette er noe mange kvinner kjenner på. Og jeg tviler ikke på at kjente kvinner opplever det langt mer enn helt vanlige, ukjente kvinner.

Jeg tenker også at slike pop-up-eventer kan tiltrekke seg folk som ikke har gode hensikter, ref kritikken av at hun ikke var der lenger, eller at hun ikke annonserte det på forhånd. Jeg skjønner godt hvis det er både skummelt og overveldende å treffe en diger gjeng ukjente folk som det der.  

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun får kanskje elsklingene sine til å føle at de sitter å høre på ei nær venninne…men muligheten for at det sitter andre som føler hun snakker direkte til DEM når hun snakker om tilstanden i fiffi og andre nær sagt private ting, den er jo der!  ( og selv om hun kaller publikumet sitt for damer, så er jo ikke det noe hun styrer…) langt mindre synlige mennesker i media har fått stalkers, så litt rart at hun «aldri har tenkt på det». 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...