Teflonhjernen Skrevet torsdag kl 07:23 #22341 Skrevet torsdag kl 07:23 Egentlig veldig tankeløst og dårlig butikk av henne og annonsere at hun ikke kommer til å være der når pop upen åpner. Vil tro at store deler av RS da ikke gidder å stille da, annet enn de mest hardbarka som sikkert kommer til å bruke halve lønnen der de neste tre dagene. 10
Sveits35 Skrevet torsdag kl 07:24 #22342 Skrevet torsdag kl 07:24 Sirah skrev (7 minutter siden): Den krangelen var før jeg begynte å følge Isabel så den vet jeg ingenting om 🙃 Men nå ble jeg jo nysgjerrig da 😅 Ingen vet noe som helst om den krangelen 😂 Kun at Isabel ble dårlig etter rumpeoperasjon og ikke klarte å bli med Newa på skjønnhetsoperasjonen + at hun betalte Sidra for å bli med henne. Alt annet er fantasier og spekulasjon. 3
Sveits35 Skrevet torsdag kl 07:28 #22343 Skrevet torsdag kl 07:28 Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Egentlig veldig tankeløst og dårlig butikk av henne og annonsere at hun ikke kommer til å være der når pop upen åpner. Vil tro at store deler av RS da ikke gidder å stille da, annet enn de mest hardbarka som sikkert kommer til å bruke halve lønnen der de neste tre dagene. Tjener for bra nå hun Isabel… for tre år siden hadde hun rigget det til med venner som stod og heiet på åpningen og hun selv stilte i full glam. Nå går hun og subber i morgenkåpa på Morgengry, eller hva nå det hotellet heter, og sutrer over for lite sirup i kaffien. Latsabb 9 9
Teflonhjernen Skrevet torsdag kl 08:00 #22344 Skrevet torsdag kl 08:00 Sveits35 skrev (30 minutter siden): Tjener for bra nå hun Isabel… for tre år siden hadde hun rigget det til med venner som stod og heiet på åpningen og hun selv stilte i full glam. Nå går hun og subber i morgenkåpa på Morgengry, eller hva nå det hotellet heter, og sutrer over for lite sirup i kaffien. Latsabb Ja, tror det er mye diva nykker der nå. Tror hotellet heter Sommerro , men Morgengry er absolutt et godt forslag 😆 10 1
Tippsi Skrevet torsdag kl 10:18 #22345 Skrevet torsdag kl 10:18 (endret) Sølvpilen skrev (4 timer siden): Jeg synes det er veldig rart at hun ikke stiller opp på popup`en sin. Hørte henne nevne at hun skulle innom før de åpnet. Nå har hun en god mulighet til å treffe mange av "vennene" sine, men neida, det har hun ihvertfall ikke planer om. Kanskje hun gjør det, men plantlagt er det ikke. Synes det er utrolig dårlig gjort. Håper mange tenker seg om to ganger, før de stiller opp og støtter henne. 20 min var hun der..🤣 jaja RS så mye bryr hun seg.🙄 Hun bare høuser opp og springer tilbake til senga si i dubai 😅 Endret torsdag kl 10:19 av Tippsi 6 8
Justlooking Skrevet torsdag kl 10:20 #22346 Skrevet torsdag kl 10:20 Er det mulig? Hvorfor står folk i kø på den måten fordi hun viser seg? Hun dro etter kort tid fordi hun skulle rekke et fly? https://dinside.dagbladet.no/fritid/dro-etter-24-minutter/83484610 5 3
agent Skrevet torsdag kl 10:32 #22347 Skrevet torsdag kl 10:32 Justlooking skrev (8 minutter siden): Er det mulig? Hvorfor står folk i kø på den måten fordi hun viser seg? Hun dro etter kort tid fordi hun skulle rekke et fly? https://dinside.dagbladet.no/fritid/dro-etter-24-minutter/83484610 Forde de tror IR elsker elsklingene sine og vil treffe dem. Eneste hun bryr seg om er pengene dem's og SEG SELV. 2 11
Tippsi Skrevet torsdag kl 10:35 #22348 Skrevet torsdag kl 10:35 agent skrev (2 minutter siden): Forde de tror IR elsker elsklingene sine og vil treffe dem. Eneste hun bryr seg om er pengene dem's og SEG SELV. Er både skremmende og kvalmt🤢 12
Teflonhjernen Skrevet torsdag kl 10:36 #22349 Skrevet torsdag kl 10:36 Tippsi skrev (16 minutter siden): 20 min var hun der..🤣 jaja RS så mye bryr hun seg.🙄 Hun bare høuser opp og springer tilbake til senga si i dubai 😅 Ja, så det….er vel noen i omgangskretsen hennes som har fått beskjed om at det er for dårlig at hun ikke stiller. Så da kunne viktige frøken Raad ofre 24 minutter til de som gir henne million inntekt. Henger ikke på greip en plass. 4 15
Sveits35 Skrevet torsdag kl 10:59 #22350 Skrevet torsdag kl 10:59 Tippsi skrev (40 minutter siden): 20 min var hun der..🤣 jaja RS så mye bryr hun seg.🙄 Hun bare høuser opp og springer tilbake til senga si i dubai 😅 Hun dukket opp? Det var bedre enn forventet iallefall. 2
Kort_og_grei Skrevet torsdag kl 11:01 #22351 Skrevet torsdag kl 11:01 Norske Kris Jenner fikk klemme på Isabel.
Kort_og_grei Skrevet torsdag kl 11:02 #22352 Skrevet torsdag kl 11:02 Shehed og Sidra kunne jo stilt for Isabell etter de 24 minuttene? 2 2
Maia3 Skrevet torsdag kl 11:20 #22354 Skrevet torsdag kl 11:20 (endret) Et hen skrev (43 minutter siden): Hva står bokstavene «RS» Endret torsdag kl 11:58 av Maia3 1
Sveits35 Skrevet torsdag kl 11:42 #22355 Skrevet torsdag kl 11:42 Et hen skrev (27 minutter siden): Hva står bokstavene «RS» for? Skjellsordet her inne. Blir du kalt for RS er du i trøbbel ☠️
agent Skrevet torsdag kl 11:54 #22356 Skrevet torsdag kl 11:54 Sveits35 skrev (9 minutter siden): Skjellsordet her inne. Blir du kalt for RS er du i trøbbel ☠️ Du tuller 🤭🫣
Sveits35 Skrevet torsdag kl 11:58 #22357 Skrevet torsdag kl 11:58 agent skrev (3 minutter siden): Du tuller 🤭🫣 Hadde jeg vært nybegynner her inne, hadde jeg googlet vilt nå 😂 Klart jeg tullet 1
Teflonhjernen Skrevet torsdag kl 14:26 #22358 Skrevet torsdag kl 14:26 Herregud, Dagbladet altså….kunne de ikke finne ett verre bilde? 😂 Stakkars Isabel, hun som er så ekstremt opptatt av bildene sine 5
agent Skrevet torsdag kl 14:38 #22359 Skrevet torsdag kl 14:38 Teflonhjernen skrev (11 minutter siden): Herregud, Dagbladet altså….kunne de ikke finne ett verre bilde? 😂 Stakkars Isabel, hun som er så ekstremt opptatt av bildene sine Fint med bilder uten filter👍 7 5
agent Skrevet torsdag kl 14:53 #22360 Skrevet torsdag kl 14:53 Ser hun har koset seg, med en av sine favoritt sysler idag.😂🤣😂🤣😂 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå