Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig veldig tankeløst og dårlig butikk av henne og annonsere at hun ikke kommer til å være der når pop upen  åpner. 
Vil tro at store deler av RS da ikke gidder å stille da, annet enn de mest hardbarka som sikkert kommer til å bruke halve lønnen der de neste tre dagene. 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sirah skrev (7 minutter siden):

Den krangelen var før jeg begynte å følge Isabel så den vet jeg ingenting om 🙃 Men nå ble jeg jo nysgjerrig da 😅

Ingen vet noe som helst om den krangelen 😂 Kun at Isabel ble dårlig etter rumpeoperasjon og ikke klarte å bli med Newa på skjønnhetsoperasjonen + at hun betalte Sidra for å bli med henne. Alt annet er fantasier og spekulasjon. 

• Nyttig 3
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Egentlig veldig tankeløst og dårlig butikk av henne og annonsere at hun ikke kommer til å være der når pop upen  åpner. 
Vil tro at store deler av RS da ikke gidder å stille da, annet enn de mest hardbarka som sikkert kommer til å bruke halve lønnen der de neste tre dagene. 

Tjener for bra nå hun Isabel… for tre år siden hadde hun rigget det til med venner som stod og heiet på åpningen og hun selv stilte i full glam. Nå går hun og subber i morgenkåpa på Morgengry, eller hva nå det hotellet heter, og sutrer over for lite sirup i kaffien. Latsabb

• Liker 9
  • Nyttig 9
Skrevet
Sveits35 skrev (30 minutter siden):

Tjener for bra nå hun Isabel… for tre år siden hadde hun rigget det til med venner som stod og heiet på åpningen og hun selv stilte i full glam. Nå går hun og subber i morgenkåpa på Morgengry, eller hva nå det hotellet heter, og sutrer over for lite sirup i kaffien. Latsabb

Ja, tror det er mye diva nykker der nå. 
Tror hotellet heter Sommerro , men Morgengry er absolutt et godt forslag 😆

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sølvpilen skrev (4 timer siden):

Jeg synes det er veldig rart at hun ikke stiller opp på popup`en sin. Hørte henne nevne at hun skulle innom før de åpnet. Nå har hun en god mulighet til å treffe mange av "vennene" sine, men neida, det har hun ihvertfall ikke planer om. Kanskje hun gjør det, men plantlagt er det ikke. Synes det er utrolig dårlig gjort. Håper mange tenker seg om to ganger, før de stiller opp og støtter henne.

20 min var hun der..🤣  jaja RS så mye bryr hun seg.🙄  Hun bare høuser opp og  springer tilbake til senga si i dubai 😅

Endret av Tippsi
  • Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Forde de tror IR elsker elsklingene sine og vil treffe dem. Eneste hun bryr seg om er pengene dem's og SEG SELV.

Er både skremmende og kvalmt🤢

• Liker 12
Skrevet
Tippsi skrev (16 minutter siden):

20 min var hun der..🤣  jaja RS så mye bryr hun seg.🙄  Hun bare høuser opp og  springer tilbake til senga si i dubai 😅

Ja, så det….er vel noen i omgangskretsen hennes som har fått beskjed om at det er for dårlig at hun ikke stiller. 
Så da kunne viktige frøken Raad ofre 24 minutter til de som gir henne million inntekt. Henger ikke på greip en plass. 

• Liker 4
  • Nyttig 15
Skrevet
Tippsi skrev (40 minutter siden):

Hun dukket opp? Det var bedre enn forventet iallefall. 

• Liker 2
Skrevet

Shehed og Sidra kunne jo stilt for Isabell etter de 24 minuttene?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Et hen skrev (43 minutter siden):

Hva står bokstavene «RS» 

Endret av Maia3
  • Liker 1
Skrevet
Et hen skrev (27 minutter siden):

Hva står bokstavene «RS» for?

Skjellsordet her inne. Blir du kalt for RS er du i trøbbel ☠️

Skrevet
Sveits35 skrev (9 minutter siden):

Skjellsordet her inne. Blir du kalt for RS er du i trøbbel ☠️

Du tuller 🤭🫣 

Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Du tuller 🤭🫣 

Hadde jeg vært nybegynner her inne, hadde jeg googlet vilt nå  😂 Klart jeg tullet 

• Liker 1
Skrevet

Herregud, Dagbladet altså….kunne de ikke finne ett verre bilde? 😂 Stakkars Isabel, hun som er så ekstremt opptatt av bildene sine IMG_2802.thumb.jpeg.428a09b25e183e9723342789ee4d7bc0.jpeg

• Liker 5
Skrevet
Teflonhjernen skrev (11 minutter siden):

Herregud, Dagbladet altså….kunne de ikke finne ett verre bilde? 😂 Stakkars Isabel, hun som er så ekstremt opptatt av bildene sine IMG_2802.thumb.jpeg.428a09b25e183e9723342789ee4d7bc0.jpeg

Fint med bilder uten filter👍

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Ser hun har koset seg, med en av sine favoritt sysler idag.😂🤣😂🤣😂

Screenshot_20250821_165015_Discord.jpg

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...