Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker Newa :) Håper de beholder vennskapet denne gangen. Hun virker som en person med bein i nesa som ikke lar seg hersje med. Tror Isabel trenger litt sånne venner i livet sitt. 

Dette er så klart bare basert på hva jeg har sett av henne. Mulig jeg har bommet helt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vanilje70 skrev (8 timer siden):

Hva dkjedde mellom dem egt?

Isabell ditcha å dra være support ved operasjon i Tyrkia, sendte Sidra med Newa i stede. Kan selvsagt være flere ting også. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (4 timer siden):

Jeg liker Newa :) Håper de beholder vennskapet denne gangen. Hun virker som en person med bein i nesa som ikke lar seg hersje med. Tror Isabel trenger litt sånne venner i livet sitt. 

Dette er så klart bare basert på hva jeg har sett av henne. Mulig jeg har bommet helt.

Det tror jeg også, IR trenger venner som tør å gi henne litt motstand. 

Håper de finner ut av det :)

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Stille før stormen? Eller har formaningene om å slutte å gi oppmerksomhet til Raad endelig nyttet? Til og med Snap «er dødt» og Balituren til Pierre og Rami er katastrofe der livsstilen til Rami har flyttet seg noen tidssoner. De ligger og sover til klokka er 15, kjører ut rett før det blir mørkt, filmer litt inni butikker og selvfølgelig filmes det de stapper i nebbet. Tror jeg tar helg 🥱

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Hallepalle2 skrev (9 timer siden):

Det er så rart å være så opphengt i noen man misliker så stekt. Hadde det ikke vært bedre for deg å fokusert på noen som gjør 

Alle og enhver bør få opp øynene og opplyses om oppførselen til denne ekle damen. Hun er en påvirker som trør LANGT over alle grenser ! Er det sånne vi vil ha i samfunnet? Uten moralske skrupler av noe slag? Som strør om seg med penger ( som teamet) hennes jobber hardt for?  Og tror hun er guds gave til alle menn? Som banner verre enn en bryggesjauer og omtrent BARE snakker om sex?? Du er vel kanskje en av  bestevenninnene og elsklingene du, siden du nærmest forsvarer henne ! 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Så såvidt innom nå, hun gidder tydeligvis ikke å være tilstede på der der pop up greia med den sirup greia si? 
Er det mulig å bry seg så ekstremt lite om sin «elsklinger». Hun tyter noe om security osv, men herregud hun er da ingen verdenstjerne liksom. Tror nok fint noen vakter skulle klart å håndtere det. 
Ja, mye elsklinger blir det der, men ærlig talt så ekstremt dårlig av henne å ikke stille opp å møte jentegjengen. 

Hun burde virkelig skamme seg! 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 14
Skrevet
Teflonhjernen skrev (10 minutter siden):

Så såvidt innom nå, hun gidder tydeligvis ikke å være tilstede på der der pop up greia med den sirup greia si? 
Er det mulig å bry seg så ekstremt lite om sin «elsklinger». Hun tyter noe om security osv, men herregud hun er da ingen verdenstjerne liksom. Tror nok fint noen vakter skulle klart å håndtere det. 
Ja, mye elsklinger blir det der, men ærlig talt så ekstremt dårlig av henne å ikke stille opp å møte jentegjengen. 

Hun kommer ALDRI til å skamme seg over noe som helst. Bare pengene renner inn så hun kan fortsette sitt lyxliv, så driter hun i resten. Har jo assistenter til alt

• Liker 10
Skrevet
Sveits35 skrev (9 timer siden):

Stille før stormen? Eller har formaningene om å slutte å gi oppmerksomhet til Raad endelig nyttet? Til og med Snap «er dødt» og Balituren til Pierre og Rami er katastrofe der livsstilen til Rami har flyttet seg noen tidssoner. De ligger og sover til klokka er 15, kjører ut rett før det blir mørkt, filmer litt inni butikker og selvfølgelig filmes det de stapper i nebbet. Tror jeg tar helg 🥱

Skuffet på Pierre.

• Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (17 timer siden):

Newa er bare så skjønn og stilte opp for Isabel hele veien. Det er Isabel som gjorde galt når det gjelder Newa uten å si for mye. Isabel var virkelig stygg der.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Natu skrev (På 19.8.2025 den 15.20):

Det er jo sånn når folk får penger og makt. Ingen tør å irettesette dem og alle klapper i henda uansett hva de gjør. Det er jo nok å se på når Isabel klarte å legge frostingen fint på en cupcake, så ble hun jo hyllet som en helt av de andre for noe så latterlig enkelt. Og hun selv ble kjempestolt, hoppet og ned og gliste fra øre til øre av skrytet. Det er jo så man må gni seg i øynene av slik oppførsel, både av henne og de rundt henne. Hun oppfører seg som et lite barn, og blir også behandlet som ett. Kan ikke se at dette er konstruktivt for henne. Det verste er imidlertid det sykt vulgære språket hennes som blir verre og verre. For meg er hun er et bilde på verden i dag, i fullt moralsk forfall. Jeg skjønner godt at folk følger henne for å bli underholdt. Men at folk i fullt alvor nesten tilber henne, og ennå tror på det hun sier er en gåte for meg. 

👏👏👏

• Liker 3
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (5 timer siden):

He he du får med deg alt da😂

Endret av Sofie12
  • Liker 1
Skrevet
firetoen skrev (13 timer siden):

Det tror jeg også, IR trenger venner som tør å gi henne litt motstand. 

Håper de finner ut av det :)

Mye mer ligger bak der. Tror nok det er noe som de begge tjener på at de blir venner. Kameler svelges fra begge sider, tror jeg. Tv titten tei betaler nok kroner og da blir kamelene svelget glatt.

• Liker 4
Skrevet
Kort_og_grei skrev (2 timer siden):

Skuffet på Pierre.

Underholdningsverdien hadde steget veldig om Pierre hadde reist alene til Bali. Dessverre gjorde han ikke det. 

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Sveits35 skrev (39 minutter siden):

Underholdningsverdien hadde steget veldig om Pierre hadde reist alene til Bali. Dessverre gjorde han ikke det. 

Enig 

• Liker 7
Skrevet
Sofie12 skrev (3 timer siden):

He he du får med deg alt da😂

Nei, får med meg svært lite for tiden. Sluttet å følge for en stund siden, men dropper innom i ny og ne. 
Skjønner ikke at RS ikke ser hvor kynisk hun er som ikke gidder engang å stille opp på en popup en time eller to. 
Likevel vil nok elsklingene stille opp i hopetall for å støtte galskapen. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Teflonhjernen skrev (54 minutter siden):

Nei, får med meg svært lite for tiden. Sluttet å følge for en stund siden, men dropper innom i ny og ne. 
Skjønner ikke at RS ikke ser hvor kynisk hun er som ikke gidder engang å stille opp på en popup en time eller to. 
Likevel vil nok elsklingene stille opp i hopetall for å støtte galskapen. 

Jeg synes det er veldig rart at hun ikke stiller opp på popup`en sin. Hørte henne nevne at hun skulle innom før de åpnet. Nå har hun en god mulighet til å treffe mange av "vennene" sine, men neida, det har hun ihvertfall ikke planer om. Kanskje hun gjør det, men plantlagt er det ikke. Synes det er utrolig dårlig gjort. Håper mange tenker seg om to ganger, før de stiller opp og støtter henne.

• Liker 4
  • Nyttig 15
Skrevet

Daten ble avlyst🫣🙄 Særlig😂 Nå er I så høy på seg selv at kræsjet kommer til å bli så hardt. Meg, meg meg.

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet

Noen ganger lurer jeg på hvor gammel hun er. På papiret 31, men oppførsel 17.

Flere som reagerer på det?

Leser her inne at det er flere gjøker inni bildet, ufo, Maldivene, Oslo, Naboen er også inni bildet. Sikkert noe som hun ikke har fortalt om ennå,  vente til ankomst Dubai. 

Blir vel en ny runde med graviditetstest også.

Får håpe dere som møter opp på Pop up'en får hilse henne. 

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Sofie12 skrev (6 timer siden):

Newa er bare så skjønn og stilte opp for Isabel hele veien. Det er Isabel som gjorde galt når det gjelder Newa uten å si for mye. Isabel var virkelig stygg der.

Den krangelen var før jeg begynte å følge Isabel så den vet jeg ingenting om 🙃 Men nå ble jeg jo nysgjerrig da 😅

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...