Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Maia3 skrev (1 time siden):

Garantert.  Når I snakker om snabel og kuk,  napp meg i løgen, snabelsafari og ny Chanel snabelveske når de er på shopping,  og S ikke sier ett eneste ord om språkbruken hennes, er hun vel redd for å ikke få flere goder. Det er helt sykt og absolutt IKKE cuuuuute på en måååååde ! Forferdelig at ingen får stoppet måten hun snakker på. Har ikke stort ordforråd den damen der nei. Skammelig til de grader . Dere som forguder henne må gjerne komme med eksempler på andre som oppfører seg sånn. Da snakker vi IKKE podkaster som dreier seg om dette, men enkeltpersoner som er influensere!!

Det er jo sånn når folk får penger og makt. Ingen tør å irettesette dem og alle klapper i henda uansett hva de gjør. Det er jo nok å se på når Isabel klarte å legge frostingen fint på en cupcake, så ble hun jo hyllet som en helt av de andre for noe så latterlig enkelt. Og hun selv ble kjempestolt, hoppet og ned og gliste fra øre til øre av skrytet. Det er jo så man må gni seg i øynene av slik oppførsel, både av henne og de rundt henne. Hun oppfører seg som et lite barn, og blir også behandlet som ett. Kan ikke se at dette er konstruktivt for henne. Det verste er imidlertid det sykt vulgære språket hennes som blir verre og verre. For meg er hun er et bilde på verden i dag, i fullt moralsk forfall. Jeg skjønner godt at folk følger henne for å bli underholdt. Men at folk i fullt alvor nesten tilber henne, og ennå tror på det hun sier er en gåte for meg. 

• Liker 6
  • Nyttig 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Natu skrev (1 minutt siden):

Det er jo sånn når folk får penger og makt. Ingen tør å irettesette dem og alle klapper i henda uansett hva de gjør. Det er jo nok å se på når Isabel klarte å legge frostingen fint på en cupcake, så ble hun jo hyllet som en helt av de andre for noe så latterlig enkelt. Og hun selv ble kjempestolt, hoppet og ned og gliste fra øre til øre av skrytet. Det er jo så man må gni seg i øynene av slik oppførsel, både av henne og de rundt henne. Hun oppfører seg som et lite barn, og blir også behandlet som ett. Kan ikke se at dette er konstruktivt for henne. Det verste er imidlertid det sykt vulgære språket hennes som blir verre og verre. For meg er hun er et bilde på verden i dag, i fullt moralsk forfall. Jeg skjønner godt at folk følger henne for å bli underholdt. Men at folk i fullt alvor nesten tilber henne, og ennå tror på det hun sier er en gåte for meg. 

Her treffer du på noe veldig viktig tror jeg: 

Jeg skjønner godt at folk følger henne for å bli underholdt. Men at folk i fullt alvor nesten tilber henne, og ennå tror på det hun sier er en gåte for meg. 

Underholdningsverdien til Frk Raad er jo tidvis høy, det er det jo ingen tvil om. Hun er en fantastisk entertainer på sin måte. Men den Raadsquaden er ganske skummel syntes jeg! Tror ikke det er bra for noen å bli "tilbedt" på den måten Isabel tidvis blir. Hun blir iallefall ikke friskere av det, men får jo bekreftet gang på gang at hun er på riktig spor... 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

KUN underholdning uten å abonnere eller følge. Uansett så teller vel mine besøk på hennes snap som en krone her og en krone der.

• Liker 1
Skrevet
Kort_og_grei skrev (1 time siden):

KUN underholdning uten å abonnere eller følge. Uansett så teller vel mine besøk på hennes snap som en krone her og en krone der.

Vi har nok alle bidratt til siste runde på Chanel 🙃

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (38 minutter siden):

Vi har nok alle bidratt til siste runde på Chanel 🙃

🥴😬🙂

Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Her treffer du på noe veldig viktig tror jeg: 

Jeg skjønner godt at folk følger henne for å bli underholdt. Men at folk i fullt alvor nesten tilber henne, og ennå tror på det hun sier er en gåte for meg. 

Underholdningsverdien til Frk Raad er jo tidvis høy, det er det jo ingen tvil om. Hun er en fantastisk entertainer på sin måte. Men den Raadsquaden er ganske skummel syntes jeg! Tror ikke det er bra for noen å bli "tilbedt" på den måten Isabel tidvis blir. Hun blir iallefall ikke friskere av det, men får jo bekreftet gang på gang at hun er på riktig spor... 

det bkir som en sekt..

• Liker 3
Skrevet

Hvem er denne squaden? Kjenner Isabel disse og vet hvem de er? At intensjonene er 100% gode? Spiller Isabell et spill for galleriet/ squaden?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Noen som skal på Soulcake en av de neste dagene da? Vi trenger jo noen skikkelig saftige rapporter derfra 🧁🧋🍿

Skrevet
Sveits35 skrev (21 minutter siden):

Noen som skal på Soulcake en av de neste dagene da? Vi trenger jo noen skikkelig saftige rapporter derfra 🧁🧋🍿

Går forbi daglig - ofte innom å handler, men ikke fremover. Heretter blir det heller annet til kaffen. Støtter ikke opp om elendige rollemodeller og deres konsepter.

• Liker 4
  • Nyttig 17
Skrevet
Istapp skrev (35 minutter siden):

Går forbi daglig - ofte innom å handler, men ikke fremover. Heretter blir det heller annet til kaffen. Støtter ikke opp om elendige rollemodeller og deres konsepter.

Viktig med prinsipper. Men jeg blir ikke overrasket om det er dukker opp sterke meninger på tråden av både bakverk og drikke de neste dagene.

• Liker 1
Skrevet
Vanilje70 skrev (2 timer siden):

det bkir som en sekt..

Ja helt snodig!

Istapp skrev (1 time siden):

Håper du tusler forbi uansett slik at du kan komme med en update til oss 😇

• Liker 1
Skrevet
Istapp skrev (1 time siden):

Honnør til deg Istapp 😀 Jeg skal heller ikke i nærheten engang av NOE som har med denne motbydelige fjortisen å gjøre. Kunne ikke falle meg inn å bestille hverken sirup, klær eller sminke fra henne. Spesielt IKKE bikinier som sikkert halve Norge går rundt i. Hva er så fint med dem forresten? Skjønner det ikke. Hadde vært flaut å ha på seg noe fra hennes kolleksjon og vise at man støtter galskapen 

• Liker 3
  • Nyttig 13
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

I wish, jeg elsker cupcakene og cookiene de har der - får heldigvis noen av cookiene gjennom Morgenlevering her jeg bor.

• Liker 1
Skrevet

Jeg merker at jeg gjerne skulle smakt de Matcha kakene! De syntes jeg at så spennende ut :) Jeg liker matcha ganske godt så de var litt i min gate.

Skrevet
Lawyer skrev (1 time siden):

Er det Newa hu møtte i dag?

Ja

Skrevet
Lawyer skrev (1 time siden):

Er det Newa hu møtte i dag?

Hva dkjedde mellom dem egt?

• Liker 1
Skrevet
Vanilje70 skrev (1 time siden):

Hva dkjedde mellom dem egt?

Hun nevnte flere år siden at sist de krangla så levde Newa litt på statusen til I, ble frekk mot "fans" og service personell 🤨 synes dette er en rar person å ta inn igjen

• Liker 2
Skrevet
Maia3 skrev (11 timer siden):

Honnør til deg Istapp 😀 Jeg skal heller ikke i nærheten engang av NOE som har med denne motbydelige fjortisen å gjøre. Kunne ikke falle meg inn å bestille hverken sirup, klær eller sminke fra henne. Spesielt IKKE bikinier som sikkert halve Norge går rundt i. Hva er så fint med dem forresten? Skjønner det ikke. Hadde vært flaut å ha på seg noe fra hennes kolleksjon og vise at man støtter galskapen 

Det er så rart å være så opphengt i noen man misliker så stekt. Hadde det ikke vært bedre for deg å fokusert på noen som gjør deg glad?

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
t1999 skrev (5 timer siden):

Hun nevnte flere år siden at sist de krangla så levde Newa litt på statusen til I, ble frekk mot "fans" og service personell 🤨 synes dette er en rar person å ta inn igjen

Tviler på valget var opp til Isabel. Newa var sikkert invitert og så var det nok opp til Isabel å svelge den karamellen eller ikke. Det så jo ut som det gikk veldig bra. Festlig jente hun Newa og gøy for begge to om de kan fortsette vennskapet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...