Ayesha2 Skrevet 15. august #22121 Skrevet 15. august lajlaj skrev (På 13.8.2025 den 11.49): Han snakker ikke dårlig norsk, han snakker en norsk sosiolekt. Han kan snakke flytende norsk, men han har en sosiolekt. At han begynner å slite med preposisjoner er helt vanlig når man bor i utlandet. At han ikke skriver perfekt norsk? Det gjør ikke 90 % av norske influensere, se f.eks. på Øyunn Krogh som ikke kan skrive særlig bra. Og hvordan vet du moren bor på Grønland bortsett fra at det var for å skrive et poeng? Bor hun ikke på Grünerløkka eller noe Ok, jeg er ikke her for å diskutere. Men som jeg skrevet tidligere så snakker de alle utenom Isabel gebrokent. At han snakker norsk på et sosialekt vis er hans valg utifra hans miljø. Da velger man å snakke gebrokent slik som de andre søstrene samt moren har valgt å gjøre. Utenom Isabel. Og igjen, jeg vet de bor på Grønland fordi min tante kjenner den familien, de har laget en hel tv serie på tv 2 fra der, de snappes ofte fra de alle om at de skal til mor på Grønland, det blir tatt video og bilder av området. De legger ikke skjul på det, så det er ikke som jeg har skrevet noe som er kjempe hemmelig. 1 8
agent Skrevet 15. august #22122 Skrevet 15. august https://www.instagram.com/reel/DMLu5qSOWsU/?igsh=cjJhNnVubHd5bjRs Nå er ikke IR gift ennå, men veldig kloke ord fra han mannen. Hun har jo tjent pengene på egen hånd, men resten han forteller er 💯🎯👏👏 3 4
Kort_og_grei Skrevet 15. august #22123 Skrevet 15. august agent skrev (6 minutter siden): https://www.instagram.com/reel/DMLu5qSOWsU/?igsh=cjJhNnVubHd5bjRs Nå er ikke IR gift ennå, men veldig kloke ord fra han mannen. Hun har jo tjent pengene på egen hånd, men resten han forteller er 💯🎯👏👏 Flexe flexe 🥴🤢🤮 1
Kort_og_grei Skrevet 15. august #22124 Skrevet 15. august Snakker om å flexe… Rami på 1. businessklasseraad, og Pierre på vanlig mann i gata rad.🥴 1 3
Granneman82 Skrevet 15. august #22125 Skrevet 15. august Kort_og_grei skrev (Akkurat nå): Snakker om å flexe… Rami på 1. businessklasseraad, og Pierre på vanlig mann i gata rad.🥴 Pierre er en fin fyr med beina på jorda😊😊 8 4 6
Kort_og_grei Skrevet 15. august #22126 Skrevet 15. august (endret) Granneman82 skrev (5 minutter siden): Pierre er en fin fyr med beina på jorda😊😊 Ja, det ser jeg 😌 Håper han ikke blir ødelagt av bror raad. Her reiser de på langtur sammen, og lillegutt MÅ ha business til potene sine. Endret 15. august av Kort_og_grei 2 6
Sirah Skrevet 15. august #22127 Skrevet 15. august Kort_og_grei skrev (4 timer siden): Derfor Shehed også snakker mye om sin farsside. Og ønsker reise til dem på besøk. Far til de tre andre er også med i bildet da leilighet blir vist frem. Ligger i kortene. Har de vist frem faren nå? Han har jo vært så veldig opptatt av å være privat. Han har kommet med ved en glipp innimellom (et bakhode, en hånd osv), men aldri med vilje? 2
Kort_og_grei Skrevet 15. august #22128 Skrevet 15. august Sirah skrev (8 minutter siden): Har de vist frem faren nå? Han har jo vært så veldig opptatt av å være privat. Han har kommet med ved en glipp innimellom (et bakhode, en hånd osv), men aldri med vilje? Leiligheten
Minipilla Skrevet 15. august #22129 Skrevet 15. august Kort_og_grei skrev (1 time siden): Snakker om å flexe… Rami på 1. businessklasseraad, og Pierre på vanlig mann i gata rad.🥴 Reiser de ikke sammen? 1
Kort_og_grei Skrevet 15. august #22130 Skrevet 15. august Minipilla skrev (16 minutter siden): Reiser de ikke sammen? Jo, men sitter ikke i lag. Kong Salomo og Jørgen Hattemaker til Bali. 6 8
Neket Skrevet 15. august #22131 Skrevet 15. august (endret) Kort_og_grei skrev (1 time siden): Jo, men sitter ikke i lag. Kong Salomo og Jørgen Hattemaker til Bali. Skikkelige buddies, vettu! Jeg og en venninne møttes på Gardermoen for å ta fly videre nordover, hun var litt treg med å bestille så hun satt helt fremme i flyet med servering og greier. Hun fikk en ung gutt som reiste alene og satt i setet ved siden av mitt til å sitte på første rad i hennes, og ta det som ble servert, men hun satt bak med meg og skravlet…. Endret 15. august av Neket 2 6 1
Kort_og_grei Skrevet 15. august #22132 Skrevet 15. august Neket skrev (14 minutter siden): Skikkelige buddies, vettu! Jeg og en venninne møttes på Gardermoen for å ta fly videre nordover, hun var litt treg med å bestille så hun satt helt fremme i flyet med servering og greier. Hun fikk en ung gutt som reiste alene og satt i setet ved siden av mitt til å sitte på første rad i hennes, og ta det som ble servert, men hun satt bak med meg og skravlet…. Så fint gjort ❤️ 5
Alauda Skrevet 15. august #22133 Skrevet 15. august Kort_og_grei skrev (4 timer siden): Ja, det ser jeg 😌 Håper han ikke blir ødelagt av bror raad. Her reiser de på langtur sammen, og lillegutt MÅ ha business til potene sine. Kort_og_grei skrev (2 timer siden): Jo, men sitter ikke i lag. Kong Salomo og Jørgen Hattemaker til Bali. Jeg pleier ikke følge med på Rami, men så tilfeldigvis dette. Så vidt jeg forstod fløy han ikke business, men økonomi med ekstra benplass. «Rami business», som jeg tror han kalte det. 5
Kort_og_grei Skrevet 15. august #22134 Skrevet 15. august Alauda skrev (13 minutter siden): Jeg pleier ikke følge med på Rami, men så tilfeldigvis dette. Så vidt jeg forstod fløy han ikke business, men økonomi med ekstra benplass. «Rami business», som jeg tror han kalte det. Ja, sant, det er vel hans type business. Piggene litt ute 🥴. Virker som Pierre hadde en hyggelig sidemann om han skulle kjede seg.
Sveits35 Skrevet 15. august #22135 Skrevet 15. august Kort_og_grei skrev (4 timer siden): Snakker om å flexe… Rami på 1. businessklasseraad, og Pierre på vanlig mann i gata rad.🥴 Du kødder! Herregud. Håper aldri Pierre forandrer seg. En skikkelig ydmyk, god mann. 3 2 1
Sirah Skrevet 15. august #22136 Skrevet 15. august Sveits35 skrev (21 minutter siden): Du kødder! Herregud. Håper aldri Pierre forandrer seg. En skikkelig ydmyk, god mann. Nei ikke business-business, økonomi med ekstra beinplass Han kaller det for Rami-business 🙃 1
Sveits35 Skrevet 15. august #22137 Skrevet 15. august Sirah skrev (Akkurat nå): Nei ikke business-business, økonomi med ekstra beinplass Han kaller det for Rami-business 🙃 Ok 😊 Jeg er muligens litt streng når det gjelder Rami, men han trenger litt oppstramming et balkong-stuntet i Irak 😂 Han blir nok tilgitt tilslutt 🫣
Sirah Skrevet 15. august #22139 Skrevet 15. august Sveits35 skrev (4 minutter siden): Ok 😊 Jeg er muligens litt streng når det gjelder Rami, men han trenger litt oppstramming et balkong-stuntet i Irak 😂 Han blir nok tilgitt tilslutt 🫣 Hehe det er lov 😅
Sveits35 Skrevet 15. august #22140 Skrevet 15. august Sirah skrev (6 minutter siden): Hehe det er lov 😅 Hm.. jeg trekker det nesten tilbake. Jeg såg igjennom Rami sin story nå faktisk og jeg orker bare ikke. Han er så brå og eplekjekk. Nesten litt mobbete. Skjønner det er den sjargongen de har i hans guttegjeng, men jeg klarer det bare ikke. Får vente til han blir voksnere. 1 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå