Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnnaLovise skrev (1 minutt siden):

Kan jo like greit være at hun selv betaler, og lyver om at det er menn som betaler. Hun gjorde jo det i forholdet til Jack 😬

Flere her som lager sine egne historier ser jeg,. Hun betalte flyturen til Maldivene selv, hun ble altså ikke «flydd inn» av noen som helst

• Liker 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser snappene til Isabel preges av særdeles dårlige treff på tastaturet. Tenker det er promillen som «snakker» i kveld der hun er i full «dramamodus». Hun er sin egen verste fiende dessverre

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Minipilla skrev (6 minutter siden):

Merkelig det der med at Maldivene turen sammenfaller med lansering av nytt produkt. Igjen. Kynisk er hun. Kynisk. 

Og siden hun nå igjen lager drama omkring seg selv får hun mer blest omkring lanseringen. Som vanlig. Og disse svarte snappene er KUN for å skape interesse. Han har vel lagt seg tidlig og ikke behandlet henne som den primadonnaen hun tror hun er. 

Hvis han i det hele tatt er der. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Sveits35 skrev (27 minutter siden):

Ser snappene til Isabel preges av særdeles dårlige treff på tastaturet. Tenker det er promillen som «snakker» i kveld der hun er i full «dramamodus». Hun er sin egen verste fiende dessverre

Det tror jeg du har veldig rett i.

• Liker 5
Skrevet
Natu skrev (28 minutter siden):

👻uhuuuu 👀 twilight zone.. 

• Liker 2
Skrevet
Sveits35 skrev (42 minutter siden):

Er nok planlagt det også for å gjøre det ekstra dramatisk…. Sort skjerm med kun tekst er jo et kjent krise/drama opplegg blant influensere. 
Godt hun har fått ut en haug med reklame før dramatikken startet…. Nå holder hun de som er engasjert og tror på dette på pinebenken som igjen gir flere klikk og mer reklame. Så i morgen flyr den knallrosa 80 talls blushen ut og de klinger i kassa hos Isabel, akkurat som hun mest sannsynlig har planlagt 😉

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Teflonhjernen skrev (8 minutter siden):

Er nok planlagt det også for å gjøre det ekstra dramatisk…. Sort skjerm med kun tekst er jo et kjent krise/drama opplegg blant influensere. 
Godt hun har fått ut en haug med reklame før dramatikken startet…. Nå holder hun de som er engasjert og tror på dette på pinebenken som igjen gir flere klikk og mer reklame. Så i morgen flyr den knallrosa 80 talls blushen ut og de klinger i kassa hos Isabel, akkurat som hun mest sannsynlig har planlagt 😉

Kanskje du har rett eller kanskje er Isabel sitt kjærlighetsliv «helt på trynet». Så klønete datingliv er vanskelig å dikte opp! 😅 Kan ikke la være å se komedien i det

• Liker 6
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (29 minutter siden):

Ja det var noe voldsomt med reklame for eget produkt.🥱 Men igjen har hun bevisst hvor kynisk og manipulerende hun er mot følgerne sine. Dette gjør vel også at oppmøte på Pop up'en blir flere og mer penger inn i kassa.

Hun burde snart slutte å reklamerer for snabelturer med rike gjøker. Om det er sant eller bare click bait,  er vanskelig å mene noe om.  Hun har tross alt ett rykte å ta vare på. Dubai er lite og omdømme hennes blir ikke fint.

Men hvis hun har blitt utsatt for noe, håper jeg hun søker hjelp profesjonelt.  Så har hun mange gode venninner og en familie som må få henne på rett vei igjen. Har også forundret meg over samarbeidspartnerne hennes, gir de ikke råd og veiledning. 

Da mener jeg ikke å ligge i senga å se på realty, bestille mat på døra og shoppe som en duracellkanin. 

Nå blir alt hun legger ut lite troverdig. 

Endret av agent
  • Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Sveits35 skrev (19 minutter siden):

Kanskje du har rett eller kanskje er Isabel sitt kjærlighetsliv «helt på trynet». Så klønete datingliv er vanskelig å dikte opp! 😅 Kan ikke la være å se komedien i det

Hun har ikke noe kjærlighetsliv,  hun er på random snabelsafari turer. Med menn hun chatter med. Hun vil leve livet. 

• Liker 12
Skrevet
agent skrev (På 8.8.2025 den 22.11):

Hun har problemer med å finne helheten. Skjer gang på gang.

Hun tror hun kler alt bare det er dyrt nok og lager ofte en rar sammenblanding. F.es en hvit singlet fra Cubus eller HM til 99 kr er IKKE bra nok for henne. Nei den må være fra Chanel eller liknende til 10.000 minst.  Selv om det ikke står logo på. Galskap 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (3 timer siden):

Det gidder hun ikke,  det må være en gevinst for henne. Men nå skal hun ha en POP UP, der må hun nesten møte opp. Men kan jo hende hun får ett panikk anfall,  får ikke håpe det. Evt. panikk for graviditet,  det må testes.osv osv.osv.osv.

Kanskje en pop up gjøk dukker opp like før😂

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Natu skrev (1 time siden):

Tror nok flere og flere får øynene opp for hvor falsk hun er

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (På 9.8.2025 den 17.43):

Vanskelig å si nei til arbeidsgiver. 

Det er direkte uhøflig og uforskammet å lage content for seg selv i andres bryllup 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (24 minutter siden):

Ja det var noe voldsomt med reklame for eget produkt.🥱 Men igjen har hun bevisst hvor kynisk og manipulerende hun er mot følgerne sine. Dette gjør vel også at oppmøte på Pop up'en blir flere og mer penger inn i kassa.

Hun burde snart slutte å reklamerer for snabelturer med rike gjøker. Om det er sant eller bare click bait,  er vanskelig å mene noe om.  Hun har tross alt ett rykte å ta vare på. Dubai er lite og omdømme hennes blir ikke fint.

Men hvis hun har blitt utsatt for noe, håper jeg hun søker hjelp profesjonelt.  Så har hun mange gode venninner og en familie som må få henne på rett vei igjen. Har også forundret meg over samarbeidspartnerne hennes, gir de ikke råd og veiledning. 

Da mener jeg ikke å ligge i senga å se på realty, bestille mat på døra og shoppe som en duracellkanin. 

Nå blir alt hun legger ut lite troverdig. 

Det rykte begynner vell snart å bli ganske frynsete🙂

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Hun har ikke noe kjærlighetsliv,  hun er på random snabelsafari turer. Med menn hun chatter med. Hun vil leve livet. 

Klart menn er "interessert " i henne. Det ryktes nok fort at med henne blir det snabelridning. En vakker dag vil alt dette slå kraftig tilbake og ingen vil ha noe med henne å gjøre. Fatter ikke at ikke hun har mer selv selvrespekt.  Det er SÅ  patetisk.  Virkelig noe å være stolt av om hun får barn en gang.  Stakkars dem

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet

Fin måte å skaffe seg engasjement på kanalen sin dette. Jeg vil hjem imorgen. Vet ikke hva jeg skal tro lenger. Oppdikting eller blir hun utnyttet av mannfolka? Gikk han på trening og så rett i seng etterpå? Og nå er hun sur for det ble ikke noe mer princess treatmenth enn den svære villaen? Ja vi kan bare spekulere.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Da ser det ut som om hun ble dønn forelsket og han er tydeligvis ikke det. 
Så nå er det stakkars meg snakk, spille offer og selge tonnevis med knallrosa blush. 
Nei, klarer ikke helt ha medlidenhet med henne nå. Det blir bare for patetisk og dumt. 

• Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet
Teflonhjernen skrev (16 minutter siden):

Så nå er det stakkars meg snakk, spille offer og selge tonnevis med knallrosa blush. 
Nei, klarer ikke helt ha medlidenhet med henne nå. Det blir bare for patetisk og dumt. 

Mye som kan skje i kulissene. Det er stort team bak henne som kanskje reagerer på «Radio silence» før en stor lansering, så muligens ikke bare følgerne som reagerer på at hun bare «stikker av» slik hun har gjort.. Virker mer sur enn lei..

• Liker 8
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Klarer ikke helt å trekke den slutninger om at hun er dønn forelsket, og han ikke. Han har sagt noe hun ikke liker og sannsynligvis lyver for henne.

Jeg tolker dette som en toxic 31 år gammel dame som aldri blir fornøyd med noen.

Endret av Really
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Really skrev (31 minutter siden):

Klarer ikke helt å trekke den slutninger om at hun er dønn forelsket, og han ikke. Han har sagt noe hun ikke liker og sannsynligvis lyver for henne.

Jeg tolker dette som en toxic 31 år gammel dame som aldri blir fornøyd men noen.

Ja, er nok mer riktig det du sier. Jeg trykket bare litt kjapt gjennom. Kjenner jeg blir litt «dømmende» så fort jeg ser det der sorry blikket hennes og fikk litt mugg på ryggen da hun klarte å lire av seg reklame for lanseringen kl.15 i dag. For meg fremstår dette kun som skuespill 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...