Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Korpsnerden skrev (14 minutter siden):

Ja, det skrev jeg da hun først sa hun skulle starte med noe mot matbutikker, men dette kaffebønnerstyret virker så utypisk Isabell. Hun kjøper all mat, hun har vaskehjelp, hun kjøres rundt ... Så skal hun plutselig begynne å kverne egne kaffebønner? Da tenkte jeg at det må ha med salg å gjøre 😂😂

Ja du har et veldig godt poeng!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sirah skrev (3 minutter siden):

Ja du har et veldig godt poeng!

Ja, eller at det er fordekt reklame for smeg. Hun maser jo veldig om de kjøleskapene også....

• Liker 2
Skrevet
Korpsnerden skrev (58 minutter siden):

Ja, eller at det er fordekt reklame for smeg. Hun maser jo veldig om de kjøleskapene også....

Haha ja eller det ja 😅 Men vet ikke om jeg hadde vært helt fornøyd om jeg var Smeg, jeg har mistet lysten på en sånn kaffemaskin 🤣

• Nyttig 1
Skrevet
Sveits35 skrev (4 timer siden):

Greit nok at den stumpen hennes ikke «tåler» 7 timer rett opp og ned en hel flytur, men hvorfor skal Rami bli påspandert noen sinnsykt dyre flybilletter av henne? Tjener han ikke sine egne penger?

Mange mener Isabel (mis)bruker Rami til content, men jeg spyr av Rami etter hvert;  han er som en gribb. Han kan vel betale noe selv, om han ikke kan betale halvparten?

Det gjelder de andre søsknene også; de melker Isabel for penger - og hun er for snill/dum til å gi dem alt. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
MissyMa skrev (10 timer siden):

Mange mener Isabel (mis)bruker Rami til content, men jeg spyr av Rami etter hvert;  han er som en gribb. Han kan vel betale noe selv, om han ikke kan betale halvparten?

Det gjelder de andre søsknene også; de melker Isabel for penger - og hun er for snill/dum til å gi dem alt. 

Rami har fortalt at familien i Irak forventer dyre gaver av sine norske slektninger siden de har bedre råd. Blir jo det samme med han og resten av familien, men da ift Isabel.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Sånn off topic og sykt teit å irritere seg over, men den jæ***a Taylor Swift «morgenlåten» gjør meg sinnsyk i huet 🤣 

«all abååååård, we’re so tired of everything» 

Endret av Tuttititt
  • Liker 7
Skrevet

Lurer på hvor genuine disse søsknene hadde vært mot henne om hun ikke sponset livene deres. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Alessi skrev (4 timer siden):

Rami har fortalt at familien i Irak forventer dyre gaver av sine norske slektninger siden de har bedre råd. Blir jo det samme med han og resten av familien, men da ift Isabel.

Er det en kulturting tro? Mener Shehed har sagt det samme, at de alltid forventer dyre gaver.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Fatter ikke at denne plastikkdukka får lov til å holde på med den motbydelige oppførselen sin.  Alt handler om utseende, gjøker og ikke minst sexprat. Hun legger ut i detaljer om sexlivet sitt og oppfører seg som ei h...Hun forstår IKKE at folk heller bensin på bålet med likes. Alle elsker at andre driter seg ut. Hun er voksen og IKKE 14 år. Ikke rart at hun er singel.  Hvem vil involvere seg med noe sånt?? OG hun skal liksom være et forbilde?? Burde skamme seg kraftig . Ingen andre influensere oppfører seg som henne. Hva i alle dager gjør at hun tror hun er guds gave til menn?? Kvalmt.  Hun vil ha en husband som gir henne Princess treatment hele tiden. Hun lager ikke mat, har vaskehjelp og banner verre enn verst.  Absolutt IKKE et konematerale og ikke egnet til å få barn (om hun ikke endrer seg) De som syns sånt er greit kan ikke være ved sine fulle fem !!

Syns oppriktig synd i fosterfamilien. De må jo føle at de har feilet et sted på veien.  Tenk å vise dem så lite respekt.  At hennes egen familie godtar dette, sier mer om dem enn noe annet !! (Kan vel ikke miste inntektskilden sin) 🤬

Endret av Maia3
  • Liker 5
  • Nyttig 14
Skrevet
Maia3 skrev (12 minutter siden):

Fatter ikke at denne plastikkdukka får lov til å holde på med den motbydelige oppførselen sin.  Alt handler om utseende, gjøker og ikke minst sexprat. Hun legger ut i detaljer om sexlivet sitt og oppfører seg som ei h...Hun forstår IKKE at folk heller bensin på bålet med likes. Alle elsker at andre dtiter seg ut. Hun er voksen og IKKE 14 år. Ikke rart at hun er singel.  Hvem vil involvere seg med noe sånt?? OG hun skal liksom være et forbilde?? Burde skamme seg kraftig 

Hvem skulle nekte henne det? Om man ikke finner glede i å følge henne er det jo idiotisk å bruke tid på det. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

I dag leste jeg en sak fra Politiets nettpatrulje Agder. Artikkelen handler om bekymringsverdig økning i overgrep. I artikkelen skrives det om at det i desse dager har blitt en økende trend bleke analringen. 🫣 Kjenner dere noen influencere som snakker hyppig om det eller? 

• Liker 4
Skrevet
Svennis skrev (30 minutter siden):

Noen som vet hva dama til Rami heter? 

Sølvi Marot

Skrevet
Outandabout skrev (1 minutt siden):

I dag leste jeg en sak fra Politiets nettpatrulje Agder. Artikkelen handler om bekymringsverdig økning i overgrep. I artikkelen skrives det om at det i desse dager har blitt en økende trend bleke analringen. 🫣 Kjenner dere noen influencere som snakker hyppig om det eller? 

Ikke andre enn Isabel da jeg fulgte henne, vet ikke om hun snakker om det nå. 
Jeg følger ingen andre. 

• Liker 1
Skrevet

Raad har i alle fall bidratt til å normalisere dette. Glad jeg ikke hadde influencere å se opp til når jeg var tenåring. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvem er det de skal i bryllup til her i Kristiansand? 

Skrevet
Teflonhjernen skrev (9 minutter siden):

Hvem er det de skal i bryllup til her i Kristiansand? 

Hun som er daglig leder for Ivorie :) Synnøve?

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (4 minutter siden):

Hun som er daglig leder for Ivorie :) Synnøve?

Ok, så det er ei berte her fra byen 😄

Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Gir det deg noe positivt å følge disse menneskene? 

Å kalle andre for pakk og dritt slår lett tilbake på deg selv. 

Hvem sier at jeg følger dem? 

• Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 minutter siden):

Ok, så det er ei berte her fra byen 😄

Hun bor vel i Dubai, men er sikkert opprinnelig fra Kristiansand siden det er der hun skal gifte seg :) Men dette er jo bare spekulasjoner da :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...