Sirah Skrevet 23 timer siden #21681 Skrevet 23 timer siden Kønn skrev (27 minutter siden): Ok, takk for svar. På Isabell sin konto virker det å være i overvekt vanlig, men hun legger jo sikkert ut et selektivt utvalg som støtter henne. Jeg tenker det viktigste må være å respektere hverandres måter å uttrykke seg på mer en å være nedlatende. Ja helt enig med deg. Jeg kunne aldri funnet på å kalle broren min for elskling, men er det riktig for andre så er ikke det noe jeg skal henge meg opp i tenker jeg 2
Harnoejegvilsi Skrevet 23 timer siden #21682 Skrevet 23 timer siden Husomvarderfør skrev (10 timer siden): Falskheten, dobbeltmoralen , uviten og dumskapen lyser igjennom nok engang! Oppgitt! Ja, det er nettopp det. Hun er den hun er, men, hun er fordummende på følgerne sine også. Jeg er utrolige nok, sjokkert over at ingen setter henne på plass, når det kommer til denne shoppinggalskapen. Sjokkert over at vi med en jord, som er i ferd med å gå under av menneskets forsøpling og enorme klimaavtrykk hun, og vi andre setter, ikke tar avstand fra det. Men, heldigvis så fremstår majoriteten av dagens ungdom, med holdninger, som er mye mer bærekraftig enn det Isabel og squaaden. Tenk hvilken påvirker hun hadde vært, om hun fikk klærne sine omsydd, når hun ikke ville bruke de mer. Tenk hvilken påvirkningskraft hun ville hatt, om hun tenkte bærekraftig, i det hun selv produserer og reklamerer for. Tenk på hvor bærekraftig hun ville fremstått, om hun tok ansvar når det kommer til reising, og bruk av fly. Like rik ville hun vært, like inspirerende og med etikken og moralen, intakt. Slik hun fremstår pr nå, når det kommer til dette lyxige livet, like lite oppegående, fremstår hun. Jeg gir meg katta i hvem hun er, hvem hun tror hun er, eller hvem hun føler seg som, i dette «tenk, dette er mitt liv». Men, jeg provoseres kraftig av hvor enkel hun fremstår, for denne enkelheten har noe å si, for planeten vi alle lever på. 6 17
Alessi Skrevet 22 timer siden #21683 Skrevet 22 timer siden Harnoejegvilsi skrev (10 minutter siden): Ja, det er nettopp det. Hun er den hun er, men, hun er fordummende på følgerne sine også. Jeg er utrolige nok, sjokkert over at ingen setter henne på plass, når det kommer til denne shoppinggalskapen. Sjokkert over at vi med en jord, som er i ferd med å gå under av menneskets forsøpling og enorme klimaavtrykk hun, og vi andre setter, ikke tar avstand fra det. Men, heldigvis så fremstår majoriteten av dagens ungdom, med holdninger, som er mye mer bærekraftig enn det Isabel og squaaden. Tenk hvilken påvirker hun hadde vært, om hun fikk klærne sine omsydd, når hun ikke ville bruke de mer. Tenk hvilken påvirkningskraft hun ville hatt, om hun tenkte bærekraftig, i det hun selv produserer og reklamerer for. Tenk på hvor bærekraftig hun ville fremstått, om hun tok ansvar når det kommer til reising, og bruk av fly. Like rik ville hun vært, like inspirerende og med etikken og moralen, intakt. Slik hun fremstår pr nå, når det kommer til dette lyxige livet, like lite oppegående, fremstår hun. Jeg gir meg katta i hvem hun er, hvem hun tror hun er, eller hvem hun føler seg som, i dette «tenk, dette er mitt liv». Men, jeg provoseres kraftig av hvor enkel hun fremstår, for denne enkelheten har noe å si, for planeten vi alle lever på. 👏👏👏👏 5
Sveits35 Skrevet 22 timer siden #21684 Skrevet 22 timer siden Harnoejegvilsi skrev (8 minutter siden): Ja, det er nettopp det. Hun er den hun er, men, hun er fordummende på følgerne sine også. Jeg er utrolige nok, sjokkert over at ingen setter henne på plass, når det kommer til denne shoppinggalskapen. Sjokkert over at vi med en jord, som er i ferd med å gå under av menneskets forsøpling og enorme klimaavtrykk hun, og vi andre setter, ikke tar avstand fra det. Men, heldigvis så fremstår majoriteten av dagens ungdom, med holdninger, som er mye mer bærekraftig enn det Isabel og squaaden. Tenk hvilken påvirker hun hadde vært, om hun fikk klærne sine omsydd, når hun ikke ville bruke de mer. Tenk hvilken påvirkningskraft hun ville hatt, om hun tenkte bærekraftig, i det hun selv produserer og reklamerer for. Tenk på hvor bærekraftig hun ville fremstått, om hun tok ansvar når det kommer til reising, og bruk av fly. Like rik ville hun vært, like inspirerende og med etikken og moralen, intakt. Slik hun fremstår pr nå, når det kommer til dette lyxige livet, like lite oppegående, fremstår hun. Jeg gir meg katta i hvem hun er, hvem hun tror hun er, eller hvem hun føler seg som, i dette «tenk, dette er mitt liv». Men, jeg provoseres kraftig av hvor enkel hun fremstår, for denne enkelheten har noe å si, for planeten vi alle lever på. Her gir du henne en god forretningsidé 😊 Når inntektene begynner å synke, er det bare å skifte strategi og bli bærekraftig, from og skinnhellig. Tenker hun heller gjør det før hun føder et barn til verden for å få fart på karrieren. Men slik det ser ut nå, med hatere som gir henne PR og elsklinger som kjøper alt hun produserer, så er hun nok snart billionær. Reiser verden rundt i sus og dus inntil hun trenger helsehjelp i alderdommen. Da flytter hun tilbake til Norge. Eller vent! De eldre har det helt forferdelig i Norge ifølge norske aviser, hun kommer nok ikke tilbake. 4
Harnoejegvilsi Skrevet 22 timer siden #21685 Skrevet 22 timer siden Sveits35 skrev (20 minutter siden): Her gir du henne en god forretningsidé 😊 Når inntektene begynner å synke, er det bare å skifte strategi og bli bærekraftig, from og skinnhellig. Tenker hun heller gjør det før hun føder et barn til verden for å få fart på karrieren. Men slik det ser ut nå, med hatere som gir henne PR og elsklinger som kjøper alt hun produserer, så er hun nok snart billionær. Reiser verden rundt i sus og dus inntil hun trenger helsehjelp i alderdommen. Da flytter hun tilbake til Norge. Eller vent! De eldre har det helt forferdelig i Norge ifølge norske aviser, hun kommer nok ikke tilbake. Jeg er ingen hater. Hater ingen i denne verden. Med det sagt, så ser jeg derimot ned på mennesker som med viten og vilje, ødelegger jorda vi lever på. Jeg ser ned på mennesker som pga egoisme og kynisme, ikke tar et oppgjør med seg selv, og eget levesett. Og særlig de som har en plattform, der de når ut. «Vær et forbilde» burde vært et slagord, mange tok i bruk. Når hun gråter over dyr i fangenskap, må jeg nesten le litt, all den tid, hun er en versting når det kommer til at dyr, utryddes og bøter med livet. 5 2 11
Husomvarderfør Skrevet 22 timer siden #21686 Skrevet 22 timer siden Harnoejegvilsi skrev (53 minutter siden): Ja, det er nettopp det. Hun er den hun er, men, hun er fordummende på følgerne sine også. Jeg er utrolige nok, sjokkert over at ingen setter henne på plass, når det kommer til denne shoppinggalskapen. Sjokkert over at vi med en jord, som er i ferd med å gå under av menneskets forsøpling og enorme klimaavtrykk hun, og vi andre setter, ikke tar avstand fra det. Men, heldigvis så fremstår majoriteten av dagens ungdom, med holdninger, som er mye mer bærekraftig enn det Isabel og squaaden. Tenk hvilken påvirker hun hadde vært, om hun fikk klærne sine omsydd, når hun ikke ville bruke de mer. Tenk hvilken påvirkningskraft hun ville hatt, om hun tenkte bærekraftig, i det hun selv produserer og reklamerer for. Tenk på hvor bærekraftig hun ville fremstått, om hun tok ansvar når det kommer til reising, og bruk av fly. Like rik ville hun vært, like inspirerende og med etikken og moralen, intakt. Slik hun fremstår pr nå, når det kommer til dette lyxige livet, like lite oppegående, fremstår hun. Jeg gir meg katta i hvem hun er, hvem hun tror hun er, eller hvem hun føler seg som, i dette «tenk, dette er mitt liv». Men, jeg provoseres kraftig av hvor enkel hun fremstår, for denne enkelheten har noe å si, for planeten vi alle lever på. 🎯 3
Husomvarderfør Skrevet 22 timer siden #21687 Skrevet 22 timer siden Harnoejegvilsi skrev (11 minutter siden): Jeg er ingen hater. Hater ingen i denne verden. Med det sagt, så ser jeg derimot ned på mennesker som med viten og vilje, ødelegger jorda vi lever på. Jeg ser ned på mennesker som pga egoisme og kynisme, ikke tar et oppgjør med seg selv, og eget levesett. Og særlig de som har en plattform, der de når ut. «Vær et forbilde» burde vært et slagord, mange tok i bruk. Når hun gråter over dyr i fangenskap, må jeg nesten le litt, all den tid, hun er en versting når det kommer til at dyr, utryddes og bøter med livet. 👏👏 2
Husomvarderfør Skrevet 22 timer siden #21688 Skrevet 22 timer siden Kønn skrev (1 time siden): Er det vanlig blant 30+- åringer å slenge rundt seg med superlativer som elskling og elsker deg? Ja, jeg har bikket 50 og for meg mister slike ord sin dype mening om det brukes i dagligtale. Det er andre ord som egner seg bedre synes jeg. F.eks. glad i deg, veldig glad i deg, du er best, du er så god og snill, så søt du er etc. Dessuten er det viktig å konkretisere hvorfor du er glad i…. Fordi du viser omsorg, tar meg på alvor, lytter osv. Jeg er glad i deg fordi…Hadde vært interessant å høre andres meninger. Jeg kan si det til barn og mann ellers bruker jeg glad i deg . 2
suzi80 Skrevet 22 timer siden #21689 Skrevet 22 timer siden lajlaj skrev (14 timer siden): Å herregud. Noen som ikke har undersøkt hvor veska si kommer fra… Altså, du kødder med meg😱Hele den familien der har dobbeltmoral uten sidestykke! Hun bør jo få j*vlig dårlig samvittighet bare hun går inn i leiligheten sin da med tanke på alle de forskjellige dyrene som ligger flådd og drept i form av vesker (som hun blant annet kaller matcha og datteren sin) hun har betalt store summer for. Som igjen blir holdt i fangenskap til den dagen de er i perfekt veskestørrelse før de blir flådd...LEVENDE🤬 Håper og tror noen har kommentert dette til henne på snap. Men blir nok lukket like fort sikkert. 6 17
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21 timer siden #21690 Skrevet 21 timer siden suzi80 skrev (22 minutter siden): Altså, du kødder med meg😱Hele den familien der har dobbeltmoral uten sidestykke! Hun bør jo få j*vlig dårlig samvittighet bare hun går inn i leiligheten sin da med tanke på alle de forskjellige dyrene som ligger flådd og drept i form av vesker (som hun blant annet kaller matcha og datteren sin) hun har betalt store summer for. Som igjen blir holdt i fangenskap til den dagen de er i perfekt veskestørrelse før de blir flådd...LEVENDE🤬 Håper og tror noen har kommentert dette til henne på snap. Men blir nok lukket like fort sikkert. Bør kanskje sende inn til VG eller Dagbladet som tips?🤔👏🏽👏🏽👏🏽 1 8
HMK Skrevet 21 timer siden #21691 Skrevet 21 timer siden lajlaj skrev (14 timer siden): Å herregud. Noen som ikke har undersøkt hvor veska si kommer fra… Hun er ikke intelligent nok til å legge sammen to og to. 5 8
Sveits35 Skrevet 21 timer siden #21692 Skrevet 21 timer siden Harnoejegvilsi skrev (52 minutter siden): Jeg er ingen hater. Hater ingen i denne verden. Med det sagt, så ser jeg derimot ned på mennesker som med viten og vilje, ødelegger jorda vi lever på. Jeg ser ned på mennesker som pga egoisme og kynisme, ikke tar et oppgjør med seg selv, og eget levesett. Og særlig de som har en plattform, der de når ut. «Vær et forbilde» burde vært et slagord, mange tok i bruk. Når hun gråter over dyr i fangenskap, må jeg nesten le litt, all den tid, hun er en versting når det kommer til at dyr, utryddes og bøter med livet. Jeg har aldri ment du er noen hater. Jeg la inn en kommentar til den gode foretningsideen din.
Natu Skrevet 21 timer siden #21693 Skrevet 21 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (13 minutter siden): Bør kanskje sende inn til VG eller Dagbladet som tips?🤔👏🏽👏🏽👏🏽 Dagbladet kommer aldri til å kritisere henne. De er eid av Aller Media. En av annonsørene der er Vita. Hva selger Vita? Jo, Isabel sine produkter. Verden er så korrupt og de rike leker i samme lekekasse. 11 5
agent Skrevet 20 timer siden #21694 Skrevet 20 timer siden Natu skrev (27 minutter siden): Dagbladet kommer aldri til å kritisere henne. De er eid av Aller Media. En av annonsørene der er Vita. Hva selger Vita? Jo, Isabel sine produkter. Verden er så korrupt og de rike leker i samme lekekasse. Hvilke media var det som hadde J Kleven innlegget. De kunne kanskje nøste litt videre. Vil vel si at IR er ett kron eksempel. Blir helt oppgitt over at hun er så manipulerende og kynisk. HVOR ER MEDIA ? SOVER DE I TIMEN? 3 4
Harnoejegvilsi Skrevet 20 timer siden #21695 Skrevet 20 timer siden Sveits35 skrev (50 minutter siden): Jeg har aldri ment du er noen hater. Jeg la inn en kommentar til den gode foretningsideen din. Aha…Takk! ❤️ Den er i såfall bærekraftig, over tid. Men, når man har et shoppingproblem, på samme måte som et annet rusproblem, tviler jeg vel litt på gjennomføringsevnen. Må bare legge til- At VoKSNE damer, med både utdanning og evne til refleksjon, ser på Raad og resten av familien som inspirerende, er for meg helt hinsides. Det sier noe om at man ikke forstår verden rundt. 2 7
Harnoejegvilsi Skrevet 20 timer siden #21696 Skrevet 20 timer siden agent skrev (21 minutter siden): Hvilke media var det som hadde J Kleven innlegget. De kunne kanskje nøste litt videre. Vil vel si at IR er ett kron eksempel. Blir helt oppgitt over at hun er så manipulerende og kynisk. HVOR ER MEDIA ? SOVER DE I TIMEN? Store influencere «eier» media. De svarer på de spørsmålene som passer egen profil, og narrativ, på egne kanaler. Det er dessverre slik det har blitt. 3 2
Harnoejegvilsi Skrevet 20 timer siden #21697 Skrevet 20 timer siden Natu skrev (54 minutter siden): Dagbladet kommer aldri til å kritisere henne. De er eid av Aller Media. En av annonsørene der er Vita. Hva selger Vita? Jo, Isabel sine produkter. Verden er så korrupt og de rike leker i samme lekekasse. 🎯
Sveits35 Skrevet 20 timer siden #21698 Skrevet 20 timer siden (endret) Harnoejegvilsi skrev (4 minutter siden): Aha…Takk! ❤️ Den er i såfall bærekraftig, over tid. Men, når man har et shoppingproblem, på samme måte som et annet rusproblem, tviler jeg vel litt på gjennomføringsevnen. Må bare legge til- At VoKSNE damer, med både utdanning og evne til refleksjon, ser på Raad og resten av familien som inspirerende, er for meg helt hinsides. Det sier noe om at man ikke forstår verden rundt. Siste du skriver der kan sies om Kvinneguiden 😂 Endret 20 timer siden av Sveits35
Harnoejegvilsi Skrevet 20 timer siden #21699 Skrevet 20 timer siden Sveits35 skrev (2 minutter siden): Siste du skriver der kan sies om Kvinneguiden 😂 ? 5
agent Skrevet 19 timer siden #21700 Skrevet 19 timer siden Harnoejegvilsi skrev (53 minutter siden): Store influencere «eier» media. De svarer på de spørsmålene som passer egen profil, og narrativ, på egne kanaler. Det er dessverre slik det har blitt. Å stå for sine uttalelser og handlinger er de for feige til. Verden har blitt helt forskrudd. Verdier og holdninger er helt borte. 1 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå