Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Husomvarderfør skrev (8 timer siden):

Måtte bare inn å se litt…igjen etter å ha lest her! Det er så stakkarslig og flaut det jeg har sett at takk fy for at hun mister følgere!

Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Og forhåpentligvis mistet views også..🙏🏽

At dere ønsker bedre innhold er både innafor og forståelig, men at dere håper hun mister både følgere og views, forstår jeg ikke. 
Har dere noe personlig mot henne?

Generelt; ønsker vi andre vondt? 

Jeg føler Kvinneguiden blir mer og mer fiendtlig, men tar gjerne feil? 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
MissyMa skrev (34 minutter siden):

At dere ønsker bedre innhold er både innafor og forståelig, men at dere håper hun mister både følgere og views, forstår jeg ikke. 

At man skjønner at I mister følgere og views på grunn av dårlig innhold og ønske om at hun mister følgere og views er virkelig ikke det samme. Hold deg til det jeg skriver.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Ballett? Jøss.. Blir det fem timers forberedelse med sminke og tutu/strutteskjørt og det hele? Skal vi vedde hvor mange timer hun kommer til å gjennomføre? 

Endret av Korpsnerden
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
MissyMa skrev (3 timer siden):

Hun kommer aldri til å miste følgerne når haterne er de ivrigste 😂

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
lajlaj skrev (16 minutter siden):

Hat og kritikk er ikke det samme. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Korpsnerden skrev (40 minutter siden):

Ballett? Jøss.. Blir det fem timers forberedelse med sminke og tutu/strutteskjørt og det hele? Skal vi vedde hvor mange timer hun kommer til å gjennomføre? 

Kanskje 2, andre ganger for å bevise at vi tok feil.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
lajlaj skrev (31 minutter siden):

Det går jo sakte men sikkert nedover nå, tror de som avfølger er de som vil ha bedre innhold. Tror også de er i flertall. 

Men kan jo hende det går oppover igjen etter Maldive turen med gjøk 100.

Da er vi kanskje på graviditetstest osv., kan till og med være HAN ER DEN STORE KJÆRLIGHETEN. 

Store overskrifter kommer 🤭🤭 må ikke glemme Naboen, han kan også befinne seg på Maldivene på samme tid.

Tiden vil vise😘

Endret av agent
  • Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Titter innom Shehed og det som møter er en IKEA haul - serivetter, glass...ja, sånt eksotiskt innhold som ingen har sett før, vettu.:filer:

Endret av Hatsumomo
  • Liker 4
Skrevet
Kønn skrev (3 timer siden):

Hat og kritikk er ikke det samme. 

Mange kritikere i tråden, meg selv inkludert. Men myyyye hat fra folk som ikke klarer å la være å fråtse i innholdet hennes som rage bait.

• Liker 2
Skrevet
MissyMa skrev (8 timer siden):

Ja jeg takler henne ikke lengre.. :(  har avfulgt for lenge siden og gir henne heller ikke views. Syns personlig det er vemmelig med den dummen hun tjener på å snakke til en telefon. Hadde hun tjent pengene på «normalt» vis hadde jeg aldri brydd meg… så har ingenting med sjalusi å gjøre. Dama er kynisk og helt ute å kjører i mine øyne.. 

• Nyttig 14
Skrevet
MissyMa skrev (8 timer siden):

Det går litt i bølger, i hvertfall i denne tråden. Det har vært verre enn det er nå for å si det sånn. 

- - - - - - 

Syntes det er utrolig kult at hun har meldt seg på ballett! Har jo ikke sånn veldig troen på at hun kommer til å fortsette (håper jeg tar feil da), men akkurat her syntes jeg hun er en "god influencer" som gjør noe hun har lyst til - alene - selv om det er litt skummelt og hun ikke vet hva hun går til. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Begynner å se Isabel i «god gammel» form nå. Kjekt å se at pause i Dubai har gjort henne godt. 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor dusjer Isabell aldri etter tennis, eller annen trening? Og nå ballett? 

• Liker 3
Skrevet (endret)
lajlaj skrev (6 timer siden):

Det gnåler konstant på denne siden om hvor mange følgere hun har mistet. Jeg tok printscreen av antall følgere i mai. Da hadde hun 380 800. I dag har hun 379 400. Hun har altså mistet 1400. Vil ikke si det er veldig dramatisk på nesten 3 mnd , det er dere som eeeelsker å snakke om det. Aldri har jeg vært borti mer engasjerte folk som tilsynelatende hater IR, men allikevel sitter å følger henne på Snap og mater lommeboka hennes daglig. Hva med å slutte å følge med på det hun gjør. Tro meg, det er en befrielse, og hun er glemt etter noen dager…Har ikke fulgt med på henne på ca 6 mnd, gikk inn og tittet LITT i dag, og det er fortsatt lage kaffe, sminke seg, dra for gardiner som gjelder, ikke noe spennende med andre ord… Som dere kaster bort livet deres… 😅

Endret av BareSiri
  • Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
BareSiri skrev (1 minutt siden):

Det gnåler konstant på denne siden om hvor mange følgere hun har mistet. Jeg tok printscreen av antall følgere i mai. Da hadde hun 380 800. I dag har hun 379 400. Hun har altså mistet 1400. Vil ikke si det er veldig dramatisk på nesten 3 mnd , det er dere som eeeelsker å snakke om det. Aldri har jeg vært borti mer engasjerte folk som tilsynelatende hater IR, men allikevel sitter å følger henne på svar og mater lommeboka hennes daglig. Hva med å slutte å følge med på det hun gjør. Tro meg, det er en befrielse, og hun er glemt etter noen dager…Har ikke fulgt med på henne på ca 6 mnd, gikk inn og tittet LITT i dag, og det er fortsatt lage kaffe, sminke seg, dra for gardiner som gjelder, ikke noe spennende med andre ord… Som dere kaster bort livet deres… 😅

Enig!!! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Lykkeligper skrev (På 30.7.2025 den 15.48):

Mange sier at «det er langt flere som følger med enn som følger henne», men jeg tror interessen er dalende uansett. Det er sommer, folk har ferie og prioriterer å nyte livet fremfor å følge med på hverdagen hennes i Dubai. Ærlig talt – mange av følgerne hennes har sikkert en mer spennende og innholdsrik ferie enn det hun har selv. Så hvorfor skulle de bruke tiden sin på å høre henne skravle?

Hun har forsøkt å sparke i gang flere «tea time»-historier uten særlig respons, og selv om hun har vært ute og shoppet en del, har det ikke gitt noe særlig napp det heller. Nå står ballett og annet småtteri på agendaen, men det virker ikke som om folk bryr seg. Jeg sjekker Diskord kanskje én til to ganger om dagen, og der ligger alt oppsummert – selv dét begynner å bli kjedelig.

Hvordan vet du at det ikke er respons når hun har lagt ut teatime? Hvordan vet du at det ikke har gitt henne «napp» når hun har shoppa? Hvordan vet du at folk ikke bryr seg om at hun skal på ballett? 
Du vet INGENTING, du bare håper at det er  sånn det er. «Problemet» her, er at sånne som deg generer flere tusen kroner i kassa til Isabell, for du er så nysgjerrig at du klarer ikke la være å følge med på snapen hennes. 
Tro meg, du kommer ikke til å savne innholdet hennes, jeg er glad jeg sluttet å være en del av inntekten hennes for lenge siden! 
Hun har forreste mistet ca 1400 følgere på 3 mnd. Det utgjør mindre enn 0,004% av følgerne hennes… do the math!

Endret av BareSiri
  • Liker 5
Skrevet
Korpsnerden skrev (18 timer siden):

Det som var svært positivt med ballettbildet, var at føttene/lår og legger fremstod naturlige i lengde og fasong. Dette så man under instruksjonen av instruktøren, helt naturlige og sunne bein. Viser hvor mye IR bruker å retursjere bildene til vanlig.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Istapp skrev (3 timer siden):

Det som var svært positivt med ballettbildet, var at føttene/lår og legger fremstod naturlige i lengde og fasong. Dette så man under instruksjonen av instruktøren, helt naturlige og sunne bein. Viser hvor mye IR bruker å retursjere bildene til vanlig.

Eller at instruktøren har satt en standard med tynne bein?🤔

• Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (11 timer siden):

Eller at instruktøren har satt en standard med tynne bein?🤔

Instruktøren hadde da ikke så innmari tynne bein hun... De så naturlig sterke ut, normale.

• Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor har hun lagt ut bilde av henne og pierre kysse? Hvis han er en «bror» for henne, hva skjer med bildet? Har det vært noe drama? 
Er i utlandet, noen gi meg update pls🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...