Turkis Sau Skrevet 20 timer siden #21621 Skrevet 20 timer siden Ford3000 skrev (8 timer siden): Har du link til *sensurert* Har spurt tidligere i tråden. Lykkeligper skrev (8 timer siden): Send PM Jeg har forsøkt å sende deg PM om dette. Får opp beskjed om at det ikke kan sendes melding til deg. Vil du sende meg invite på PM?
Jenzen Skrevet 20 timer siden #21622 Skrevet 20 timer siden Reinspikka løgn at hun ikke hadde sex med Europa gjøken. 4
Husomvarderfør Skrevet 19 timer siden #21623 Skrevet 19 timer siden Murukleiven skrev (På 29.7.2025 den 20.41): Hadde akkurat samme tanke. Søstrene gidder kun å henge med Isabel om de ikke har noe annet å foreta seg. Alex virket faktisk som en genuin person. Så denne i snappen til Alex. Stor kontrast til IR sin tilværelse. Hun er virkelig helt alene. Om hun ikke er sammen med sine søsken og vennene deres, har hun ingen. Er dette Alex vi tror det er? Jeg tror ikke det men mye mulig jeg tar feil.
Ford3000 Skrevet 19 timer siden #21624 Skrevet 19 timer siden Turkis Sau skrev (1 time siden): Jeg har forsøkt å sende deg PM om dette. Får opp beskjed om at det ikke kan sendes melding til deg. Vil du sende meg invite på PM? Ser det nå selv. Meldingssystem deaktivert. Har i alle fall forsøkt. 1
Husomvarderfør Skrevet 19 timer siden #21625 Skrevet 19 timer siden Sirah skrev (På 29.7.2025 den 10.56): Jeg regner med at eksen som stalker hennes sosiale medier er Pierre? Ref. Click baiten. Nei, nei, nei Pierre har ett forhold til I så det tror jeg ikke på….kanskje jeg tar feil men tror neppe det er Pierre. 2
Husomvarderfør Skrevet 19 timer siden #21626 Skrevet 19 timer siden agent skrev (På 29.7.2025 den 13.16): Seriøst 🤣 Men hvor mange ordentlig forhold har hun vært i ? Så man kan kalle det ex, Pierre, J og J Naboen? nei de var bare KK Kommer ikke på flere 🧐🧐🧐 Noen andre ? Det får vi nok aldri vite🥴 Isabel forteller oss hva hun vil vi skal vite! 3
Husomvarderfør Skrevet 19 timer siden #21627 Skrevet 19 timer siden Kønn skrev (På 29.7.2025 den 16.33): De hjelper nok hverandre med innhold og ler seg skakke av hvor dumme vi er😅 Nettopp! 2
Husomvarderfør Skrevet 19 timer siden #21628 Skrevet 19 timer siden lajlaj skrev (På 29.7.2025 den 17.38): Tenk så koko man må bli av å prate med seg selv 8 timer hver dag? Å le som om du ler med en god venn, men så er det bare til mobilen din? Det må skade sjelen din på et vis. Men det verste er at hun ikke VIL ut av hula si? Bestiller mat hjem, bestiller massasje hjem? Er helt hinsides! 5
Husomvarderfør Skrevet 19 timer siden #21629 Skrevet 19 timer siden (endret) Sveits35 skrev (På 29.7.2025 den 20.29): Forskjellig opplevelse av storyen hennes jeg da. Festlig og kvikk i replikken, skikkelig i godlunet. Det er folk her på tråden som får vondt i hjernen sin av å besøke snappen til Isabel. Veldig spesielt spør du meg. Hun har vært på trening i dag og skal på ballett beginnerclass på torsdag 😂 Ellers driver hun å mishandler en nyinnkjøp kaffemaskin, som i alle fall jeg flirer godt av Beklager at ikke jeg ser det samme som deg, er en repeterende , dørgende kjedelig story fra I. Godt vi er forskjellig. Endret 19 timer siden av Husomvarderfør . 1 5
Husomvarderfør Skrevet 19 timer siden #21630 Skrevet 19 timer siden lajlaj skrev (På 30.7.2025 den 0.35): Bianca Ingrosso fulgte Isabel på Instagram før Ibiza. Vil tro Isabel er kjent blant influensere i Skandinavia. Isabel har forgudet Bianca over år. I har jo etterlignet og kopiert Bianca i alle år! 2 3
Husomvarderfør Skrevet 19 timer siden #21631 Skrevet 19 timer siden (endret) Lykkeligper skrev (På 30.7.2025 den 15.48): Endret 5 timer siden av Husomvarderfør . 1
Husomvarderfør Skrevet 19 timer siden #21632 Skrevet 19 timer siden Måtte bare inn å se litt…igjen etter å ha lest her! Det er så stakkarslig og flaut det jeg har sett at takk fy for at hun mister følgere! 3 8
Cornett Skrevet 16 timer siden #21633 Skrevet 16 timer siden Sitter bare inne og mimrer eller tenker på viktige ting som negletime eller vippetime🤪 Ser tidligere venninnene lever sitt liv og hun råtner bort i leil. sin. Gjør jo ingenting. Tenker Rami må kjøre henne hit og dit når han kommer hjem. Hun er aldri utenfor Dubai mall når hun er alene 3 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13 timer siden #21634 Skrevet 13 timer siden Husomvarderfør skrev (5 timer siden): Måtte bare inn å se litt…igjen etter å ha lest her! Det er så stakkarslig og flaut det jeg har sett at takk fy for at hun mister følgere! Og forhåpentligvis mistet views også..🙏🏽 3 2
Sirah Skrevet 13 timer siden #21635 Skrevet 13 timer siden Husomvarderfør skrev (6 timer siden): Nei, nei, nei Pierre har ett forhold til I så det tror jeg ikke på….kanskje jeg tar feil men tror neppe det er Pierre. Kom det noen gang frem hvem det var? Ikke at det spiller noen rolle, men når vi først er inne på temaet
Pigaloppa Skrevet 11 timer siden #21636 Skrevet 11 timer siden Husomvarderfør skrev (7 timer siden): Er dette Alex vi tror det er? Jeg tror ikke det men mye mulig jeg tar feil. Det er Alex, med noen av sine ekte venninner. Tenker på valget isabel tok om å støtte søstrene istedet for Alex, og nå sitter hun der alene og har egentlig null interessant content lengre. 5 6
Husomvarderfør Skrevet 11 timer siden #21637 Skrevet 11 timer siden Sirah skrev (1 time siden): Kom det noen gang frem hvem det var? Ikke at det spiller noen rolle, men når vi først er inne på temaet Hun sa aldri navn, bare at det var en ex.
Husomvarderfør Skrevet 11 timer siden #21638 Skrevet 11 timer siden Pigaloppa skrev (18 minutter siden): Det er Alex, med noen av sine ekte venninner. Tenker på valget isabel tok om å støtte søstrene istedet for Alex, og nå sitter hun der alene og har egentlig null interessant content lengre. Kan ikke skjønne hva I tenkte med. 5
Sirah Skrevet 11 timer siden #21639 Skrevet 11 timer siden Husomvarderfør skrev (1 minutt siden): Hun sa aldri navn, bare at det var en ex. Ok
Husomvarderfør Skrevet 10 timer siden #21640 Skrevet 10 timer siden Sirah skrev (10 minutter siden): Ok Skal ikke se borti fra at det er fantasivenner skybert for content skyld😉 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå