Lykkeligper Skrevet 26. juli #21501 Skrevet 26. juli refill skrev (2 timer siden): Tar heller tre-fire innlegg om hvordan lefsene i lefsebussen er påsmurt, enn 10 innlegg med bitching 😇 Men da lager du heller et eget innlegg der man kan skrive fantasiinnlegg og kommentere frem og tilbake om hvem som skal lage lefser og hvor mye sukker som skal i – i stedet for å være her og lese "innlegg med bitching". Tviler sterkt på at du klikker deg inn på dette forumet for å lese om lefser, så vær så snill og slutt med det. Det er også imot retningslinjene. 3 6
Dalakua Skrevet 26. juli #21502 Skrevet 26. juli Jeg synes Isabel er herlig når hun er i humør og har det bra! 2
Gjest Eivor.I Skrevet 26. juli #21503 Skrevet 26. juli Den nye Birkin-veska til kjæresten til EBH koster 4.5 mill.
agent Skrevet 26. juli #21504 Skrevet 26. juli I dag har hun jobbet hardt, det må 👏👏👏👏👏👏👏. Får håpe hun orket å bestille Plumbo, kjedelig med den lukta. Hun skal jo mye ut å reise nå. Ble det en spontan tur til Europa? Ny gjøk ? Kan virke som at hun har erklært seg selv frisk nok til å treffe venner og gjøker. Blir en spennende tid fremover vi får håpe 🦫 holder ut september. 🙈🍿🙊🍿🙉 2
Lykkeligper Skrevet 26. juli #21505 Skrevet 26. juli Hvor ofte følger dere egentlig med på Snapchat-en til Isabel? Hun har falt til 379 700 følgere nå, til tross for alt dramaet og mystikken rundt nye flørter – både i Oslo og på Maldivene. Likevel går det bare nedover. Personlig har jeg avfulgt henne og sjekker bare innom når det faktisk skjer noe underholdende. Synes innholdet hennes stort sett er ganske kjedelig – hun virker jo nesten som om hun har grodd fast i leiligheten. Hva med dere? Ser dere på snapene hennes daglig? Følger dere alt hun legger ut, eller har interessen dabbet av hos dere også? Hadde vært gøy å høre andres tanker. 6 2 2
Hatsumomo Skrevet 26. juli #21506 Skrevet 26. juli Lykkeligper skrev (1 minutt siden): Hvor ofte følger dere egentlig med på Snapchat-en til Isabel? Hun har falt til 379 700 følgere nå, til tross for alt dramaet og mystikken rundt nye flørter – både i Oslo og på Maldivene. Likevel går det bare nedover. Personlig har jeg avfulgt henne og sjekker bare innom når det faktisk skjer noe underholdende. Synes innholdet hennes stort sett er ganske kjedelig – hun virker jo nesten som om hun har grodd fast i leiligheten. Hva med dere? Ser dere på snapene hennes daglig? Følger dere alt hun legger ut, eller har interessen dabbet av hos dere også? Hadde vært gøy å høre andres tanker. Nei, følger ikke med lenger. Men har ikke avfulgt, ser ann tråden her og hva som skrives om det kommer noe av faktisk interesse. Men ser også på følgertallet innimellom, i tro på at hvis det synker lavt nok så vil hun komme med mer interessant innhold etter hvert. 🤷🏼♀️ 1
Dalakua Skrevet 26. juli #21507 Skrevet 26. juli Jeg kjenner at jeg blir fysisk uvel av at noen bruker så vanvittig mye penger. Jeg blir faktisk kvalm. På ekte. Er det andre som reagerer slik? 6 10
Consita Skrevet 26. juli #21508 Skrevet 26. juli Dalakua skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner at jeg blir fysisk uvel av at noen bruker så vanvittig mye penger. Jeg blir faktisk kvalm. På ekte. Er det andre som reagerer slik? Ja 2 2
Sirah Skrevet 26. juli #21509 Skrevet 26. juli Lykkeligper skrev (20 minutter siden): Hvor ofte følger dere egentlig med på Snapchat-en til Isabel? Hun har falt til 379 700 følgere nå, til tross for alt dramaet og mystikken rundt nye flørter – både i Oslo og på Maldivene. Likevel går det bare nedover. Personlig har jeg avfulgt henne og sjekker bare innom når det faktisk skjer noe underholdende. Synes innholdet hennes stort sett er ganske kjedelig – hun virker jo nesten som om hun har grodd fast i leiligheten. Hva med dere? Ser dere på snapene hennes daglig? Følger dere alt hun legger ut, eller har interessen dabbet av hos dere også? Hadde vært gøy å høre andres tanker. Jeg er innom mer eller mindre daglig, men ser langt fra alt. Når jeg begynte å følge henne så jeg alt, så interessen har dalt betraktelig. Syntes hun hadde mye bedre content for et år siden, nå går det alt for mye i det samme. Så klart vil det være bedre og dårligere innhold i perioder, men syntes det har vært kleint lenge nå. Jeg har ingen umiddelbare planer om å avfølge henne, jeg koser meg fremdeles med snappene hennes innimellom (og irriterer meg over en god del også). Bruker å se om jeg har "dødtid". Om jeg ser på snappen til Isabel eller om jeg blar på TikTok spiller vel ingen rolle. Hjernedød underholdning er det uansett. Jeg har blitt influensa til å kjøpe noen av tingene hun selger og er egentlig godt fornøyd med det. Har kjøpt litt bikinier, kaffesirup og noe fra Nude for å nevne noe. Bikiniene liker jeg kjempegodt, sirupen er blitt en favoritt og produktene til Nude kommer jeg mest sannsynlig også til å kjøpe igjen når de er tomme. For meg handler det ikke om at det er Isabel sine produkter, men at det er kurante produkter til prisen de koster. Så ja, jeg følger henne og har ingen umiddelbare planer om å avfølge. Liker mye av innholdet hennes og det jeg ikke liker det hopper jeg kort og greit over 1 3
Gjesti7654 Skrevet 26. juli #21510 Skrevet 26. juli Lykkeligper skrev (1 time siden): Hvor ofte følger dere egentlig med på Snapchat-en til Isabel? Hun har falt til 379 700 følgere nå, til tross for alt dramaet og mystikken rundt nye flørter – både i Oslo og på Maldivene. Likevel går det bare nedover. Personlig har jeg avfulgt henne og sjekker bare innom når det faktisk skjer noe underholdende. Synes innholdet hennes stort sett er ganske kjedelig – hun virker jo nesten som om hun har grodd fast i leiligheten. Hva med dere? Ser dere på snapene hennes daglig? Følger dere alt hun legger ut, eller har interessen dabbet av hos dere også? Hadde vært gøy å høre andres tanker. Ifjor så jeg flere ganger i uken, nå kanskje 1 gang i uken. Ser clickbait overskriftene og ser at det er 99% gjøkprat, og det interesserer meg ikke 🫡 4 2
Murukleiven Skrevet 26. juli #21511 Skrevet 26. juli Dalakua skrev (1 time siden): Jeg kjenner at jeg blir fysisk uvel av at noen bruker så vanvittig mye penger. Jeg blir faktisk kvalm. På ekte. Er det andre som reagerer slik? Om jeg går noen hundrelapper over mitt budsjett blir jeg stresset. Hun bare øser ut penger. Ikke nok med at hun har et personlig forbruk som er helt perverst, så tar hun vare på alle i familien. Ikke bare gaver eller turer, men hun betaler husleie, betaler lønn og leier leilighet i Irak - og gud vet hva annet hun gjør. Ikke for å være pessimist eller ønske andre dårlige tider, men dette kan umulig være bærekraftig. Ganske spesielt at familien bare tar i mot penger på denne måten også. Med dette i tankene, så er det f ikke rart at hun er både emosjonet i ubalanse og radmager, hun må jo bli super stressa av å ta vare på så mange mennesker og vite at dette faktisk kan ta slutt for de alle sammen en dag 2 8
Alessi Skrevet 26. juli #21512 Skrevet 26. juli Har avfulgt, men leser her innimellom. Liker Isabel, men noe skjedde før jul i fjor. Det ble for mye sløsing og en merkelig prioritering av pengebruk, dvs null prioritering. Virker som hun mener hun har plikt til å sløse siden pengene tydeligvis strømmer inn. For meg er det vondt å se, så da lar jeg være å følge. MEN - jeg håper hun blir mer den gode, gamle Isabel igjen 🙂 7 7
Teflonhjernen Skrevet 26. juli #21513 Skrevet 26. juli Eivor.I skrev (4 timer siden): Da har jeg endret brukernavn, så ingen blir plaget med for mye tull og fjas. Men de som tåler LITT moro, får glede seg over brukernavnet mitt. 😘 God lørdag! Hilsen den pensjonerte bussjåføren. 🥰🤣
lajlaj Skrevet 26. juli #21514 Skrevet 26. juli Alessi skrev (1 time siden): Har avfulgt, men leser her innimellom. Liker Isabel, men noe skjedde før jul i fjor. Det ble for mye sløsing og en merkelig prioritering av pengebruk, dvs null prioritering. Virker som hun mener hun har plikt til å sløse siden pengene tydeligvis strømmer inn. For meg er det vondt å se, så da lar jeg være å følge. MEN - jeg håper hun blir mer den gode, gamle Isabel igjen 🙂 Ja, den Hermes-julen gjorde at jeg fikk avsmak og er innom sjeldnere og sjeldnere. Men når jeg er innom får jeg ingenting ut av det. Dere som sitter og jubler over at tallene går nedover, glem ikke at 100 personer av 380 000 er veldig få, og snapper ses av tall LANGT over de som følger henne også. Det genererer også inntekter. 7
Margit777 Skrevet 26. juli #21515 Skrevet 26. juli Spesielt å kalle de gjøker, legger de eggene sine i andres reir? 4 3
Pistasjnøtter Skrevet 26. juli #21516 Skrevet 26. juli Kan noen gi meg en oppsummering av hvem hun skal på ferie med nå? Har vært avlogget men skjønner det er en ny fyr på gang? 1
Istapp Skrevet 27. juli #21517 Skrevet 27. juli Lykkeligper skrev (5 timer siden): Hvor ofte følger dere egentlig med på Snapchat-en til Isabel? Hun har falt til 379 700 følgere nå, til tross for alt dramaet og mystikken rundt nye flørter – både i Oslo og på Maldivene. Likevel går det bare nedover. Personlig har jeg avfulgt henne og sjekker bare innom når det faktisk skjer noe underholdende. Synes innholdet hennes stort sett er ganske kjedelig – hun virker jo nesten som om hun har grodd fast i leiligheten. Hva med dere? Ser dere på snapene hennes daglig? Følger dere alt hun legger ut, eller har interessen dabbet av hos dere også? Hadde vært gøy å høre andres tanker. Sjekker aldri innom hennes snap, kjøper ikke produkter som relateres til hennes navn - bidrar ikke til den uhelsen både psykisk og fysisk som utspiller seg gjennom kronasj til IR as hos IR. Følger med her og kjenner lusa på veggen, så har mer enn nok info. Flere bør avfølge og blokkere. Det som utspiller seg gjennom IRs gjøren og laden, samt hva pengene hun har tjent/tjener ikke har medført. Hvor det ikke er blitt "bedre" hverdagsliv helsemessig for IR. Hun er et blide på psykisk og fysisk uhelse og at man ikke blir verken gladere, "rikere venne-og familiemessig eller mer classy med overflod av penger. 9 1 6
Husomvarderfør Skrevet 27. juli #21518 Skrevet 27. juli Istapp skrev (4 minutter siden): Sjekker aldri innom hennes snap, kjøper ikke produkter som relateres til hennes navn - bidrar ikke til den uhelsen både psykisk og fysisk som utspiller seg gjennom kronasj til IR as hos IR. Følger med her og kjenner lusa på veggen, så har mer enn nok info. Flere bør avfølge og blokkere. Det som utspiller seg gjennom IRs gjøren og laden, samt hva pengene hun har tjent/tjener ikke har medført. Hvor det ikke er blitt "bedre" hverdagsliv helsemessig for IR. Hun er et blide på psykisk og fysisk uhelse og at man ikke blir verken gladere, "rikere venne-og familiemessig eller mer classy med overflod av penger. Helt enig med deg i dine utspill. 4
Husomvarderfør Skrevet 27. juli #21519 Skrevet 27. juli Pistasjnøtter skrev (1 time siden): Kan noen gi meg en oppsummering av hvem hun skal på ferie med nå? Har vært avlogget men skjønner det er en ny fyr på gang? Det er en eller annen gjøk, velg på hvilken hylle. Løgn fra enten til annen. 4 6
Husomvarderfør Skrevet 27. juli #21520 Skrevet 27. juli Margit777 skrev (2 timer siden): Spesielt å kalle de gjøker, legger de eggene sine i andres reir? 🥴😂 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå