Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dalakua skrev (23 minutter siden):

Det skal bli spennende å følge med på den Maldivene-turen. I vil ha det på sin måte, og virker ikke så flink på å møte noen på halvveien.

Det er vel det som generelt er problemet hennes. Det finnes ingen plan B.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (56 minutter siden):

Syntes det er så koselig når plutselig sånn her dukker opp i tråden 😘 

Alle her inne trenger nok en liten avsporing innimellom 😅

Jeg kaller det for spam og rapporterte innleggene - inkludert ditt. Slutt å ødelegg tråden med barnslige innlegg. Skriv heller privat til hverandre - det er mulig på sende melding til alle her. 

• Liker 8
  • Nyttig 10
Skrevet
xoxo1991 skrev (2 minutter siden):

Jeg kaller det for spam og rapporterte innleggene - inkludert ditt. Slutt å ødelegg tråden med barnslige innlegg. Skriv heller privat til hverandre - det er mulig på sende melding til alle her. 

Huffda….det var da leit. 

• Liker 1
Skrevet
Zenhouse skrev (1 time siden):

Men om hun i utgangspunktet leier en leilighet som ikke er til salgs, og så ytrer ønske om å kjøpe den- da er det vel ikke rart om eier tar en god og lang  vurdering på det? Tenker heller at OM eier vil selge så sier hen fra. 

Nei. Den var først ute for salg. Siden eieren ikke fikk solgt den, har hun lagt den ut for å leies imens 

• Nyttig 1
Skrevet
Giu skrev (1 minutt siden):

Nei. Den var først ute for salg. Siden eieren ikke fikk solgt den, har hun lagt den ut for å leies imens 

Det stemmer ja :) Men det kan jo være eieren er usikker på salg eller ikke og at det er derfor hun ikke får bestemt seg. Er jo sikkert en god leieinntekt å ha i bakhånd :)

• Liker 1
Skrevet
Giu skrev (3 minutter siden):

Ahh ok. 

Skrevet
xoxo1991 skrev (42 minutter siden):

OMG! Spam å rapportering🤦‍♀️det er en morsom liten avsporing som ALLE(med humor) har litt godt av. Liker du det ikke så scroll heller videre å ignorer istedenfor å drive å rapportere alt. DET er barnslig det!

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
suzi80 skrev (1 minutt siden):

OMG! Spam å rapportering🤦‍♀️det er en morsom liten avsporing som ALLE(med humor) har litt godt av. Liker du det ikke så scroll heller videre å ignorer istedenfor å drive å rapportere alt. DET er barnslig det!

Enig. Disse avsporingene er jo bare trivelige! Hadde de vart i 14 sider så kunne jeg kanskje tenkt at det var litt mye, men noen få innlegg med hyggelig snikk snakk mellom all "kranglingen" er jo bare supert!

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
xoxo1991 skrev (1 time siden):

Jeg leste retningslinjene om igjen nå, og jeg ser at det faktisk står at det ikke er lov med tulleinnlegg. 🤫 Da beklager jeg. 

• Liker 2
Skrevet

Tar heller tre-fire innlegg om hvordan lefsene i lefsebussen er påsmurt, enn 10 innlegg med bitching 😇

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
xoxo1991 skrev (1 time siden):

Enig, for oss som ikke henger i tråden hvert femte minutt blir det så utrolig mye dritt å skrolle seg gjennom. (Inkludert mitt innlegg nå😂)

• Liker 6
Skrevet
refill skrev (10 minutter siden):

Tar heller tre-fire innlegg om hvordan lefsene i lefsebussen er påsmurt, enn 10 innlegg med bitching 😇

Helt enig. Det er et hyggelig avbrekk og selv om folk bitcher og krangler så er de alltid enige om at lefser er gode. Tror slike innlegg bare er nyttige for stemningen i tråden :) Jeg heier på dem!

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (19 minutter siden):

Helt enig. Det er et hyggelig avbrekk og selv om folk bitcher og krangler så er de alltid enige om at lefser er gode. Tror slike innlegg bare er nyttige for stemningen i tråden :) Jeg heier på dem!

Lefser er noe av det beste som finnes. Kan anbefale lefser med meierismør og eggerøre😀 Fint å gnaske på mens man irriterer seg over Isabel og leser på Kvinneguiden 😅

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Natu skrev (6 minutter siden):

Lefser er noe av det beste som finnes. Kan anbefale lefser med meierismør og eggerøre😀 Fint å gnaske på mens man irriterer seg over Isabel og leser på Kvinneguiden 😅

Ja mat må man ha mellom slagene her 😁

• Liker 2
Skrevet

Jeg venter også på når hun skal kjøpe den rosa g-wagon, leilighet til å leie ut )investering) og leilighet til seg selv… Jeh tror ikke en pøkk på det hun forteller.. Tror heller ikke noe på denne sparingen.. Hun virker helt hjernedød økonomisk.🙄

• Nyttig 13
Skrevet

Da har jeg endret brukernavn, så ingen blir plaget med for mye tull og fjas. Men de som tåler LITT moro, får glede seg over brukernavnet mitt. 😘 God lørdag! Hilsen den pensjonerte bussjåføren.

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Eivor.I skrev (25 minutter siden):

Da har jeg endret brukernavn, så ingen blir plaget med for mye tull og fjas. Men de som tåler LITT moro, får glede seg over brukernavnet mitt. 😘 God lørdag! Hilsen den pensjonerte bussjåføren.

Den var god!

• Liker 2
Skrevet
Eivor.I skrev (31 minutter siden):

We'll always have lefsebussen 🥹

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
Eivor.I skrev (39 minutter siden):

😂😂😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...