Kønn Skrevet 25. juli #21441 Skrevet 25. juli Helene J. skrev (7 timer siden): @Sveits35Du trenger ikke å være så hard. Å spørre om en person ikke klarer å stave et ord, er ikke hyggelig og totalt unødvendig. Sveits35 skrev (7 timer siden): Hvorfor tror du at hun fort kan framstå som prostituert? Klarte du ikke å stave hele ordet? Greit at Isabel er svært petit og populær blandt menn, men tror du virkelig «traktor-Laila» er en type dame som hadde satt seg i en situasjon der hun ikke var trygg? Du klarer ikke å stave riktig selv, men velger å rette på andre. Omg🙈 Det skrives BLANT. 2 4
Sveits35 Skrevet 25. juli #21442 Skrevet 25. juli Kønn skrev (1 time siden): Du klarer ikke å stave riktig selv, men velger å rette på andre. Omg🙈 Det skrives BLANT. Hahahahah OMG!! Varmt hos deg? 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 25. juli #21443 Skrevet 25. juli Janne1975 skrev (15 timer siden): Apropos å forsnakke seg. I dag da hun skulle forsvare at hun skulle ut å shoppe så sa hun, «jeg har jo ikke shoppet siden før jeg reiste til Ibiza med Dubaigjøken»… Dubaigjøken, ikke Europagjøken🙈 Åååå? Sa hun det?👀😂 Ja lett å forsnakke seg i alle løgnene sine.. 2 2
Dalakua Skrevet 25. juli #21444 Skrevet 25. juli Kanskje han nye typen er på Maldivene allerede? Sikkert på ferie i hele sommer. Hun snakket om en hun hadde møtt som likte å reise alene, for ei stund siden. Var det en hun møtte i Dubai da hun var ute med de søstrene sist, tro? Kan hende jeg husker helt feil. 1
Lykkeligper Skrevet 25. juli #21445 Skrevet 25. juli Hva skal hun egentlig med så mye klær? Hun bruker dem jo nesten aldri – bare når hun tar en tur innom Dubai Mall, og det er stort sett alt. Jeg kjenner meg litt igjen, for jeg var også slik før: kjøpte klær i mengder. Riktignok ikke like dyre som hennes, men jeg innså til slutt at jeg hadde langt mer enn jeg faktisk trengte. Til slutt bestemte jeg meg for å rydde opp – solgte unna mye, ga bort en del til veldedighet, og resten til venner og familie. Nå kjøper jeg bare klær av og til, helst brukt på Finn eller når det er salg. Pengene bruker jeg heller på ting jeg faktisk får glede av, som litt ekstra kos på ferie, massasje, frisør og andre små opplevelser. Ikke minst får jeg spart en god del. Det føles mye mer fornuftig enn å ha skapene fulle av dyre klær som bare blir hengende. 3 1 9
agent Skrevet 25. juli #21446 Skrevet 25. juli Dalakua skrev (9 minutter siden): Kanskje han nye typen er på Maldivene allerede? Sikkert på ferie i hele sommer. Hun snakket om en hun hadde møtt som likte å reise alene, for ei stund siden. Var det en hun møtte i Dubai da hun var ute med de søstrene sist, tro? Kan hende jeg husker helt feil. Jeg har tenkt Ufogjøken, men det er mange å velge i.🙈🙊🙉 1
Dalakua Skrevet 25. juli #21447 Skrevet 25. juli agent skrev (12 minutter siden): Jeg har tenkt Ufogjøken, men det er mange å velge i.🙈🙊🙉 Han har jeg ikke hørt om. Håpløst å få med seg alle. 😄 2
Sirah Skrevet 25. juli #21448 Skrevet 25. juli Lykkeligper skrev (22 minutter siden): Hva skal hun egentlig med så mye klær? Hun bruker dem jo nesten aldri – bare når hun tar en tur innom Dubai Mall, og det er stort sett alt. Jeg kjenner meg litt igjen, for jeg var også slik før: kjøpte klær i mengder. Riktignok ikke like dyre som hennes, men jeg innså til slutt at jeg hadde langt mer enn jeg faktisk trengte. Til slutt bestemte jeg meg for å rydde opp – solgte unna mye, ga bort en del til veldedighet, og resten til venner og familie. Nå kjøper jeg bare klær av og til, helst brukt på Finn eller når det er salg. Pengene bruker jeg heller på ting jeg faktisk får glede av, som litt ekstra kos på ferie, massasje, frisør og andre små opplevelser. Ikke minst får jeg spart en god del. Det føles mye mer fornuftig enn å ha skapene fulle av dyre klær som bare blir hengende. Samme her. Jeg tok også en skikkelig rensk, solgte unna og har kjøpt meg en del kvalitetsklær som faktisk varer og er mer tidløse. Har omtrent helt sluttet å handle fast fashion for det blir bare bruk og kast. Handler også det aller meste på Finn og Tise. På den måten får jeg fine ting for en pris jeg kan forsvare å betale. Så klart ikke luksusklær, men klær i "mellomsjiktet" om det gir mening? agent skrev (20 minutter siden): Jeg har tenkt Ufogjøken, men det er mange å velge i.🙈🙊🙉 UFO-gjøken skal hun vel få besøk av i September? Jeg tenker på enten han hun klina med den ene gangen hun var ute med søstrene eller Spansk gjøken, men han var vel gift? 3
agent Skrevet 25. juli #21449 Skrevet 25. juli Sirah skrev (1 minutt siden): Samme her. Jeg tok også en skikkelig rensk, solgte unna og har kjøpt meg en del kvalitetsklær som faktisk varer og er mer tidløse. Har omtrent helt sluttet å handle fast fashion for det blir bare bruk og kast. Handler også det aller meste på Finn og Tise. På den måten får jeg fine ting for en pris jeg kan forsvare å betale. Så klart ikke luksusklær, men klær i "mellomsjiktet" om det gir mening? UFO-gjøken skal hun vel få besøk av i September? Jeg tenker på enten han hun klina med den ene gangen hun var ute med søstrene eller Spansk gjøken, men han var vel gift? For ett kaos🤭🤭 3
Dalakua Skrevet 25. juli #21450 Skrevet 25. juli Sirah skrev (14 minutter siden): Samme her. Jeg tok også en skikkelig rensk, solgte unna og har kjøpt meg en del kvalitetsklær som faktisk varer og er mer tidløse. Har omtrent helt sluttet å handle fast fashion for det blir bare bruk og kast. Handler også det aller meste på Finn og Tise. På den måten får jeg fine ting for en pris jeg kan forsvare å betale. Så klart ikke luksusklær, men klær i "mellomsjiktet" om det gir mening? UFO-gjøken skal hun vel få besøk av i September? Jeg tenker på enten han hun klina med den ene gangen hun var ute med søstrene eller Spansk gjøken, men han var vel gift? Skulle tatt seg ut om hun i ettertid fant ut at han et gift.
Sirah Skrevet 25. juli #21451 Skrevet 25. juli agent skrev (43 minutter siden): For ett kaos🤭🤭 Ja, jeg henger ikke med i svingene lenger, så ikke stol på at det jeg skriver er i nærheten av riktig 🤣 Dalakua skrev (31 minutter siden): Skulle tatt seg ut om hun i ettertid fant ut at han et gift. Ja det hadde jo vært flott! Men hun hadde i det minste ikke vært den første som gikk på den smellen - dessverre 😬 Det finnes mange svin der ute! 4
lajlaj Skrevet 25. juli #21452 Skrevet 25. juli Really skrev (12 timer siden): Jeg valgte å lese innlegget ditt. Du er blokkert hos meg. Jeg angrer jeg leste når jeg ser du fremdeles er ufin. Respekter andre har andre meninger enn deg. Og begynn og oppfør deg. Du forstod veldig godt hva personen skrev, så jeg skjønner meg ikke på kveruleringen din. Du kan umulig ha det godt med deg selv. Og det står jeg for 100 %. Siter meg gjerne, men det blir IKKE lest for du er motbydelig. Så det er bedre å kalle noen motbydelig? Ärlig talt. 1 4
Justlooking Skrevet 25. juli #21453 Skrevet 25. juli (endret) Har forstått at Isabel vil desperat finne sin mann. Anette Haga har et annet image og etter mye mislykket dating i Norge fant hun og Jon hverandre. Han er svensk, rik og snill. Det er et alternativ. Så er det Anniken Jørgensen. Hun fant en vanlig grei og norsk person. Han hadde vel ikke all verden slags karriere men hun ga ham noen firmaer i bryllupsgave og han/de har slått seg ganske bra opp etter det. Han er tydeligvis engasjert og flink i det han gjør. Så sammen gjør de det nå veldig bra. Virker som disse parene har det bra. Tror ikke Isabel skal se seg blind på å finne en veldig rik mann fra Dubai eller de rike fra andre land som ber damer på en engangs tur. De gutta er kanskje for godt vant med å be potensielle hotte damer på tur? Nå vil hun selv ligge på tur til Maldivene med en kar. Men tror ikke det er blant disse hun finner ekte kjærlighet. Endret 25. juli av Justlooking Tillegg 3 2
Teflonhjernen Skrevet 25. juli #21454 Skrevet 25. juli Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å følge med på alle de gjøkene (gremmes over at ei dame på over 30 kaller menn det) hennes…. Jeg leser om det her inne og er faktisk imponert over hvordan dere klarer å skille og holde styr på hvem som er hvem…. 2 3
Sirah Skrevet 25. juli #21455 Skrevet 25. juli Teflonhjernen skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å følge med på alle de gjøkene (gremmes over at ei dame på over 30 kaller menn det) hennes…. Jeg leser om det her inne og er faktisk imponert over hvordan dere klarer å skille og holde styr på hvem som er hvem…. Det er vel et bevis på at vi har det litt for bra her i Norge når vi klarer å holde en nogenlunde oversikt over Frk Raad sine gjøker fra A til Å 🫣 2 1
Teflonhjernen Skrevet 25. juli #21456 Skrevet 25. juli Sirah skrev (18 minutter siden): Det er vel et bevis på at vi har det litt for bra her i Norge når vi klarer å holde en nogenlunde oversikt over Frk Raad sine gjøker fra A til Å 🫣 Ja, du sier noe…. 😂 2
Gjest Eivor.I Skrevet 25. juli #21457 Skrevet 25. juli (endret) Teflonhjernen skrev (25 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å følge med på alle de gjøkene (gremmes over at ei dame på over 30 kaller menn det) hennes…. Jeg leser om det her inne og er faktisk imponert over hvordan dere klarer å skille og holde styr på hvem som er hvem…. Jeg har ikke oversikt over noe, bortsett ifra at hun har en mann i hver tidssone. Nå sier jeg god natt. Snart galer den første gjøken. Endret 25. juli av Lefsebussen
Teflonhjernen Skrevet 25. juli #21458 Skrevet 25. juli Lefsebussen skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke oversikt over noe, bortsett ifra at hun har en mann i hver tidssone. Det har du fått med deg, ja…er dønn imponert 🤩 Gleder meg til Isabel får en bussgjøk 🥳 1
Gjest Eivor.I Skrevet 25. juli #21459 Skrevet 25. juli @Teflonhjernen Det ble med et innlegg der, som kommer fra @FruJohansen sin Instagram-konto. Bare til info.
lajlaj Skrevet 25. juli #21460 Skrevet 25. juli Murukleiven skrev (13 timer siden): Morsom. Ulike forum har ulike regler, var usikker på hva som var okay å si her inne. Fordi de som prostituerer seg og legger ut samme content på insta som IR, livnærer seg på den måten. De blir flydd ut til yachter og svindyre feriesteder og tar seg godt betalt for å være en rik manns leketøy. En Instagram profil full av Birkin og luksusreiser gir også en indikasjon på at det koster å delta i personens liv. Insta-hookers? Sites say they expose 'Instagram models' who are really prostitutes | Fox News Jeg mener på ingen måte at IR er dette, men hun fremstår på lik måte.. That's it. Ingen sier at Traktor Laila ikke kan bli overfalt eller voldtatt, men menn som overgriper har en tendens til å gå for kvinner som er små og lettere å gjøre til bytte. Lettere å dominere ei på 160cm og 45 kilo enn ei røslig dame på 175 og 90kg. Uansett, Laila eller Isabel, å fly ut for å treffe en mann helt alene er risky business, uansett hvilken str du er. He he… du linker til en 9 år gammel artikkel fra FOX News? De mener man tjener 300 dollar på å annonsere et produkt for 30 000 følgere i artikkelen… 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå