Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 22:30 #21361 Skrevet tirsdag kl 22:30 Sirah skrev (1 minutt siden): Han startet som The Prince of Darknes og avsluttet som kongen ❤️ For en legende! ❤️ 3
Jenzen Skrevet tirsdag kl 22:30 #21362 Skrevet tirsdag kl 22:30 Husomvarderfør skrev (Akkurat nå): ❤️ ♥️ 2
Turkis Sau Skrevet tirsdag kl 22:43 #21363 Skrevet tirsdag kl 22:43 Janne Berit skrev (23 timer siden): Jeg vet ikke OM noen av dere som følger Isabel på snap husker fra i fjor når hun var på Undheim og besøkte morfaren og etter hun hadde vært der så fortalte hun følgende på snap hva morfaren hadde fortalt og det var: Isabel du trenger STABILITET for det husker jeg og jeg tror det ordet der har nok hun allerede glemt for hadde hun tatt til seg det ordet der folkens så hadde vi sett at hun hadde vært mer stabil enn det hun er pr i dag med turer her og der og det livet hun virkelig lever i og ikke minst viktigste av alt kostholdet og all den shoppingen av ting som blir kanskje ikke brukt en gang og gjør det jo ikke bedre det blir en slags shopping mani 🙈 og jeg tror at før eller siden så kommer nok Isabel til et punkt der hvor hun vil møte veggen 🙈 Siste del av innlegget ditt, fair enough - men la nå være å trekke hennes fine morfar inn i denne tråden. Et sted må vi faktisk trekke grensen. Dette er i mine øyne langt over. 3
Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 22:43 #21364 Skrevet tirsdag kl 22:43 Teflonhjernen skrev (16 minutter siden): En liten avsporing: 🖤RIP Ozzy 🖤 Tusen takk for at du tok den avsporingen❤️ En legende❤️ Den avsporingen gjorde bare godt i all galspen, tusen takk❤️ 2 2
Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 22:46 #21365 Skrevet tirsdag kl 22:46 Turkis Sau skrev (1 minutt siden): Siste del av innlegget ditt, fair enough - men la nå være å trekke hennes fine morfar inn i denne tråden. Et sted må vi faktisk trekke grensen. Dette er i mine øyne langt over. Må vi virkelig det så lenge I tar seg den friheten å fortelle og filme sin morfar? I bruker jo content for alt det er verdt! 1 6
Turkis Sau Skrevet tirsdag kl 22:52 #21366 Skrevet tirsdag kl 22:52 (endret) Husomvarderfør skrev (41 minutter siden): Må vi virkelig det så lenge I tar seg den friheten å fortelle og filme sin morfar? I bruker jo content for alt det er verdt! Man må ingenting. Men å dra en god, gammel morfar inn i tråden synes jeg er over grensen. La de gamle fine være, det er nok dritt å ta av ellers rundt IR. Endret tirsdag kl 23:25 av Turkis Sau 1 2
Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 23:00 #21367 Skrevet tirsdag kl 23:00 Turkis Sau skrev (1 minutt siden): Man må ingenting. Men å dra en god, gammel morfaren inn i tråden synes jeg er over grensen. La de gamle fine være, det er nok dritt å ta av ellers rundt IR. Er veldig enig med deg i utgangspunktet men at I drar sin fine morfar inn i sin content er forkastelig! Og da blir det slik at det blir referanser til morfar. Og det gjorde I så det holder! Vi får se i august da , når morfar har bursdag om hun er voksen nok til å feire morfar og holder han utenom sin Snap…håper det men har mine tvil. 7
Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 23:17 #21368 Skrevet tirsdag kl 23:17 Nå tar jeg natta, har vært innholdsrike og sterke tilbakemeldinger. Vi blir nok aldri enige men vi kan i det minste la vær å gå på hverandre. La oss være enige om at vi kan være uenige. Godnatt. 4 3
Janne1975 Skrevet onsdag kl 01:46 #21369 Skrevet onsdag kl 01:46 Really skrev (På 21.7.2025 den 9.50): Isabell er en dame som sender meldinger til flere menn på en gang. Først skulle en gjøk komme å besøke henne på Maldivene i september, og nå skal hun reise med en annen gjøk i august? Europagjøken hadde hun snakket med i 2 år, så han har hun snakket med mens hun var med naboen. De andre 2 har hun tydeligvis også snakket med samtidig. Dette er skammelig oppførsel. Hun kritiserer gjøker, men hun er jo verre selv. USMAKELIG ISABEL. Jeg fatter ikke hun vil snakke så åpenlyst og avsløre seg selv. Jeg går så langt og sier at isabel er IKKE noe kone emne, og det står jeg for 100% Hvem er mest gjøk, isabell selv, eller alle "gjøkene" hun involverer seg med? Hun har bare sett på sex and the city for første gang, er ikke kommet så langt, og har bestemt seg for å date og ligge som en gjøk… Veldig patetisk å bevitne 3 8
Janne1975 Skrevet onsdag kl 02:17 #21370 Skrevet onsdag kl 02:17 Husomvarderfør skrev (3 timer siden): Enig ❤️ Tenk han hadde konsert i rullestol 5 juli❤️ Husomvarderfør skrev (3 timer siden): Enig ❤️ Tenk han hadde konsert i rullestol 5 juli❤️ Ikke rullestol, han ble satt på en trone❤️ Og sluttet å ta parkinson-medisinene sine og all smertestillende en uke i forveien for å ha stemme til å synge…💔😢 Mama I´m coming home 8 1
Husomvarderfør Skrevet onsdag kl 03:05 #21371 Skrevet onsdag kl 03:05 (endret) Janne1975 skrev (53 minutter siden): Ikke rullestol, han ble satt på en trone❤️ Og sluttet å ta parkinson-medisinene sine og all smertestillende en uke i forveien for å ha stemme til å synge…💔😢 Mama I´m coming home Jeg hadde håpet jeg skulle sove i natt i varmen men det kunne jeg glemme🙈 Selvfølgelig trone, en legende❤️ Helt klart…Mama I’m coming home❤️ Endret onsdag kl 03:15 av Husomvarderfør 1 2
agent Skrevet onsdag kl 05:52 #21372 Skrevet onsdag kl 05:52 Sirah skrev (8 timer siden): Jeg er faktisk så gammel og snerpete at jeg er enig i at hun er ganske blodharry og grisete i språket nå. Jeg syntes heller ikke det er hverken girl power eller kvinnefrigjøring å snakke så åpenlyst om noe jeg anser som så personlig. På samme tid har jeg også såpass mye selvinnsikt at jeg innser at det mest sannsynlig er meg som er vokst opp "i en annen tid" hvor man ikke snakker på den måten. For det er egentlig språket jeg reagerer mest på, ikke at hun har flere hun snakker med på en gang f.eks. Det har menn gjort i alle år uten konsekvenser. Derfor velger jeg å ikke se på de sekvensene hvor jeg syntes hun er dum som et brød, og så ser jeg på det jeg liker. Sommeren er alt for kort til å bruke den på å irritere seg over snabelsnakket til Isabel Raad. Jeg får det uansett med meg her i tråden 😁 Hilsen Sirah 95 år som knapt kan si ordet snabel høyt uten å rødme - så gammel er jeg 😅 Den var god 🤣🤭🤣 2
Hatsumomo Skrevet onsdag kl 08:03 #21373 Skrevet onsdag kl 08:03 Dyppet ned under 380 følgere nå, altså ned på 379.9. Har vel mistet ca 600 følgere hittil - så hva enn hun gjør nå så hjelper det ikke. Folk syntes ikke det er interessant. 3 6
Sveits35 Skrevet onsdag kl 08:18 #21374 Skrevet onsdag kl 08:18 Hatsumomo skrev (12 minutter siden): Dyppet ned under 380 følgere nå, altså ned på 379.9. Har vel mistet ca 600 følgere hittil - så hva enn hun gjør nå så hjelper det ikke. Folk syntes ikke det er interessant. Disse clickbait-overskriftene hun har startet med tror jeg ikke er noe genitrekk. Folk får de vel opp som varsel og det kan bli for mye mas. Jeg er i alle fall kjapp med å «justere» om det plinger til stadighet fra folk jeg følger. 1 2
Sveits35 Skrevet onsdag kl 08:22 #21375 Skrevet onsdag kl 08:22 Sirah skrev (10 timer siden): Jeg er faktisk så gammel og snerpete at jeg er enig i at hun er ganske blodharry og grisete i språket nå. Jeg syntes heller ikke det er hverken girl power eller kvinnefrigjøring å snakke så åpenlyst om noe jeg anser som så personlig. På samme tid har jeg også såpass mye selvinnsikt at jeg innser at det mest sannsynlig er meg som er vokst opp "i en annen tid" hvor man ikke snakker på den måten. For det er egentlig språket jeg reagerer mest på, ikke at hun har flere hun snakker med på en gang f.eks. Det har menn gjort i alle år uten konsekvenser. Derfor velger jeg å ikke se på de sekvensene hvor jeg syntes hun er dum som et brød, og så ser jeg på det jeg liker. Sommeren er alt for kort til å bruke den på å irritere seg over snabelsnakket til Isabel Raad. Jeg får det uansett med meg her i tråden 😁 Hilsen Sirah 95 år som knapt kan si ordet snabel høyt uten å rødme - så gammel er jeg 😅 Hun kunne med fordel pratet mindre vulgært. Hun hanker ikke inn følgere med vulgært språk. Kanskje et par bønder på Jæren, men thats it 😂 Huff det var ikke bra formulert. 4 1
Husomvarderfør Skrevet onsdag kl 08:27 #21376 Skrevet onsdag kl 08:27 Jada, de aller fleste vet hva de to svenske søstrene står for…. lurer på hvor mye de tre fikk betalt for å vise seg på den båten🥴 2 2
Sirah Skrevet onsdag kl 08:31 #21377 Skrevet onsdag kl 08:31 Sveits35 skrev (11 minutter siden): Disse clickbait-overskriftene hun har startet med tror jeg ikke er noe genitrekk. Folk får de vel opp som varsel og det kan bli for mye mas. Jeg er i alle fall kjapp med å «justere» om det plinger til stadighet fra folk jeg følger. Nei det tror ikke jeg heller. Jeg blir bare irritert når jeg ser dem. Får litt Dagbladet-vibber, og det er ikke noe kompliment. Sveits35 skrev (7 minutter siden): Hun kunne med fordel pratet mindre vulgært. Hun hanker ikke inn følgere med vulgært språk. Kanskje et par bønder på Jæren, men thats it 😂 Huff det var ikke bra formulert. Enig. Men hun treffer vel noen siden hun fortsetter med det? Jeg er ikke fult så prippen som jeg skal ha det til og tåler en støyt. Men dette syntes jeg blir for mye. Husomvarderfør skrev (2 minutter siden): Jada, de aller fleste vet hva de to svenske søstrene står for…. lurer på hvor mye de tre fikk betalt for å vise seg på den båten🥴 Fortell? 2 2
Husomvarderfør Skrevet onsdag kl 08:48 #21378 Skrevet onsdag kl 08:48 Sirah skrev (15 minutter siden): Nei det tror ikke jeg heller. Jeg blir bare irritert når jeg ser dem. Får litt Dagbladet-vibber, og det er ikke noe kompliment. Enig. Men hun treffer vel noen siden hun fortsetter med det? Jeg er ikke fult så prippen som jeg skal ha det til og tåler en støyt. Men dette syntes jeg blir for mye. Fortell? Nja, vi får holde oss til Asbjørnsen eller Moe som en sa her tidligere😂 6
Husomvarderfør Skrevet onsdag kl 09:12 #21379 Skrevet onsdag kl 09:12 Jadda da får vi se hvor lenge det tar før frøken i kjøper Himalaya Hermes til flere millioner…fruen til Erling Braut har jo tross alt kjøpt en🥴 7 1
Lefsebussen Skrevet onsdag kl 09:48 #21380 Skrevet onsdag kl 09:48 Sveits35 skrev (1 time siden): Hun kunne med fordel pratet mindre vulgært. Hun hanker ikke inn følgere med vulgært språk. Kanskje et par bønder på Jæren, men thats it 😂 Huff det var ikke bra formulert. 🤣🤣 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå