Mallisaen Skrevet tirsdag kl 19:02 #21341 Skrevet tirsdag kl 19:02 Husomvarderfør skrev (3 timer siden): Beklager å si det men jeg tror ikke det spøtt på henne. Ikke jeg heller- nå er det så mye oppdiktning og skrøner- så skulle tro hun var barnebarn av enten Asbjørnsen eller Moe.... 🤔🫤🤪 6 4
Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 19:03 #21342 Skrevet tirsdag kl 19:03 Mallisaen skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller- nå er det så mye oppdiktning og skrøner- så skulle tro hun var barnebarn av enten Asbjørnsen eller Moe.... 🤔🫤🤪 😂😂 4 1
Natu Skrevet tirsdag kl 20:08 #21343 Skrevet tirsdag kl 20:08 Husomvarderfør skrev (1 time siden): Måtte bare inn å titte litt nå og jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Dame på 31 skal knulle som fy og hun vil ha pikk! Og fansen hyller hennes utsagn. Når jeg tenker meg om så sier mor dette også. Orker ikke. Mye mulig jeg er prippen men dette er helt hinsides spør du meg. Mange kaller dette girl-power, kvinnefrigjøring og you name it. Jeg syns det er blodharry og grisete. 8 17
Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 20:28 #21344 Skrevet tirsdag kl 20:28 Natu skrev (12 minutter siden): Mange kaller dette girl-power, kvinnefrigjøring og you name it. Jeg syns det er blodharry og grisete. Det I presenterer har ingenting med girl-power og kvinnefrigjøring å gjøre! Det er så pinlig å høre det hun vrir ut av seg til sine hundretusen følgere! 6 12
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 21:11 #21345 Skrevet tirsdag kl 21:11 (endret) Husomvarderfør skrev (43 minutter siden): Det I presenterer har ingenting med girl-power og kvinnefrigjøring å gjøre! Det er så pinlig å høre det hun vrir ut av seg til sine hundretusen følgere! For fire millioner i måneden kunne jeg også vridd ut av meg ganske mye. Isabel sin kanal er jo genial! Til og med de som ikke kan fordra henne besøker snappen hennes daglig for å hente mer «stoff» å uffe og akke over. Endret tirsdag kl 21:12 av Sveits35 4 7
Moni123 Skrevet tirsdag kl 21:20 #21346 Skrevet tirsdag kl 21:20 (endret) Måtte inn å se på I.R i dag. I dag går hun i en t-skjorte som viser lite hud. Hun sier tirsdag er den store møtedagen, men jeg hadde forståelse for at mandag var det? Og hun sier hun ikke har vært på de møtene på 3 uker. Så hun har jo hatt sommerferie. . Eller? Endret tirsdag kl 21:21 av Moni123 3
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl 21:32 #21347 Skrevet tirsdag kl 21:32 Sveits35 skrev (19 minutter siden): For fire millioner i måneden kunne jeg også vridd ut av meg ganske mye. Isabel sin kanal er jo genial! Til og med de som ikke kan fordra henne besøker snappen hennes daglig for å hente mer «stoff» å uffe og akke over. Du om det, men det gjør ikke isabel raad mindre harry 11
Sirah Skrevet tirsdag kl 21:34 #21348 Skrevet tirsdag kl 21:34 Jeg er faktisk så gammel og snerpete at jeg er enig i at hun er ganske blodharry og grisete i språket nå. Jeg syntes heller ikke det er hverken girl power eller kvinnefrigjøring å snakke så åpenlyst om noe jeg anser som så personlig. På samme tid har jeg også såpass mye selvinnsikt at jeg innser at det mest sannsynlig er meg som er vokst opp "i en annen tid" hvor man ikke snakker på den måten. For det er egentlig språket jeg reagerer mest på, ikke at hun har flere hun snakker med på en gang f.eks. Det har menn gjort i alle år uten konsekvenser. Derfor velger jeg å ikke se på de sekvensene hvor jeg syntes hun er dum som et brød, og så ser jeg på det jeg liker. Sommeren er alt for kort til å bruke den på å irritere seg over snabelsnakket til Isabel Raad. Jeg får det uansett med meg her i tråden 😁 Hilsen Sirah 95 år som knapt kan si ordet snabel høyt uten å rødme - så gammel er jeg 😅 4 7 7
Jenzen Skrevet tirsdag kl 21:35 #21349 Skrevet tirsdag kl 21:35 Hadde aldri solgt sjela mi på snapchat for noen pris. 5 3 5
lajlaj Skrevet tirsdag kl 21:36 #21350 Skrevet tirsdag kl 21:36 Husomvarderfør skrev (6 timer siden): De aller fleste har ett tålig greit forhold til I sitt innhold, mens derimot denne gale gjengen RS lever seg helt inn i I sitt liv. Der er de med på de fleste turer I reiser og spiser sammen og med I. Handler i bøtter og spann uansett hva hun leverer. Ringer søsken, hoteller dersom ikke I er nok på Snap. Galskap! At man er kritisk til hva disse influenserene serverer er veldig bra så oppfordrer de fleste å ha øyne og ører åpne for hva som blir servert fra både I og andre influensere. Vet ikke hvem som lever seg helt inn i noens liv når man blir fullstendig fly forbanna av en familie man ikke kjenner…… 4
Moni123 Skrevet tirsdag kl 21:37 #21351 Skrevet tirsdag kl 21:37 (endret) Jeg har ikke fulgt I.R på et halvt år kanskje og jeg hørte ikke banning i dag. Jeg banner aldri ( selv om jeg er fra nord) og reagerte ikke på noe banning på hennes (må sies korte) dag. Endret tirsdag kl 21:40 av Moni123 Kommer alltid på noe å adde rett etterpå. 2
Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 21:40 #21352 Skrevet tirsdag kl 21:40 Sveits35 skrev (28 minutter siden): For fire millioner i måneden kunne jeg også vridd ut av meg ganske mye. Isabel sin kanal er jo genial! Til og med de som ikke kan fordra henne besøker snappen hennes daglig for å hente mer «stoff» å uffe og akke over. Du om det. 8
Lawyer Skrevet tirsdag kl 21:40 #21353 Skrevet tirsdag kl 21:40 Hu kommer til å snakke ihjel den fyren før Maldivene turen🙆🏻♀️ Er vel 1 mnd til avreise og. 5 1
Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 21:40 #21354 Skrevet tirsdag kl 21:40 (endret) lajlaj skrev (25 minutter siden): Vet ikke hvem som lever seg helt inn i noens liv når man blir fullstendig fly forbanna av en familie man ikke kjenner…… Det vet du ingenting om. Kan du holde deg til temaet I.R og ikke meg! Endret tirsdag kl 22:02 av Husomvarderfør . 6 2
AnnaLovise Skrevet tirsdag kl 21:44 #21355 Skrevet tirsdag kl 21:44 Natu skrev (1 time siden): Mange kaller dette girl-power, kvinnefrigjøring og you name it. Jeg syns det er blodharry og grisete. Blodharry er det. De som kaller det girl power og kvinnefrigjøring bør snarest sende brev til statsforvalteren og be om å få igjen skolepengene sine. Det Isabell driver med er hvertfall det stikk motsatte av girl-power. Er ikke mye power å la livskvaliteten måles av om menn liker deg eller ikke 🫠 3 4 15
Korpsnerden Skrevet tirsdag kl 22:09 #21356 Skrevet tirsdag kl 22:09 En ting er språket til Isabel, men når moren hennes sto og ropte "fitta til Dave" gjentatte ganger, da ble jeg uvel. Så ja, hun har vel noe å slekte på.. 4 16
Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 22:13 #21357 Skrevet tirsdag kl 22:13 Korpsnerden skrev (3 minutter siden): En ting er språket til Isabel, men når moren hennes sto og ropte "fitta til Dave" gjentatte ganger, da ble jeg uvel. Så ja, hun har vel noe å slekte på.. Er så sant! 3
Teflonhjernen Skrevet tirsdag kl 22:25 #21358 Skrevet tirsdag kl 22:25 En liten avsporing: 🖤RIP Ozzy 🖤 8
Husomvarderfør Skrevet tirsdag kl 22:27 #21359 Skrevet tirsdag kl 22:27 (endret) Teflonhjernen skrev (2 minutter siden): En liten avsporing: 🖤RIP Ozzy 🖤 Enig ❤️ Tenk han hadde konsert i rullestol 5 juli❤️ Endret tirsdag kl 22:28 av Husomvarderfør . 3
Sirah Skrevet tirsdag kl 22:28 #21360 Skrevet tirsdag kl 22:28 Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): En liten avsporing: 🖤RIP Ozzy 🖤 Han startet som The Prince of Darknes og avsluttet som kongen ❤️ For en legende! 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå