Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Etikk og moral skriver du.. jeg tenker vi alle skal feie for vår egen dør før vi innbiller oss at vi kan sitte til doms over andre. 

Nettopp for at man kan feie for sin egen dør, så vet man hvilken oppførsel som innehar et visst normalt akseptert nivå av etiske og moralske atferds-og handlingsformer på hvordan omgås andre, hvordan snakker man til andre og hvilke verdier er verdsatt som positive i samhandling med andre. Hvordan behandler man andre for å få betydningsfull behandling tilbake. Behandler man noen med respekt eller disrespekt? Og hvilke forventninger kan man ha av handlinger fra andre? Normale personer speiler dette og forholder seg til andre respektfullt og forventer likebehandling i retur.

• Nyttig 3
Skrevet
Sveits35 skrev (5 minutter siden):

Hvordan vet du at hun lyver? 

Hvordan kan du være sikker på at hun snakker sant? Mange av historiene hennes er nettopp det – bare historier. Flere har allerede tatt henne i løgn, og når det blir for mange tilfeldigheter og oppmerksomhetssøkende episoder, sier det seg selv at noe skurrer. Hun vet godt at disse «gjøkene» gir henne oppmerksomhet fra følgere på snap – det er derfor hun fortsetter. Neste innlegg blir sikkert noe i stil med: «Ny gjøk på treningssenteret – han er visstnok fra Maldivene.»

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Istapp skrev (36 minutter siden):

Normal frigjort kvinne? Neppe! Den unge oppvoksende kvinnegenerasjonen er mer skikkelige og moralsk oppegående enn sin foreldre- og besteforeldre generasjon. Frigjorte kan de være, men ikke umoralske, ikke vulgære, ikke tøyter, ikke russisk horete, de har faktisk moral, etikk og rettferdighetssans og verdsetter det samme hos begge kjønn mye mer enn før i verden. 

IR er ikke ung og frigjort, hun ter seg og kler seg ovenfor andre, da spesielt menn, kritikkverdig. Menn løp i en annen retning fort! IR er ikke et kone emne og ikke en positiv rollemodell for potensielle genspleisinger.

🎯

• Liker 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (4 timer siden):

Det som er fasinerende er at dere sitter her, på et forum, og faktisk helt oppriktig (?) tror at dere aner noe som helst om et menneske basert på hva hun velger å legge ut på sine kommersielle kanaler. Det spekuleres i diagnoser, i traumer, i tanker og i meninger. Det blir hevdet at en kvinne på 30 år ikke er koneemne fordi hun ikke lager mat og kler seg ‘sømmelig’. 

Sorry, men det blir bare litt for dumt. 

Hva hun kler på seg er irrelevant. Jeg tror rett og slett mange kjenner et stikk for at man selv ikke kan kle seg likt, like dyrt osv. Når det kommer til det hun sier, er det rett og slett ingen spekulasjon når det kommer til påståtte traumer, diagnoser, tanker og meninger. Det kommer fra henne selv. Om hun er konensteriale, må nesten den som involverer seg i et forhold med henne. Men igjen, ref henne selv, har hun en side som kan være toxic. 

• Liker 2
Skrevet
lajlaj skrev (7 minutter siden):

Hvem i alle dager har gjort deg talerør for en hel generasjon kvinner? Er det algoritmene på TikTok som har fått deg til å tro at verden er så ensidig? 

Overhode ikke talerør for en hel generasjon kvinner. Normale kvinner ser ikke IR som en rollemodell og tar ikke å kjøper "alt" hun står for, de ser en usunn atferd og handlingsmåte. Noen ser på henne som rollemodell og de fremsnakker hvordan IR fremstår og jubler over hvordan hun ter seg og kler seg osv... Ergo blir det ikke en hel generasjon jeg skrev om eller var talerør for. 

• Nyttig 5
Skrevet
lajlaj skrev (2 timer siden):

Når har hun sagt at menn hun CHATTER med ikke skal chatte med andre? Når har hun dratt den streken? 

Det er en helt annen ting med forventninger til folk man er involvert med og ligger med og du trenger ikke blande sammen disse to for å vinne poeng. 

Jeg har ingen behov for å vinne poeng. Jeg skal snakke ut fra meg selv. Om jeg datet, slik hun datet foreks naboen, hadde jeg blitt skuffet, om det viste seg at i det øyeblikket jeg var ute av bildet, så dukket både 1,2 og 3 opp av esken. Om hun tåler det, så er det jo rett og slett fint, for henne. Jeg har ingen behov av å sverte Isabel. Jeg kan derimot stille meg kritisk til innholdet hun produserer. Nå har jeg blokka for en tid tilbake. Fjernet blokken, og har henne i utforsk. Mitt liv ble verken bedre eller verre av å ikke følge med på henne. 

• Liker 4
Skrevet

Ooooi dette var vondt å se..🙈 Dama skal på gymmen også velger hun å gå på tredemølle i 45 min….?! Er bra hun skal få seg PT da som kan vise henne hva man faktisk gjør på ett gym.

• Liker 13
Skrevet
Istapp skrev (6 minutter siden):

Overhode ikke talerør for en hel generasjon kvinner. Normale kvinner ser ikke IR som en rollemodell og tar ikke å kjøper "alt" hun står for, de ser en usunn atferd og handlingsmåte. Noen ser på henne som rollemodell og de fremsnakker hvordan IR fremstår og jubler over hvordan hun ter seg og kler seg osv... Ergo blir det ikke en hel generasjon jeg skrev om eller var talerør for. 

Jeg tror man skal snakke med gutter for å forstå den påvirkningen hun har. Tror den er større enn vi tror ☺️

Skrevet
Lykkeligper skrev (56 minutter siden):

Hun har brukt hele dagen på å sminke seg og bli klar for trening, når hun kommer ut av bilen til treningssenteret så er det allerede mørkt i Dubai... fy flate, dama er virkelig lat as.

Pluss hvem bruker SÅ mye sminke til trening og tar taxi... 

Litt annen hverdag KV har med to premature.

• Hjerte 1
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (10 minutter siden):

Jeg tror man skal snakke med gutter for å forstå den påvirkningen hun har. Tror den er større enn vi tror ☺️

Har du mannlige jevnaldrende som IR i fam din, spør dem. Det har jeg gjort. IR er gjennomskuet av den mannlige gruppen hun gjerne ønsker mest av alt; rike, suksessrike fremadstormende menn som ønsker et familieliv. Der blir ikke IR en som passer inn i bildet slik hun selv fremstiller seg på sine plattformer. Men som et tidsfordriv, en madrass når det passer og som "hygge og nytte der og da" det fungerer fint. Og det er jo også de mennene hun omgås - de dukker opp, gjør det fornødne og forsvinner til behovet igjen passer inn - det er jo en gjensidighet i dette hos IR og de mange "gjøkene". Men noe seriøst, fremtidsrettet, varig? Neppe før innsikt, selvdestruksjon og gjennomføringsevne bedres betraktelig. Og hvem har ansvaret for dette? Hvem kan gjøre noe med dette? Ingen av oss her på KG, bortsett fra IR (jepp, der ligger ansvaret).

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
lajlaj skrev (42 minutter siden):

Hvem i alle dager har gjort deg talerør for en hel generasjon kvinner? Er det algoritmene på TikTok som har fått deg til å tro at verden er så ensidig? 

Verden er ikke ensidig. Uansett hvordan du vender og vrir på det, er ikke IR noe rollemodell verken for jenter,damer,gutter, menn, hen.

• Nyttig 6
Skrevet (endret)
Harnoejegvilsi skrev (1 time siden):

Tror vanlige gutter i gata sier hu er hot, men helt loko.

Menn tror jeg tenker, henne skal jeg høvle over. 

Endret av agent
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Lykkeligper skrev (På 18.7.2025 den 0.58):

Sist jeg tittet innom storyen hennes var hun nedfor og sliten på Ibiza. Hun skulle fokusere på self- care, meditere hver dag, gå tur hver dag og passe på seg selv når hun kom tilbake til Dubai. 

Nå i dag er hun høy som et hus, virker som det er 10 nye gjøker på gang og hun skal på knulletur med en hun aldri har møtt. Hun tør så vidt å gå på treningssenteret alene men klarer det etter å ha sminket seg i timesvis. 

Altså jeg er ofte kritisk til henne, men i dag kjente jeg at jeg finner ikke ord som kan beskrive det jeg ser på. Hun virker som en parodi på seg selv der alle trekk er dratt ut til det ekstreme. 

Endret av Natu
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Jøss, akkurat som å se meg når jeg skal på trening 😂😂😂 Den der all natural looken 🙄Jeg bruker også ofte designerveske istedenfor treningsbag eller sekk. Er så praktisk med en sånn veske 😵‍💫Andre som også kjenner seg igjen?  IMG_2687.thumb.jpeg.3677bae220f20dc32c3d30e0c4d08623.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Lykkeligper skrev (1 time siden):

Og igjen, en ny «gjøk». Hun lyver så mye nå at det begynner å bli en komedie snart 

Hun skulle hatt gjøk-ur. 😅

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Natu skrev (30 minutter siden):

Sist jeg tittet innom storyen hennes var hun nedfor og sliten på Ibiza. Hun skulle fokusere på self- care, meditere hver dag, gå tur hver dag og passe på seg selv når hun kom tilbake til Dubai. 

Nå i dag er hun høy som et hus, virker som det er 10 nye gjøker på gang og hun skal på knulletur med en hun aldri har møtt. Hun tør så vidt å gå på treningssenteret alene men klarer det etter å ha sminket seg i timesvis. 

Altså jeg er ofte kritisk til henne, men i dag kjente jeg at jeg finner ikke ord som kan beskrive det jeg ser på. Hun virker som en parodi på deg selv der alle trekk er dratt ut til det ekstreme. 

Fikk litt Vietnam vibe's👀

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (20 minutter siden):

Jøss, akkurat som å se meg når jeg skal på trening 😂😂😂 Den der all natural looken 🙄Jeg bruker også ofte designerveske istedenfor treningsbag eller sekk. Er så praktisk med en sånn veske 😵‍💫Andre som også kjenner seg igjen?  IMG_2687.thumb.jpeg.3677bae220f20dc32c3d30e0c4d08623.jpeg

Jeg pleier å bruke ett par høye LV

💋

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Lykkeligper skrev (1 time siden):

Hvordan kan du være sikker på at hun snakker sant? Mange av historiene hennes er nettopp det – bare historier. Flere har allerede tatt henne i løgn, og når det blir for mange tilfeldigheter og oppmerksomhetssøkende episoder, sier det seg selv at noe skurrer. Hun vet godt at disse «gjøkene» gir henne oppmerksomhet fra følgere på snap – det er derfor hun fortsetter. Neste innlegg blir sikkert noe i stil med: «Ny gjøk på treningssenteret – han er visstnok fra Maldivene.»

Jeg vet ingenting sikkert, derfor påstår jeg heller ikke ting slik du gjør i flere innlegg.

• Nyttig 3
Skrevet
Sveits35 skrev (7 minutter siden):

Jeg vet ingenting sikkert, derfor påstår jeg heller ikke ting slik du gjør i flere innlegg.

Du gjør ikke det 😊👋🏼

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...