LorettaLynn Skrevet søndag kl 11:59 #21221 Skrevet søndag kl 11:59 Helene J. skrev (3 minutter siden): Galskap satt i et system, som minner om pyramidespill. Ja, håper vi våkner opp snart. 8
Helene J. Skrevet søndag kl 12:09 #21222 Skrevet søndag kl 12:09 LorettaLynn skrev (3 minutter siden): Ja, håper vi våkner opp snart. Når man i tillegg er god til å selge, og får 380.000 rundt lillefingeren, ser vi at det er ei gullgruve. Men de selger dessverre sjelen samtidig. Hvordan det passer inn i Reme-familien, som er personlig kristne, er meg ei gåte. "Vi gir 10% til veldedighet, så er vår samvittighet ren." Vi blir alle avhengige av denne galskapen som SoMe er. Men når en bygger sitt liv og karriere rundt den, sitter man fast. Se bare på SE. Jeg tror hun hater å være på Snap. Hun hadde et ønske om å slutte som influenser, men nå, etter bruddet, har hun vel ikke noe valg. 5 4
Alessi Skrevet søndag kl 12:39 #21223 Skrevet søndag kl 12:39 Lykkeligper skrev (1 time siden): Ser at hun bare mister følgere. Tenk en hel måned på Maldivene, alene, i senga og råtne. Hun kommer til å miste så mange følgere Hun har et håp om besøk der nede, og det er av en person som ikke kan vises og heller ikke snakkes om. Vil det genere klikk, eller mister hun følgere på det? Jeg vet ikke... 3
LorettaLynn Skrevet søndag kl 13:00 #21224 Skrevet søndag kl 13:00 Helene J. skrev (46 minutter siden): Når man i tillegg er god til å selge, og får 380.000 rundt lillefingeren, ser vi at det er ei gullgruve. Men de selger dessverre sjelen samtidig. Hvordan det passer inn i Reme-familien, som er personlig kristne, er meg ei gåte. "Vi gir 10% til veldedighet, så er vår samvittighet ren." Vi blir alle avhengige av denne galskapen som SoMe er. Men når en bygger sitt liv og karriere rundt den, sitter man fast. Se bare på SE. Jeg tror hun hater å være på Snap. Hun hadde et ønske om å slutte som influenser, men nå, etter bruddet, har hun vel ikke noe valg. Blir vel vanskelig å gå tilbake til en vanlig jobb med vanlig lønn og uten at noen digger deg daglig. Men da må de også skylde seg selv for at de har et tomt liv. Det blir naturligvis tomt av å leve i en boble. Livet skjer ikke der hvor pengene er. 4
Marixxx Skrevet søndag kl 13:05 #21225 Skrevet søndag kl 13:05 Husomvarderfør skrev (14 timer siden): Du har helt rett. Stemmer. Men det hører også med at han i etterkant angret seg fælt, og ba på sine knær om at de kunne fortsette forholdet - eller hva man skal kalle relasjonen deres. 1
Lykkeligper Skrevet søndag kl 13:20 #21226 Skrevet søndag kl 13:20 Okei, jeg var innom hennes insta og så på høydepunktet «Maldivene». Der inne er det en video hvor hun svømmer i bassenget. Jeg trodde hun ikke kunne svømme?
Kønn Skrevet søndag kl 14:15 #21227 Skrevet søndag kl 14:15 Nå går det virkelig over stokk og stein der inne på snappen hennes. Hvor er familie og venner? 6 1
Hatsumomo Skrevet søndag kl 14:24 #21228 Skrevet søndag kl 14:24 Kønn skrev (5 minutter siden): Nå går det virkelig over stokk og stein der inne på snappen hennes. Hvor er familie og venner? Nå har jeg sett på snappen hennes de siste dagene, og jeg blir faktisk sliten av å se på henne gå frem og tilbake mellom meninger/statements fra den ene dagen til den andre. Nå var det avslapping og healing me time, nå skulle hun ha seg selv i fokus og ingen mannfolk, masse to-do shit. Dag 1. Nå blir det besøk av en fyr på Maldivene, nå er YOLO plutselig og date fritt. Dag 3. Når hun sa "jeg trenger å ligge" så gikk jeg ut av snappen. Takk for denne gang og farvel - igjen. Det er noe fullstendig off med henne til tider, hun har jo overhodet ingen gjennomføringsevne på alt av planer hun legger opp til- det går opp og ned fra dag til dag. Det er utrolig masende å høre på henne.. jeg forstår ikke hva det er som gjør henne slik. Er det når seervisningene synker og hun blir desperat etter å finne ut hva som øker visningene som gjør det? 1 9
Lefsebussen Skrevet søndag kl 14:29 #21229 Skrevet søndag kl 14:29 (endret) Hatsumomo skrev (5 minutter siden): Nå har jeg sett på snappen hennes de siste dagene, og jeg blir faktisk sliten av å se på henne gå frem og tilbake mellom meninger/statements fra den ene dagen til den andre. Nå var det avslapping og healing me time, nå skulle hun ha seg selv i fokus og ingen mannfolk, masse to-do shit. Dag 1. Nå blir det besøk av en fyr på Maldivene, nå er YOLO plutselig og date fritt. Dag 3. Når hun sa "jeg trenger å ligge" så gikk jeg ut av snappen. Takk for denne gang og farvel - igjen. Det er noe fullstendig off med henne til tider, hun har jo overhodet ingen gjennomføringsevne på alt av planer hun legger opp til- det går opp og ned fra dag til dag. Det er utrolig masende å høre på henne.. jeg forstår ikke hva det er som gjør henne slik. Er det når seervisningene synker og hun blir desperat etter å finne ut hva som øker visningene som gjør det? Hun er som en karusell på Tusenfryd, som det er vanskelig å komme seg av. 🙈 Nå ble det full fart igjen. Når man minst ventet det. Tror jammen det blir nok en loop. Endret søndag kl 14:30 av Lefsebussen 2 3
Hatsumomo Skrevet søndag kl 14:31 #21230 Skrevet søndag kl 14:31 (endret) Lefsebussen skrev (6 minutter siden): Hun er som en karusell på Tusenfryd, som det er vanskelig å komme seg av. 🙈 Syntes ikke det er vanskelig å komme av, for når hun begynner med det tullet der så gidder jeg ikke ser mer og tar pause fra snappen hennes. Det har blitt veldig mange lengre pauser i det siste så det ender nok opp med at jeg slutter å følge henne fullstendig etterhvert. Kan virke som at å shoppe ikke gir like stort dopamin-kick som tidligere, det er nok heller mannfolk og det å se frem til noe der som gir henne det. Endret søndag kl 14:35 av Hatsumomo 7
Teflonhjernen Skrevet søndag kl 14:47 #21231 Skrevet søndag kl 14:47 Lykkeligper skrev (1 time siden): Okei, jeg var innom hennes insta og så på høydepunktet «Maldivene». Der inne er det en video hvor hun svømmer i bassenget. Jeg trodde hun ikke kunne svømme? Det har jeg også fundert på. På en av Maldivene turene i starte, så maste hun jo veldig om at hun ikke kunne svømme. Men, har i ettertid sett henne svømme mange ganger, så var vel bare for å lage content at hun ikke kunne svømme. Tror det er mye fusk og fanteri der i gården bare for å gjøre seg interessant, søt, tøff, vittig, deprimert i snappene alt ettersom hva som passer der og da. 7
agent Skrevet søndag kl 14:51 #21232 Skrevet søndag kl 14:51 Sveits35 skrev (9 minutter siden): Det er ganske normal oppførsel når man er singel i Norge. Det er bra Isabel kommer seg opp på hesten igjen og oppfører seg som det hun er. En nydelig, singel ung dame Det er jeg helt enig i at det er normalt å date når man er singel. Men IR sitt dating liv er ikke noe å skryte av, problemet hennes er vel at hun ikke har kommet ned fra hesten. Jo lenger hun sitter der, jo vanskeligere blir det for henne. 2
Sveits35 Skrevet søndag kl 15:25 #21233 Skrevet søndag kl 15:25 agent skrev (33 minutter siden): Det er jeg helt enig i at det er normalt å date når man er singel. Men IR sitt dating liv er ikke noe å skryte av, problemet hennes er vel at hun ikke har kommet ned fra hesten. Jo lenger hun sitter der, jo vanskeligere blir det for henne. Det er dine ord. Synes hun virker altfor lite oppå den hesten jeg da. Lever jo som en nonne . På tide å utnytte den friheten hun faktisk har før hun sitter låst med en eller annen fyr 2 1
agent Skrevet søndag kl 16:21 #21235 Skrevet søndag kl 16:21 (endret) Sveits35 skrev (55 minutter siden): Det er dine ord. Synes hun virker altfor lite oppå den hesten jeg da. Lever jo som en nonne . På tide å utnytte den friheten hun faktisk har før hun sitter låst med en eller annen fyr Hun burde komme seg ned på jorda og puste før hun saler opp en ny hest. Men kan virke som det blir mange graviditetstester fremover. Det at hun tviholder på alle gjøker som kommer hennes vei, er ikke bra. Men hva gjør man ikke for content. Endret søndag kl 16:21 av agent 3 5
Dalakua Skrevet søndag kl 16:28 #21236 Skrevet søndag kl 16:28 Sveits35 skrev (1 time siden): Det er dine ord. Synes hun virker altfor lite oppå den hesten jeg da. Lever jo som en nonne . På tide å utnytte den friheten hun faktisk har før hun sitter låst med en eller annen fyr Nonne??! 4
Teflonhjernen Skrevet søndag kl 16:33 #21237 Skrevet søndag kl 16:33 Minipilla skrev (17 minutter siden): Javel? Hun er begynt med click bait overskrifter på lik linje med andre desperate «influensere» . Er bare trist å se… 9 1
Lefsebussen Skrevet søndag kl 16:43 #21238 Skrevet søndag kl 16:43 Teflonhjernen skrev (9 minutter siden): Hun er begynt med click bait overskrifter på lik linje med andre desperate «influensere» . Er bare trist å se… Hun har visst blitt invitert av en annen gjøk i august. I fyr og flamme igjen nå. 3 2
Teflonhjernen Skrevet søndag kl 16:52 #21239 Skrevet søndag kl 16:52 Lefsebussen skrev (4 minutter siden): Hun har visst blitt invitert av en annen gjøk i august. I fyr og flamme igjen nå. Huff…får krysse fingrene for at det er en fyr som kan vie 110% av livet sitt til å gjøre alt for henne og i tillegg er milliardær, men med en jobb som gjør at han kan hoppe når prinsessen sier hopp uansett tid, sted og hvorfor. At han ikke har noen annen interesse i livet enn henne og hennes ønsker. Da tror jeg det kan bli bra 👍🏼 10 4
Sveits35 Skrevet søndag kl 16:54 #21240 Skrevet søndag kl 16:54 Dalakua skrev (25 minutter siden): Nonne??! Ja. Nonne = 0 sex 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå