Lefsebussen Skrevet lørdag kl 20:22 #21201 Skrevet lørdag kl 20:22 Teflonhjernen skrev (5 minutter siden): 🤣🤣🤣🤣Seff. jobber han der 😂😂😂 Skriv det på de andre kanalene, så ligger alle i gresset mandag morgen og er klare til å kaste seg over han. Om noen ikke kommer seg dit, kan jeg starte opp Lefsebussen fra Gardermoen 07:49 mandag. 3 3 1
Sirah Skrevet lørdag kl 20:28 #21202 Skrevet lørdag kl 20:28 Lefsebussen skrev (6 minutter siden): Skriv det på de andre kanalene, så ligger alle i gresset mandag morgen og er klare til å kaste seg over han. Om noen ikke kommer seg dit, kan jeg starte opp Lefsebussen fra Gardermoen 07:49 mandag. Jeg reserverer et sete 😅 Så kan vi observere galskapen fra avstand - mens vi spiser lefser 😅 5
Lefsebussen Skrevet lørdag kl 20:32 #21203 Skrevet lørdag kl 20:32 Sirah skrev (3 minutter siden): Jeg reserverer et sete 😅 Så kan vi observere galskapen fra avstand - mens vi spiser lefser 😅 🤣🤣🤣 3
Dalakua Skrevet lørdag kl 20:40 #21204 Skrevet lørdag kl 20:40 Sirah skrev (10 minutter siden): Jeg reserverer et sete 😅 Så kan vi observere galskapen fra avstand - mens vi spiser lefser 😅 Løyle 😅😅 1
Teflonhjernen Skrevet lørdag kl 21:11 #21205 Skrevet lørdag kl 21:11 Lefsebussen skrev (46 minutter siden): Skriv det på de andre kanalene, så ligger alle i gresset mandag morgen og er klare til å kaste seg over han. Om noen ikke kommer seg dit, kan jeg starte opp Lefsebussen fra Gardermoen 07:49 mandag. Sirah skrev (40 minutter siden): Jeg reserverer et sete 😅 Så kan vi observere galskapen fra avstand - mens vi spiser lefser 😅 Sykt moro, jeg er helt klart med på Lefsebussen til Strømstad 🚌. 😂🤣 4
Måne Rampelyset Skrevet lørdag kl 22:13 #21206 Skrevet lørdag kl 22:13 Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser. Måne, admin. 3 1
Husomvarderfør Skrevet lørdag kl 23:00 #21207 Skrevet lørdag kl 23:00 Innlegg på innlegg på diagnoser og hvilke medisiner Frøken i går på, når skal noen si stopp! Ingen har gjort det her inne! Men når noen reagerer på I sin utspekulerte væremåte og utsangn…..da får man kjørt seg! 2 2 1
Istapp Skrevet lørdag kl 23:01 #21208 Skrevet lørdag kl 23:01 agent skrev (5 timer siden): Hva er det hun egentlig driver med nå? Hva med alt hun skulle gjøre for å bli bedre? Var hun ikke på matbutikken i går, sa tilogmed at det ga henne så stor glede. Idag bestilt matvarer hjem ?? Er det under hennes verdighet å bære matvarer hjem? Hva med alle disse gjøkene som dukker opp, hun virker bra desperat i mine øyne. Hvor mange Gjøker er det nå? De fleste har vel lekt med henne. Naboen sa en gang "Velkommen til Dubai " Har på følelsen at nettet med gjøker bosatt i Dubai blir mindre og mindre. Mange av dem kjenner til hverandre, de vanker i de samme kretser. Hun kan fort få ett rykte på seg, som kan være negativt. Det er vel akkurat det hun har oppnådd eller fått- et rykte om at hun er desperat etter mannfolk, et lettvindt "bytte" for kortvarige affærer, et "tidsfordriv" til menn finner ei seriøs, modent kone emne de ønsker et mer varig, langsiktig og seriøst forhold til, da dropper de IR. IR ter seg og kler seg som ei luksuspro og blir behandlet deretter. 1 1 9
Husomvarderfør Skrevet lørdag kl 23:02 #21209 Skrevet lørdag kl 23:02 Sirah skrev (5 timer siden): Naboen gjorde det slutt med henne den siste gangen. Du har helt rett. 4
Husomvarderfør Skrevet lørdag kl 23:19 #21210 Skrevet lørdag kl 23:19 Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden): Not good…… Hva er vitsen med denne «posen?» jo - å vise hvor radmager hun er… Jeg blir så sint når jeg ser hun gjør det gang på gang! Kynisk kaller jeg det! 1 5
Husomvarderfør Skrevet lørdag kl 23:54 #21211 Skrevet lørdag kl 23:54 Lefsebussen skrev (3 timer siden): Skriv det på de andre kanalene, så ligger alle i gresset mandag morgen og er klare til å kaste seg over han. Om noen ikke kommer seg dit, kan jeg starte opp Lefsebussen fra Gardermoen 07:49 mandag. Jeg vil værra med, men er ikke sikkert jeg kommer til 7:49 …skal tross alt ha med håndbagasje og det tar tid! Lært av I.R 3
Teflonhjernen Skrevet i går, 07:59 #21212 Skrevet i går, 07:59 Var såvidt innom nå, og må spør: Har hun vært inne i den leiligheten i dagesvis nå? Virker ikke som om hun går ut? 1
Frika Skrevet i går, 08:31 #21213 Skrevet i går, 08:31 Jeg må innrømme at I er ei dame som gir meg en slags irriterende fascinasjon. Har fulgt henne litt til og fra sånn ca 1/2 år, og nå har jeg lyst til å jspørre dere her inne; Hun virker nærmest desperat etter en mann, og har klare krav til hvordan han skal være, og utifra det jeg har sett så var hun flink til å gi bj...dere som "kjenner " henne, hun måtte vel tulle der? Skjønner også utifra kommentarer her inne at dama kan virke syk, og hun sier forøvrig selv at hun har en healing Journey. Men det kan da ikke være bra for selvbilde og sette opp en lang til do list, og ikke en eneste dag klare og gjennomføre. Så lurer jeg på hun jobber med, ser jo aldri annet enn møte med teamet 1 dag pr uke..akkurat sånn sett må hun være verdens beste reklamedame. Bare lurer uten å være så veldig negativ🙄 3
Sveits35 Skrevet i går, 08:53 #21214 Skrevet i går, 08:53 Frika skrev (17 minutter siden): Jeg må innrømme at I er ei dame som gir meg en slags irriterende fascinasjon. Har fulgt henne litt til og fra sånn ca 1/2 år, og nå har jeg lyst til å jspørre dere her inne; Hun virker nærmest desperat etter en mann, og har klare krav til hvordan han skal være, og utifra det jeg har sett så var hun flink til å gi bj...dere som "kjenner " henne, hun måtte vel tulle der? Skjønner også utifra kommentarer her inne at dama kan virke syk, og hun sier forøvrig selv at hun har en healing Journey. Men det kan da ikke være bra for selvbilde og sette opp en lang til do list, og ikke en eneste dag klare og gjennomføre. Så lurer jeg på hun jobber med, ser jo aldri annet enn møte med teamet 1 dag pr uke..akkurat sånn sett må hun være verdens beste reklamedame. Bare lurer uten å være så veldig negativ🙄 Det er den irriterende fascinasjonen som holder mange av oss til snappen hennes. Det å redigere og legge ut mange snapper tror jeg er veldig tidkrevende når det legges på musikk og det er en noenlunde plan bak det en legger ut. Så tror det er det som er det daglige arbeidet. Det er jo mye reklame for egne merker som også skal legges inn mellom annet innhold. Hun sier at hun ikke synes det er slitsomt og at hun har drømmejobben. Men om jeg hadde lagt ut så mye privat innhold til nesten 400.000 følgere hadde jeg klikket. Jeg hadde aldri taklet det og overtenkt alt. Jeg tror det yrket er ganske usunt for psyken i lengden, i alle fall med den «nærheten» hennes følgere forventer av henne. 3 2
Really Skrevet i går, 09:05 #21215 Skrevet i går, 09:05 Frika skrev (31 minutter siden): var hun flink til å gi bj...dere som "kjenner " henne, hun måtte vel tulle der? Hun tuller ikke der. Hun snakker mye om dette. Forteller at pierre var den som lærte henne å gi gode bj. Snabelsafari, bever snakk og bj er ikke ukjent tema i kanalen hennes. Direkte flaut av en 31 åring. Da blir det lett for mannfolk å tenke at hun er lett på tråden, så jeg inviterer henne på en date eller weekend tur til Ibiza. 8
lajlaj Skrevet i går, 10:45 #21216 Skrevet i går, 10:45 Really skrev (1 time siden): Hun tuller ikke der. Hun snakker mye om dette. Forteller at pierre var den som lærte henne å gi gode bj. Snabelsafari, bever snakk og bj er ikke ukjent tema i kanalen hennes. Direkte flaut av en 31 åring. Da blir det lett for mannfolk å tenke at hun er lett på tråden, så jeg inviterer henne på en date eller weekend tur til Ibiza. Det som er spesielt er at når hun blir invitert med så pakker hun de MINSTE antrekkene hun har. Greit at du er (syl)tynn, men magetopper i 30-årene…? Og så tror du kler deg classy når du har DYP utringning, åpen rygg og kort shorts… Jeg skjønner ikke at hun tør å lete etter kjærligheten i Dubai. Så mange kriminelle folk som stikker dit. Jeg vil ikke nøre opp under mer hat i tråden, det begynner å bli litt drøy stemning her nå. Men det er kanskje det IR merker; at oppskriften som gjorde at folk falt som fluer for henne nå er utdatert og skrudd opp til max- med reiser hun ikke orker, dyre produkter hun ikke bruker etc. Det hadde faktisk vært stas om hun la fram dagens antrekk kvelden før! At hun plukket ut noe hun ikke hadde brukt før og hadde dette klart til seg selv dagen etter - og med en plan. Om du ikke spiser frokost før på kvelden, så ta med den føkkings iskaffen din UT da. 2 5
Lykkeligper Skrevet i går, 11:26 #21217 Skrevet i går, 11:26 Ser at hun bare mister følgere. Tenk en hel måned på Maldivene, alene, i senga og råtne. Hun kommer til å miste så mange følgere 6
Hatsumomo Skrevet i går, 11:27 #21218 Skrevet i går, 11:27 (endret) Lykkeligper skrev (5 minutter siden): Ser at hun bare mister følgere. Tenk en hel måned på Maldivene, alene, i senga og råtne. Hun kommer til å miste så mange følgere Hun kommer aldri til å være en hel mnd på Maldivene, plutselig så regner det noen dager eller hun blir invitert på en tur eller en fest... jeg er overrasket hvis hun nå klarer 3 uker i Dubai ... Tror ikke akkurat Maldivene-turene gjør at hun mister så mange følgere, der er det nok en hardcore gruppe med følgere som bare EEELSKER å være på hytta sammen med Isabel - for det trengte "de" nå, der finner "de" så roen og alt er bare velstand. Endret i går, 11:29 av Hatsumomo 4 6
LorettaLynn Skrevet i går, 11:44 #21219 Skrevet i går, 11:44 Tenk at disse influenserene som selv har valgt å vie livet sitt til å gjøre seg rike på bekostning av andre menneskers usikkerhet og dårlige selvbilde ved å fortelle dem at hvis de bare kjøper dette og dette og dette, da blir de lykkelige og pene. For det å ta seg ut eller å eie flere ting er alt som betyr noe i denne verden. Tenk at de tillater seg å sutre over hvor deprimerte de er og hvor synd det er på dem. I en verden som er i ferd med å bli ødelagt på alle måter. De er så forelska i seg selv at de ikke evner å se noe som helst annet enn sitt eget speilbilde. Og vi sponser dem??!! Helt fantastisk! 6 1 6
Helene J. Skrevet i går, 11:55 #21220 Skrevet i går, 11:55 (endret) LorettaLynn skrev (11 minutter siden): Tenk at disse influenserene som selv har valgt å vie livet sitt til å gjøre seg rike på bekostning av andre menneskers usikkerhet og dårlige selvbilde ved å fortelle dem at hvis de bare kjøper dette og dette og dette, da blir de lykkelige og pene. For det å ta seg ut eller å eie flere ting er alt som betyr noe i denne verden. Tenk at de tillater seg å sutre over hvor deprimerte de er og hvor synd det er på dem. I en verden som er i ferd med å bli ødelagt på alle måter. De er så forelska i seg selv at de ikke evner å se noe som helst annet enn sitt eget speilbilde. Og vi sponser dem??!! Helt fantastisk! Galskap satt i system, som minner om pyramidespill. Endret i går, 11:55 av Helene J. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå