Pokerface Skrevet lørdag kl 09:48 #21141 Skrevet lørdag kl 09:48 Sveits35 skrev (3 timer siden): Jeg vet i alle fall at hun pøste ut med snapper lenge før annonsene kom på hennes snap. Hun har jo alltid delt livet sitt uhemmet. Jeg husker også at hun postet uten annonser i starten, men spesielt lenge var det nå ikke 😅 I allefall ikke et halvt år slik Isabel sier. Men hun har jo et helt fjernt tidsperspektiv, så jeg antar hun bare kastet ut «et halvt år» uten å ha den fjerneste anelse. For det kan bare ikke stemme med når hun møtte hun dama fra Snapchat, og når hun begynte å dele aktivt på snap. 2
Giu Skrevet lørdag kl 10:06 #21142 Skrevet lørdag kl 10:06 Pokerface skrev (16 minutter siden): Jeg husker også at hun postet uten annonser i starten, men spesielt lenge var det nå ikke 😅 I allefall ikke et halvt år slik Isabel sier. Men hun har jo et helt fjernt tidsperspektiv, så jeg antar hun bare kastet ut «et halvt år» uten å ha den fjerneste anelse. For det kan bare ikke stemme med når hun møtte hun dama fra Snapchat, og når hun begynte å dele aktivt på snap. Samme når hun sier det er 2 år siden hun snakket med europagjøken. tror det egentlig bare er 2 sommere siden. Også da regner hun på som om det var 2 år 1
Anonym012 Skrevet lørdag kl 10:39 #21143 Skrevet lørdag kl 10:39 Anemoi skrev (1 time siden): En av de beste oppsummeringene jeg har sett her! 👍🏻 Takk! ☺️
Hatsumomo Skrevet lørdag kl 10:59 #21144 Skrevet lørdag kl 10:59 Så snappen hennes igår, og ble overrasket over at hun igjen har blitt tynnere siden hun var for noen mnd siden 🙁 tilbake til nivået når alle påpekte utstikkende knokler osv. Det tyder jo på at det er eller har vært noe som påvirker/trigger henne på en særdeles usunn måte nå. Jeg liker ikke å påpeke det, men det er ikke greit og bare ignorere det heller når det blir så tydelig. 2 8
Anemoi Skrevet lørdag kl 11:25 #21145 Skrevet lørdag kl 11:25 Hatsumomo skrev (24 minutter siden): Så snappen hennes igår, og ble overrasket over at hun igjen har blitt tynnere siden hun var for noen mnd siden 🙁 tilbake til nivået når alle påpekte utstikkende knokler osv. Det tyder jo på at det er eller har vært noe som påvirker/trigger henne på en særdeles usunn måte nå. Jeg liker ikke å påpeke det, men det er ikke greit og bare ignorere det heller når det blir så tydelig. Dette støtter jeg deg i! Omtalen er reell bekymring og på sin plass når noe blir såpass tydelig og ekstremt. 9
Anonym012 Skrevet lørdag kl 11:27 #21146 Skrevet lørdag kl 11:27 Helene J. skrev (11 minutter siden): Når man ikke får hjelp blir alle nære relasjoner toxic, som hun selv kaller det. Ikke fordi hun er et dårlig menneske. Absolut ikke. Vi er alle gode msk, bakenfor smerten. Det er ubevisste mønstre som påvirker både henne selv og de rundt, enten hun vil eller ikke. Absolutt, hun har mange flotte sider, alle har gode og dårlige sider. Hennes dårlige sider er gitt fra miljøet rundt og barndommen. En forsvarsmekanisme som hun lærte seg for å overleve miljøet og oppveksten. Hjernen er virkelig fascinerende. Hvis det er dette hun har så vil det også forklare hvorfor hun er i høygir hele tiden/ stressnivået er oppe. Kronisk stress iløpet av barndom gir ubalansert HPA akse som gjør at hun får problemer med blant annet søvn. Dette gir også utslag på at hun aldri kan roe helt ned siden kroppen er såppas vant til å være i stresset miljø. Helt forferdelig. 3 2
Helene J. Skrevet lørdag kl 11:33 #21147 Skrevet lørdag kl 11:33 Anonym012 skrev (3 minutter siden): Absolutt, hun har mange flotte sider, alle har gode og dårlige sider. Hennes dårlige sider er gitt fra miljøet rundt og barndommen. En forsvarsmekanisme som hun lærte seg for å overleve miljøet og oppveksten. Hjernen er virkelig fascinerende. Hvis det er dette hun har så vil det også forklare hvorfor hun er i høygir hele tiden/ stressnivået er oppe. Kronisk stress iløpet av barndom gir ubalansert HPA akse som gjør at hun får problemer med blant annet søvn. Dette gir også utslag på at hun aldri kan roe helt ned siden kroppen er såppas vant til å være i stresset miljø. Helt forferdelig. Ja. Det er helt sikkert veldig smertefullt. Og det sier hun jo selv også. At det og stadig ønske å dra til et nytt sted og lengte etter noe annet er plagsomt. Men dette er veldig menneskelig, at ting må bli veldig vondt før vi gjør noe med det. 1 1 3
Zenhouse Skrevet lørdag kl 12:02 #21148 Skrevet lørdag kl 12:02 Pokerface skrev (2 timer siden): Jeg husker også at hun postet uten annonser i starten, men spesielt lenge var det nå ikke 😅 I allefall ikke et halvt år slik Isabel sier. Men hun har jo et helt fjernt tidsperspektiv, så jeg antar hun bare kastet ut «et halvt år» uten å ha den fjerneste anelse. For det kan bare ikke stemme med når hun møtte hun dama fra Snapchat, og når hun begynte å dele aktivt på snap. Denne tråden er fra 2016, så da har nok noen skrevet om dette i løpet av 2023, når/hvordan hele snappingen/lønnen historien var. Om noen har lyst å finne tilbake til de innleggene 😌 1
Heike72 Skrevet lørdag kl 12:10 #21149 Skrevet lørdag kl 12:10 Har vært off hele fam Raad en stund, men fulgt med litt i sommer. Tenkte kanskje det skjedde litt mer interessant enn «iskaffi og teatime». Ikke imponert. Synes hun taper seg mer og mer. Luxlivet er bare ensomt ser det ut til. Kjedelig. Rart ikke seertallet synker mer enn det gjør synes jeg 🤷🏼♀️ Rami ok av og til da det skjer mer, men lurer litt på om dette livet går litt utover væremåten hans etter hvert? Shehed er bare kjedelig. Hvor lenge holder hun seg i bransjen? Hun lever vel bare på noen av følgerne til Isabel. Sidra har ikke det som trengs for å klare dette. Hun lever bare på penger hun får av Isabel. Moren blir bare dårligere og dårligere til å si noe forståelig på norsk. Ikke fått med meg alt rundt naboen, men skjønner at han har trukket seg unna, men også vært litt av og på med hva han vil. Han gjør vel lurt i å holde seg unna. Hun innbiller seg at alle skal falle for henne, så bra hun fikk seg en på tryne av europagjøken. Hun finner seg aldri noe varig. Med en inntekt på flere mill i mnd, burde hun investere, spare og sikre framtida enda mer framfor denne syke sløsingen. Når faller korthuset sammen? 14
Anemoi Skrevet lørdag kl 12:16 #21150 Skrevet lørdag kl 12:16 Heike72 skrev (4 minutter siden): Har vært off hele fam Raad en stund, men fulgt med litt i sommer. Tenkte kanskje det skjedde litt mer interessant enn «iskaffi og teatime». Ikke imponert. Synes hun taper seg mer og mer. Luxlivet er bare ensomt ser det ut til. Kjedelig. Rart ikke seertallet synker mer enn det gjør synes jeg 🤷🏼♀️ Rami ok av og til da det skjer mer, men lurer litt på om dette livet går litt utover væremåten hans etter hvert? Shehed er bare kjedelig. Hvor lenge holder hun seg i bransjen? Hun lever vel bare på noen av følgerne til Isabel. Sidra har ikke det som trengs for å klare dette. Hun lever bare på penger hun får av Isabel. Moren blir bare dårligere og dårligere til å si noe forståelig på norsk. Ikke fått med meg alt rundt naboen, men skjønner at han har trukket seg unna, men også vært litt av og på med hva han vil. Han gjør vel lurt i å holde seg unna. Hun innbiller seg at alle skal falle for henne, så bra hun fikk seg en på tryne av europagjøken. Hun finner seg aldri noe varig. Med en inntekt på flere mill i mnd, burde hun investere, spare og sikre framtida enda mer framfor denne syke sløsingen. Når faller korthuset sammen? Det tror jeg ikke det gjør hvis ikke IR knekker helt og totalt sammen eller Snapchat endrer utbetalingene. 2
Lefsebussen Skrevet lørdag kl 12:59 #21151 Skrevet lørdag kl 12:59 Hvis I. og Europagjøken har hatt kontakt i 2 år, har han garantert fulgt med på Snappen hennes. Og når han forstår hva hun sier, har han jo fulgt med på hennes relasjon til naboen. Og da det ble avsluttet, ba han henne komme til Ibiza. Hvordan kan han tro at hun vil noe seriøst med han, når han ser hvordan hun var med naboen? Masse sex uten forpliktelser. 8
Anemoi Skrevet lørdag kl 13:00 #21152 Skrevet lørdag kl 13:00 Lefsebussen skrev (Akkurat nå): Hvis I. og Europagjøken har hatt kontakt i 2 år, har han garantert fulgt med på Snappen hennes. Og når han forstår hva hun sier, har han jo fulgt med på hennes relasjon til naboen. Og da det ble avsluttet, ba han henne komme til Ibiza. Hvordan kan han tro at hun vil noe seriøst med han, når han ser hvordan hun var med naboen? Masse sex uten forpliktelser. Det er bare trist og patetisk, hele greia! 6
Really Skrevet lørdag kl 13:06 #21153 Skrevet lørdag kl 13:06 Hvor mange gjøker snakker hun med egentlig? Nå er det enda en gjøk som vil komme til Maldivene i september. Hva holder hun på med? Det framstår som hun har kontakt med andre gjøker mens hun dater en annen. Ikke bra, ikke bra Isabel. Hun lager bare kaos for seg selv. 6
Anonym012 Skrevet lørdag kl 13:09 #21154 Skrevet lørdag kl 13:09 Really skrev (1 minutt siden): Hvor mange gjøker snakker hun med egentlig? Nå er det enda en gjøk som vil komme til Maldivene i september. Hva holder hun på med? Det framstår som hun har kontakt med andre gjøker mens hun dater en annen. Ikke bra, ikke bra Isabel. Hun lager bare kaos for seg selv. For mange 3
lajlaj Skrevet lørdag kl 13:16 #21155 Skrevet lørdag kl 13:16 (endret) Really skrev (9 minutter siden): Hvor mange gjøker snakker hun med egentlig? Nå er det enda en gjøk som vil komme til Maldivene i september. Hva holder hun på med? Det framstår som hun har kontakt med andre gjøker mens hun dater en annen. Ikke bra, ikke bra Isabel. Hun lager bare kaos for seg selv. Hvem datet hun mener du? Lefsebussen skrev (16 minutter siden): Hvis I. og Europagjøken har hatt kontakt i 2 år, har han garantert fulgt med på Snappen hennes. Og når han forstår hva hun sier, har han jo fulgt med på hennes relasjon til naboen. Og da det ble avsluttet, ba han henne komme til Ibiza. Hvordan kan han tro at hun vil noe seriøst med han, når han ser hvordan hun var med naboen? Masse sex uten forpliktelser. Hun har aldri sagt at han forstår hva hun sier, dette er bare spunnet videre på. Hun sa bare «jeg vet ikke om han er her inne». Endret lørdag kl 13:16 av lajlaj
Really Skrevet lørdag kl 13:20 #21156 Skrevet lørdag kl 13:20 lajlaj skrev (3 minutter siden): Hun har aldri sagt at han forstår hva hun sier, dette er bare spunnet videre på. Hun sa bare «jeg vet ikke om han er her inne». Jo hun sa han forstod norsk. 11
Lefsebussen Skrevet lørdag kl 13:21 #21157 Skrevet lørdag kl 13:21 (endret) lajlaj skrev (5 minutter siden): Hvem datet hun mener du? Hun har aldri sagt at han forstår hva hun sier, dette er bare spunnet videre på. Hun sa bare «jeg vet ikke om han er her inne». Hun sa selv her om dagen, at hun ikke har sagt mye om Europagjøken, fordi han forstår hva hun sier på Snap. Endret lørdag kl 13:22 av Lefsebussen 4 1
Really Skrevet lørdag kl 13:22 #21158 Skrevet lørdag kl 13:22 (endret) lajlaj skrev (5 minutter siden): Hvem datet hun mener du? Nei, hun sa nettop på snap at det var en gjøk som ville besøke henne i 3-4 netter på Maldivene I september. Hun viste også meldinger som var sendt mellom han og henne. Så virker som det er enda en gjøk inni bildet nå... Rister bare på hodet jeg. Endret lørdag kl 13:22 av Really 4
Anemoi Skrevet lørdag kl 13:33 #21159 Skrevet lørdag kl 13:33 Really skrev (10 minutter siden): Nei, hun sa nettop på snap at det var en gjøk som ville besøke henne i 3-4 netter på Maldivene I september. Hun viste også meldinger som var sendt mellom han og henne. Så virker som det er enda en gjøk inni bildet nå... Rister bare på hodet jeg. Jeg rister sammen med deg… 7
Kønn Skrevet lørdag kl 13:42 #21160 Skrevet lørdag kl 13:42 Lefsebussen skrev (19 minutter siden): Hun sa selv her om dagen, at hun ikke har sagt mye om Europagjøken, fordi han forstår hva hun sier på Snap. Eller hun sier ikke mye om Europagjøken for alt er oppspinn…Kan Europag. være Naboen? Forresten veldig usjarmerende med all den banningen hennes i hver eneste setning. 1 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå