Really Skrevet 14 timer siden #21061 Skrevet 14 timer siden Husomvarderfør skrev (9 minutter siden): Gårsdagen🥴 Dette gjentar seg dag etter dag. Så lenge Bodil og Randi etterspør og skryter på RS så klarer I seg fint🥴 Joda vet hun er lat og ligger mye i senga, men igår synes jeg det var ekstra lite content enn til vanlig. Hun snakket stort om at hun skulle ta tak i livet sitt, men det viser seg å være tomme ord. 2 2
Husomvarderfør Skrevet 14 timer siden #21062 Skrevet 14 timer siden Really skrev (5 timer siden): Bare nysgjerrig, når sa Rami at Isabel grein på kommando? Hvilken setting var han i når han sa det? Søskene satt og hadde lunsj og diskuterte alder og da sa Rami til forkleinelse feil år…da ble frøkena fornærma og begynte å gråte…på hvor Rami ble sjokkert og sa herregud du trenger ikke gråte…Fornøyd🙏 3
Really Skrevet 14 timer siden #21063 Skrevet 14 timer siden Husomvarderfør skrev (1 minutt siden): på hvor Rami ble sjokkert og sa herregud du trenger ikke gråte…Fornøyd🙏 Er det meg du spør om er fornøyd? Om så var så forstod jeg ikke meningen din med den kommentaren. 2
Husomvarderfør Skrevet 14 timer siden #21064 Skrevet 14 timer siden Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Hvordan klarer du å engasjere deg så sterkt i personer som ikke har noen innvirkning på livet ditt annet enn det du selv tillater? Hvorfor bruker du tid på mennesker som ikke gjør deg godt? Like mye som du engasjere deg sterkt i personer som har meninger og ytringer på en diskusjonsside ! Hvorfor bruker DU så mye tid på mennesker som ikke gjør deg godt! Gå og grav i hagen! 2
Really Skrevet 14 timer siden #21065 Skrevet 14 timer siden Husomvarderfør skrev (Akkurat nå): Gå og grav i hagen! Nå må du slutte. Du kan umulig ha det godt med deg selv. Skjerp deg, eller logg av. Du ødelegger tråden med dine sure oppgulp🤮 1 5
Husomvarderfør Skrevet 14 timer siden #21066 Skrevet 14 timer siden Dalakua skrev (4 timer siden): Litt!?? Hva mener du om litt? Greit nok jeg skriver med beskyttellsebriller og blir så gærli, men det jeg sier er sant! 1
Husomvarderfør Skrevet 14 timer siden #21067 Skrevet 14 timer siden Really skrev (9 minutter siden): Er det meg du spør om er fornøyd? Om så var så forstod jeg ikke meningen din med den Really skrev (10 minutter siden): Er det meg du spør om er fornøyd? Om så var så forstod jeg ikke meningen din med den kommentaren. Really skrev (7 minutter siden): Nå må du slutte. Du kan umulig ha det godt med deg selv. Skjerp deg, eller logg av. Du ødelegger tråden med dine sure oppgulp🤮 Jeg svarte på det du spurte om! Jeg har det alldeles utmerket så fortsett å ødeleg tråden men dine tåpelige på hopp!
Husomvarderfør Skrevet 14 timer siden #21068 Skrevet 14 timer siden Really skrev (6 timer siden): Bare nysgjerrig, når sa Rami at Isabel grein på kommando? Hvilken setting var han i når han sa det? Nok engang som du etterspurte og fikk svar på…
Husomvarderfør Skrevet 14 timer siden #21069 Skrevet 14 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden): «All verdens skatt?» hun betaler null inntektsskatt…. Null 🙄 Nettopp! 2 1
Husomvarderfør Skrevet 14 timer siden #21070 Skrevet 14 timer siden lajlaj skrev (2 timer siden): Hvorfor bryr du deg da? Er det ikke greit å fjerne sånn negativitet fra livet sitt? Nja, er bedre å ha ett overblikk over galskapen og bedrageriet🥴 1
Hatsumomo Skrevet 14 timer siden #21071 Skrevet 14 timer siden Really skrev (29 minutter siden): Nå må du slutte. Du kan umulig ha det godt med deg selv. Skjerp deg, eller logg av. Du ødelegger tråden med dine sure oppgulp🤮 hva om du bare ignorere personen? Når du stadig biter på og dermed bidrar til kranglingen, så vil tråden bli stengt og skjult for moderering. Bare la personen ralle på og ignorer utbruddene, det koster deg ingenting. 8
Really Skrevet 14 timer siden #21072 Skrevet 14 timer siden Hatsumomo skrev (Akkurat nå): hva om du bare ignorere personen? Når du stadig biter på og dermed bidrar til kranglingen, så vil tråden bli stengt og skjult for moderering. Bare la personen ralle på og ignorer utbruddene, det koster deg ingenting. Jeg har allerede brukt ignoreringsknappen. Tåpelig av meg å svare, men synes han var vemmelig så jeg klarte ikke styre meg. Men, aldri mer. 3
Husomvarderfør Skrevet 13 timer siden #21073 Skrevet 13 timer siden Hatsumomo skrev (18 minutter siden): hva om du bare ignorere personen? Når du stadig biter på og dermed bidrar til kranglingen, så vil tråden bli stengt og skjult for moderering. Bare la personen ralle på og ignorer utbruddene, det koster deg ingenting. Tar det til meg, takk 🙏 1 1
Husomvarderfør Skrevet 13 timer siden #21074 Skrevet 13 timer siden Lefsebussen skrev (1 time siden): Vi har alle dårlige perioder. Jeg er langtidssykemeldt fra Lefsebussen. Hvordan går det med deg i dag? Du var fryktelig sint i går. 😄 Håper du er bedre. Takk som spør , jeg har det strålende etter en uke med turnus ,masker og kilovis med klær 😂🥴 Skal skjerpe meg, ha en fin dag🙏 2
Husomvarderfør Skrevet 13 timer siden #21075 Skrevet 13 timer siden (endret) Helene J. skrev (12 timer siden): De som blir kastet ut kommer plutselig inn igjen og skylder på andre for at de blir kastet ut. Det tar ofte tid å erkjenne at selvinnsikt går innover, ikke utover. Kaster ut😂😂 Nei,jeg har frivillig bedt om å bli slettet flere ganger …fordi jeg orket ikke sitte å lese de idiotiske tilbakemeldingene fra RS her inne! Ja, jeg kan ta litt av til tider… noe tydeligvis enkelte ikke tåler her🙈 Skal skjerpe meg…men kommer aldri,aldri slutte å reagere på Karens 😂 innlegg😂 Ha en fin dag🌞 Endret 3 timer siden av Husomvarderfør . 1 1
Helene J. Skrevet 13 timer siden #21076 Skrevet 13 timer siden (endret) Husomvarderfør skrev (14 minutter siden): Kaster ut😂😂 Nei, jenta mi jeg har frivillig bedt om å bli slettet flere ganger …fordi jeg orket ikke sitte å lese de idiotiske tilbakemeldingene fra RS her inne! Ja, jeg kan ta litt av til tider… noe tydeligvis enkelte ikke tåler her🙈 Skal skjerpe meg…men kommer aldri,aldri slutte å reagere på Karens 😂 innlegg😂 Ha en fin dag🌞 Takk. Jeg tenkte ikke på deg altså! @HusomvarderførDet var ei som skrev at det var vår skyld at hun ble kastet ut i 90 dager. Endret 13 timer siden av Helene J. 1 2
Anemoi Skrevet 13 timer siden #21077 Skrevet 13 timer siden Ang. det IR snakket om i går - mann, barn og familie… Hun tar iallfall ikke en «Sophie Elise» og tror at et barn skal gjøre henne frisk fra alt av traumer, angst m.m. Hun skal først bli sunn og på et bedre sted i livet, og det virker som hun tror på det selv. Samtidig avviser hun utredning for ADHD, fordi hun er redd for at medisiner skal skade kreativitet og personlighet. Det er fascinerende at hun sliter så mye, men samtidig vegrer seg for det som kanskje kan gjøre livet bedre… Da lurer jeg på om hun ubevisst syns livet er greit som det er. Det er kjent og trygt, å gå inn i noe (eventuelt) helbredende - blir ikke et attraktivt alternativ, man forblir heller i det vanskelige, men likevel trygge, velkjente og akseptable… 2 4
Hallepalle2 Skrevet 12 timer siden #21078 Skrevet 12 timer siden Husomvarderfør skrev (1 time siden): Like mye som du engasjere deg sterkt i personer som har meninger og ytringer på en diskusjonsside ! Hvorfor bruker DU så mye tid på mennesker som ikke gjør deg godt! Gå og grav i hagen! Du store verden. Jeg har én kommentar til deg, mens du ranter i vei om hvor sint Snapchat gjør deg. Men det er jo ditt valg å følge noen som kun gir deg irritasjon og sinne. Jeg fulgte Isabell fordi hun lever et liv utrolig langt fra mitt, og jeg fant det underholdende. I tillegg er hun selv morsom å høre på. Men nå har det blitt kjedelig så da er jeg knapt innom, både snap og her. Det er et valg man kan ta, skjønner du, heller enn å kjefte på noen som ikke bryr seg katta om hva du mener. 4 4
Hallepalle2 Skrevet 12 timer siden #21079 Skrevet 12 timer siden Husomvarderfør skrev (43 minutter siden): Kaster ut😂😂 Nei, jenta mi jeg har frivillig bedt om å bli slettet flere ganger …fordi jeg orket ikke sitte å lese de idiotiske tilbakemeldingene fra RS her inne! Ja, jeg kan ta litt av til tider… noe tydeligvis enkelte ikke tåler her🙈 Skal skjerpe meg…men kommer aldri,aldri slutte å reagere på Karens 😂 innlegg😂 Ha en fin dag🌞 Hvorfor lar du ikke bare la vær å gå inn på tråden, hvorfor må andre slette deg? 2 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 11 timer siden #21080 Skrevet 11 timer siden Sveits35 skrev (7 timer siden): Det er 9% skatt i Dubai har jeg lest Nei ikke inntektsskatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå