Pigaloppa Skrevet søndag kl 16:43 #20701 Skrevet søndag kl 16:43 Hatsumomo skrev (5 timer siden): Merkelig lege denne vennen, tar diagonser over telefon og skrive ut resepter uten noe mer.. burde denne legen være lege egentlig? Vil tro at om det kommer rette instanser for øret er det mulig at det får konsekvenser. Og at familien Raad da må få seg legetime og ta rette prøver før det skrives ut resept. 1 5
Istapp Skrevet søndag kl 21:19 #20702 Skrevet søndag kl 21:19 Anonym012 skrev (4 timer siden): Ja jeg er enig, det er derfor jeg ikke skjønner hvorfor hun har latt han inn i livet igjen. Hun hater onklene sine som slo ihjel moren, men far har hun «tilgitt». Det er ikke så enkelt. Jeg synes bare alt virker rart og unaturlig, og jeg tror ikke hun vil bli bedre i miljøet rundt seg. Penger for at barnevern ikke grep inn fjerner ikke skaden som allerede er skjedd. Spiseforstyrrelse kan være hennes måte for kontroll. Jeg ser ikke for meg at hun vil bli bedre slik hun holder på nå. Slo ikke moren ihjel... Det stemmer jo ikke, hun lever jo hun og utnytter Norges trygdegoder til fulle. Erstatningen som ble gitt i rettsforliket er jo symbolsk sum og står i forhold til "omfanget" verken mer eller mindre. Se andre erstatningssaker så ligger erstatningssummen betraktelig høyere enn det I og søsteren fikk. Alvorlighetsgraden, skadeomfanget osv. er tatt i betraktning, men I bruker dette på lik linje som alle andre content. 8 3
Hallepalle2 Skrevet søndag kl 21:32 #20703 Skrevet søndag kl 21:32 Istapp skrev (12 minutter siden): Slo ikke moren ihjel... Det stemmer jo ikke, hun lever jo hun og utnytter Norges trygdegoder til fulle. Erstatningen som ble gitt i rettsforliket er jo symbolsk sum og står i forhold til "omfanget" verken mer eller mindre. Se andre erstatningssaker så ligger erstatningssummen betraktelig høyere enn det I og søsteren fikk. Alvorlighetsgraden, skadeomfanget osv. er tatt i betraktning, men I bruker dette på lik linje som alle andre content. Hvorfor skriver du slik? Om hun har fått innvilget uførestønad så har hun en grunn til det. Jeg syns det er både smålig og pinlig med slike kommentarer! 2 11
Anonym012 Skrevet søndag kl 21:57 #20704 Skrevet søndag kl 21:57 Istapp skrev (33 minutter siden): Slo ikke moren ihjel... Det stemmer jo ikke, hun lever jo hun og utnytter Norges trygdegoder til fulle. Erstatningen som ble gitt i rettsforliket er jo symbolsk sum og står i forhold til "omfanget" verken mer eller mindre. Se andre erstatningssaker så ligger erstatningssummen betraktelig høyere enn det I og søsteren fikk. Alvorlighetsgraden, skadeomfanget osv. er tatt i betraktning, men I bruker dette på lik linje som alle andre content. uansett sum kan ikke ta vekk den permanente skaden på psyken. Se på saken med Diddy å Cassie, hun fikk en enorm sum men ble ikke «kurert» fra alle traumene… At hun er uføretrygdet er jo blant annet fordi hun ikke kan jobbe fordi hun ble slått så mye. Det var en talemåte, ikke ta det så bokstavelig. Det høres ut som du tar voldelige menn i forsvar med måten du skriver på……. Hallepalle2 skrev (24 minutter siden): Hvorfor skriver du slik? Om hun har fått innvilget uførestønad så har hun en grunn til det. Jeg syns det er både smålig og pinlig med slike kommentarer! Helt enig med deg. Pinlig 4
Bendie Skrevet søndag kl 22:09 #20705 Skrevet søndag kl 22:09 Istapp skrev (47 minutter siden): Slo ikke moren ihjel... Det stemmer jo ikke, hun lever jo hun og utnytter Norges trygdegoder til fulle. Erstatningen som ble gitt i rettsforliket er jo symbolsk sum og står i forhold til "omfanget" verken mer eller mindre. Se andre erstatningssaker så ligger erstatningssummen betraktelig høyere enn det I og søsteren fikk. Alvorlighetsgraden, skadeomfanget osv. er tatt i betraktning, men I bruker dette på lik linje som alle andre content. Så du mener det ikke er berettighet ? Uføretrygd og erstatninger.? Uti fra hva? Din synsing på jodel og kg? Hvorfor slik forakt? 1 7
Lefsebussen Skrevet 15 timer siden #20706 Skrevet 15 timer siden Det virker som hun ikke tror gjøkene følger henne på snap. Det ville heller vært rarere om de ikke søkte henne opp der. 4
Frøkenfryden Skrevet 2 timer siden #20707 Skrevet 2 timer siden (endret) Kikket på henne litt i dag og hun er jo selvdestruktiv, tenker jeg. Drar til Ibiza uten å være frisk og lever på sukker og masse alkohol liksom. Og våkner med rusten stemme og halsvondt og lurer på hva som skjer. Altså.. Når man har vært syk og kvikner igjen, så starter man jo med å jobbe litt igjen, stelle seg igjen, prøver seg ut en tur osv. Gjør ikke de fleste det?! Tar det litt sakte og heler kroppen og drikker mye vann osv. Man drar ikke rett på russetur til Ibiza, for så å lure på hvorfor kroppen svikter. Nesten bare trist å se på. Hun er over 30. Endret 2 timer siden av Frøkenfryden 6 3
Helene J. Skrevet 1 time siden #20708 Skrevet 1 time siden Jeg håper hun kan filme mer av omgivelsene. Jeg ser ikke forskjell på hvor hun er. 2 1
Snurrevipp Skrevet 1 time siden #20709 Skrevet 1 time siden Helene J. skrev (2 minutter siden): Jeg håper hun kan filme mer av omgivelsene. Jeg ser ikke forskjell på hvor hun er. Hun viser jo ingenting lenger. Alt er blitt så hemmelig. Litt kjipt syntes jeg da😅 3 1
Tippsi Skrevet 51 minutter siden #20710 Skrevet 51 minutter siden Snurrevipp skrev (25 minutter siden): Hun viser jo ingenting lenger. Alt er blitt så hemmelig. Litt kjipt syntes jeg da😅 Ja hva ser vi på disse turene egentlig, jo: iskaffe, noen mat tallerkener, og en haug av reklame for bikinier o.l og skåling i bobbler 🥂🍾.. å gjøk historier på repit 🙄 3
Lefsebussen Skrevet 5 minutter siden #20711 Skrevet 5 minutter siden Tippsi skrev (45 minutter siden): Ja hva ser vi på disse turene egentlig, jo: iskaffe, noen mat tallerkener, og en haug av reklame for bikinier o.l og skåling i bobbler 🥂🍾.. å gjøk historier på repit 🙄 Det er visst slutt på gjøkhistorier også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå