Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig i at det var en klok rant, men klarer ikke å se for meg I med barn. Ja, hun blir nok en snill og raus mor, men likevel. Klarer ikke å se henne «til stede», men ikke så nøye hva jeg tenker. Hun nevnte naboen også, at hun hadde dårlig samvittighet for at hun hadde vært så kald mot ham, bl.a. for å være grei m Europagjøken, men også fordi noe skjedde på nattklubben senere, at naboen la opp til at hun måtte være kald. Noen som har fått m seg hva som skjedde da? Bare nysgjerrig 🧐 

Sveits35 skrev (3 timer siden):

En reflektert klok rant Isabel hadde i går om moderne dating. Jeg hadde garantert skaffet meg de barna jeg ønsket selv med en slik økonomi som hun har. En mann garanterer bare en ting og det er fremtidig trøbbel og deling av bo og unger. 

• Liker 2
Skrevet
Enavs skrev (1 time siden):

Enig i at det var en klok rant, men klarer ikke å se for meg I med barn. Ja, hun blir nok en snill og raus mor, men likevel. Klarer ikke å se henne «til stede», men ikke så nøye hva jeg tenker. Hun nevnte naboen også, at hun hadde dårlig samvittighet for at hun hadde vært så kald mot ham, bl.a. for å være grei m Europagjøken, men også fordi noe skjedde på nattklubben senere, at naboen la opp til at hun måtte være kald. Noen som har fått m seg hva som skjedde da? Bare nysgjerrig 🧐 

Han søkte kontakt med henne, vinket og hoiet fra et annet nivå på utestedet, når han visste hun var på date med en ny flamme. Han oppsøkte daten til Isabel på toalettet og snakket med ham, markerte på en måte at «jeg var her først». Isabel ble veldig skuffet over den oppførselen

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det I sa var at naboen hadde sagt: "Ta godt vare på henne." Det var ingenting hun sa til følgene som kunne tyde på at naboen var ufin mot Europagjøken.

Endret av Helene J.
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Helene J. skrev (21 minutter siden):

Det I sa var at naboen hadde sagt: "Ta godt vare på henne." Det var ingenting hun sa til følgene som kunne tyde på at naboen var ufin mot Europagjøken.

Ikke ufin nei. Men hadde et tydelig behov for å markere seg og det var ubehagelig

• Nyttig 1
Skrevet

Litt kleint da hun viser rundt på Nude kontoret og fremstiller det som om det kun er Nude.
Men, det er jo Beauty Rebels som jobber med mange merker, ikke bare Nude. 

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet

Så, hva har Shehed tjent på snap så langt? Har ikke lyst til å klikke inn på henne 😅

• Liker 1
Skrevet

Nå er det forferdelig synd på henne, hun er jo syk🤭

• Liker 2
Skrevet
261010 skrev (15 minutter siden):

Husker hun sa en tid tilbake att syke folk er svake ☺️

• Liker 4
Skrevet
refill skrev (37 minutter siden):

Så, hva har Shehed tjent på snap så langt? Har ikke lyst til å klikke inn på henne 😅

Første hundre tusen 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Pigaloppa skrev (11 minutter siden):

Første hundre tusen 

Altså det eeeer så sykt..

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
refill skrev (7 timer siden):

Altså det eeeer så sykt..

Raad Squad betaler godt 😅

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
261010 skrev (8 timer siden):

Ja nå kan fort en ferietur gå i vasken. 🤭

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nesten ikke innom snappen lengre. Ser kanskje en gang i uka. Tenkte i går kveld at jeg skulle ha meg ti minutter og bare sjekke hva det gikk i. Første setningen jeg hører er «bestiller der for det er skikkelig lyx». Da var det nok for meg rett og slett. Jeg syns det er kjekt å følge på reiser for jeg elsker å reise og oppleve steder selv. Men det er ikke lengre opplevelsen ved å reise hun er ute etter. Det er å fremstå rik rik rik. Drit i om det er fint eller stygt så lenge det koster penger. Hun er psykelig opptatt av at ting skal koste. Hun har verken venner eller ting i livet som gir henne trygget så da er det å bruke penger for å fylle et eller annet hun holder på med. 

• Liker 6
  • Nyttig 13
Skrevet (endret)
Minipilla skrev (59 minutter siden):

Jeg er nesten ikke innom snappen lengre. Ser kanskje en gang i uka. Tenkte i går kveld at jeg skulle ha meg ti minutter og bare sjekke hva det gikk i. Første setningen jeg hører er «bestiller der for det er skikkelig lyx». Da var det nok for meg rett og slett. Jeg syns det er kjekt å følge på reiser for jeg elsker å reise og oppleve steder selv. Men det er ikke lengre opplevelsen ved å reise hun er ute etter. Det er å fremstå rik rik rik. Drit i om det er fint eller stygt så lenge det koster penger. Hun er psykelig opptatt av at ting skal koste. Hun har verken venner eller ting i livet som gir henne trygget så da er det å bruke penger for å fylle et eller annet hun holder på med. 

Jeg følger heller ikke mer. Og er sjelden innom. Om jeg er innom går jeg ut igjen fort. Pysj og iskaffe og ferie på repeat. Jeg kunne blitt interessert om hun snudde litt og gjorde noe nytt. Om hun f eks snakket om en selvhjelpsbok i date-liv etter relasjonstraumer, ville ta power walks grytidlig for å se Dubai våkne, eller tok kurs i det å lære seg å lage noe mat.  Et eller annet liksom. Det blir bare ferie. 

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Frøkenfryden skrev (55 minutter siden):

Jeg følger heller ikke mer. Og er sjelden innom. Om jeg er innom går jeg ut igjen fort. Pysj og iskaffe og ferie på repeat. Jeg kunne blitt interessert om hun snudde litt og gjorde noe nytt. Om hun f eks snakket om en selvhjelpsbok i date-liv etter relasjonstraumer, ville ta power walks grytidlig for å se Dubai våkne, eller tok kurs i det å lære seg å lage noe mat.  Et eller annet liksom. Det blir bare ferie. 

Hun er jo på ferie 24/7 når jeg tenker meg om😅 livet hennes er en lang ferie….

• Liker 3
  • Nyttig 10
Annonse
Skrevet

Jeg tror mange av hennes følgere er kronisk syke, inkludert meg selv. Så en halsbetennelse er nok overkommelig. 

• Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor nekte på at hun har fylt på leppene? Ser jo helt…… ut. Skal fjernes før hun skal til Maldivene for der er det ingen gjøker som sjekker henne opp (fritt etter hukommelsen). Altså, tror hun ikke at hun har draget om leppene er normale. Alle mine gjøk-venner misliker disse fake leppene. Normale menn bryr seg om helt andre ting. Hvis hun vil ha en normal mann med gode holdninger bør hun legge om og oppføre seg som en jordnær dame med sunne interesser. Hun er pr i dag milevis unna det. 

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet
Kønn skrev (9 minutter siden):

Hvorfor nekte på at hun har fylt på leppene? Ser jo helt…… ut. Skal fjernes før hun skal til Maldivene for der er det ingen gjøker som sjekker henne opp (fritt etter hukommelsen). Altså, tror hun ikke at hun har draget om leppene er normale. Alle mine gjøk-venner misliker disse fake leppene. Normale menn bryr seg om helt andre ting. Hvis hun vil ha en normal mann med gode holdninger bør hun legge om og oppføre seg som en jordnær dame med sunne interesser. Hun er pr i dag milevis unna det. 

Jeg tror hun omgåes kretser der dette er helt vanlig. Se bare på de rikeste i verden. De blir usunne forbilder for hverandre.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kønn skrev (19 minutter siden):

Tror i tillegg hun overligger leppene - det så ikke bra ut i går. Hun sier hun skal fjerne..? Bare for å fylle på nytt så eller? Hun hadde vært så mye finere uten.. håper hun tar til fornuften men kan vel bare håpe…

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Amber skrev (2 timer siden):

Tror i tillegg hun overligger leppene - det så ikke bra ut i går. Hun sier hun skal fjerne..? Bare for å fylle på nytt så eller? Hun hadde vært så mye finere uten.. håper hun tar til fornuften men kan vel bare håpe…

Var en periode hun hadde kjempelite, så mye finere! Mer classy og voksen på et vis. 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...