Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (37 minutter siden):

I viste også en mld mellom henne og venninna Marina der Marina refererer til naboen som : ja- Naboen😂 Vennene hennes vet jo hva Naboen heter så dette er kun ett spill for galleriet der Isabel har planlagt denne såkalte samtalen der de diskuterer hvordan livet hennes er som en film og hva universet gir henne ved at naboen var på nabobordet.. Nei du.. Her har nok Marina fått instrukser om å skrive dette slik at Isabel har «bevisene» hun 

Reagerte også på den detaljen,  hun var ikke helt heldig med den🤔🙈

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Noen ganger lurer jeg på hvor hun er , både alder og det mentale. 

Oppførsel tilsier ustabil fjortiss,  med for høye tanker om seg selv. Må være slitsomt å servere så mange løgner,  for å gjøre seg interessant. 

I det lange løp, lønner det seg å holde seg til sannheten. 

Lurer på hvor mange her er. Hvorfor bry seg.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Consita skrev (38 minutter siden):

Lurer på hvor mange her er. Hvorfor bry seg.

Ja, hvorfor ikke. 

• Liker 4
Skrevet
Istapp skrev (21 timer siden):

Men landet det privatfly på Gardemoen den aktuelle dagen? Eller hoppet IR ut i fallskjerm?

Ikke si at noen sjekker dette?! Det er et helt eget nivå av obsessed i såfall. 

• Liker 12
Skrevet
Women123 skrev (På 25.6.2025 den 18.53):

Bare meg som merket at hun ser til høyre og venstre før hun snakker og sier mye “liksom” fordi hun ikke vil bli tatt i sine egene løgner og henger ikke selv med i det hun sier. Hun har aldri fortalt story time med den viben før

Da Rami kjørte henne til flyplassen så holdt både hun og Rami seg foran munnen da hun spurte om han følte seg trygg på å sende henne til Europagjøken. 
Om man ser til venstre så ser man det man har hørt og sett. Men ser man til høyre rett til siden, så finner man på noe man har hørt, og ser man opp til høyre så finner man på noe man har sett. Og siden snap er speilvendt er det vanskelig å vite hvilken retning hun faktisk ser. 

• Liker 1
Skrevet
Justlooking skrev (På 25.6.2025 den 21.57):

Jaja. Det er veldig merkelig at hun kjørte vanlig fly på den lange reisen fra Dubai til Ibiza (går vel ikke direkte eller?) men privatfly fra ibiza til Oslo som tar under fire timer 😂😅

Var sannsynligvis privatfly fra Ibiza til f.eks. Heathrow vil jeg tro.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Ikke si at noen sjekker dette?! Det er et helt eget nivå av obsessed i såfall. 

Det finnes mange flynerder som følger flightradar. De observerer nok privatfly også. Dette er imidlertid et eget interessefelt som ikke har noe med Isabel Raad å gjøre. Vet ikke om noen av disse er her inne 🙂✈️ (F.eks: et privatfly er på vei til Venezia nå. Lurer på hva de skal der 😉)

IMG_20250627_102924.png

Endret av Alessi
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Alessi skrev (37 minutter siden):

Det finnes mange flynerder som følger flightradar. De observerer nok privatfly også. Dette er imidlertid et eget interessefelt som ikke har noe med Isabel Raad å gjøre. Vet ikke om noen av disse er her inne 🙂✈️ (F.eks: et privatfly er på vei til Venezia nå. Lurer på hva de skal der 😉)

IMG_20250627_102924.png

Vi fulgte med når Kongen ble syk i utlandet. 🫅 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Alessi skrev (55 minutter siden):

IMG_20250627_102924.png

Jeg følger også med på flightradar, ekte flynerd ✈️

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Lurer litt på noe hos de som tror IR ikke har vært på tur med Europa gjøken og ikke fløyet  med privatfly. Hvor har IR i så fall vært? Og hvordan har hun tatt bilder i noe som åpenbart ser ut som et privat fly? 

Jeg mener det er åpenbart hun har vært på en tur og vi ser bilder fra noe som ser ut som et privat fly.

Flere mener hun har vært på tur med naboen. Noe jeg ikke mistenker. Det er ikke typisk, fra hvordan IR har beskrevet han, at han nå skal ta henne med i sitt private fly og organisere en tur. Hun oppleves også som mer betatt ut nå, enn hvordan hun har vært ovenfor naboen. 

Om det så var naboen og de skulle få et langvarig stabilt forhold. Skal hun da gjøre et inntrykk av at han er bosatt i Europa og at de treftes nå i sommer og dra naboen inn i dette? Det ville jo ødelegge mye av det hun har bygd opp av tillit til følgene og være vanskelig å skjule ovenfor naboen. Så dette er svært lite troverdig 

Det er heller ikke utenkelig at naboen har befunnet seg på Ibiza. Det er et populært reisemål  for unge velstående.  Og som IR selv sa. De med mye penger oppsøker de samme resturantene og utestedene. 

Ja, Marina kalte han naboen. Det kan være det at hun refererte til det hun sa på snap eller at det er kallenavnet de bruker om han. Vi vet ingenting om hvor godt Marina kjenner naboen og har de møttes annet enn i forbifarten. Om det  er så at dette er oppspinn , så er det i såfall ikke et tegn på at Europa gjøken ikke finnes. Det kan være at hun i såfall, gjorde dette for øke interessen på snap.

Hvorfor er det så utenkelig at hun har møtt Europa gjøken. Hun er mer enn pen nok til å få masse forespørsler og svært mange av de med store kontoer på SoMe møter potensielle partnere nettopp  via disse kanalene. IR møtte Jack på denne måten. 

Så hvor er bevisene på at hun lyver. Jeg ser bare masse løse påstander uten bevis. Er det ønsketenkninger. For det ville være for ille om hun lykkes også på kjærlighetsfronten? 

Endret av Bendie
La til
  • Liker 1
  • Nyttig 16
Skrevet
Bendie skrev (1 time siden):

Lurer litt på noe hos de som tror IR ikke har vært på tur med Europa gjøken og ikke fløyet  med privatfly. Hvor har IR i så fall vært? Og hvordan har hun tatt bilder i noe som åpenbart ser ut som et privat fly? 

Jeg mener det er åpenbart hun har vært på en tur og vi ser bilder fra noe som ser ut som et privat fly.

Flere mener hun har vært på tur med naboen. Noe jeg ikke mistenker. Det er ikke typisk, fra hvordan IR har beskrevet han, at han nå skal ta henne med i sitt private fly og organisere en tur. Hun oppleves også som mer betatt ut nå, enn hvordan hun har vært ovenfor naboen. 

Om det så var naboen og de skulle få et langvarig stabilt forhold. Skal hun da gjøre et inntrykk av at han er bosatt i Europa og at de treftes nå i sommer og dra naboen inn i dette? Det ville jo ødelegge mye av det hun har bygd opp av tillit til følgene og være vanskelig å skjule ovenfor naboen. Så dette er svært lite troverdig 

Det er heller ikke utenkelig at naboen har befunnet seg på Ibiza. Det er et populært reisemål  for unge velstående.  Og som IR selv sa. De med mye penger oppsøker de samme resturantene og utestedene. 

Ja, Marina kalte han naboen. Det kan være det at hun refererte til det hun sa på snap eller at det er kallenavnet de bruker om han. Vi vet ingenting om hvor godt Marina kjenner naboen og har de møttes annet enn i forbifarten. Om det  er så at dette er oppspinn , så er det i såfall ikke et tegn på at Europa gjøken ikke finnes. Det kan være at hun i såfall, gjorde dette for øke interessen på snap.

Hvorfor er det så utenkelig at hun har møtt Europa gjøken. Hun er mer enn pen nok til å få masse forespørsler og svært mange av de med store kontoer på SoMe møter potensielle partnere nettopp  via disse kanalene. IR møtte Jack på denne måten. 

Så hvor er bevisene på at hun lyver. Jeg ser bare masse løse påstander uten bevis. Er det ønsketenkninger. For det ville være for ille om hun lykkes også på kjærlighetsfronten? 

Det hadde nok vært skikkelig ille om hun fikk suksess på kjærlighetsfronten på toppen av alt annet. Jeg håper bare hun finner tilbake til den «formen» hun hadde for et par år siden. Da var hun både morsom og underholdende. Men det er vel delte meninger om det, noen liker vel shoppingen hun driver med nå

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (3 timer siden):

Vi fulgte med når Kongen ble syk i utlandet. 🫅 

Ja, og jeg fulgte med da dronning Elizabeths båre ble fraktet fra Skottland til London.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (På 24.6.2025 den 18.56):

Skal ikke se bort fra at det kommer endringer her og restriksjoner.. Er jo ren galskap! 😳 Folk kan tjene flere månedslønner på dagsbasis ved å gjøre hva? Sitte på ræva og soy ut oppgulp og reklame…

I alle dager, det er jo dere/vi som klikker og ser på snap som genererer inntekten, som all annen reklame. Hvis hun hadde sittet på ræva hele dagen så hadde det ikke vært mye engasjement, men hennes liv engasjerer tydeligvis hundretusener av folk inkludert deg , som tydeligvis er helt oppslukt. Logg deg av I, finn deg influensere/kontoer som du liker og som engasjerer deg positivt,  og kos deg med de på snap heller. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Sveits35 skrev (5 timer siden):

Det hadde nok vært skikkelig ille om hun fikk suksess på kjærlighetsfronten på toppen av alt annet. Jeg håper bare hun finner tilbake til den «formen» hun hadde for et par år siden. Da var hun både morsom og underholdende. Men det er vel delte meninger om det, noen liker vel shoppingen hun driver med nå

Jeg er en av de som synes shopping er gøy og at det skjer noe. Ikke Maldivene kanskje, men ande destinasjoner. Gjerne New York, som hun nevnte. Ikke like spennende innhold med tea time og det andre mer rutine livet. Selvom jeg ser at ikke hver dag kan fylles med noe nytt innhold. 

Jeg vil tro sommeren nå  kan by på mer variert innhold. 

• Liker 4
Skrevet

Hva var greia med flyet dems? Hvorfor kom dem ikke med?🤔 

Skrevet
Granneman82 skrev (1 time siden):

Hva var greia med flyet dems? Hvorfor kom dem ikke med?🤔 

Sidra og venninnen hennes som hadde ansvaret for å bestille flybilletter, de hadde bestilt for juli og ikke juni..

• Liker 3
Skrevet
261010 skrev (28 minutter siden):

Sidra og venninnen hennes som hadde ansvaret for å bestille flybilletter, de hadde bestilt for juli og ikke juni..

😅

• Liker 2
Skrevet
ingo skrev (4 timer siden):

I alle dager, det er jo dere/vi som klikker og ser på snap som genererer inntekten, som all annen reklame. Hvis hun hadde sittet på ræva hele dagen så hadde det ikke vært mye engasjement, men hennes liv engasjerer tydeligvis hundretusener av folk inkludert deg , som tydeligvis er helt oppslukt. Logg deg av I, finn deg influensere/kontoer som du liker og som engasjerer deg positivt,  og kos deg med de på snap heller. 

I alle dager til deg også…😳

• Liker 3
Skrevet

Har hun sagt noe om hun har lagt med han nye fyren ? 😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...